საქართველოს ბანკის მაისის PLUS შეთავაზებები
საქართველოს ბანკი, ლოიალობის პროგრამის ფარგლებში, მომხმარებლებისთვის უკვე ტრადიციული თვის შეთავაზებების შექმნას განაგრძობს. ამჯერად, ბანკმა მომხმარებლებს სპეციალური - მაისის თვის შეთავაზებები მოუმზადა.
საქართველოს ბანკის PLUS ბარათით გადახდისას :
23 მაისს - პოპმარტის ვებ-გვერდზე კონდიციონერის შეძენისას შესაძლებლობა გაქვთ 20% -იანი ქეშბექი მიიღოთ. (მაქსიმუმ 500 ლარი)
23 მაისს - შეიძინეთ პროდუქცია XS Toys-ს, Pepela-სა და Carter’s-ის ფიზიკურ მაღაზიებში, გადაიხადეთ Wallet-ში დამატებული PLUS ბარათით და დაიბრუნეთ 30%-ის PLUS ქულა. (თითოეულ ბრენდში მაქსიმუმ 100 ლარის PLUS ქულა)
24-26 მაისს - Beko-ში ტექნიკის შეძენისას 10-ჯერ მეტ PLUS ქულას დააგროვებთ.
საქართველოს ბანკის AmEx საკრედიტო ბარათით გადახდისას :
23 მაისს - Lutecia-ში Wallet-ში დამატებული საკრედიტო AmEx ბარათით გადახდისას 40% MR ქულების ქეშბექის მიღება შესაძლებლობა გაქვთ. (მაქსიმუმ 150 ლარის MR ქულა)
* აქციით სარგებლობისთვის აუცილებელია მობილბანკში შეთავაზების გააქტიურება.
21-დან 26 - მაისის ჩათვლით - IPLUS-ის ფილიალებში MacBook-ის შეძენისას მიიღეთ 30%-იანი ქეშბექი. (მაქსიმუმ 200 ლარი)
საქართველოს ბანკის Mastercard ბარათით გადახდისას :
23 მაისიდან 25 მაისის ჩათვლით - ესტუმრეთ ბიბლუსის აუთლეთ ბაზრობას ჰუალინგ პლაზაში, შეიძინეთ ბიბლუსის, პეპელას, XS სათამაშოების ან კარტერსის პროდუქცია 40%-დან 70%-მდე ფასდაკლებით და დაიბრუნეთ 30% ანგარიშზე. (მაქსიმუმ 100 ლარი)
თუ ჯერ არ გაქვთ საქართველოს ბანკის PLUS, საკრედიტო AmEx ან Mastercard ბარათი, მისი შეკვეთა შესაძლებელია ონლაინ, საქართველოს ბანკის მობილბანკში, ფიზიკური ბარათის შერჩევის შემთხვევაში, მას ბანკის სასურველ ფილიალში მიიღებთ, ციფრული ბარათის გააქტიურებას კი წამებში, მობილბანკიდან არის შესაძლებელი.
საქართველოს ბანკის შეთავაზებები სრულად შეგიძლიათ იხილოთ ბმულზე.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
22.06.2025.00:26
Mastercard, ფინანსური ტექნოლოგიების მსოფლიო ლიდერი, საქართველოში ტურისტული ინდუსტრიის მხარდასაჭერად შექმნილ ინიციატივას აძლიერებს და Rezto-სთან, ქართულ ციფრული სარესტორნო პლატფორმასთან სტრატეგიულ პარტნიორობას იწყებს. ამ თანამშრომლობის ფარგლებში, საქართველოში შემოსული უცხოელი ტურისტები, რომლებიც Mastercard-ის ბარათებით გადაიხდიან, Rezto-ს პარტნიორ რესტორნებში ექსკლუზიურ ფასდაკლებებსა და სპეციალურ შეთავაზებებს მიიღებენ.
