ეკონომიკური საქმიანობის მონაწილეთა მიხედვით, თებერვალში იანვართან შედარებით ინფლაციური მოლოდინები შემცირებულია - სებ
სებ-ი ინფლაციური მოლოდინების შესახებ ბიზნესის გამოკითხვის შედეგებს აქვეყნებს, საიდანაც ცნობილი ხდება, რომ თებერვალში იანვართან შედარებით ინფლაციური მოლოდინები შემცირებულია.
„მოცემულ ანგარიშში წარმოდგენილია ინფლაციური მოლოდინებისა და ეკონომიკური აქტივობის შესახებ ეკონომიკური საქმიანობის მონაწილეთა გამოკითხვის თებერვლის თვის შედეგები:
ეკონომიკური საქმიანობის მონაწილეთა მიხედვით, თებერვალში იანვართან შედარებით მოლოდინები ერთწლიან პერიოდზე ინფლაციური შემცირებულია. ერთი მხრივ, იმ რესპონდენტთა რაოდენობა, რომლებიც მომდევნო 1 წლის მანძილზე ფასების ზრდას 4% 6%-ის ფარგლებში ფიქრობენ, შემცირდა. მეორე მხრივ, მომატებულია იმ რესპონდენტთა რაოდენობა, რომლებიც სამომხმარებლო ფასების ცვლილებას ზრდის უფრო დაბალ ინტერვალში, 2%-4%-ის ფარგლებში, ელოდებიან. ასევე, თებერვალში, წინა თვისგან განსხვავებით, გამოჩნდნენ ისეთი რესპონდენტებიც, რომლებიც სამომხმარებლო ფასების შემცირებას -2%-0% ინტერვალსა და 2%-ზე მეტად ელოდებიან.
ამავე გამოკითხვის მიხედვით, თებერვალში იანვართან შედარებით სამწლიან პერიოდზე ინფლაციური მოლოდინები გაზრდილია. ერთი მხრივ, იანვართან შედარებით, მომატებულია იმ მონაწილეთა რაოდენობა, რომლებიც მომდევნო სამი წლის მანძილზე ფასების ცვლილებას 6%-8%-ის ზრდის ფარგლებსა და 8%-ზე მეტად ელოდებიან. მეორე მხრივ, შემცირებულია იმ მონაწილეთა რაოდენობა, რომლებიც ფასების ცვლილებას შედარებით დაბალი ზრდის ინტერვალში, 0%-2%-ისა და 4%-6%-ის ფარგლებში, ელოდებიან.
გამოკითხულთა აზრით, საკუთარ პროდუქციაზე/მომსახურებაზე ფასების ზრდის მოლოდინი 1 წლიან პერიოდში შემცირებულია. კერძოდ, თებერვალში იანვართან შედარებით მნიშვნელოვნად ნაკლებია იმ რესპონდენტთა რაოდენობა, რომლებიც საკუთარ პროდუქტზე ფასების მატებას 4%-6%-ის ფარგლებში ელოდებიან. ამავე დროს მომატებულია იმ რესპონდენტთა რაოდენობა, რომლებიც ფასების ცვლილებას შედარებით დაბალი ზრდის ფარგლებში, 2%-4%-ის მიდამოში ვარაუდობენ.
ამავე გამოკითხვის მიხედვით, თებერვალში იანვართან შედარებით მოლოდინები ხელფასების ზრდაზე მომატებულია. კერძოდ, გაზრდილია იმ რესპონდენტთა რაოდენობა, რომლებიც ხელფასების ცვლილებას 20% 30%-ის ფარგლებსა და 30%-ზე მეტად ელოდებიან. ამავე დროს, შემცირებულია იმ რესპონდენტთა რაოდენობა, რომლებიც ხელფასების ცვლილებას 10%-20%-ის ფარგლებში ფიქრობენ.
გამოკითხულთა აზრით, თებერვალში კომპანიაში წარმოებისათვის საჭირო რესურსების გამოყენების ეფექტიანობა (კომპანიის რესურსების რეალური გამოყენება, მაქსიმალურ გამოყენებასთან შედარებით) იანვართან შედარებით მცირედით შემცირებულია“, - აღნიშნულია სებ-ის მიერ გამოქვეყნებულ კვლევის შედეგებში.
სხვა სიახლეები
საქართველოს ბანკის Black Friday შეთავაზებები – გზამკვლევი შოპინგის საერთაშორისო დღისთვის
27.11.2025.18:05
Black Friday-ის კვირეულის ფარგლებში, ყველა სურვილი რომ მაქსიმალური სარგებლით აისრულოთ, თქვენთვის საქართველოს ბანკის აქციების გზამკვლევი მოვამზადეთ. ამ სტატიაში ნახავთ შეთავაზებების რომელიც ნებისმიერი ასაკისა და გემოვნების ადამიანის სურვილებს მოერგება.
შეთავაზებები ახალგაზრდებისთვის
28 ნოემბერს, თუ Student Card-ით ან sCool Card-ით სარგებლობთ, Miniso-სა და Trendyol-ზე შეგიძლიათ 30%-იანი ქეშბექი მიიღოთ. (მაქსიმუმ 100 ლარი)
ხოლო, თუ, ონლაინ თამაშები გიყვართ, Steam-სა და Xbox-ზე გადახდილი თანხის 30%-ს უკან დაიბრუნებთ. შეთავაზება მოქმედებს როგორც ბალანსის შევსებისას, ისე ახალი თამაშის შეძენის დროს. ( ჯამურად, ორივე საიტზე 100 ლარი)
27, 28 და 29 ნოემბერს კი Cellfie-ს აპლიკაციაში გადახდისას 20%-იან ქეშბექს მიიღებთ ამ პაკეტებზე:
ინფორმაციისთვის, თუ შეთავაზებებით სარგებლობას sCool Card-ით გეგმავთ, სელფის გარდა ყველა შეთავაზება წინასწარ, sCoolApp-ში უნდა გაიაქტიუროთ.
PLUS Card-ის მომხმარებლებისთვის
წელს, 28 ნოემბერს ფასდაკლებებით სარგებლობასთან ერთად, ჩვეულებრივზე ბევრად მეტი ქულაც დაგერიცხებათ.
10-ჯერ მეტი PLUS ქულა
10-ჯერ მეტ PLUS ქულას დააგროვებთ ტანსაცმლის, ფეხსაცმლისა და აქსესუარების, მათ შორის საათების, ოპტიკისა თუ საიუველირო ნაწარმის, შეძენისას.
ეს აქცია ვრცელდება რეგიონულ სავაჭრო ცენტრებზეც – ზუგდიდი მოლში, ბათუმის Grand Mall-ში, გორი მოლსა და ქუთაისის West Point-ში.
ამ შეთავაზებით სარგებლობისას,შეგიძლიათ მაქსიმუმ 20,000 PLUS ქულა მიიღოთ.
50-ჯერ მეტი PLUS ქულა
28 ნოემბერს 200-ზე მეტ პარტნიორ ობიექტში PLUS ბარათით გადახდისას 50-ჯერ მეტ PLUS ქულას მიიღებთ. (მაქსიმუმ 10,000 PLUS ქულა)
ამასთანავე, თუ დაგროვილ ქულებს GPC-სა და ფარმადეპოში გამოიყენებთ, ქულებით გადახდისას 30%-იან ფასდაკლებითაც ისარგებლებთ.
ხოლო, თუ 27 ნოემბრიდან 30 ნოემბრამდე Wolt-ის Retail კატეგორიაში PLUS ბარათით მინიმუმ 100 ლარის პროდუქტს შეუკვეთავთ, ვოლტის ბალანსზე 30 ლარი დაგიბრუნდებათ.
MasterCard და PLUS მომხმარებლებისთვის
თუ ტექნიკის განახლებას გეგმავთ და PLUS ან MasterCard ბარათით სარგებლობთ, 28 ნოემბერს კონტაქტ ჰოუმში შოპინგისას დამატებით 20%-იან ქეშბექს მიიღებთ. (მაქსიმუმ 200 ლარს)
ქეშბექის მისაღებად გადახდა აუცილებლად უნდა შესრულდეს საქართველოს ბანკის POS ტერმინალზე.
SOLO ბარათის მფლობელებისთვის
28 ნოემბერს, გადაიხადეთ ჩამოთვლილ მაღაზიებში SOLO Mastercard World Elite ბარათით საქართველოს ბანკის ტერმინალზე ან გადახდის არხით და დაიბრუნეთ თანხა:
*Amazon-ზე ქეშბექით სარგებლობისთვის გადახდისას აირჩიეთ სადებეტო ბარათით გადახდა.
American Express მომხმარებლებისთვის
American Express-ის საკრედიტო ბარათების მფლობელებისთვის 28 ნოემბერს 10-ჯერ მეტი MR ქულის დაგროვებაა შესაძლებელი. შეთავაზება მოქმედებს ტანსაცმლის, ფეხსაცმლისა და აქსესუარების, მათ შორის საათების, ოპტიკისა თუ საიუველირო ნაწარმის, შეძენისას. ქულების მაქსიმალური ლიმიტი კი 10,000 MR ქულაა.
როგორ გროვდება სხვადასხვა ამექსზე ქულები:
ნებისმიერი ბარათის მფლობელებისთვის
Enza Home-ის ფართო ასორტიმენტიდან ავეჯის, დეკორის ან სხვა ნივთების შეძენისას, 28 ნოემბერს ნებისმიერი ბარათით მინიმუმ 500 ლარის გადახდის შემთხვევაში, ანგარიშზე 10%-იანი ქეშბექი დაგერიცხებათ.
გაითვალისწინეთ, რომ გადახდა აუცილებლად უნდა შესრულდეს საქართველოს ბანკის POS ტერმინალზე.
აირჩიეთ სასურველი შეთავაზება, მოემზადეთ შოპინგისთვის და აქციეთ Black Friday სურვილების ასრულების დღედ.
საქართველოს ბანკის Black Friday - ს ყველა შეთავაზებას კი აქ იპოვით.