რამდენი Ferrari-ს მარკის ავტომობილია დღეს საქართველოში რეგისტრირებული - საქსტატი
საქართველოში ოფიციალურად რეგისტრირებული Ferrari-ს მარკის ავტომობილების რაოდენობა 81-ს შეადგენს. როგორც საქსტატის საიტზე განთავსებული ინფორმაციიდან ირკვევა, 2025 წლის მესამე კვარტალის ბოლოსთვის საქართველოში იტალიური სპორტული მანქანების მრეწველი ბრენდის Ferrari-ს ავტომობილების რიცხოვნობა იყო 81, ხოლო 2024 წლის ბოლოსთვის კი 64.
მიმდინარე მაჩვენებლების მიხედვით, საქართველოში ყველაზე მეტი Ferrari-ს მარკის ავტომობილი ქვეყნის დედაქალაქშია რეგისტრირებული.
ქვეყნის მასშტაბით Ferrari-ს ავტომობილების რაოდენობა ასე ნაწილდება:
ქ. თბილისი: 69
იმერეთი: 5
აჭარის არ: 2
ქვემო ქართლი: 2
შიდა ქართლი: 1
კახეთი: 1
სამეგრელო-ზემო სვანეთი: 1
დღის ტოპ 10 სიახლე
2025 წელს Voyager - მა 15% - ით მეტ საერთაშორისო მოგზაურს უმასპინძლა საქართველოში - სოფო აზარაშვილი
სხვა სიახლეები
ენერგეტიკულ სექტორს აქვს უნიკალური შესაძლებლობა შემდეგი წლების განმავლობაში მოიზიდოს უზარმაზარი ინვესტიციები - არჩილ გაჩეჩილაძე
18.12.2025.23:34
„ენერგეტიკულ სექტორს აქვს უნიკალური შანსი, რომ შემდეგი რამდენიმე წლის განმავლობაში მიიღოს უზარმაზარი ინვესტიციები“, - განაცხადა ეკონომიკური ფორუმის დასრულების შემდეგ საქართველოს ბანკის გენერალურმა დირექტორმა არჩილ გაჩეჩილაძემ.
ეკონომიკური ფორუმის 25-ე დისკუსიის თემა „საქართველოს ენერგეტიკული პოლიტიკა 2025 - შეჯამება და მოლოდინები“ იყო.
პანელურ დისკუსიაში გარდა საქართველოს ბანკის გენერალური დირექტორისა მონაწილეობდნენ ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის მოადგილე ინგა ფხალაძე, პარლამენტის ეკონომიკური პოლიტიკის კომიტეტის თავმჯდომარე შოთა ბერეკაშვილი, სემეკის თავმჯდომარე დავით ნარმანია. ღონისძიებას მოდერაციას უწევდა ბიზნეს ინსაიდერი საქართველოს და საქართველოს ეკონომიკური ფორუმის დამფუძნებელი და ხელმძღვანელი გიორგი აბაშიშილი.
„ენერგეტიკულ სექტორს აქვს უნიკალური შანსი, რომ შემდეგი რამდენიმე წლის განმავლობაში მიიღოს უზარმაზარი ინვესტიციები, მაგრამ ამისთვის უმნიშვნელოვანესია, რომ თამაშის წესები სწორად იყოს გაგებული და გასაგები ყველა ინვესტორისთვის. კერძოდ, რა იგულისხმება - ზედმეტობები ზაფხულისა და ზამთრის განმავლობაში, როგორ დაბალანსდება იმპორტ-ექსპორტის ნაწილი. უმნიშვნელოვანესი ამ კუთხით არის წყალქვეშა კაბელი და ორმხრივი ინტერესის აღიარება ევროკავშირსა და საქართველოს შორის, რაც უდიდესი დადებითი იმპულსი იყო.
აქვე უნდა აღინიშნოს, რომ ჯარიმების პატიება, რომელიც განხორციელდა, უმნიშვნელოვანესია, ვინაიდან ეს საშუალებას აძლევს კერძო ინვესტორებს, რომ უკეთ გათვალონ რისკები და განახორციელონ მომავალი ინვესტიციები
ამ კუთხით ძალიან მნიშვნელოვანი არის დაგროვითი ჰესები და ქარის ენერგია, ვინაიდან ამ ტიპის ენერგიები საშუალებას გვაძლევს, რომ დავაბალანსოთ ზამთრის დეფიციტი, რაც საქართველოს ენერგეტიკული სექტორის მთავარი გამოწვევაა“, - აღნიშნა საქართველოს ბანკის გენერალურმა დირექტორმა არჩილ გაჩეჩილაძემ.
„ეკონომიკური ფორუმის“ ფარგლებში მიმდინარე დისკუსიების მთავარი მიზანია სახელმწიფო, ანალიტიკური და ბიზნეს სექტორის მხრიდან გაანალიზებული იყოს საქართველოს წინაშე მდგარი აქტუალური გამოწვევები ეკონომიკური პოლიტიკის, განათლებისა და ევროინტეგრაციის მიმართულებით. მნიშვნელოვანია, რომ მიმდინარე დისკუსიების მთავარი საერთაშორისო პარტნიორია ცენტრალური და აღმოსავლეთ ევროპის უმსხვილესი ეკონომიკური ფორუმის ორგანიზატორი Foundation Institute for Eastern Studies. აღნიშნული ორგანიზაციის მიერ დაფუძნებული „ეკონომიკური ფორუმი“ პოლონეთში შეხვედრების ყველაზე დიდი პლატფორმაა ეკონომიკური განვითარების პერსპექტივებზე, თანამედროვე გამოწვევებსა და კრიზისების დაძლევაზე სასაუბროდ. ამასთანავე, ფორუმი წარმოადგენს კონკრეტული გადაწყვეტილებებისა და ინოვაციური იდეების სივრცეს. ავტორიტეტული საერთაშორისო გამოცემების მიერ პოლონეთის „ეკონომიკური ფორუმი“ ხშირად დასახელებულია, როგორც „პოლონური დავოსი“. მიმდინარე წელს პარტნიორობის ფარგლებში ასევე იგეგმება ერთობლივი დისკუსიების ორგანიზება საქართველოსა და პოლონეთში.