მთავარიბიზნესიეკონომიკატურიზმი
ფინანსებიჯანდაცვასპორტიყველა სიახლე
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნესმრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრებაპერსონალური ფინანსები
პოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიშაინენერჯი
flag
AMD 7022.7
-0.0128
flag
AZN 1.6174
-0.0012
flag
CNY 37.678
0.0001
flag
EUR 3.1249
-0.0025
flag
GBP 3.6389
-0.0123
flag
KZT 52.57
0.0004
flag
TRY 0.0721
-0.0001
flag
USD 2.7503
-0.002

„ჰენდიკრაფტი“ - პირველი ქართული საძილე ტომარა ბავშვებისთვის

news image

„ჰენდიკრაფტი“ საბავშვო განმავითარებელი სათამაშოების, ტანსაცმლისა და ტექსტილის მწარმოებელი ერთ-ერთ პიონერი კომპანიაა საქართველოში.

ბრენდის ისტორია 2017 წლიდან იწყება, როცა ახალბედა დედამ გადაწყვიტა, იმპორტირებული პროდუქციის შეძენის ნაცვლად, მივიწყებული ჰობი გაეცოცხლებინა და თავად შეექმნა ტანსაცმელი და აქსესუარები ახალშობილისთვის. პატარა სამკერვალოს გახსნით თამარ კობახიძემ დიდი მიზნების განხორციელება დაიწყო და დღეს „ჰენდიკრაფტის“ პროდუქცია უამრავ ქალს უმარტივებს დედობის პროცესს.

აღსანიშნავია, რომ სწორედ „ჰენდიკრაფტს“ ეკუთვნის საქართველოში შექმნილი პირველი საძილე ტომარა ჩვილებისთვის.

სწორედ ეს იყო პროდუქტი, რომელმაც ბრენდის თავდაპირველი პოპულარობა განაპირობა.

„ჰენდიკრაფტის“ პროდუქციის მთავარი ფუნქცია ცხოვრების გამარტივებასთან ერთად მშობლებისა და ბავშვების ხარისხიანი ინტერაქციის ხელშეწყობაა. ამ მიზნით, კომპანიამ შექმნა განმავითარებელი ხალიჩები, რომელიც, ისევე როგორც „ჰენდიკრაფტის“ სხვა პროდუქტები, ეკოლოგიურად სუფთა 100%-იანი ბამბის ქსოვილისგან მზადდება, არის რეცხვადი და სრულად შეესაბამება სათამაშოების ევროპულ სტანდარტს EN71.

„პროდუქციის დიზაინზე მუშაობა ღრმა ძიების პროცესია, იმის გახსენება, თუ რა გვინდოდა გვქონოდა ბავშვობაში, რა გაგვახარებდა, როგორი თამაში მოგვეწონებოდა და ა.შ. რაც მთავარია, ჩვენი ყველა სათამაშოს შექმნის დროს პირველი მომხმარებლები ჩვენი გუნდის, თანამშრომლების შვილები არიან“ , -  ამბობს თამარ კობახიძე, „ჰენდიკრაფტის“ დამფუძნებელი.

„ჰენდიკრაფტის“ პროდუქცია საზღვრების მიღმაც საკმაოდ პოპულარულია.

კომპანია წარმოდგენილია ელექტრონული კომერციის ისეთ ვეგვერდებზე, როგორიცაა Etsy და Amazon.

გუნდი აქტიურად მუშაობს უცხოურ ბაზარზე ფიზიკურ ფორმატში გაყიდვაზე.

სააგენტოს ,,აწარმოე საქართველოში“ ინიციატივით, კომპანია წარმოდგენილი იყო უმსხვილეს გამოფენაზე Spielwarenmesse, სადაც ქართულმა საბავშვო პროდუქციამ დიდი ინტერესი და მოწონება დაიმსახურა.

„სააგენტოს როლი უმნიშვნელოვანესია თითოეული მეწარმისთვის, რადგან საშუალება გვეძლევა ჩვენი პროდუქტები უცხოელ მომხმარებლებსაც ვაჩვენოთ. ვფიქრობ, ექსპორტის წახალისებისთვის სწორედ მსგავსი ტიპის გამოფენებში მონაწილეობის მიღებაა აუცილებელი“, - ამბობს თამარ კობახიძე.

„ჰენდიკრაფტი“ სამომავლო გეგმებში საერთაშორისო პლატფორმებზე ბრენდის განვითარება და პოტენციურ მყიდველეთან აქტიური თანამშრომლობაა.

კომპანიას იმედოვნებს, რომ უახლოეს ორ წელში უკვე სრულფასოვნად იქნება რამდენიმე ქვეყანაში წარმოდგენილი. კომპანიის დამფუძნებელი დამწყებ მეწარმეებს ურჩევს, არ შეუშინდნენ სირთულეებს, რადგან ამ გზის გავლის გარეშე წარმატება არ მიიღწევა. ,

,იყო ქალი მეწარმე საკმაოდ რთული და გამოწვევებით სავსეა. თუმცა, შეუძლებელი არაფერია, არ შეუშინდეთ სირთულეებს და თუკი იდეა გაქვთ, აუცილებლად სცადეთ თავი მეწარმეობაში“ , - ამბობს  „ჰენდიკრაფტის“ დამფუძნებელი.

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











მოსაზრება

quote

ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა

საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.

author სოსო ფხაკაძე

სხვა სიახლეები

ბიზნეს სიახლეები
image ქართული პროდუქცია Anuga 2023-ზე: 23 კომპანია წარადგენს სასმელებსა და საკვებ პროდუქტებს გლობალურ გამოფენაზე

04 , 2023

საწარმოს საქართველოს საექსპორტო მიმართულების ორგანიზებით, 23 ქართული კომპანია მონაწილეობს საკვები და სასმელების მთავარ საერთაშორისო სავაჭრო გამოფენაზე - Anuga 2023, რომელიც 2023 წლის 7-11 ოქტომბერს ტარდება.

ამ მნიშვნელოვან სავაჭრო გამოფენაზე საქართველო წარმოდგენილია ორი პავილიონით. საკვების პავილიონში წარმოდგენილია ქართული კომპანიების პროდუქცია, მათ შორის თხილი, ნუში, კაკალი, ლურჯი მოცვი, მურაბები, თაფლი, ჩირი, ჩურჩხელა და მზა პროდუქტები. სასმელების პავილიონში კი წარმოდგენილია ნატურალური ხილისა და ბოსტნეულის წვენები, მინერალური წყალი, ლიმონათი და ჩაი.

ღონისძიება ტრადიციულად ტარდება გერმანიის ქალაქ კიოლნში. Anuga ყოველწლიურად დაახლოებით 165,000 დამთვალიერებელს იზიდავს და მასში მონაწილეობს დაახლოებით 7,500 გამომფენი. გამოფენა ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი საერთაშორისო სავაჭრო ბაზრობაა საკვებისა და სასმელების სექტორში, რომლის მთავარი მიზანია ბიზნეს ურთიერთობების დამყარება პოტენციურ საერთაშორისო პარტნიორებთან და მომხმარებლებთან, ქვეყნების საექსპორტო პოტენციალის გაძლიერება და ახალ საექსპორტო ბაზრებზე გასვლა.

საწარმოს საქართველოს ორგანიზებით, ქართული კომპანიები ამ გამოფენაში უკვე მეხუთედ იღებენ მონაწილეობას.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა