საქართველოდან სილიკონ ველიმდე: QuickShipper TechCrunch Startup Battlefield-ის მონაწილეა
ქართულმა ტექნოლოგიურმა სტარტაპმა QuickShipper - მა ევრაზიის რეგიონალურ კონკურსში გაიმარჯვა და ოქტომბერში, სან ფრანცისკოში TechCrunch Startup Battlefield 200-ის მონაწილე იქნება. ამის შესახებ, Business Insider Georgia -ს კომპანიის წარმომადგენელმა განუცხადა.
ქართულმა ტექნოლოგიურმა სტარტაპმა QuickShipper - მა ევრაზიის რეგიონალურ კონკურსში გაიმარჯვა და ოქტომბერში, სან ფრანცისკოში TechCrunch Startup Battlefield 200-ის მონაწილე იქნება. Silkroad Innovation Hub-ის მიერ ორგანიზებულ რეგიონალურ ტურში 9 ქვეყნის წარმომადგენელი სტარტაპი მონაწილეოდბა. QuickShipper-ს კი, როგორც გამარჯვებულს, შესაძლებლობა ექნება პროდუქტი კიდევ უფრო ფართო საზოგადოებას გააცნოს.
რატომ არის მნიშვნელოვანი TechCrunch Startup Battlefield?
TechCrunch Startup Battlefield ერთ-ერთი ყველაზე პრესტიჟული პლატფორმაა სტარტაპებისთვის მსოფლიოში. ის ტარდება TechCrunch Disrupt 2025-ის ფარგლებში სან-ფრანცისკოში. პროგრამა 200 სტარტაპს ირჩევს მთელ მსოფლიოში, რათა მათ საკუთარი კომპანიები წარადგინონ პოტენციური ინვესტორების, მედიისა და ინდუსტრიის ლიდერების წინაშე.
ბევრი წარმატებული კომპანიისთვის ამ პროგრამის გავლა გარდამტეხი იყო. კონკურსის ყოფილი მონაწილეები დღეს ისეთი გლობალური კომპანიები არიან, როგორც Dropbox, Cloudflare, Mint, Fitbit და Discord - ყველა მათგანი სწორედ Startup Battlefield-ის შემდეგ გახდა ცნობილი. ჯამში, პროგრამის დახმარებით 29 მილიარდ დოლარზე მეტი ინვესტიცია არის მოზიდული და 200-ზე მეტმა მონაწილემ ე.წ. წარმატებული exit განახორციელა.
შესაბამისად, მონაწილეობა უკვე მიანიშნებს, რომ პროგრამაში ჩართული თითოეული სტარტაპი უკვე ერთ-ერთი ყველაზე პერსპექტიული და გლობალურად მნიშვნელოვანი კომპანიაა.
რას ნიშნავს ეს QuickShipper-სთვის?
Startup Battlefield 200-ში მონაწილეობისას QuickShipper-ი იღებს:
• გლობალურ ასპარეზს საკუთარი ტექნოლოგიის წარმოსაჩენად პოტენციური ინვესტორების, პარტნიორების და მომხმარებლების წინაშე;
• ექცევა მედიის ყურადრების ცენტრში, TechCrunch-ისა და საერთაშორისო პრესის მეშვეობით მაღლდება სტარტაპის ცნობადობა;
• წვდომას სილიკონ ველის ეკოსისტემის ექსკლუზიური ქსელშია და მენტორობის უმაღლეს წრეში;
• შესაძლებლობას, დაუკავშირდეს კორპორაციებს, აქსელერატორებსა და ვენჩურულ ფონდებს, რომლებიც განსაზღვრავენ ლოჯისტიკისა და ელექტრონული კომერციის მომავალს.
ყოველივე ზემოთქმული ადასტურებს, რომ QuickShipper-მა დაიმკვიდრა ადგილი იმ სტარტაპებსა და კომპანიებს შორის, რომელთა პერსპექტივები და შესაძლებლობები სცდება რეგიონულ მასშტაბს.
QuickShipper-ის შესახებ:
QuickShipper არის ხელოვნური ინტელექტით მართვადი საკურიერო მომსახურების პლატფორმა, რომელის მეშვეობით მაქსიმალირად გამარტივებულდ ხდება გაყიდვის სხვადასხვა არხიდან შეკვეთების მიღება-სისტემატიზაცია და მათი ოპტიმალური ეფექტიანობით გადანაწილება კომპანიების შიდა მძღოლებზე, ან გარე საკურიერო კომპანიებზე.
პლატფორმა მომხმარებლებს სთავაზობს მძღოლების სამართავ სრულ ეკოსისტემას და, ამავე დროს, მყისიერ წვდომას ინტეგრირებული კურიერულ ქსელზე. პლატფორმაში უკვე ინტეგრირებულია ორი საერთაშორისო გიგანტი - ვოლტი და გლოვო, რაც ნიშნავს, რომ მსგავსი ჰიბრიდული პროდუქტი მომხმარებლებისთვის მთელი ევროპის მასშტაბითაც არის ხელმისაწვდომი.
