ისარგებლეთ SOLO-ს შეთავაზებით და დაიბრუნეთ გადახდილი თანხის 40%
SOLO მომხმარებლებისთვის გამორჩეული გამოცდილების შექმნას განაგრძობს. სწორედ ამიტომ, 24 მაისს, SOLO Mastercard World Elite ბარათის მფლობელებს შესაძლებლობას აძლევს, დაიბრუნონ პარტნიორ ობიექტებში გადახდილი თანხის 40%, (მაქსიმუმ 250 ლარი ჯამურად).
შეთავაზება ვრცელდება შემდეგ ბრენდებზე:
ტანსაცმელი: Massimo Dutti, Calvin Klein, Lacoste, Pull & Bear, Bershka, Mango, Stradivarius, Oysho, Levi’s, Gant, Guess, Greyder, Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Lee & Wrangler, Marks & Spencer, US Polo, Jeans Gallery, Jack & Jones, Mavi, Vero Moda, G-Star Raw, Cortefiel, Pedro del Hierro, Ipekyol, Hackett, Hummel, Pepe Jeans, Lion of Porches, Marc O’Polo, Karl Lagerfeld, Dan John, Dressarium Zugdidi, Dressup Outlet-ის თბილისის და ბათუმის ფილიალები
ფეხსაცმელი: Atrio, Studio Shoes Gallery, Laboratory Shoes Gallery, Shoes Loft, Corner, Replay, Scarpiera, Factory, Ecco, Geox, Aw-Lab, Bata, ICR Shoes, Corso Italia, Charles & Keith, Aldo
საბავშვო: Dressarium Kids, Kid’s Gallery, Okaidi, Jacadi, Zippy, Bambino, Mayoral, Original Marines
თეთრეული: Intimissimi, Tezenis, Calzedonia, Yamamay, Penti, Women’s Secret, Triumph, Etam, Calvin Klein Underwear, La vien Rose
აქსესუარები: Parfois, Sunglass Hut და Samsonite
კოსმეტიკა: KIKO MILANO და Flormar
სახლი და ოჯახი: Zara Home
ონლაინ შოპინგი: Dressup.ge
ინფორმაციისთვის, ფიზიკურ სივრცეში გადახდა უნდა შესრულდეს საქართველოს ბანკის ტერმინალზე, ხოლო ონლაინ გადახდის შემთხვევაში, საქართველოს ბანკის გადახდის არხით. ონლაინ გადახდისას შეთავაზება არ ვრცელდება Apple Pay და Google Pay-ზე.
ამასთან, ზემოთ ჩამოთვლილ მაღაზიებში შეძლებთ ჯამურად, მაქსიმუმ 250 ლარის დაბრუნებას. ქეშბექი ბრუნდება მეორე ან მესამე დღეს.
აქციის პერიოდში შეძენილი ნივთები უკან არ ბრუნდება, თუმცა, საჭიროების შემთხვევაში შესაძლებელია გადაცვლა. ქეშბექი ვრცელდება ფასდაკლებულ ნივთებზეც, მაგრამ არ ვრცელდება ვაუჩერებზე და მისით სარგებლობა შეუძლებელია მაღაზიის ფასდაკლების ბარათებთან ერთად.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
22.06.2025.00:26
Mastercard, ფინანსური ტექნოლოგიების მსოფლიო ლიდერი, საქართველოში ტურისტული ინდუსტრიის მხარდასაჭერად შექმნილ ინიციატივას აძლიერებს და Rezto-სთან, ქართულ ციფრული სარესტორნო პლატფორმასთან სტრატეგიულ პარტნიორობას იწყებს. ამ თანამშრომლობის ფარგლებში, საქართველოში შემოსული უცხოელი ტურისტები, რომლებიც Mastercard-ის ბარათებით გადაიხდიან, Rezto-ს პარტნიორ რესტორნებში ექსკლუზიურ ფასდაკლებებსა და სპეციალურ შეთავაზებებს მიიღებენ.
