Wizz Air-ი Customer First Compass ინიციატივის ფარგლებში WIZZ Discount Club-ს აუმჯობესებს
Wizz Air-მა, ევროპის, ახლო აღმოსავლეთისა და აფრიკის რეგიონში ეკოლოგიურად ყველაზე მდგრადმა ავიაკომპანიამ, 29 აპრილს წარადგინა WIZZ Discount Club (WDC)-ის ახალი ვერსია, რომელიც შემუშავებულია Customer First Compass ინიციატივის ფარგლებში და მომხმარებელზე ორიენტირებული მიდგომის ნაწილია.
განახლებული WDC საწევრო პაკეტი, რომელიც ამოქმედდება 2025 წლის 29 აპრილიდან, მომხმარებელთა უკუკავშირის საფუძველზე შეიქმნა და მიზნად ისახავს ღირებულების, ინდივიდუალური მიდგომისა და მომსახურების გაუმჯობესებას Wizz Air-ის ერთგული წევრებისთვის მთელ ქსელში.
ფასდაკლებულ ბილეთებზე წვდომის გარდა, WDC წევრები ისარგებლებენ დამატებითი პრივილეგიებით:
- უპირატესობით სარგებლობა მომხმარებელთა მომსახურების რიგებში;
- ექსკლუზიური შეთავაზებები დაბადების დღისა და ყოველწლიური წევრობის აღსანიშნად;
- სპეციალური ფასდაკლებები და აქციები მხოლოდ WDC წევრებისთვის;
- გაუმჯობესებული პირობები Wizz Air-ის პარტნიორებთან.
ეს განახლებები ეფუძნება მგზავრების პირდაპირ უკუკავშირს და სრულად შეესაბამება Customer First Compass ინიციატივის ოთხ საყრდენ კომპონენტს: პროდუქტს, ფასს, მომსახურებასა და კომუნიკაციას. Wizz Air-ის მიზანია, მუდმივად გააუმჯობესოს მგზავრობის გამოცდილება იმ სერვისებში ინვესტირებით, რომლებიც ნამდვილად მნიშვნელოვანია მომხმარებლებისთვის.
ამჟამინდელი WDC წევრები ინფორმირებულნი იქნებიან განახლებების შესახებ და ექნებათ შესაძლებლობა, დაამტკიცონ ახალი პირობები, ან გააუქმონ საწევრო პაკეტი და მოითხოვონ თანხის დაბრუნება (დარჩენილი თვეების შესაბამისად). დაბრუნების მოთხოვნა განხორციელდება Wizz Air-ის საკონტაქტო ცენტრების – სატელეფონო მომსახურების ან ჩატის საშუალებით.
დამატებითი დეტალებისა და განახლებული პირობების სანახავად ეწვიეთ: https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/wizz-discount-club
სალვატორე გაბრიელე იმპერიალე, კორპორატიული კომუნიკაციების მენეჯერი:
„დღეს წარდგენილი ცვლილება გაცილებით მეტია, ვიდრე WDC-ის ჩვეულებრივი განახლება. პერსონალიზებული შეთავაზებების, მომსახურების უპირატესობისა და სპეციალური ფასდაკლებების ინტეგრაციით, ჩვენ მივიწევთ იმ მოდელისკენ, რომელიც უზრუნველყოფს ინდივიდუალურ გამოცდილებასა და გაზრდილ ყურადღებას მომხმარებლისადმი მოგზაურობის ყველა ეტაპზე. ამ ცვლილებებში გათვალისწინებულია მგზავრების პირდაპირი მოთხოვნა და მათთვის ყველაზე ღირებული ელემენტები.
Customer First Compass ინიციატივის ფარგლებში ჩვენ ვაგრძელებთ მომხმარებელზე ორიენტირებულ განვითარებას – მეტი სარგებელი, მეტი მოქნილობა და რეალური ყურადღება მგზავრის საჭიროებებზე.”
