მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
ბიზნეს მრჩეველიშაინენერჯიAversi Pharma
flag
AMD 7082.1
0.0056
flag
AZN 1.5989
-0.0002
flag
CNY 37.964
-0.0015
flag
EUR 3.202
-0.007
flag
GBP 3.711
-0.0052
flag
KZT 52.34
-0.0006
flag
TRY 0.0683
0.0001
flag
USD 2.7191
-0.0004

ხის სათამაშოების ოჯახური ბიზნესი „კოკიტო“ ვეროკავშირის ბაზარზე გასვლას ცდილობს

news image

„კოკიტო" ხის სათამაშოების ოჯახური ბიზნესია, რომლის უკანაც ქალი მეწარმეები, მარიკა გრიგოლიშვილი და ლალიკო გოგიბერიძე დგანან.

„კოკიტოს" მიზანი დასაწყისშივე ნათელი იყო — ქართველ ბავშვებს წვდომა ჰქონოდათ უსაფრთხო განმავითარებელ სათამაშოებზე, შემდგომში კი ეწარმოებინათ პროდუქცია საექსპორტო ბაზრისთვის. ასე შექმნა კომპანიამ მრავალფეროვანი სათამაშოები 0 დან 6 წლამდე ბავშვებისთვის, რომელთა შორისაა: ხის ცხენები, ასაწყობი კუბები, ფაზლები, მექანიკური სათამაშოები, უპედლო ველოსიპედები და სხვა.

„,კოკიტოს" თითოეული მოდელი  შთაგონებულია მონტესორისა და ვალდორფის მიდგომებით და ბავშვებს  ნატიფი მოტორიკის ადრეულ ასაკშივე განვითარებასა და სენსორული არხების სტიმულირებაში ეხმარება.

„სააგენტოს „აწარმოე საქართველოში" დახმარებით, ჩვენ ყოველწლიურად ვმონაწილეობთ სათამაშოების საერთაშორისო გამოფენაზე გერმანიაში - Spielwarenmess-ში. გამოფენის ფარგლებში ვითანამშრომლეთ გერმანელ კონსულტანტთან და ურთიერთობა დავამყარეთ გერმანულ ბრენდებთან“,  - ამბობს მარიკა გრიგოლიშვილი,

„კოკიტოს" თანადამფუძნებელი. კომპანიას ამ ეტაპზე აქტიური მოლაპარაკებები აქვს 10-მდე გერმანულ კომპანიასთან, რომლებიც ევროკავშირის ქვეყნების ფარგლებში ეძებენ პარტნიორებს.

„კოკიტომ" უკვე გააგზავნა კომპანიებთან საცდელი ნიმუშები და რამდენიმე ცნობილი ბრენდის წარმომადგენელსაც უმასპინძლა საქართველოში.

„კოკიტოს" საწარმოში ყოველთვიურად 500-600 ერთეული პროდუქტი მზადდება, თუმცა დამფუძნებლები ვარაუდობენ, რომ საერთაშორისო ინტერესის გაზრდის შემთხვევაში, პროდუქციის რაოდენობის გაათმაგებას შეძლებენ.

„ჩვენ ყოველდღიურად არ ვიშურებთ რესურსს ბრენდის განვითარებისთვის, საერთაშორისო ურთიერთობების გაღრმავებისა და პროფესიულ განვითარებისთვის. ვფიქრობ, ჩვენი კომპანია მზადაა გადავიდეს განვითარების ახალ ეტაპზე და გაცილებით უფრო პროფესიონალურად წარმოაჩინოს ბრენდის სახე როგორც ქართულ ბაზარზე, ასევე საერთაშორისო დონეზე", - ამბობს მარიკა გრიგოლიშვილი.

„კოკიტოს" დამფუძნებლები დამწყებ მეწარმეებს ურჩევენ, რომ ჩაერთონ მეწარმეებისთვის განკუთვნილ ყველა შესაძლო პროექტსა და გამოფენაში და გამოიყენონ ეს შანსი საერთაშორისო ბაზარზე ცნობადობის გასაზრდელად.

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

სტარტაპები
image ქართული პროდუქცია Anuga 2023-ზე: 23 კომპანია წარადგენს სასმელებსა და საკვებ პროდუქტებს გლობალურ გამოფენაზე

04.11.2023.00:00

საწარმოს საქართველოს საექსპორტო მიმართულების ორგანიზებით, 23 ქართული კომპანია მონაწილეობს საკვები და სასმელების მთავარ საერთაშორისო სავაჭრო გამოფენაზე - Anuga 2023, რომელიც 2023 წლის 7-11 ოქტომბერს ტარდება.

ამ მნიშვნელოვან სავაჭრო გამოფენაზე საქართველო წარმოდგენილია ორი პავილიონით. საკვების პავილიონში წარმოდგენილია ქართული კომპანიების პროდუქცია, მათ შორის თხილი, ნუში, კაკალი, ლურჯი მოცვი, მურაბები, თაფლი, ჩირი, ჩურჩხელა და მზა პროდუქტები. სასმელების პავილიონში კი წარმოდგენილია ნატურალური ხილისა და ბოსტნეულის წვენები, მინერალური წყალი, ლიმონათი და ჩაი.

ღონისძიება ტრადიციულად ტარდება გერმანიის ქალაქ კიოლნში. Anuga ყოველწლიურად დაახლოებით 165,000 დამთვალიერებელს იზიდავს და მასში მონაწილეობს დაახლოებით 7,500 გამომფენი. გამოფენა ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი საერთაშორისო სავაჭრო ბაზრობაა საკვებისა და სასმელების სექტორში, რომლის მთავარი მიზანია ბიზნეს ურთიერთობების დამყარება პოტენციურ საერთაშორისო პარტნიორებთან და მომხმარებლებთან, ქვეყნების საექსპორტო პოტენციალის გაძლიერება და ახალ საექსპორტო ბაზრებზე გასვლა.

საწარმოს საქართველოს ორგანიზებით, ქართული კომპანიები ამ გამოფენაში უკვე მეხუთედ იღებენ მონაწილეობას.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა