სელფი მობაილი Windfor’s სახელოსნოებში სწავლის 60%-ს დაგიფინანსებთ
სელფი მობაილი, ქართული მობილური ოპერატორი, რომელიც საქართველოს მასშტაბით 1.3 მლნ მომხმარებელს ემსახურება, საქართველოს წამყვანი სარეკლამო სააგენტოს, Windfor’s -ის მიერ დაფუძნებულ Windfor’s სახელოსნოების გენერალური პარტნიორი გახდა. ნებისმიერი სტუდენტი, რომელიც წარმატებით გაივლის სახელოსნოების კურსზე რეგისტრაციას, სელფი მობაილი სწავლის საფასურის 60% -ს დაუფარავს.
Windfor’s სახელოსნოები არის უნიკალური შესაძლებლობა 18-დან 30 წლამდე ახალგაზრდებისთვის დაეუფლონ კრეატიული ინდუსტრიის ძირითად მიმართულებებს და გაიარონ კრეატიული მუშაობის სრული ციკლი. სტუდენტები შეისწავლიან: სტრატეგიას, კრეატივს, გრაფიკულ დიზაინს, stop motion ანიმაციის, ვიზუალური კომუნიკაციის, ფოტოგრაფიისა და ქოფირაითინგის საფუძვლებს. სახელოსნოს სტუდენტები შექმნიან ბრენდის უნიკალურ ატრიბუტებს და იმუშავებენ რეალურ ბრიფებზე. კურსის ბოლოს გაიცემა სერტიფიკატი.
განათლების ხელშეწყობა სელფი მობაილის კორპორაციული მდგრადობის მთავარი მიმართულებაა. გამოცდილი სააგენტოს კრეატიულ გუნდთან მუშაობით, მსმენელები მნიშვნელოვნად გაიმყარებენ პროფესიულ ცოდნას, რაც ხელს შეუწყობს ბაზარზე მაღალი დონის ინტელექტუალური რესურსის არსებობას.
იხილეთ Windfor’s სახელოსნოების სილაბუსი.
კურსზე რეგისტრაციისთვის მიჰყევით ბმულს.
Windfor's Tbilisi -ის შესახებ:
2004 წელს დაარსებული Windfor’s Communication არის ერთ-ერთი ლიდერი სარეკლამო კრეატიული სააგენტო ქართულ სარეკლამო ბაზარზე. Windfor’s არის სრული სერვისის კრეატიული სააგენტო, რომელიც სთავაზობს მომსახურების ფართო სპექტრს კომუნიკაციის სფეროში. 2022 წლიდან სახელოსნოების საგანმანათლებლო პლატფორმით სააგენტომ პირველი ნაბიჯები გადადგა საგანმანათლებლო მიმართულებით.
სხვა სიახლეები
GITA - ს ორგანიზებით, ზუგდიდის ტექნოპარკში ჰაკათონი AgriHacks 2025 გაიმართა
28.10.2025.11:29
საქართველოს ინოვაციების და ტექნოლოგიების სააგენტოს ორგანიზებით, AgriHacks 2025 ჰაკათონის დემო დღე გაიმართა. ღონისძიებამ გააერთიანა ქვეყნის მასშტაბით ინოვატორები, დეველოპერები, აგრონომები, სტუდენტები, ინჟინრები, სოფლის მეურნეობით და ტექნოლოგიებით დაინტერესებული ადამიანები.
ჰაკათონის 70-მდე მონაწილე მთელი საქართველოდან, 36 საათის განმავლობაში, ზუგდიდის ტექნოპარკში ინტენსიურად მუშაობდა სოფლის მეურნეობის მიმართულებით ინოვაციურ იდეებსა და პროტოტიპებზე. დასკვნით ეტაპზე კონკურსანტებმა 20 პროექტი კომისიის და პარტნიორი კომპანიების წინაშე წარადგინეს.
ჰაკათონის მთავარი გამარჯვებული და 10 000 ლარიანი გრანტის მფლობელი გახდა გუნდი SmartField. პროექტი ჭკვიანი საყელო პირუტყვისთვის აერთიანებს მონიტორინგისა და კონტროლის ინოვაციურ სისტემას და აღჭურვილია GPS მოდულითა და სენსორებით, რომლებიც ზომავენ ტემპერატურას, პულსს და კვების ჩვევებს (კისერზე არსებული კუნთის დაჭიმულობის სენსორით). პროექტის AI ალგორითმი აანალიზებს პირუტყვის მოძრაობის, პროდუქტიულობისა და ჯანმრთელობის მონაცემებს, რაც ფერმერებს თავიანთი საქმიანობის უფრო ეფექტურად და უსაფრთხოდ მართვაში ეხმარება.
ჰაკათონი მიზნად ისახავდა სოფლის მეურნეობის სფეროში წინასწარი კვლევის შედეგად გამოვლენილი გამოწვევების ინოვაციურ და ტექნოლოგიურ გადაწყვეტას, პროექტში მონაწილე კომპანიებისა და ორგანიზაციების დაკავშირებას ინოვაციურ და ტექნოლოგიურ იდეებზე მომუშავე ადამიანებთან და მათ შორის ახალი საქმიანი ურთიერთობის ჩამოყალიბების სტიმულირებას; კომერციალიზაციის მქონე ინოვაციური/ტექნოლოგიური სტარტაპ იდეებისა და პროტოტიპების შექმნას; რეგიონებში მცხოვრებ დაინტერესებულ ადამიანებში ინოვაციური აზროვნების, უნარების განვითარებას; მთლიანობაში კი, რეგიონებში მცხოვრები ახალგაზრდების ჩართულობის ზრდას საქართველოს ინოვაციურ და სტარტაპ ეკოსისტემაში.
ღონისძიების მთავარმა პარტნიორმა აგრიჯორჯიამ (ფერეროს თხილის კომპანია) მის რჩეულ ორ გუნდს გადასცა ფულადი პრიზები, 5-5 ათასი ლარის ოდენობით.
ჰაკათონის პარტნიორები იყვნენ გარემოს დაცვის და სოფლის მეურნეობის სამინისტროს სოფლის განვითარების სააგენტო, ბაზისბანკი, კარტლისი, აგროსფერო, რომელთა დახმარებითაც რჩეულ სტარტაპებს შესაძლებლობა მიეცემათ რეალურად გატესტონ და დანერგონ საკუთარი პროდუქტები ბიზნეს პროცესებში.