საქართველოდან სილიკონ ველიმდე: QuickShipper TechCrunch Startup Battlefield-ის მონაწილეა
ქართულმა ტექნოლოგიურმა სტარტაპმა QuickShipper - მა ევრაზიის რეგიონალურ კონკურსში გაიმარჯვა და ოქტომბერში, სან ფრანცისკოში TechCrunch Startup Battlefield 200-ის მონაწილე იქნება. ამის შესახებ, Business Insider Georgia -ს კომპანიის წარმომადგენელმა განუცხადა.
ქართულმა ტექნოლოგიურმა სტარტაპმა QuickShipper - მა ევრაზიის რეგიონალურ კონკურსში გაიმარჯვა და ოქტომბერში, სან ფრანცისკოში TechCrunch Startup Battlefield 200-ის მონაწილე იქნება. Silkroad Innovation Hub-ის მიერ ორგანიზებულ რეგიონალურ ტურში 9 ქვეყნის წარმომადგენელი სტარტაპი მონაწილეოდბა. QuickShipper-ს კი, როგორც გამარჯვებულს, შესაძლებლობა ექნება პროდუქტი კიდევ უფრო ფართო საზოგადოებას გააცნოს.
რატომ არის მნიშვნელოვანი TechCrunch Startup Battlefield?
TechCrunch Startup Battlefield ერთ-ერთი ყველაზე პრესტიჟული პლატფორმაა სტარტაპებისთვის მსოფლიოში. ის ტარდება TechCrunch Disrupt 2025-ის ფარგლებში სან-ფრანცისკოში. პროგრამა 200 სტარტაპს ირჩევს მთელ მსოფლიოში, რათა მათ საკუთარი კომპანიები წარადგინონ პოტენციური ინვესტორების, მედიისა და ინდუსტრიის ლიდერების წინაშე.
ბევრი წარმატებული კომპანიისთვის ამ პროგრამის გავლა გარდამტეხი იყო. კონკურსის ყოფილი მონაწილეები დღეს ისეთი გლობალური კომპანიები არიან, როგორც Dropbox, Cloudflare, Mint, Fitbit და Discord - ყველა მათგანი სწორედ Startup Battlefield-ის შემდეგ გახდა ცნობილი. ჯამში, პროგრამის დახმარებით 29 მილიარდ დოლარზე მეტი ინვესტიცია არის მოზიდული და 200-ზე მეტმა მონაწილემ ე.წ. წარმატებული exit განახორციელა.
შესაბამისად, მონაწილეობა უკვე მიანიშნებს, რომ პროგრამაში ჩართული თითოეული სტარტაპი უკვე ერთ-ერთი ყველაზე პერსპექტიული და გლობალურად მნიშვნელოვანი კომპანიაა.
რას ნიშნავს ეს QuickShipper-სთვის?
Startup Battlefield 200-ში მონაწილეობისას QuickShipper-ი იღებს:
• გლობალურ ასპარეზს საკუთარი ტექნოლოგიის წარმოსაჩენად პოტენციური ინვესტორების, პარტნიორების და მომხმარებლების წინაშე;
• ექცევა მედიის ყურადრების ცენტრში, TechCrunch-ისა და საერთაშორისო პრესის მეშვეობით მაღლდება სტარტაპის ცნობადობა;
• წვდომას სილიკონ ველის ეკოსისტემის ექსკლუზიური ქსელშია და მენტორობის უმაღლეს წრეში;
• შესაძლებლობას, დაუკავშირდეს კორპორაციებს, აქსელერატორებსა და ვენჩურულ ფონდებს, რომლებიც განსაზღვრავენ ლოჯისტიკისა და ელექტრონული კომერციის მომავალს.
ყოველივე ზემოთქმული ადასტურებს, რომ QuickShipper-მა დაიმკვიდრა ადგილი იმ სტარტაპებსა და კომპანიებს შორის, რომელთა პერსპექტივები და შესაძლებლობები სცდება რეგიონულ მასშტაბს.
