მარიამ პაკაცოშვილის PR-სტრატეგიები ესთეტიკური მედიცინის სფეროში
სატელევიზიო სფეროში გამოცდილმა ჟურნალისტმა და PR-სტრატეგმა მარიამ პაკაცოშვილმა, რომელიც ბიზნეს სექტორს წლებია ეხმარება განვითარებაში, ესთეტიკური მედიცინის სფეროთი დაინტერესებული პირებისთვის
შექმნა საავტორო კურსი, რომელიც მიზნად ისახავს PR-ის სტრატეგიების და ეფექტური მარკეტინგული კომუნიკაციის სწავლებას.
ამჟამად მარიამი ხელმძღვანელობს დერმატოლოგიური და ესთეტიკური კლინიკის პიარისა და მარკეტინგული კომუნიკაციების მიმართულებას და აქტიურად მონაწილეობს ნატალის მედიცინის ცენტრის ბიზნესის განვითარებაში.
ის საკუთარ ცოდნასა და გამოცდილებას ესთეტიკის სფეროთი დაინტრესებულ პირებს საქართველოში წამყვან ექიმ-დერმატო ვენეროლოგებთან: სალიტა და ნატალი მერკვილაძეებთან ერთად უზიარებს.
მარიამი ამ სტატიაში გვიამბობს, რომ მისი მთავარი მიზანია, ადამიანებს სწორად დაანახოს საკუთარი პროფესიული შესაძლებლობები, კონკრეტულ ქეისებზე დაყრდნობით შეასწავლოს ეფექტური პიარის სტრატეგიები და მოაპოვებინოს მათ ძლიერი კონკურენტული უპირატესობა ესთეტიკურ მედიცინაში (USP).
სტუდენტები, კურსის მიმდინარეობისას, გაეცნობიან შემდეგ თემებს:
* პიარის მნიშვნელობა და როლი თანამედროვე სამედიცინო პრაქტიკაში;
* ბრენდინგი და იმიჯის ფორმირება
* ბრენდინგის მნიშვნელობა - რა არის ბრენდინგი და რა როლს თამაშობს ბიზნესის განვითარებაში?
* რეპუტაცია და იმიჯი, მისი მართვა;
* წარმატებული მარკეტინგული კამპანიების გენერირება;
* სამედიცინო პერსონალის და კლინიკის ბრენდის სტრატეგია;
* მომხმარებლების ნდობის მოპოვება და მათი გამოხმაურების მართვა;
* საკომუნიკაციო ტაქტიკები და რეპუტაციის მართვა;
* მედიასთან ურთიერთობა;
* კრიზისული კომუნიკაციის მართვა.
* ღონისძიების დაგეგმვა, განხორციელება და სხვა.
- [ ] „კურსის მთავარი ღირებულება იმაში მდგომარეობს, რომ მონაწილეებმა გააცნობიერონ საკუთარი უნიკალურობა. აღმოაჩინონ გლობალური შესაძლებლობები და რეალურად დაიჭირონ კარიერული წარმატების გასაღები. “, — აღნიშნავს მარიამ პაკაცოშვილი.
როგორც მარიამმა ჩვენთან საუბრისას აღნიშნა კურსი განკუთვნილია:
სტუდენტებისთვის;
დერმატოლოგებისთვის და ესთეტიკური მედიცინის ექიმებისთვის;
პიარისა და მარკეტინგის სპეციალისტებისთვის;
კლინიკების დამფუძნებლებისთვის და მენეჯერებისთვის;
სოციალური მედიის მენეჯერებისთვის;
კურზე რეგისტრაცია დაწყებულია და მოიცავს რვა შეხვედრას, რომლის დასრულების შემდეგაც გაიცემა ორენოვანი სერტიფიკატი და სარეკომენდაციო წერილი, სტუდენტებს ასევე ხელი შეეწყობათ, რომ დასაქმდნენ წამყვან დერმატოლოგიურ და ესთეტიკურ კლინიკებში.
დღის ტოპ 10 სიახლე
მოსაზრება
ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა
საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.
სხვა სიახლეები
16.05.2025.14:02
საქართველოს ინოვაციების და ტექნოლოგიების სააგენტოს კახეთის რეგიონული ტექნოპარკების ორგანიზებით, წინანდალში, ინოვაციური სასკოლო კონკურსის Tech Sparks-ის დემო დღე გაიმართა. კონკურსი 3 კვირის განმავლობაში მიმდინარეობდა ახმეტის, თელავისა და გურჯაანის ტექნოპარკებში. პროექტის მიზანია ახალგაზრდებში მეცნიერების, ინოვაციებისა და STEAM განათლების პოპულარიზაცია.
კონკურსში მონაწილეობას იღებდა კახეთის რეგიონის 32 საჯარო სკოლა. გუნდებმა ჟიურის წინაშე წარმოადგინეს მათ მიერ შექმნილი სტარტაპ პროექტები განათლების სფეროში არსებული გამოწვევების საპასუხოდ.
გამოვლინდა 2025 წლის ინოვაციური და ტექნოლოგიური სკოლა - ლაგოდეხის მუნიციპალიტეტის სოფელ ცოდნისკარის საჯარო სკოლა. გამარჯვებულ გუნდს კახეთის მხარეში სახელმწიფო რწმუნებულის ადმინისტრაციამ საჩუქრად გადასცა 3D პრინტერი, ხოლო თითოეულმა მუნიციპალიტეტმა რჩეულ გუნდებს სიმბოლური პრიზები უსახსოვრა.