ახალი ინიციატივა Mastercard-ის ტურისტული ინდუსტრიის მხარდაჭერის სტრატეგიის ნაწილია და მიზნად ისახავს საერთაშორისო ვიზიტორებისთვის უნიკალური, ტექნოლოგიურად მოწინავე სერვისების შეთავაზებას.
„Mastercard-სთვის ტურიზმის სექტორი ყოველთვის იყო მთავარი პრიორიტეტი და ეს ინიციატივა წარმოადგენს ჩვენი გლობალური ტურისტული პროგრამების ლოგიკურ გაგრძელებას", - აცხადებს დავით ზღუდაძე, Mastercard-ის ვიცე-პრეზიდენტი საქართველოსა და სომხეთში. "სწორედ საქართველოს ტურისტული პოტენციალისა და ადგილობრივი სარესტორნო ინდუსტრიის სწრაფი განვითარების გათვალისწინებით, Mastercard-მა გადაწყვიტა Rezto-სთან პარტნიორობა, რათა ჩვენი რეგიონის 500 მილიონზე მეტმა მომხმარებელმა საქართველოში უნიკალური გამოცდილება მიიღოს”.
Mastercard-ის საერთაშორისო ბარათის მფლობელი ტურისტები Rezto-ს პლატფორმის მეშვეობით:
„ეს პარტნიორობა წარმოადგენს მნიშვნელოვან ნაბიჯს საქართველოს ტურისტული ინდუსტრიის ციფრული ტრანსფორმაციის მიმართულებით. ჩვენი მიზანია, უცხოელმა ტურისტებმა საქართველოში მიიღონ ევროპული სტანდარტის ციფრული სერვისი ლოკალური გემოს გამოცდილებასთან ერთად. პროგრამა ითვალისწინებს როგორც მაღალი კლასის სასტუმროების რესტორნებს, ისე ლოკალურ ობიექტებს, რომლებიც ტურისტებს ქართული გასტრონომიული ტრადიციების ავთენტურ გამოცდილებას სთავაზობენ“. - დავით წიკლაური, Rezto-ს დამფუძნებელი.
Mastercard-ის მონაცემებით, საქართველოში ბოლო წლების განმავლობაში როგორც საბარათე, ასევე, ციფრული გადახდების მაჩვენებლები მზარდი ტენდენციით ხასიათდება. ეს მიუთითებს როგორც ტურიზმის, ასევე ბარათების გამოყენების კულტურის განვითარებაზე.
„საქართველო ტურისტული მიმართულებით ერთ-ერთი ყველაზე სწრაფად მზარდი ბაზარია ჩვენს რეგიონში და ამიტომ გადავწყვიტეთ სპეციალური ინიციატივის დანერგვა, რომელიც ადგილობრივ სპეციფიკასა და ინოვაციურ ტექნოლოგიებზე არის აგებული. ჩვენ მიერ ჩატარებული კვლევები და მომხმარებლებზე დაკვირვება ადასტურებს, რომ ტურისტები უფრო მეტად არიან ორიენტირებულები ციფრული სერვისების გამოყენებასა და გამარტივებული საგადახდო ფორმებით სარგებლობაზე", - განმარტავს დავით ზღუდაძე.
Mastercard-ის და Rezto-ს პარტნიორობის პირველი ეტაპი მოიცავს თბილისის ცენტრალურ რაიონებში მდებარე 50-მდე რესტორნის ჩართვას. www.rezto.ge, რომელიც სულ რამდენიმე თვეა, რაც ქართულ ბაზარზე გამოჩნდა და მალევე მოიპოვა ცნობადობა, გაფართოებას საქართველოს სხვადასხვა ტურისტულ ცენტრებში, მათ შორის ბათუმში, მცხეთაში, გუდაურსა და ბაკურიანში გეგმავს. შესაბამისად გაფართოვდება Mastercard-ის და Rezto-ს პარტნიორობის არეალიც და სულ მალე, მთელს საქართველოს დაფარავს.