ახალი ინიციატივა Mastercard-ის ტურისტული ინდუსტრიის მხარდაჭერის სტრატეგიის ნაწილია და მიზნად ისახავს საერთაშორისო ვიზიტორებისთვის უნიკალური, ტექნოლოგიურად მოწინავე სერვისების შეთავაზებას.
„Mastercard-სთვის ტურიზმის სექტორი ყოველთვის იყო მთავარი პრიორიტეტი და ეს ინიციატივა წარმოადგენს ჩვენი გლობალური ტურისტული პროგრამების ლოგიკურ გაგრძელებას", - აცხადებს დავით ზღუდაძე, Mastercard-ის ვიცე-პრეზიდენტი საქართველოსა და სომხეთში. "სწორედ საქართველოს ტურისტული პოტენციალისა და ადგილობრივი სარესტორნო ინდუსტრიის სწრაფი განვითარების გათვალისწინებით, Mastercard-მა გადაწყვიტა Rezto-სთან პარტნიორობა, რათა ჩვენი რეგიონის 500 მილიონზე მეტმა მომხმარებელმა საქართველოში უნიკალური გამოცდილება მიიღოს”.
Mastercard-ის საერთაშორისო ბარათის მფლობელი ტურისტები Rezto-ს პლატფორმის მეშვეობით:
„ეს პარტნიორობა წარმოადგენს მნიშვნელოვან ნაბიჯს საქართველოს ტურისტული ინდუსტრიის ციფრული ტრანსფორმაციის მიმართულებით. ჩვენი მიზანია, უცხოელმა ტურისტებმა საქართველოში მიიღონ ევროპული სტანდარტის ციფრული სერვისი ლოკალური გემოს გამოცდილებასთან ერთად. პროგრამა ითვალისწინებს როგორც მაღალი კლასის სასტუმროების რესტორნებს, ისე ლოკალურ ობიექტებს, რომლებიც ტურისტებს ქართული გასტრონომიული ტრადიციების ავთენტურ გამოცდილებას სთავაზობენ“. - დავით წიკლაური, Rezto-ს დამფუძნებელი.
Mastercard-ის მონაცემებით, საქართველოში ბოლო წლების განმავლობაში როგორც საბარათე, ასევე, ციფრული გადახდების მაჩვენებლები მზარდი ტენდენციით ხასიათდება. ეს მიუთითებს როგორც ტურიზმის, ასევე ბარათების გამოყენების კულტურის განვითარებაზე.
„საქართველო ტურისტული მიმართულებით ერთ-ერთი ყველაზე სწრაფად მზარდი ბაზარია ჩვენს რეგიონში და ამიტომ გადავწყვიტეთ სპეციალური ინიციატივის დანერგვა, რომელიც ადგილობრივ სპეციფიკასა და ინოვაციურ ტექნოლოგიებზე არის აგებული. ჩვენ მიერ ჩატარებული კვლევები და მომხმარებლებზე დაკვირვება ადასტურებს, რომ ტურისტები უფრო მეტად არიან ორიენტირებულები ციფრული სერვისების გამოყენებასა და გამარტივებული საგადახდო ფორმებით სარგებლობაზე", - განმარტავს დავით ზღუდაძე.
Mastercard-ის და Rezto-ს პარტნიორობის პირველი ეტაპი მოიცავს თბილისის ცენტრალურ რაიონებში მდებარე 50-მდე რესტორნის ჩართვას. www.rezto.ge, რომელიც სულ რამდენიმე თვეა, რაც ქართულ ბაზარზე გამოჩნდა და მალევე მოიპოვა ცნობადობა, გაფართოებას საქართველოს სხვადასხვა ტურისტულ ცენტრებში, მათ შორის ბათუმში, მცხეთაში, გუდაურსა და ბაკურიანში გეგმავს. შესაბამისად გაფართოვდება Mastercard-ის და Rezto-ს პარტნიორობის არეალიც და სულ მალე, მთელს საქართველოს დაფარავს.