GITA - ს 150 000 ლარიანი თანადაფინანსების გრანტების პროგრამის მონაწილეების მზადება ფინალური ეტაპისთვის
საქართველოს ინოვაციების და ტექნოლოგიების სააგენტომ 150 000 ლარიანი თანადაფინანსების გრანტების პროგრამა 2025 წლის 14 მარტს მეთოთხმეტედ გამოაცხადა. თანადაფინანსების გრანტების პროგრამის ცამეტი რაუნდის ფარგლებში ჯამურად 255 სტარტაპი დაფინანსდა.
დაინტერესებულ პირებს 14 მარტიდან საშუალება ჰქონდათ, ელექტრონული პორტალის www.grants.gov.ge მეშვეობით წარედგინათ ბიზნეს იდეა, რომელთა შეფასება განახორციელეს კონტრაქტორმა ექსპერტებმა. კონკურსით შერჩეული საუკეთესო 150 სტარტაპი გადამზადდა ბიზნეს გეგმის, ბიუჯეტირების, პროგნოზირებისა და ბაზრის კვლევის მიმართულებით. შემდგომი საფეხური მოიცავდა პორტალზე აპლიკაციის სრულყოფილ შევსებას. განაცხადების შეფასება განახორციელეს საერთაშორისო ექსპერტებმა, როგორც ბიზნეს გეგმის შეფასებით, ასევე გასაუბრებით, რომლის შედეგად გამოვლინდა 50 ფინალისტი.
დღეიდან ერთი კვირის განმავლობაში GITA-ს თანადაფინანსების გრანტების პროგრამის კონკურსანტებს ფინალური ეტაპისთვის, საინვესტიციო კომისიის წინაშე წარსადგენად, სპეციალურად ამ პროგრამისთვის მოწვეული მენტორები მოამზადებენ:
• Alfredo Coppola - აშშ-ს ბაზრის წვდომის ცენტრის (US Market Access Center) ერთ-ერთი დირექტორი. მან საფუძველი დაუდო სილიკონ ველის აქსელერატორის პროგრამას „Go Global”. ფლობს ბიზნესის განვითარებისა და მენეჯმენტის კონსულტანტის 20 წელზე მეტხნიან გამოცდილებას საინფორმაციო ტექნოლოგიების სექტორში. კარიერის განმავლობაში კონსულტაცია გაწეული აქვს 150-ზე მეტი ადრეული ასაკის ტექნოლოგიური კომპანიისთვის.
• Gail Christine Gannon - Wave Edge Capital-ის მმართველი დირექტორი და Ensanté LLC-ს დამფუძნებელი. აქვს მენტორინგისა და დამწყები მეწარმეების მენტორობის 15-წლიანი გამოცდილება; ეხმარება კომპანიებს, აქციონ განსაკუთრებული იდეა რეალობად, სწორად განსაზღვრონ სამიზნე ბაზარი, მოიპოვონ გრანტები და დაარწმუნონ ინვესტორები. გეილ ქრისტინ გენონი ფლობს ჰარვარდის უნივერსიტეტის მაგისტრის ხარისხს - T.H. Chan School of Public Health; რეგულარულად მონაწილეობს ბიოტექნოლოგიებისა და ციფრული ჯანდაცვის სფეროში გამართულ საერთაშორისო კონფერენციებსა და საინვესტიციო ფორუმებში.
• Bob Upham - ინტერნეტ ბიზნესის განვითარების გამოცდილი პროფესიონალი, ექსპერტი სტრატეგიულ პარტნიორობებსა და ალიანსებში, API ლიცენზირებაში. Santander InnoVentures-ის, Sutardja Center for Entrepreneurship and Technology (UC Berkeley)-ის, Cyberport Hong Kong-ის მენტორი და მრჩეველი. 2016-2019 წლებში იკავებდა VISA-ს ციფრული პროდუქტების მიმართულების ხელმძღვანელის პოზიციას.
• Swapnil Amin – ტექნოლოგიების სფეროში გამოცდილი აღმასრულებელი დირექტორი, პროდუქტის სტრატეგი და სტარტაპ მრჩეველი, რომელსაც ორ ათწლეულზე მეტი გამოცდილება აქვს ხელოვნური ინტელექტის, რობოტიკის, საავტომობილო, ციფრული ჯანდაცვისა და ღრუბლოვანი ინფრასტრუქტურის სფეროში. ეკავა სხვადასხვა ხელმძღვანელი თანამდებობები Tesla-ში, Amazon Alexa-ში, Genentech-სა და SoftBank Robotics-ში, სადაც მან შექმნა და გააფართოვა ინოვაციური პლატფორმები აპარატურულ და პროგრამულ ეკოსისტემებში.