QuickShipper-ის შესახებ:
QuickShipper არის ხელოვნური ინტელექტით მართვადი საკურიერო მომსახურების პლატფორმა, რომელის მეშვეობით მაქსიმალირად გამარტივებულდ ხდება გაყიდვის სხვადასხვა არხიდან შეკვეთების მიღება-სისტემატიზაცია და მათი ოპტიმალური ეფექტიანობით გადანაწილება კომპანიების შიდა მძღოლებზე, ან გარე საკურიერო კომპანიებზე.
პლატფორმა მომხმარებლებს სთავაზობს მძღოლების სამართავ სრულ ეკოსისტემას და, ამავე დროს, მყისიერ წვდომას ინტეგრირებული კურიერულ ქსელზე. პლატფორმაში უკვე ინტეგრირებულია ორი საერთაშორისო გიგანტი - ვოლტი და გლოვო, რაც ნიშნავს, რომ მსგავსი ჰიბრიდული პროდუქტი მომხმარებლებისთვის მთელი ევროპის მასშტაბითაც არის ხელმისაწვდომი.
მიწოდების პროცესში წარმოქმნილი ყველა საჭიროება მართვის ერთ პანელზეა მოთავსებული, რაც ათავისუფლებს მომხმარებელს:
• ცალკეული კონტრაქტების გაფორმებისგან;
• ანგარიშგების სირთულეებისგან;
• გაფანტული კომუნიკაციებისგან.
ცნობისთვის, QuickShipper აერთიანებს და ამარტივებს მთელ პროცესს, მიწოდებას ხდის მარტივს, ეფექტიანს, რაც შესაძელებლობას აძლევს კოპმანიას, შეუფერხებლად გაზარდოს გაყიდვები. საქართველოს ფარგლებს გარდა, პლატფორმას უკვე იყენებენ 20 სხვა ქვეყანაში. კომპანიამ ასევე გამოუშვა საკუთარი ფლაგინი shopify-სთვის, რომელსაც მსოფლიოს მასშტაბით 5 მილიონი აქტიური მომხმარებელი ყავს.
სხვა სიახლეები
12 სტარტაპი, 8 ქვეყანა, 12 კვირიანი აქსელერაციის პროგრამა - საქართველოში 500 Global in Eurasia-ს შემაჯამებელი ღონისძიება Demo Day გაიმართა
05.12.2025.16:03
500 Global-ის ინიციატივით, GITA-თან და საქართველოს ბანკთან პარტნიორობით, უკვე მეცხრედ, საქართველოში 500 Global in Eurasia გაიმართა. აქსელერაციის პროგრამაში წელს მონაწილეობა 8 ქვეყნის 12 განსხვავებული პროფილის მქონე სტარტაპმა მიიღო.
პროგრამის შემაჯამებელ ღონისძიებაზე, Demo Day-ზე, რომელიც 4 დეკემბერს გაიმართა, დამფუძნებლებმა საკუთარი სტარტაპები ინვესტორებსა და ფართო აუდიტორიას გააცნეს:
• AdMagica.ai - ხელოვნურ ინტელექტზე დაფუძნებული ხელსაწყო, რომელიც ეხმარება ელ. კომერციის ბრენდებს, რამდენიმე წამში შექმნან ეფექტური სარეკლამო ვიზუალები რეალურ დროში არსებულ Meta Ads-ის მონაცემებსა და კრეატიულ ჩარჩოებზე დაყრდნობით.
• Adsmom - ხელოვნურ ინტელექტზე დაყრდნობით შექმნილი ad intelligence პლატფორმა, რომელიც შესაძლებლობას აძლევს მომხმარებლებს, აკონტროლონ, შეადარონ და გააანალიზონ ნებისმიერი კონკურენტის Meta რეკლამები რეალურ დროში.
• Callsy AI - AI გაყიდვების პირველი აგენტი, რომელიც ელ. კომერციის პლატფორმებზე დაუმთავრებელი შესყიდვების აღსადგენად შეიქმნა და ის რეალურ დროში ხმის ავტომატიზაციას იყენებს.
• DataCall - სტარტაპი მცირე და საშუალო ზომის კერძო კლინიკებისთვის სატელეფონო ოპერაციების ავტომატიზაციას ახდენს.