მიწოდების პროცესში წარმოქმნილი ყველა საჭიროება მართვის ერთ პანელზეა მოთავსებული, რაც ათავისუფლებს მომხმარებელს:
• ცალკეული კონტრაქტების გაფორმებისგან;
• ანგარიშგების სირთულეებისგან;
• გაფანტული კომუნიკაციებისგან.
ცნობისთვის, QuickShipper აერთიანებს და ამარტივებს მთელ პროცესს, მიწოდებას ხდის მარტივს, ეფექტიანს, რაც შესაძელებლობას აძლევს კოპმანიას, შეუფერხებლად გაზარდოს გაყიდვები. საქართველოს ფარგლებს გარდა, პლატფორმას უკვე იყენებენ 20 სხვა ქვეყანაში. კომპანიამ ასევე გამოუშვა საკუთარი ფლაგინი shopify-სთვის, რომელსაც მსოფლიოს მასშტაბით 5 მილიონი აქტიური მომხმარებელი ყავს.
სხვა სიახლეები
24.09.2025.20:01
საქართველოს ინოვაციების და ტექნოლოგიების სააგენტოს საგრანტო პროგრამის „25 000 ლარამდე ინოვაციების გრანტები რეგიონებისთვის“ გამარჯვებულები მცხეთა-მთიანეთის რეგიონში გამოვლინდნენ.
გამარჯვებული პროექტები:
• VocAl - სტარტაპის მიზანია, კომპანიებს დაეხმაროს, მომხმარებელთა სატელეფონო კომუნიკაციისა და CX მონაცემების AI-ზე დაფუძნებული ანალიზის გზით, კმაყოფილების დონის ზუსტად შეფასებაში და ხარისხის კონტროლის პროცესის გაუმჯობესებაში. ეს კი შესაძლებლობას აძლევს კომპანიებს 5-ჯერ სწრაფად, 40%-ით ნაკლები ფინანსური და 50%-ით ნაკლები ადამიანური რესურსის დანახარჯით ეფექტურად შეაფასონ კმაყოფილების დონე და გააუმჯობესონ ხარისხის კონტროლი.
• WEPRESENT.AI - თანამედროვე streetwear ბრენდი, რომელიც მომხმარებლებს სთავაზობს ლიმიტირებულ კოლექციებს. სტარტაპის მიზანია შეიქმნას პლატფორმა, რომელიც ტექნოლოგიასა და მოდას დააკავშირებს.
რეგიონალური საგრანტო პროგრამის მიზანია, ხელი შეუწყოს საქართველოს რეგიონებში ადგილობრივი ინოვაციური და ტექნოლოგიური ეკოსისტემის გაძლიერებას; ინოვაციური პროდუქტების, მომსახურების, ტექნოლოგიებისა და პროცესების შემუშავება - ათვისებისა და კომერციალიზაციის გზით ინოვაციური და ტექნოლოგიური სტარტაპების შექმნას.
საგრანტო პროგრამის ფარგლებში, 2025 წელს აღნიშნული პროგრამა უკვე განხორციელდა საქართველოს 6 რეგიონში და გამოვლინდა 23 გამარჯვებული პროექტი. მათ შესახებ ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ პორტალზე: gita.gov.ge.
მიმდინარე კონკურსის ფარგლებში, მცხეთა-მთიანეთის რეგიონში რეგისტრირებულ ან/და მოქმედ ფიზიკურ და იურიდიულ პირებს 1 აგვისტოდან 31 აგვისტოს ჩათვლით საშუალება ჰქონდათ, ელექტრონული პორტალის www.grants.gov.ge მეშვეობით წარედგინათ განაცხადები. საგრანტო წინადადებები შეაფასა კომისიამ, რომელიც დაკომპლექტებულია შესაბამისი პროფილის მოწვეული ექსპერტებით. შერჩეულმა სტარტაპებმა კომისიის წინაშე წარსადგენად გაიარეს გადამზადების სპეციალური კურსი, რომელიც მოიცავდა ბაზრის კვლევას, ბაზარზე გასვლის სტრატეგიას, მასშტაბირებასა და ე.წ. „ფიჩინგს“. საგრანტო თანხის მოცულობა არ უნდა აღემატებოდეს 25 000 ლარს.
გრანტის მიღება შეუძლია სამიზნე რეგიონებში რეგისტრირებულ ან/და მოქმედ ფიზიკურ პირებს, მეწარმე სუბიექტებს და სტარტაპებს. არარეგისტრირებულმა პირმა, კონკურსის წარმატებით გავლის შემთხვევაში, საგრანტო ხელშეკრულების გაფორმებამდე სავალდებულოა მეწარმე სუბიექტის რეგისტრაცია მოახდინოს შესაბამის რეგიონში.