• Amy Peck - გამოცდილი კონსულტანტი, რომელიც ეყრდნობა თანამედროვე და განვითარებადი ტექნოლოგიების გამოყენებას ორგანიზაციული განვითარების სრულყოფის პროცესში. ემი აქტიურად ეხმარება მსხვილ კომპანიებს სტარტაპ ეკოსისტემის კვლევასა და შესწავლაში. 2015 წელს დააფუძნა და დღემდე არის კომპანიის EndeavorVR, Spatial Computing Consultants მოქმედი ხელმძღვანელი. კომპანიის კლიენტების რიცხვს მიეკუთვნებიან ისეთი ცნობილი გლობალური მოთამაშეები, როგორებიც არიან „ამაზონი“, „ვიზა“, „ტოიოტა“, „US მაკი“ და სხვები. კომპანია დამკვეთებს სთავაზობს ციფრული ტრანსფორმაციისა და ინოვაციური განვითარების სტრატეგიებს. ემი პეკი მუშაობს, როგორც სტარტაპებთან, ასევე - ვენჩურულ კაპიტალისტებთან და ანგელოზ ინვესტორებთან.
გამარჯვებულები 2025 წლის 17 სექტემბერს გამოვლინდებიან - სტარტაპები, რომელთაც ექნებათ შესაძლებლობა, გახადონ თავიანთი კომპანია უფრო წარმატებული და შეძლონ პროდუქტის გლობალურ ბაზარზე გატანა.
პროგრამის მიზანია საქართველოში საერთაშორისო პოტენციალის მქონე ინოვაციური პროდუქტებისა და მომსახურების შემუშავება, მათი კომერციალიზაცია და ინოვაციური საწარმოების შექმნის სტიმულირება.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
18.08.2025.14:00
Self.HR ქართული ტექნოლოგიური კომპანიაა, რომელიც 2021 წლიდან ქმნის ინოვაციურ, ციფრულ პლატფორმას HR პროცესების ავტომატიზაციისა და გამარტივებისთვის. მეტი ინფორმაციისთვის, Business Insider Georgia კომპანიის თანადამფუძნებელს, ნინო ფეიქრიშვილს ესაუბრა.
როგორია კომპანიის საქმიანობის სპეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?
“Self.HR ქართული ტექნოლოგიური კომპანიაა, რომელიც 2021 წლიდან ქმნის ინოვაციურ, ციფრულ პლატფორმას HR პროცესების ავტომატიზაციისა და გამარტივებისთვის.
Self.HR სისტემა პარტნიორ კომპანიებს შესაძლებლობას აძლევს, ერთი სივრციდან მართონ სრული HR პროცესი - თანამშრომლის შერჩევიდან და აყვანიდან მის offboarding-მდე და გაიმარტივონ ადამიანური რესურსების მართვა.
ჩვენი კვლევები პარტნიორებთან აჩვენებს, რომ Self.HR სისტემის გამოყენება რუტინულ ადმინისტრაციულ დავალებებზე დახარჯულ დროს 60%-ით, ხოლო ხარჯებს 30%-ით ამცირებს.
გვახარებს ის ფაქტი, რომ დაფუძნებიდან 4 წელიწადში Self.HR საქართველოში ყველაზე მსხვილ SaaS მოდელის ტექნოლოგიურ კომპანიად იქცა და ინოვაციური მიდგომებით სრულად შეცვალა ორგანიზაციების ხედვა პროცესების გაციფრულების მიმართ.
ვამაყობთ იმითაც, რომ ჩვენი პარტნიორი კომპანიები უმსხვილესი საერთაშორისო პლატფორმებიდან გადმოვიდნენ სრულიად ქართულ HR სისტემაზე, რაც ნიშნავს იმას, საქართველოშიც შესაძლებელია შეიქმნას საერთაშორისო სტანდარტების, კონკურენტუნარიანი პროდუქტი.
დღეს ჩვენი პლატფორმით 1200-ზე მეტი ქართული და საერთაშორისო კომპანია მართავს HR პროცესებს, ვებ და მობილური აპლიკაციებით კი 120,000-ზე მეტი ადამიანი ყოველდღიურად სარგებლობს.”
როგორ აფასებთ მოთხოვნას ზოგადი თვალსაზრისით?
“Self.HR რეალურად ქართული ბაზრის მოთხოვნაზე საპასუხოდ შევქმენით. ციფრულ HR პლატფორმაზე მოთხოვნა ნამდვილად მაღალი იყო, თუმცა იმ დროისთვის არსებული უცხოური და ადგილობრივი სისტემების გამოყენება საკმაოდ მსხვილ წინასწარ ინვესტიციას მოითხოვდა, რაც განსაკუთრებით რთული იყო მცირე და საშუალო ბიზნესებისთვის.
სწორედ ამიტომ ავირჩიეთ SaaS ბიზნეს მოდელი და HR ციფრული ტრანსფორმაცია ხელმისაწვდომი გავხადეთ ყველასთვის: როგორც მცირე, ასევე, საშუალო და მსხვილი ბიზნესისთვის. თუმცა დასაწყისში საკმაოდ დიდი ძალისხმევა დაგვჭირდა ორგანიზაციებისთვის იმის დასამტკიცებლად, რომ ნამდვილად შესაძლებელია დიდი წინასწარი ინვესტიციის გარეშე ისარგებლონ სრულყოფილი HR სისტემით და ერთი სივრციდან მართონ სრული HR პროცესი — თანამშრომლის აყვანიდან მის offboarding-მდე.