Wizz Air-ის შესახებ
Wizz Air-ი ოპერირებს 232 Airbus A320 და A321 თვითმფრინავისგან შემდგარი ავიაფლოტით. ავიაციის ერთგული პროფესიონალების გუნდი გთავაზობთ უმაღლეს მომსახურებასა და ძალიან დაბალ ტარიფებს, რის გამოც Wizz Air-ი გახდა საუკეთესო არჩევანი 62,8 მილიონი მგზავრისთვის 2024 წელს. Wizz Air-ი განთავსებულია ლონდონის საფონდო ბირჟაზე WIZZ-ის სახელით. კომპანია სულ ცოტა ხნის წინ დასახელდა მსოფლიოში ყველაზე უსაფრთხო ავიაკომპანიების ხუთეულში airlineratings.com-ის, მსოფლიოში ერთადერთი უსაფრთხოებისა და პროდუქტების სარეიტინგო სააგენტოს მიერ. 2019 და 2023 წლებში Wizz Air-ი დასახელდა „წლის ავიაკომპანიად” ATA-ს მიერ. World Finance Sustainability Awards-ის ფარგლებში Wizz Air-ი აღიარეს, როგორც ყველაზე მდგრადი ავიაკომპანია 2021-2024 წლებში, ხოლო CAPA-Centre for Aviation Awards for Excellence-მა ავიაკომპანია დაასახელა, როგორც 2024 წლის „გარემოსდაცვითი მდგრადობის ავიახაზების ჯგუფი ევროპის, შუა აზიისა და აფრიკის რეგიონებში”.
დღის ტოპ 10 სიახლე
მოსაზრება
ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა
საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.
სხვა სიახლეები
30.04.2025.16:36
ახალი, 50-მილიონიანი მულტისავალუტო პროგრამის ფარგლებში, „თეგეტა ჰოლდინგმა“, „გალტ & თაგარტის“ ექსკლუზიური მხარდაჭერით, მორიგი ემისია წარმატებით განახორციელა. კომპანიამ კაპიტალის ბაზარზე 10 მილიონი აშშ დოლარის ფასიანი ქაღალდები განათავსა. მიმდინარე წელს დამტკიცებულ პროგრამას ერთწლიანი ვადა აქვს და ითვალისწინებს 50 მილიონი მოცულობის ეკვივალენტი ბონდების განთავსებას დოლარში, ევროსა და ლარში.
ტრანზაქციის ვადიანობა ორი წელია. აშშ დოლარში დენომინირებული ობლიგაციების საპროცენტო განაკვეთი გაუმჯობესებული 8%-ია. სარგებელს ინვესტორები ექვს თვეში ერთხელ მიიღებენ.
ეკატერინე ქავთარაძე, „თეგეტა ჰოლდინგის“ მთავარი აღმასრულებელი ოფიცერი: „თეგეტა“ კაპიტალის ბაზარზე მიმდინარე წელსაც აქტიურია. ამჯერად, ჩვენს პარტნიორთან „გალტ & თაგარტთან“ ერთად, 10-მილიონიანი ტრანში განვახორციელეთ გაუმჯობესებული 8%-იანი განაკვეთით. ეს კიდევ ერთხელ მიუთითებს მაღალ სანდოობაზე კომპანიისა და მისი სამომავლო ხედვების მიმართ. დაინტერესება კვლავაც დიდია და აქვე ხაზგასასმელია, რომ, ახალ ინვესტორებთან ერთად, ობლიგაციების უმრავლესობა იმ პირების მფლობელობაშია, რომლებმაც „თეგეტას“ ფასიანი ქაღალდები 2023 წელსაც შეიძინეს. ეს ნიშნავს, რომ ჩვენს ინვესტორებს ჰოლდინგის მიმართ მაღალი ნდობა აქვთ და კომპანიასთან ურთიერთთანამშრომლობას გრძელვადიან პერსპექტივაში განიხილავენ.
რაც შეეხება ფასიანი ქაღალდების მიზნობრიობას, მოზიდული კაპიტალი ორი წლის წინ განხორციელებული ემისიის რეფინანსირებას მოხმარდა“.
ინვესტორთა ბაზა დივერსიფიცირებულია. საერთო ჯამში, „თეგეტას“ ობლიგაციები 66-მა ფიზიკურმა პირმა შეიძინა, მათგან 29 არარეზიდენტია. ჰოლდინგის ფასიანი ქაღალდებით 3 კერძო კომპანია დაინტერესდა.
საავტომობილო ინდუსტრიაში ლიდერი კომპანიისთვის წელს ეს უკვე მეორე ემისიაა. გარიგების ექსკლუზიური საინვესტიციო ბანკი ამჯერად „გალტ & თაგარტია“. „თეგეტასა“ და „გალტ & თაგარტის“პარტნიორობის ფარგლებში ეს უკვე მერვე წარმატებული ემისიაა.
გიორგი კუპრაშვილი, „გალტ & თაგარტის“ გენერალური დირექტორი: „მოხარულები ვართ, რომ „თეგეტა ჰოლდინგმა“ ობლიგაციები „გალტ & თაგარტის“ ექსკლუზიური პარტნიორობით განათავსა. განსაკუთრებით მისასალმებელია ის ინტერესი, რომელიც ობლიგაციების მიმართ ინვესტორებმა გამოიჩინეს. აღნიშნული ტრანზაქცია კიდევ ერთხელ ადასტურებს „თეგეტას“ ძლიერ პოზიციებს ბაზარზე, ასევე ინვესტორების ნდობას როგორც „თეგეტას“, ისე „გალტ & თაგარტის“ მიმართ. ჩვენთვის საამაყოა, რომ მრავალი წელია, მხარს ვუჭერთ „თეგეტა ჰოლდინგის“ ობლიგაციებს წარმატებულ ემისიებს“.
ამჟამინდელი მდგომარეობით „თეგეტა ჰოლდინგს“ განთავსებული აქვს 215 მილიონი ლარის, 38მილიონი აშშ დოლარისა და 19 მილიონი ევროს ობლიგაციები.
„თეგეტა“ ადგილობრივი კაპიტალის ბაზარზე ახალი მნიშვნელოვანი ნაბიჯებისთვის ემზადება — კომპანიაში აცხადებენ, რომ განსაკუთრებული აქტივობა სწორედ წლის მეორე ნახევრიდან იგეგმება.
--
თეგეტა ჰოლდინგის შესახებ: უმსხვილესი საავტომობილო კომპანია კავკასიასა და ცენტრალურ აზიაში მომხმარებელს საავტომობილო ეკოსისტემის სრულ სპექტრს სთავაზობს, რაც მსუბუქ, სატვირთო და სამშენებლო, ასევე კომერციულ, სამგზავრო და ინდუსტრიულ ტრანსპორტს მოიცავს. მთელი ქვეყნის მასშტაბით თეგეტას 28 სერვისცენტრი აქვს, ხოლო საერთაშორისო ვაჭრობას ჰოლდინგი ოთხ კონტინენტზე ახორციელებს. თეგეტა ექსკლუზიურად წარმოადგენს ცნობილ ბრენდებს Porsche, Volvo, Toyota, Mazda. სატვირთო და სპეცტექნიკის მიმართულებით ჰოლდინგის პარტნიორები არიან ისეთი დიდი ბრენდები, როგორებიცაა: MAN, JCB, HINO, Liebherr, BOMAG და სხვები. თეგეტა მსოფლიოს 300-ზე მეტი წამყვანი საავტომობილო ბრენდის უმსხვილესი იმპორტიორია საქართველოში. თეგეტა ჰოლდინგი, 3000-მდე თანამშრომლით, დღეს საქართველოში ერთ-ერთი უმსხვილესი დამსაქმებელია.