• Defect ai - სამედიცინო აუდიტის AI სისტემა, რომელიც ამოწმებს ჩანაწერებს, ეხმარება კლინიკებს სადაზღვევო კომპანიების მიერ უარყოფილი ან არანაზღაურებული მოთხოვნების 90%-მდე შემცირებაში და აუმჯობესებს მომსახურების ხარისხს უახლესი კლინიკური პროტოკოლებისა და რეკომენდაციების საფუძველზე.
• FashionLab - სტარტაპი ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით, ცვლის ფოტოგადაღებას მოდის ინდუსტრიაში - ხდის მას უფრო სწრაფს, ხელმისაწვდომს, ინკლუზიურს და ოპტიმიზებულს, რაც ზრდის გაყიდვებს და ამცირებს დანახარჯებს.
• Talk Labs - ხელოვნური ინტელექტის ხმოვანი სიმულაციები, რომელიც იძლევა მომხმარებლების მხარდამჭერი პერსონალის გადამზადების შესაძლებლობას.
• Neolink - ხელოვნურ ინტელექტზე დაყრდნობით შექმნილი No-Code შესყიდვების პლატფორმა.
• Quantum Neuron, Inc - Workforce-as-a-Service პლატფორმა, სადაც Persona მენეჯერი რამდენიმე AI პერსონას მართავს, რომლებიც WhatsApp-ის, Instagram-ის, ელ. ფოსტის და ხმოვანი სერვისის საშუალებით სთავაზობენ პროდუქციას მომხმარებლებს, მხარდაჭერას უწევენ მათ, რითაც 48-72 საათში ქმნიან ხელშესახებ ბიზნეს შედეგებს.
• Rebookify - სტარტაპი ტურისტულ სააგენტოებს ეხმარება, გაზარდონ მოგება, სასტუმროების რეზერვაციების უფრო იაფიან ალტერნატივებზე გადაჯავშნით.
• Spotwise - AI გაყიდვების აგენტი, რომელიც კონკურენტების რეკლამების მონიტორინგს რეალურ დროში ახორციელებს და აქცევს მათ მოგებად.
• Stackbooster - სტარტაპი ავტონომიური AI სკეილინგის დახმარებით, ზრდის ქლაუდის ეფექტურობას. 60%+-ით ამცირებს ხარჯებს და აუმჯობესებს აპლიკაციის ეფექტურობას.
500 Global in Eurasia-ს ახალ ნაკადზე მიღება დაწყებულია. დეტალური ინფორმაციისთვის ეწვიეთ ვებგვერდს.
ინფორმაციისთვის, 500 Global in Eurasia-ს ფარგლებში, შერჩეული მონაწილეები 12 კვირიან აქსელერაციის პროგრამას გადიან, რომელსაც მსოფლიო დონის ექსპერტები უძღვებიან; ინტენსიური გადამზადების პროგრამის ფარგლებში მონაწილეები იძენენ, როგორც თეორიულ ცოდნას, ასევე პრაქტიკულ გამოცდილებას; იზიარებენ საჭირო ექსპერტიზას და ამყარებენ ახალ კავშირებს, რაც მათ სწრაფი ზრდისა და განვითარების შესაძლებლობას აძლევს.
500 Global in Eurasia საქართველოში 2020 წლიდან 500 Global-ის მიერ, საქართველოს ბანკთან და საქართველოს ინოვაციების და ტექნოლოგიების სააგენტოსთან (GITA) თანამშრომლობით ხორციელდება. 2022 წელს ორგანიზაციებს შორის გაფორმდა ოთხწლიანი თანამშრომლობის ხელშეკრულება, რომლის ფარგლებშიც ინტენსიური გადამზადების კურსი საქართველოში წელიწადში ორჯერ იმართება.
მასში მონაწილეობის მიღება შეუძლიათ სტარტაპებს აღმოსავლეთ ევროპის, კავკასიის და ცენტრალური აზიის ქვეყნებიდან, რომლებსაც აქვთ სურვილი, მიიღონ ცოდნა დარგის ექსპერტებისგან და მოახდინონ ბაზარზე სწრაფი მასშტაბირება. ინიციატივის ფარგლებში, უკვე გადამზადდა 10 ქვეყნის 80-ზე მეტი სტარტაპი.