მთავარია დავადგინოთ, რა არის ჭარბი ფასნამატის მიზეზი, შესაძლოა, ადგილი ჰქონდეს კარტელურ გარიგებებს, ამას უსაფუძვლოდ არ ვამბობთ, დანარჩენს შეისწავლიან შესაბამისი ორგანოები - ირაკლი კობახიძე
მთავარია დავადგინოთ, რა არის ჭარბი ფასნამატის მიზეზი, შესაძლოა, ადგილი ჰქონდეს კარტელურ გარიგებებს, ამას უსაფუძვლოდ არ ვამბობთ, დანარჩენს შეისწავლიან შესაბამისი ორგანოები, - ამის შესახებ საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა ირაკლი კობახიძემ ჟურნალისტებს განუცხადა.
როგორც მთავრობის მეთაურმა აღნიშნა, ეჭვი ჩნდება იმის გამო, რომ არის ჭარბი ფასნამატი. ჭარბი ფასნამატი როგორც წესი, არის ხოლმე გამოწვეული ასეთი ტიპის გარიგებებით.
„ჩვენ ვთქვით, რომ დისტრიბუტორებს შორის და/ან ქსელურ მარკეტებს შორის შეიძლება, არსებობდეს კარტელური გარიგებები და ეს კარტელური გარიგება შეიძლება იყოს სისხლის სამართლის დანაშაული. თეორიულად, შეიძლება, არც იყოს, ამიტომ წინ ნუ გავუსწრებთ მოვლენებს, მთავარია დავადგინოთ, რა არის ჭარბი ფასნამატის მიზეზი. შესაძლოა, ადგილი ჰქონდეს კარტელურ გარიგებებს, ამას უსაფუძვლოდ არ ვამბობთ, დანარჩენს შეისწავლიან შესაბამისი ორგანოები. ეჭვი ჩნდება იმის გამო, რომ არის ჭარბი ფასნამატი. ჭარბი ფასნამატი როგორც წესი, არის ხოლმე გამოწვეული ასეთი ტიპის გარიგებებით.
ბიზნესთან ჩვენ ამ საკითხზე არ გვისაუბრია, მე ვთხოვე ცოტა ხნის წინ ეკონომიკის სამინისტროს მოემზადებინა დეტალური შეფასება, მათ მოამზადეს დეტალური შეფასება და სწორედ ამ შეფასებას ეყრდნობა ის განაცხადი, რომელიც ჩვენ გავაკეთეთ ფასებთან დაკავშირებით. ვფიქრობ, რომ სუსი არის სწორედ სათანადო უწყება, რომელმაც შეიძლება ჩაატაროს ეს გამოძიება“, - განაცხადა ირაკლი კობახიძემ.
სხვა სიახლეები
სტრატეგიულ სატრანსპორტო ინფრასტრუქტურაში ინვესტიციების განხორციელება მნიშვნელოვანია, რადგანაც ტვირთნაკადი იზრდება და შუა დერეფანი ვითარდება - თამარ იოსელიანი
25.12.2025.19:25
„სტრატეგიულ სატრანსპორტო ინფრასტრუქტურაში ინვესტიციების განხორციელება მნიშვნელოვანია, რადგანაც ტვირთნაკადი იზრდება და შუა დერეფანი ვითარდება. 7 მილიარდის ოდენობის ინვესტიცია განხორციელდება ანაკლიის ღრმაწყლოვან ნავსადგურსა და მასთან მისასვლელ საავტომობილო და სარკინიგზო გზებში, ასევე რკინიგზის დამატებითი შესაძლებლობების გაზრდის ღონისძიებებში, ვაზიანის საერთაშორისო აეროპორტის პროექტის განვითარებაში, ახალი ავტობანების მშენებლობაში და სხვა სატრანსპორტო - ლოგისტიკური ინფრასტრუქტურის პროექტებში. შუა დერეფნის კონტექსტში საქართველოს როლის გაძლიერება ძალიან მნიშვნელოვანია. ძირითად ინფრასტრუქტურაში ინვესტიციების განხორციელება ქვეყნის გამტარუნარიანობის პოტენციალს გაზრდის," - განაცხადა ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის მოადგილე თამარ იოსელიანმა.
მინისტრის მოადგილემ აქცენტი გააკეთა ანაკლიის ღრმაწყლოვან ნავსადგურზე. თამარ იოსელიანის ინფორმაციით, მომავალი პორტის ტერიტორიაზე სამობილიზაციო სამუშაოები დასრულებულია და უშუალოდ სამშენებლო ეტაპი მალე დაიწყება. „სახელმწიფო შესაბამის ქმედით ნაბიჯებს გადადგამს, რომ 2029 წლისთვის საქართველომ და ანაკლიის ღრმაწყლოვანმა ნავსადგურმა პანამაქსის და ბოსფორმაქსის ტიპის გემები მიიღონ. ნავმისადგომის სიღრმე იქნება 16 მეტრი. ნავსადგურის მოსალოდნელი გამტარუნარიანობა 600,000 კონტეინერს (TEU) შეადგენს და მას ექნება 2 მლნ ნაყარი ტვირთის მიღება - გადამუშავების შესაძლებლობა," - აღნიშნა თამარ იოსელიანმა.