ძალიან გვახარებს ის ფაქტი რომ დღეს, გარდა მსხვილი ორგანიზაციებისა, ხშირად მოგვმართავენ ისეთი კომპანიებიც, რომლებიც ახლა იწყებენ საქმიანობას და სურთ თავიდანვე მარტივად, სწრაფად და ციფრულად მართონ ადამიანური რესურსი და შექმნან თანამედროვე, თანამშრომლებზე ორიენტირებული ორგანიზაციული კულტურა.
რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?
“ვფიქრობ, მთავარი მიზეზი, რატომაც ირჩევენ კომპანიები Self.HR-ს, სისტემის All-in-One პრინციპია. რაც გულისხმობს იმას, რომ პლატფორმა მოიცავს HR პროცესების მართვის საჭირო ყველა მოდულს.
შესაბამისად, Self.HR სისტემის ადმინისტრატორს ერთ სივრცეში აქვს თავმოყრილი ყველა ხელსაწყო, რაც ეხმარება, დაზოგოს დრო და უფრო ორგანიზებული და მარტივი გახადოს მუშაობის პროცესი.
ჩვენი კომპანიის ერთ-ერთ მთავარ კონკურენტულ უპირატესობად იქცა პროდუქტის ხელმისაწვდომობაც, ანუ SaaS ბიზნესი მოდელი. გარდა იმისა, რომ SaaS მოდელმა მომსახურება ფინანსურად ხელმისაწვდომი გახადა, ასევე უზრუნველყო სისტემის სწრაფად დანერგვის და მუდმივად განახლებული სერვისის მიღების შესაძლებლობა, რაც ბევრად უმარტივებს ორგანიზაციებს HR ციფრულ ტრანსფორმაციას.
Self.HR-ის კიდევ ერთი მთავარი ღირებულება და მათ შორის უპირატესობაც, ინფორმაციული უსაფრთხოების საერთაშორისო სტანდარტებით დაცვაა.
2023 წელს Self.HR-ში ინფორმაციული უსაფრთხოების საერთაშორისო სტანდარტი დავნერგეთ და ISO/IEC 27001 სერტიფიკატი მივიღეთ.
წელს კომპანიაში დავნერგეთ ISO27017, ISO27018 სტანდარტები, რაც უზრუნველყოფს Cloud სერვისებთან დაკავშირებული უსაფრთხოების პროცესების კიდევ უფრო მაღალ დონეზე მართვას. აგვისტოს ბოლოსთვის კი ვემზადებით TÜV Rheinland-ის აუდიტის პროცესისთვის.
დღეს Self.HR სისტემა ერთადერთი ქართული HR პლატფორმაა ბაზარზე, რომელიც ინფორმაციული უსაფრთხოების ევროპული სტანდარტების სრული დაცვით იქმნება და ფლობს ISO/IEC 27001, 27017, 27018 სერტიფიკატებს.
და ბოლოს, ჩვენი კომპანიის წარმატება განაპირობა საუკეთესო სამომხმარებლო გამოცდილებამ, რომელსაც Self.HR-ის გუნდი ქმნის. დღეს ეს ადამიანები დგანან ყველაზე მნიშვნელოვანი ცვლილებებისა და განვითარების უკან და ზრუნავენ იმაზე, რომ ყოველი წამი, რომელსაც მომხმარებლები Self.HR-თან ინტერაქციას უთმობენ მათთვის საუკეთესო გამოცდილება იყოს.”
როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?
“2024 ჩვენთვის მნიშვნელოვანი წელი იყო. პირველად გავცდით ქვეყნის ფარგლებს და უზბეკეთის ბაზარზე შევედით. აქვე განვათავსეთ სერვერული ინფრასტრუქტურა და უკვე ვემსახურებით რამდენიმე უზბეკურ კომპანიას.
2025 წლისთვის სწორედ ცენტრალურ აზიაზე გავაკეთებთ ძირითად ფოკუსს. გეგმაში გვაქვს, კიდევ უფრო კარგად გავაცნოთ ჩვენი პროდუქტი უზბეკურ და ყაზახურ ორგანიზაციებს და უფრო მეტი საერთაშორისო პარტნიორი შევიძინოთ.
პარალელურად, ვაგრძელებთ Self.HR სისტემის განვითარებას. წლის მთავარი პროექტი არის AI-ის ინტეგრაცია სისტემის ყველა მოდულში.
გარდა ამისა, ვმუშაობთ 2 ახალ პროდუქტზე, რომლებზეც ინფორმაციას ჩვენს მომხმარებლებს სულ მალე გავუზიარებთ.”
ცნობისთვის, დამატებითი ინფორმაციისთვის დაინტერესებულ პირებს შეუძლიათ კომპანიის საიტს ესტუმრონ : http://www.self.hr/