მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
ბიზნეს მრჩეველიშაინენერჯიAversi Pharma
flag
AMD 7047.4
-0.0021
flag
AZN 1.5916
-0.0002
flag
CNY 37.693
-0.0032
flag
EUR 3.123
-0.0114
flag
GBP 3.6172
0.0004
flag
KZT 49.81
-0.0001
flag
TRY 0.0667
0
flag
USD 2.7067
-0.0003

Dyson VS Shark - რა ვითარებაა საქართველოში და როგორია მოთხოვნა პროდუქციაზე

news image

გლობალური მასშტაბით და მათ შორის საქართველოში, საკმაოდ პოპულარულია Dyson-ის პროდუქცია, თმის საშრობი და სტაილერები. Dyson-თან ერთად ასევე პოპულარულია Shark-ის პროდუქტები. ამ ორი ბრენდის „შეჯიბრება“ განსაკუთრებით თვალში საცემია სოციალურ ქსელებში განთავსებული ვიდეოებიდან. აქ მომხმარებლების აზრი ორად იყოფა.

რა ვითარებაა საქართველოში და როგორია მოთხოვნა, ამ კითხვით Business Insider Georgia-მ iTechnics-ის დირექტორს სალომე გუგეშაშვილს მიმართა.

„Dyson-თან და Shark-თან თანამშრომლობა დიდი ხანია რაც დავიწყეთ. ორივე ბრენდი ძალიან აქტუალურია ბაზარზე. Dyson-ის ტექნოლოგიები ხშირად უფრო მაღალ კლასს მიეკუთვნება, რაც მომხმარებელთა დიდი ნაწილისთვის უფრო საინტერესოა, თუმცა არც Shark ჩამორჩება, თავისი ბენეფიტებით, როგორიცაა ხელმისაწვდომობა და ხარისხი.

iTechnics-ში ორივე ბრენდის პროდუქციაზე მაღალი მოთხოვნა შეინიშნება, თუმცა Dyson-ის საშრობები და სტაილერები უფრო აქტუალურია, რაც ამ ბრენდთან მიმართებაში მაღალი მოთხოვნის მაჩვენებელია“, - აცხადებს სალომე გუგეშაშვილი.

 iTechnics-ის დირექტორი მიიჩნევს, რომ ამ ბრენდების წარმატება ძირითადად განპირობებულია ტექნოლოგიური ინოვაციების, ეფექტურობის და დიზაინის უნიკალური კომბინაციით.

„თმის სტაილერები თავად პროდუქტის კატეგორიის თვალსაზრისით ახალი არ არის, მაგრამ კონკრეტულ ბრენდებს, როგორიცაა Shark და Laifen, ნამდვილად აქვთ განსხვავებული მიდგომა, რაც მათ პოპულარობას განაპირობებს.

ამ ბრენდების წარმატება ძირითადად განპირობებულია ტექნოლოგიური ინოვაციების, ეფექტურობის და დიზაინის უნიკალური კომბინაციით. მაგალითად, მათი სტაილერები ხშირად გამოირჩევა სწრაფი და ზუსტი თმის მოვლის პროცესით, ეს ზოგავს დროს და უზრუნველყოფს სისუფთავეს.

ბრენდის პოპულარობა განპირობებულია პროდუქციის მაღალი ხარისხით, რომელიც ზრუნავს თმის სტრუქტურაზე და ანიჭებს მას ბზინვარებას. Shark და Laifen საკმაოდ ყურადღებას აქცევენ მომხმარებლის კომფორტსა და გამოცდილებას, რაც სხვა ბრენდებთან შედარებით უფრო საინტერესოს ხდის.

ამგვარად, მათი კონკურენტული უპირატესობა მდგომარეობს არა მხოლოდ ტრადიციულ სტაილერებში არსებული ფუნქციების დახვეწაში, არამედ ახალ, ინოვაციურ მეთოდებსა და ტექნოლოგიებში, რაც სტანდარტებს გადააჭარბებს“, - აცხადებს  iTechnics-ის ხელმძღვანელი. 

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

სპორტი
image საქართველოს U18 გოგონათა ნაკრები ევროპის C დივიზიონის ჩემპიონია! - საქართველოს ბანკი ეროვნული საკალათბურთო ნაკრების მთავარი სპონსორი

30.07.2025.12:22

საქართველოს U18 გოგონათა ნაკრები ევროპის C დივიზიონის ჩემპიონი გახდა. ფინალურ მატჩში, ქართველი კალათბურთელები სომეხ თანატოლებს დაუპირისპირდნენ და დაძაბულ შეხვედრაში, ანგარიშით 63:60 გაიმარჯვეს. 

 

შეხვედრა ძირითადად ქართველი კალათბურთელების უპირატესობით მიმდინარეობდა: ქართველმა გოგონებმა 4-დან 3 მეოთხედი გამარჯვებით დაასრულეს. დასკვნით ფაზაში, ნუგზარ ჭეიშვილის მიერ გაწვრთნილმა გუნდმა მობილიზება შეძლო და შეხვედრა სასურველი ანგარიშით დაასრულა.

 

ფინალურ შეხვედრაში შესანიშნავად ითამაშა სალომე სვანმა, რომელმაც 26 ქულასა და 9 მოხსნას მოუყარა თავი და ტურნირის საუკეთესო მოთამაშედ დასახელდა. სალომესთან ერთად, ტურნირზე გამორჩეული იყო ნიცა საბადაშვილიც, რომელმაც სომხეთთან შეხვედრაში 13 ქულა და 13 მოხსნა მიითვალა.

 

ტურნირის განმავლობაში, ჩვენმა ნაკრებმა ჯგუფურ ეტაპზე 3-დან 3 გამარჯვება მოიპოვა, პლეი-ოფში კი ალბანეთის, შემდეგ კი სომხეთის დამარცხება შეძლო. ჭეიშვილის გუნდმა განსაკუთრებით დიდი ანგარიშით გიბრალტარი დაამარცხა (131:35), სადაც ნიცა საბადაშვილმა 56 ქულა მოიპოვა.

 

C დივიზიონში გამარჯვების შედეგად, საქართველოს 18 წლამდე გოგონათა ნაკრებმა B დივიზიონში გადაინაცვლა სადაც უფრო მეტი კონკურენცია და დონე ელოდება: როგორც A, ასევე B დივიზიონებში, ევროპის ყველაზე ძლიერი ქალთა საკალათბურთო ქვეყნები თამაშობენ, რაც ცხადია, ქართველი ახალგაზრდა მოთამაშეებისთვის უფრო მეტი გამოწვევა და პროგრესის მომცემი ენერგია გახდება.

ერთად ვუგულშემატკივროთ საქართველოს U18 გოგონათა ნაკრებს. საქართველოს ბანკი კალათბურთეს ეროვნული ნაკრების მთავარი სპონსორია.

 

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა