„ევექსი ჰოსპიტლების“ თანამშრომლებმა ბარსელონაში ჯანდაცვის მენეჯმენტის საერთაშორისო პროგრამა წარმატებით გაიარეს
ევექსი ჰოსპიტლების მენეჯერებმა ევროპის წამყვან და ინოვაციურ ბიზნეს სკოლაში - EADA Business School Barcelona ჯანდაცვის მენეჯმენტის სასერტიფიკატო კურსი წარმატებით გაიარეს.
ჯანდაცვის მენეჯმენტის პროგრამა, რომელიც საერთაშორისო გამოცდილებასა და პრაქტიკებზეა დაფუძნებული, ალტე უნივერსიტეტმა „ეადასთან“ პარტნიორობის ფარგლებში შექმნა. პროგრამა ჯანდაცვის სფეროში ორგანიზაციების სტრატეგიულ მუშაობასა და ქვეყანაში ჯანდაცვის მიმართულების გაძლიერების ხელშესაწყობად ამოქმედდა.
5-თვიანი პროგრამის სრული კურსი 6 მოდულისგან შედგებოდა და აერთიანებდა ინოვაციური მენეჯმენტის, ჯანდაცვის ეკონომიკის, ციფრული ტრანსფორმაციის, ხარისხისა და საოპერაციო მენეჯმენტის, მარკეტინგისა და რესურსების მართვის ინდივიდუალურ პროგრამებს. სასწავლო პროგრამის დასკვნითი მოდული და ატესტაცია ბარსელონაში ჩატარდა.
EADA – Business School Barcelona in Europe ევროპის ერთ-ერთი ყველაზე პრესტიჟული და ინოვაციური ბიზნეს სკოლაა, რომელიც მსოფლიოს მასშტაბით, ბიზნესის სფეროში ჩატარებულ კვლევებსა და ცოდნაზე დაყრდნობით, სხვადასხვა სფეროს წარმომადგენლებს სატრენინგო პროგრამებს სთავაზობს. მისი მიზანია კურსების თითოეული მონაწილე გლობალური ხედვით აღჭურვოს. The Financial Times-ის და საერთაშორისო, დამოუკიდებელი ორგანიზაციების (EQUIS, AMBA) მიერ ის აღიარებულია, როგორც ხარისხიანი და სიღრმისეული გამოცდილების მქონე ინსტიტუტი.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
01.08.2025.11:00
2025 წლის ივნისში კომერციულ ბანკებსა და მიკრობანკებში დაფიქსირებული პრეტენზიების რაოდენობამ 2 734 ერთეული შეადგინა, რაც მაისის მაჩვენებლებთან შედარებით 18%-იანი ზრდაა, ხოლო 2024 წლის ივნისის მაჩვენებლებთან ზრდა 8%-ია სებ-ის ინფორმაციით, 2025 წლის მაისში კომერციულ ბანკებში მომხმარებელთა მხრიდან 2 323 პრეტენზია დაფიქსირდა, ხოლო 2024 წლის ივნისში 2 531 პრეტენზია.
ივნისში დაფიქსირებული პრეტენზიებიდან ყველაზე მეტი, საუბარია 68%-ზე მიმდინარე ანგარიშთან/სადებეტო ბარათთან დაკავშირებული პრეტენზიები იყო. ასევე, მხოლოდ ივნისში სამომხმარებლო სესხთან დაკავშირებით კომერციულ ბანკები 266 პრეტენზია დაფიქსირდა.
პროდუქტის მიხედვით:
რაც შეეხება პრეტენზიის ხასიათის მიხედვით სტატისტიკას, ის ასე გამოიყურება: