Mastercard-ი საქართველოში ახალ ტურისტულ ინიციატივას იწყებს - პარტნიორობა Rezto-სთან უცხოელ ტურისტებს ექსკლუზიურ ფასდაკლებებს სთავაზობს
Mastercard, ფინანსური ტექნოლოგიების მსოფლიო ლიდერი, საქართველოში ტურისტული ინდუსტრიის მხარდასაჭერად შექმნილ ინიციატივას აძლიერებს და Rezto-სთან, ქართულ ციფრული სარესტორნო პლატფორმასთან სტრატეგიულ პარტნიორობას იწყებს. ამ თანამშრომლობის ფარგლებში, საქართველოში შემოსული უცხოელი ტურისტები, რომლებიც Mastercard-ის ბარათებით გადაიხდიან, Rezto-ს პარტნიორ რესტორნებში ექსკლუზიურ ფასდაკლებებსა და სპეციალურ შეთავაზებებს მიიღებენ.
ახალი ინიციატივა Mastercard-ის ტურისტული ინდუსტრიის მხარდაჭერის სტრატეგიის ნაწილია და მიზნად ისახავს საერთაშორისო ვიზიტორებისთვის უნიკალური, ტექნოლოგიურად მოწინავე სერვისების შეთავაზებას.
„Mastercard-სთვის ტურიზმის სექტორი ყოველთვის იყო მთავარი პრიორიტეტი და ეს ინიციატივა წარმოადგენს ჩვენი გლობალური ტურისტული პროგრამების ლოგიკურ გაგრძელებას", - აცხადებს დავით ზღუდაძე, Mastercard-ის ვიცე-პრეზიდენტი საქართველოსა და სომხეთში. "სწორედ საქართველოს ტურისტული პოტენციალისა და ადგილობრივი სარესტორნო ინდუსტრიის სწრაფი განვითარების გათვალისწინებით, Mastercard-მა გადაწყვიტა Rezto-სთან პარტნიორობა, რათა ჩვენი რეგიონის 500 მილიონზე მეტმა მომხმარებელმა საქართველოში უნიკალური გამოცდილება მიიღოს”.
Mastercard-ის საერთაშორისო ბარათის მფლობელი ტურისტები Rezto-ს პლატფორმის მეშვეობით:
„ეს პარტნიორობა წარმოადგენს მნიშვნელოვან ნაბიჯს საქართველოს ტურისტული ინდუსტრიის ციფრული ტრანსფორმაციის მიმართულებით. ჩვენი მიზანია, უცხოელმა ტურისტებმა საქართველოში მიიღონ ევროპული სტანდარტის ციფრული სერვისი ლოკალური გემოს გამოცდილებასთან ერთად. პროგრამა ითვალისწინებს როგორც მაღალი კლასის სასტუმროების რესტორნებს, ისე ლოკალურ ობიექტებს, რომლებიც ტურისტებს ქართული გასტრონომიული ტრადიციების ავთენტურ გამოცდილებას სთავაზობენ“. - დავით წიკლაური, Rezto-ს დამფუძნებელი.
Mastercard-ის მონაცემებით, საქართველოში ბოლო წლების განმავლობაში როგორც საბარათე, ასევე, ციფრული გადახდების მაჩვენებლები მზარდი ტენდენციით ხასიათდება. ეს მიუთითებს როგორც ტურიზმის, ასევე ბარათების გამოყენების კულტურის განვითარებაზე.
„საქართველო ტურისტული მიმართულებით ერთ-ერთი ყველაზე სწრაფად მზარდი ბაზარია ჩვენს რეგიონში და ამიტომ გადავწყვიტეთ სპეციალური ინიციატივის დანერგვა, რომელიც ადგილობრივ სპეციფიკასა და ინოვაციურ ტექნოლოგიებზე არის აგებული. ჩვენ მიერ ჩატარებული კვლევები და მომხმარებლებზე დაკვირვება ადასტურებს, რომ ტურისტები უფრო მეტად არიან ორიენტირებულები ციფრული სერვისების გამოყენებასა და გამარტივებული საგადახდო ფორმებით სარგებლობაზე", - განმარტავს დავით ზღუდაძე.
Mastercard-ის და Rezto-ს პარტნიორობის პირველი ეტაპი მოიცავს თბილისის ცენტრალურ რაიონებში მდებარე 50-მდე რესტორნის ჩართვას. www.rezto.ge, რომელიც სულ რამდენიმე თვეა, რაც ქართულ ბაზარზე გამოჩნდა და მალევე მოიპოვა ცნობადობა, გაფართოებას საქართველოს სხვადასხვა ტურისტულ ცენტრებში, მათ შორის ბათუმში, მცხეთაში, გუდაურსა და ბაკურიანში გეგმავს. შესაბამისად გაფართოვდება Mastercard-ის და Rezto-ს პარტნიორობის არეალიც და სულ მალე, მთელს საქართველოს დაფარავს.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
21.06.2025.12:22
ფინანსური ტექნოლოგიების მსოფლიო ლიდერი Mastercard-ი საქართველოში ტურისტული ინდუსტრიის მხარდასაჭერად შექმნილი ინიციატივის მეორე ეტაპს აანონსებს და ქართულ ციფრულ სარესტორნო პლატფორმასთან Rezto სტრატეგიულ პარტნიორობას იწყებს, რომლის ფარგლებშიც საქართველოში შემოსული უცხოელი ტურისტები, რომლებიც Mastercard-ის ბარათებით გადაიხდიან, Rezto-ს პარტნიორ რესტორნებში ექსკლუზიურ ფასდაკლებებსა და სპეციალურ შეთავაზებებს მიიღებენ.
Mastercard-ის ვიცე-პრეზიდენტი საქართველოსა და სომხეთში დავით ზღუდაძე აცხადებს, რომ Mastercard-ის ერთ-ერთ ფოკუსს საქართველოში საერთაშორისო ტურისტების მოზიდვა წარმოადგენს.
„ფაქტობრივად ეს არის შემდგომი ეტაპი ტურიზმის მიმართულებით ჩვენი მრავალწლიანი აქტივობის. ზოგადად, Mastercard-ის ძირითადი ფოკუსი არის, რომ საქართველოში საერთაშორისო ტურიზმი მოვიზიდოთ, განვავითაროთ. საქართველოში მუდმივად ვეძებთ პარტნიორებს. დღეს, საფუძველი ეყრება ჩვენს ახალ პარტნიორობას კომპანია Rezto-სთან და სურვილი გვაქვს, რომ ტურისტულ ინდუსტრიას დავეხმაროთ, რომ შეძლოს ციფრული არხებით იგივე სხვადასხვა რესტორანში, ან სასტუმროში ჯავშნების განხორციელება. ეს ხელს შეუწყობს, რომ ამ ინდუსტრიის გაციფრულება უფრო აქტიურად დაიწყოს და ჩვენ, ჩვენის მხრივ შევეცდებით, რომ აღნიშნული პარტნიორობის ქვეშ მოვახდინოთ ამ პარტნიორობის საერთაშორისო მიმართულებით პოპულარიზაცია და მოვიზიდოთ უფრო პრემიალური და მაღალი ხარისხის ტურისტი“, - აცხადებს დავით ზღუდაძე.
მისი თქმით, საქართველოს ტურიზმის კუთხით საკმაოდ დამაიმედებელი მაჩვენებლები და პროგნოზები აქვს.
„დღეს, კიდევ ერთხელ შევამოწმე რიცხვები, როგორ ვითარდება ტურიზმი საქართველოში. რადგან მე ორ ქვეყანას ვკურირებ: სომხეთს და საქართველოს, გეტყვით, ნამდვილად დამაიმედებელი მაჩვენებლები არის საქართველოში. საკმაოდ კარგად ვიზრდებით. წინა წელს სომხეთმა ოდნავ გადაგვისწრო, თუმცა ჩვენი ტურისტული პოტენციალი რასაც ჩვენ ვუყურებთ, იგივე გადახდების ნაწილში სამჯერ დიდია, ვიდრე გვერდით რესპუბლიკაში. მომხმარებელს სურვილი აქვს, ვიდრე ქვეყანაში ჩამოვა უკვე მომზადებული ჰქონდეს, ვთქვათ სად მიდის, როგორ მიდის, მით უმეტეს როდესაც უკვე ჩვევად გადაიქცა, რომ წინასწარ დაჯავშნო ესა თუ ის სასტუმრო იქნება თუ რესტორანი. შესაბამისად, ვფიქრობთ რომ ასეთი ციფრული არხებით წინასწარი მხარდაჭერა და წინასწარი სერვისების შეთავაზება უფრო დიდ ბუსტს მისცემს, რომ საქართველოში ელ.კომერცია განვითარდეს, უფრო მეტი რესტორანი ჩაერთოს ამ მიმართულებით და უფრო სტაბილური შექმნას ის მოთხოვნა, რომელიც ყველას დღეს შეიძლება არ ჰქონდეს. ეს არის ალბათ ძირითადი აქცენტი, რასაც ჩვენ ვაკეთებთ“, - განაცხადა დავით ზღუდაძემ.
Mastercard-ის საერთაშორისო ბარათის მფლობელი ტურისტები Rezto-ს პლატფორმის მეშვეობით:
Mastercard-ის მონაცემებით, საქართველოში ბოლო წლების განმავლობაში როგორც საბარათე, ასევე, ციფრული გადახდების მაჩვენებლები მზარდი ტენდენციით ხასიათდება. ეს მიუთითებს როგორც ტურიზმის, ასევე ბარათების გამოყენების კულტურის განვითარებაზე.
Mastercard-ის და Rezto-ს პარტნიორობის პირველი ეტაპი მოიცავს თბილისის ცენტრალურ რაიონებში მდებარე 50-მდე რესტორნის ჩართვას. www.rezto.ge, რომელიც სულ რამდენიმე თვეა, რაც ქართულ ბაზარზე გამოჩნდა და მალევე მოიპოვა ცნობადობა, გაფართოებას საქართველოს სხვადასხვა ტურისტულ ცენტრებში, მათ შორის ბათუმში, მცხეთაში, გუდაურსა და ბაკურიანში გეგმავს. შესაბამისად გაფართოვდება Mastercard-ის და Rezto-ს პარტნიორობის არეალიც და სულ მალე, მთელს საქართველოს დაფარავს.