Dyson VS Shark - რა ვითარებაა საქართველოში და როგორია მოთხოვნა პროდუქციაზე
გლობალური მასშტაბით და მათ შორის საქართველოში, საკმაოდ პოპულარულია Dyson-ის პროდუქცია, თმის საშრობი და სტაილერები. Dyson-თან ერთად ასევე პოპულარულია Shark-ის პროდუქტები. ამ ორი ბრენდის „შეჯიბრება“ განსაკუთრებით თვალში საცემია სოციალურ ქსელებში განთავსებული ვიდეოებიდან. აქ მომხმარებლების აზრი ორად იყოფა.
რა ვითარებაა საქართველოში და როგორია მოთხოვნა, ამ კითხვით Business Insider Georgia-მ iTechnics-ის დირექტორს სალომე გუგეშაშვილს მიმართა.
„Dyson-თან და Shark-თან თანამშრომლობა დიდი ხანია რაც დავიწყეთ. ორივე ბრენდი ძალიან აქტუალურია ბაზარზე. Dyson-ის ტექნოლოგიები ხშირად უფრო მაღალ კლასს მიეკუთვნება, რაც მომხმარებელთა დიდი ნაწილისთვის უფრო საინტერესოა, თუმცა არც Shark ჩამორჩება, თავისი ბენეფიტებით, როგორიცაა ხელმისაწვდომობა და ხარისხი.
iTechnics-ში ორივე ბრენდის პროდუქციაზე მაღალი მოთხოვნა შეინიშნება, თუმცა Dyson-ის საშრობები და სტაილერები უფრო აქტუალურია, რაც ამ ბრენდთან მიმართებაში მაღალი მოთხოვნის მაჩვენებელია“, - აცხადებს სალომე გუგეშაშვილი.
iTechnics-ის დირექტორი მიიჩნევს, რომ ამ ბრენდების წარმატება ძირითადად განპირობებულია ტექნოლოგიური ინოვაციების, ეფექტურობის და დიზაინის უნიკალური კომბინაციით.
„თმის სტაილერები თავად პროდუქტის კატეგორიის თვალსაზრისით ახალი არ არის, მაგრამ კონკრეტულ ბრენდებს, როგორიცაა Shark და Laifen, ნამდვილად აქვთ განსხვავებული მიდგომა, რაც მათ პოპულარობას განაპირობებს.
ამ ბრენდების წარმატება ძირითადად განპირობებულია ტექნოლოგიური ინოვაციების, ეფექტურობის და დიზაინის უნიკალური კომბინაციით. მაგალითად, მათი სტაილერები ხშირად გამოირჩევა სწრაფი და ზუსტი თმის მოვლის პროცესით, ეს ზოგავს დროს და უზრუნველყოფს სისუფთავეს.
ბრენდის პოპულარობა განპირობებულია პროდუქციის მაღალი ხარისხით, რომელიც ზრუნავს თმის სტრუქტურაზე და ანიჭებს მას ბზინვარებას. Shark და Laifen საკმაოდ ყურადღებას აქცევენ მომხმარებლის კომფორტსა და გამოცდილებას, რაც სხვა ბრენდებთან შედარებით უფრო საინტერესოს ხდის.
ამგვარად, მათი კონკურენტული უპირატესობა მდგომარეობს არა მხოლოდ ტრადიციულ სტაილერებში არსებული ფუნქციების დახვეწაში, არამედ ახალ, ინოვაციურ მეთოდებსა და ტექნოლოგიებში, რაც სტანდარტებს გადააჭარბებს“, - აცხადებს iTechnics-ის ხელმძღვანელი.
სხვა სიახლეები
19.09.2025.12:42
გიორგი მამარდაშვილთან კოლაბორაციით, ახალი თაობის მხარდასაჭერად, თიბისიმ მორიგი საინტერესო პროექტი დაიწყო.
კარი - ასე ჰქვია ინიციატივას, რომელიც მთელ ქვეყანას მოიცავს და რომლის მთავარი მიზანიც, საქართველოში მეკარეობის პოპულარიზაციაა.
ქუჩებში, პარკებსა თუ ეზოებში - იქ, სადაც ბავშვები სულ თამაშობენ ფეხბურთს, ჩვენი პროექტის ფარგლებში, ჩავიტანთ მეკარისთვის საჭირო ყველა ატრიბუტს; მათ შორის, გასაშლელ კარს და საჩუქრად დავუტოვებთ მათ, ვისაც მეკარეობა უნდა და ვისთვისაც ინსპირაციად, სწორედ, მამარდა იქცა.
მაშინ, როცა პატარა მეკარეები სხვადასხვა ნივთებისგან გაკეთებულ კარს თავდაუზოგავად იცავენ, იმედი გვაქვს, ახალი ეკიპირება მათთვის დამატებით მოტივაციად იქცევა და უფრო მონდომებით დაიცავენ ნამდვილ კარს.
კარის მთავარი გმირები, სწორედ, ის ბავშვები არიან, რომლებიც ყველა შესაძლებლობას იყენებენ ფეხბურთის სათამაშოდ. ახალი თაობისთვის, ვისაც სურს საფეხბურთო კარიერა მათი ცხოვრების მთავარ გზად იქცეს, ყველაზე მნიშვნელოვანი ნაბიჯი საკუთარი ძალების დაჯერებაა. ჩვენ კი, მათი წარმატების გულშემატკივრები ვართ, რომ მხარი დავუჭიროთ და ყველა ნაბიჯზე ვუთხრათ - წარმატებას აღწევს ის, ვინც მიზანსწრაფულად, ჯიუტად და დაუღალავად მიდის მიზნისკენ.
პროექტის ფარგლებში, გორში, ბორჯომში, ყვარელსა და თბილისში თიბისიმ უკვე დაასაჩუქრა საქართველოს კარის მომავალი მცველები. წინ კიდევ ბევრი ქალაქია, სადაც ეტაპობრივად ჩავალთ.
თიბისისთვის ყოველთვის მნიშვნელოვანია განვითარებაზე ორიენტირებული ახალი თაობის მხარდაჭერა; თაობისა, რომელიც ჯიუტად იცავს თავის კარს. ამიერიდან, ისინი უკვე ნამდვილ კარს დაიცავენ და საკუთარ შესაძლებლობებში დარწმუნებულები თამამად იტყვიან: გადავხტები და ავიღებ!
მთავარია, გჯეროდეს!