QuickShipper-ი საკურიერო მომსახურება ერთი ფანჯრის პრინციპით
QuickShipper-ი - ასე ეწოდება ლევან კილაძის, მარიამ ახვლედიანისა და ილია გიჯაშვილის მერ შექმნილ ქართულ სტარტაპს, რომლის მეშვეობითაც ბიზნესებს შეუძლიათ ნებისმიერი არხიდან შემოსული შეკვეთების მართვა, მათი დაბინავება, მომხმარებლებთან კომუნიკაცია და შედეგების ანალიზი.
როგორც კომპანიაში Business Insider Georgia- თან განმარტეს, პლატფორმა ბიზნესებს ეხმარება ნებისმიერი არხიდან მიღებული შეკვეთების ეფექტიანად მიწოდებაში, იქნება ეს საკუთარი თუ გარე საკურიერო კომპანიების დახმარებით. ,
„ელექტრონული კომერციის ბოლო, მაგრამ ყველაზე საპასუხისმგებლო მომენტი - ამანათის მომხმარებლისთვის მიწოდებაა. ეს სწორედ ის ეტაპია, რომელზეც ყველაზე მეტია დამოკიდებული. როგორც წესი, მომხმარებლების 83% არ ასრულებს ყიდვის პროცესს, თუ მიტანის დროები მათთვის მიუღებელია და როცა შეკვეთის სტატუსების შესახებ ინფორმაცია არ აქვთ.
სწორედ ამ პრობლემების დაძლევაში კომპანიებს ქართული ტექნოლოგიური სტარტაპი QuickShipper-ი ეხმარება. კურიერები ასეთ დროს აპლიკაციის მეშვეობით მუშაობენ და რეალურ დროში აახლებენ შეკვეთების სტატუსებს. ეს კი კომპანიებს საშუალებას აძლევს საკუთარ მომხმარებელთან ჰქონდეთ გამჭვირვალე კომუნიკაცია", - ამბობს კომპანიის წარმომადგენელი.
ისეთ კომპანიას კი, რომელსაც კურიერი არ ჰყავს, QuickShipper-ის მეშვეობით შეუძლია საქართველოში არსებული ყველა საკურიერო კომპანიის შეთავაზებებისა და ფასების შედარება, თანაც ერთ სივრცეში. კომპანიებს აღარ უწევთ სხვადასხვა საკურიერო კომპანიასთან ცალკე ხელშეკრულებების გაფორმება, ანგარიშსწორება და ინდივიდუალური კონტაქტი, რადგან ეს ყველაფერი QuickShipper-ის ერთ ფანჯარაშია ცენტრალიზებული.
ცნობისთვის, QuickShipper-ის პირველადი ვერსია ნოემბერში ჩაეშვა და ამ დროისთვის უკვე საქართველოს უმსხვილესი კომპანიები იყენებენ.
პროდუქტის განვითარების მხრივ გუნდს ბევრი საინტერესო გეგმა აქვს. როგორც კომპანიაში აცხადებენ, წლის ყველაზე დატვირთულ სეზონზე - დეკემბერში, კომპანიებს საგრძნობლად გაუმარტივებენ საჩუქრების დარიგების პროცესს.
QuickShipper-ის მიზანია, მიტანის ორგანიზებაში თითოეულ კომპანიას მინიმალური დრო, ენერგია და რესურსი ეხარჯებოდეს.
QuickShipper-ში ოპერირებისათვის ბიზნესები მათი შეკვეთების რაოდენობიდან გამომდინარე იხდიან საფასურს. ეს შეიძლება იყოს ფიქსირებული თანხა თითოეულ შეკვეთაზე, ან პაკეტური შეთავაზება თვის ჭრილში. ყველაფერი დამოკიდებულია იმაზე, თუ რა მოცულობაზეა საუბარი.
პროდუქტის იდეა დაახლოებით 1 წლის წინ გაჩნდა, ინოვაციური პლატფორმის დამფუძნებლებმა ტესტირება 2022 წლის იანვრიდან დაიწყეს იმის გამოსაკვლევად, თუ რამდენად იყო ბაზარზე მისი მოთხოვნა.
კომპანიაში აცხადებენ, რომ წლის ბოლომდე მომხმარებლებს შესთავაზებენ სრულიად ახალ პროდუქტს, რომლის ანალოგიც საქართველოში და რეგიონში არ არსებობს.
დღის ტოპ 10 სიახლე
მოსაზრება
ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა
საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.
სხვა სიახლეები
04.11.2023
საწარმოს საქართველოს საექსპორტო მიმართულების ორგანიზებით, 23 ქართული კომპანია მონაწილეობს საკვები და სასმელების მთავარ საერთაშორისო სავაჭრო გამოფენაზე - Anuga 2023, რომელიც 2023 წლის 7-11 ოქტომბერს ტარდება.
ამ მნიშვნელოვან სავაჭრო გამოფენაზე საქართველო წარმოდგენილია ორი პავილიონით. საკვების პავილიონში წარმოდგენილია ქართული კომპანიების პროდუქცია, მათ შორის თხილი, ნუში, კაკალი, ლურჯი მოცვი, მურაბები, თაფლი, ჩირი, ჩურჩხელა და მზა პროდუქტები. სასმელების პავილიონში კი წარმოდგენილია ნატურალური ხილისა და ბოსტნეულის წვენები, მინერალური წყალი, ლიმონათი და ჩაი.
ღონისძიება ტრადიციულად ტარდება გერმანიის ქალაქ კიოლნში. Anuga ყოველწლიურად დაახლოებით 165,000 დამთვალიერებელს იზიდავს და მასში მონაწილეობს დაახლოებით 7,500 გამომფენი. გამოფენა ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი საერთაშორისო სავაჭრო ბაზრობაა საკვებისა და სასმელების სექტორში, რომლის მთავარი მიზანია ბიზნეს ურთიერთობების დამყარება პოტენციურ საერთაშორისო პარტნიორებთან და მომხმარებლებთან, ქვეყნების საექსპორტო პოტენციალის გაძლიერება და ახალ საექსპორტო ბაზრებზე გასვლა.
საწარმოს საქართველოს ორგანიზებით, ქართული კომპანიები ამ გამოფენაში უკვე მეხუთედ იღებენ მონაწილეობას.