საქართველოს ბანკის Ads მენეჯერში შეთავაზების შექმნა უკვე ტერმინალის გარეშე არის შესაძლებელი
საქართველოს ბანკი ინოვაციური პროდუქტების შექმნასა და მის განვითარებაზე მუშაობას კვლავ აქტიურ რეჟიმში განაგრძობს. ამჯერად, შეთავაზების პლატფორმა - Ads მენეჯერს ახალი ფუნქციონალი დაემატა. მისი მეშვეობით შეთავაზების შექმნა იმ ბიზნეს მომხმარებლებისთვისაც გახდა ხელმისაწვდომი, რომლებსაც გადახდის მეთოდი (ტერმინალი, ონლაინ გადახდა) არ აქვთ.
აქამდე Ads მენეჯერის შეთავაზების შექმნა მხოლოდ გადახდის მეთოდის მქონე ბიზნესებს შეეძლოთ. თუმცა, ზოგიერთი ბიზნესი, მისი მიმართულებიდან გამომდინარე, გადახდის მეთოდებს არ იყენებს.სწორედ ამიტომ, ამიერიდან, გადახდის მეთოდის არ მქონე ბიზნესებიც (მაგალითად: ინსტაგრამ მაღაზიები, რომლებიც გადარიცხვაზე მუშაობენ), დეველოპერული კომპანიები, რომლებიც ტერმინალით არ იღებენ გადახდებს, პლატფორმით სარგებლობას და მომხმარებლისთვის შეთავაზებების გაკეთებას შეძლებენ. (მაგალითად, საქართველოს ბანკის სტუდენტებისთვის, AmEx ბარათის მფლობელებისთვის, სოლო მომხმარებლებისთვის).
გარდა ამისა, პლატფორმას 3 ახალი ფუნქციონალი დაემატა, რაც ბიზნესებს შესაძლებლობას აძლევს გაზარდოს ცნობადობა და შესაბამისად, სარგებელიც. ესენია:
ფოტოსაცავი ბიზნესებისთვის, შეთავაზების ვიზუალის მოსამზადებლად
Ads manager-ში შეთავაზების შექმნისას ბიზნესებს შესაბამისი ფოტოს მოძიება უჭირდათ. სწორედ ამიტომ, მათი საჭიროების შესაბამისად, მომხმარებლებს პლატფორმაზე სასურველი ვიზუალის შერჩევის შესაძლებლობა გავუჩინეთ.
განმეორებადი შეთავაზებები (მაგალითად: შესთავაზეთ მომხმარებელს ქეშბექი ყოველ ოთხშაბათს და გაზარდეთ ლოიალურობა)
ეს ფუნქციონალი ბიზნესებს შესაძლებლობას აძლევს განმეორებითი, ყოველკვირეული ან ყოველთვიური შეთავაზებები შექმნან და გაზარდონ მომხმარებლის ლოიალურობა.
ბრენდის მართვა - სახელისა და ლოგოს ატვირთვის შესაძლებლობა
ბევრ კომპანიას იურიდიული სახელი აქვს, (მაგ: შპს x), თუმცა ბრენდულად ამ სახელით პოზიციონირება არ სურთ. ახალი ფუნქციონალის მეშვეობით, კი ბიზნესს შესაძლებლობას ვაძლევთ, შეცვალონ დასახელება და მობილბანკში მომხმარებლებისთვის სასურველი სახელით გამოჩნდნენ.
ინფორმაციისთვის, Ads მენეჯერი ბიზნეს მომხმარებლებს შესაძლებლობას აძლევს, საქართველოს ბანკის 1 500 000-ზე მეტ ციფრულ მომხმარებელს საკუთარი პროდუქტი თუ სერვისი სრულიად უფასოდ გააცნოს და ამით გაყიდვები გაზარდოს.
შეთავაზების შექმნისთვის ეწვიეთ manager.bog.ge-ს თუ ხართ დირექტორი, ხოლო თუ მარკეტერი ხართ - სთხოვეთ დირექტორს გაგიწეროთ შესაბამისი როლი.
თუ დირექტორი ხართ, manager.bog.ge-ში შესვლას იმ სახელითა და პაროლით შეძლებთ, რომლითაც ბიზნეს მობილბანკში/ინტერნეტბანკში და ფიზიკური პირის მობილბანკში სარგებლობთ.
შეთავაზების შექმნის ინსტრუქცია ნახეთ აქ:
უფრო ვრცლად, Ads მენეჯერის გამოყენებაზე ბიზნესკურსის გასავლელად ეწვიეთ ბმულს.
სხვა სიახლეები
25.07.2025.13:29
საქართველოს ინოვაციების და ტექნოლოგიების სააგენტო და StrategEast (სთრათეჯისთი) NVIDIA-თან თანამშრომლობით, AI სტარტაპებს ონლაინ საინფორმაციო შეხვედრაზე ეპატიჟება. StrategEast-ის (სთრათეჯისთის) მორიგი მნიშვნელოვანი ინიციატივა სტარტაპებს დაეხმარება ბიზნესისა და პროდუქტის განვითარებაში.
NVIDIA-თან შეხვედრა 30 ივლისს, 5 საათზე ონლაინ რეჟიმში ჩატარდება, სადაც საუბარი იქნება NVIDIA-ს პროგრამებსა და მასში გაწევრიანების შესაძლებლობებზე. შეხვედრის მოწვეული სტუმარი NVIDIA-ს წარმომადგენელი ანდრეი გოლფეტო სტარტაპებს NVIDIA Inception-ის გლობალურ პროგრამას გააცნობს, რომელიც განკუთვნილია AI პროდუქტებზე მომუშავე სტარტაპებისთვის, მასში გაწევრიანება უფასოა.
NVIDIA Inception-ის პროგრამა სტარტაპებს სთავაზობს:
StrategEast წამყვანი დამოუკიდებელი ორგანიზაციაა, რომელიც ხელს უწყობს ციფრული ეკონომიკის განვითარებას ცენტრალური ევრაზიის ქვეყნებში. ორგანიზაცია თანამშრომლობს გლობალურ ტექნოლოგიურ კომპანიებთან, სამთავრობო და საგანმანათლებლო სექტორთან, რეგიონში ინოვაციური პოტენციალის განვითარებისა და რეგიონის გლობალურ ტექნოლოგიურ ეკოსისტემასთან ინტეგრაციის მიზნით.
ღონისძიებაზე დასწრების სარეგისტრაციო ბმული
https://t1z9b.share.hsforms.com/2Rd2JrZl6RDiMYEISnwd1zg