მთავარიბიზნესიეკონომიკატურიზმი
ფინანსებიჯანდაცვასპორტიყველა სიახლე
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნესმრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრებაპერსონალური ფინანსები
პოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიშაინენერჯი
flag
AMD 7022.7
-0.0128
flag
AZN 1.6174
-0.0012
flag
CNY 37.678
0.0001
flag
EUR 3.1249
-0.0025
flag
GBP 3.6389
-0.0123
flag
KZT 52.57
0.0004
flag
TRY 0.0721
-0.0001
flag
USD 2.7503
-0.002

მარიამ პაკაცოშვილის PR-სტრატეგიები ესთეტიკური მედიცინის სფეროში

news image

სატელევიზიო სფეროში გამოცდილმა ჟურნალისტმა და PR-სტრატეგმა მარიამ პაკაცოშვილმა, რომელიც ბიზნეს სექტორს წლებია ეხმარება განვითარებაში, ესთეტიკური მედიცინის სფეროთი დაინტერესებული პირებისთვის

შექმნა საავტორო კურსი, რომელიც მიზნად ისახავს PR-ის სტრატეგიების და ეფექტური მარკეტინგული კომუნიკაციის სწავლებას. 

 

ამჟამად მარიამი ხელმძღვანელობს დერმატოლოგიური და ესთეტიკური კლინიკის პიარისა და მარკეტინგული კომუნიკაციების მიმართულებას და აქტიურად მონაწილეობს ნატალის მედიცინის ცენტრის ბიზნესის განვითარებაში.

 

ის საკუთარ ცოდნასა და გამოცდილებას ესთეტიკის სფეროთი დაინტრესებულ პირებს საქართველოში წამყვან ექიმ-დერმატო ვენეროლოგებთან: სალიტა და ნატალი მერკვილაძეებთან ერთად უზიარებს.

 

მარიამი ამ სტატიაში გვიამბობს, რომ მისი მთავარი მიზანია, ადამიანებს სწორად დაანახოს საკუთარი პროფესიული შესაძლებლობები, კონკრეტულ ქეისებზე დაყრდნობით შეასწავლოს ეფექტური პიარის სტრატეგიები და მოაპოვებინოს მათ ძლიერი კონკურენტული უპირატესობა ესთეტიკურ მედიცინაში (USP).

 

სტუდენტები, კურსის მიმდინარეობისას, გაეცნობიან შემდეგ თემებს:

 

* პიარის მნიშვნელობა და როლი თანამედროვე სამედიცინო პრაქტიკაში;

* ბრენდინგი და იმიჯის ფორმირება

* ბრენდინგის მნიშვნელობა - რა არის ბრენდინგი და რა როლს თამაშობს ბიზნესის განვითარებაში?

* რეპუტაცია და იმიჯი, მისი მართვა;

* წარმატებული მარკეტინგული კამპანიების გენერირება;

* სამედიცინო პერსონალის და კლინიკის ბრენდის სტრატეგია;

* მომხმარებლების ნდობის მოპოვება და მათი გამოხმაურების მართვა;

* საკომუნიკაციო ტაქტიკები და რეპუტაციის მართვა;

*  მედიასთან ურთიერთობა;

* კრიზისული კომუნიკაციის მართვა.

* ღონისძიების დაგეგმვა, განხორციელება და სხვა.

 

- [ ] „კურსის მთავარი ღირებულება იმაში მდგომარეობს, რომ მონაწილეებმა გააცნობიერონ საკუთარი უნიკალურობა. აღმოაჩინონ გლობალური შესაძლებლობები და რეალურად დაიჭირონ კარიერული წარმატების გასაღები.  “, — აღნიშნავს მარიამ პაკაცოშვილი.

 როგორც მარიამმა ჩვენთან საუბრისას აღნიშნა კურსი განკუთვნილია:

სტუდენტებისთვის;

დერმატოლოგებისთვის და ესთეტიკური   მედიცინის ექიმებისთვის;

პიარისა და მარკეტინგის სპეციალისტებისთვის;

კლინიკების დამფუძნებლებისთვის და მენეჯერებისთვის;

სოციალური მედიის მენეჯერებისთვის; 

კურზე რეგისტრაცია დაწყებულია და მოიცავს რვა შეხვედრას, რომლის დასრულების შემდეგაც გაიცემა ორენოვანი სერტიფიკატი და სარეკომენდაციო წერილი, სტუდენტებს ასევე ხელი შეეწყობათ, რომ დასაქმდნენ წამყვან დერმატოლოგიურ და ესთეტიკურ კლინიკებში.

 

 

news banner
ნინო ჭანტურია ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











მოსაზრება

quote

ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა

საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.

author სოსო ფხაკაძე

სხვა სიახლეები

ბიზნეს სიახლეები
image ელექტროგადამცემ ხაზ „კავკასიონზე“ დაზიანება აღმოფხვრილია, აბონენტების ნაწილს ელექტროენერგიის მიწოდება უკვე აღუდგა - საქართველოს სახელმწიფო ელექტროსისტემა

19 , 2025

ელექტროგადამცემ ხაზ „კავკასიონზე“ დაზიანება აღმოფხვრილია და ელექტროენერგიის მიწოდება აბონენტებისთვის ეტაპობრივად აღდგება, - აცხადებენ სს „საქართველოს სახელმწიფო ელექტროსისტემის“ პრესსამსახურში.

მათივე განცხადებით, ელექტროგადამცემ ხაზ „კავკასიონის“ ავარიული გათიშვის გამო, საქართველოში აბონენტების ნაწილს ელექტროენერგიის მიწოდება შეუწყდა და ამ დროისთვის დაზიანება აღდგენილია. ელექტროენერგიის გამანაწილებელი კომპანიები ეტაპობრივად შეძლებენ აბონენტებისთვის ელექტროენერგიის მიწოდების აღდგენას.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა