მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
flag
AMD 7087.1
0.0019
flag
AZN 1.594
-0.0002
flag
CNY 38.037
0.0025
flag
EUR 3.1508
0.0097
flag
GBP 3.6205
0.0055
flag
KZT 50.26
-0.0018
flag
TRY 0.0648
-0.0001
flag
USD 2.7108
-0.0003

„ვოლვო ქარ საქართველომ“ Terminal Towers-ში ინოვაციური ბრენდული სივრცე შექმნა

news image

სკანდინავიური ესთეტიკა, კრეატიულობა, თანამედროვე ტექნოლოგიები და ადამიანზე ორიენტირებული ხედვა - „ვოლვო ქარ საქართველოსა“ და „ტერმინალის“ პარტნიორობით თბილისში ახალი ბრენდული სივრცე შეიქმნა. Terminal Towers-ში მდებარე ლაუნჯი დატვირთული სამუშაო დღის განმავლობაში ადამიანებს განტვირთვის, ინსპირაციისა და ახალი გამოცდილების მიღების შესაძლებლობას აძლევს. პროექტი „ვოლვოს“ მუდმივ სწრაფვას ასახავს - იყოს გარემოში, სადაც ახალი იდეები იბადება და ინოვაციური გამოცდილება იქმნება.

სოფო კაკუშაძე, „ვოლვო ქარ საქართველოს“ მარკეტინგის მენეჯერი: „ვოლვო“ ყოველთვის იყო ადამიანებსა და ტექნოლოგიურ პროგრესზე ორიენტირებული ბრენდი. გვჯერა, რომ ინოვაცია იწყება სწორედ ადამიანებით - მათი ცნობისმოყვარეობით, ურთიერთობებითა და იდეებით. იმედი გვაქვს, რომ შექმნილი სივრცე იქნება ადგილი, სადაც ეს ყველაფერი ბუნებრივად გაერთიანდება და ახალ საინტერესო გამოცდილებად იქცევა.

გვსურდა, შეგვექმნა ცოცხალი პლატფორმა, სადაც ადამიანი თავს ბრენდის ფილოსოფიის ნაწილად იგრძნობდა. „ტერმინალთან“ პარტნიორობა სრულად შეესაბამებოდა ჩვენს ხედვას. ეს იყო ნაბიჯი იმ მიმართულებით, სადაც ინოვაცია და ადამიანური ურთიერთობები ერთმანეთს ერწყმის“.

ლაუნჯში განთავსებულია ინტერაქტიური ინსტალაციები, თამაშები და ის დიზაინერული ელემენტები, რომლებიც კომფორტთან ერთად შემოქმედებით ენერგიასა და ისეთივე უსაფრთხო და მყუდრო გარემოს ქმნის, როგორიც თავად „ვოლვოს“ ფილოსოფიაა.

„ტერმინალი“, როგორც პირველი საერთო სამუშაო სივრცე საქართველოში, უკვე წლებია აყალიბებს ინოვაციურ ეკოსისტემას თანამშრომლობისა და იდეების გაზიარებისთვის, რაც მას „ვოლვოსთვის“ იდეალურ პარტნიორად აქცევს. „ტერმინალი“ აერთიანებს მრავალფეროვან და აქტიურ ადამიანებს, იმ საზოგადოებას, რომელიც ყოველდღიურად ქმნის სიახლეებს.

თამარ ჯინჭარაძე, „ტერმინალის“ მარკეტინგისა და გაყიდვების დირექტორი: „წლების განმავლობაში ტერმინალმა უამრავი მეგობარი და პარტნიორი კომპანია შეიძინა, რომლებიც ჩვენს წევრებს სხვადასხვა ბენეფიტებსა და სერვისებს სთავაზობდნენ. ამიტომ ვიფიქრეთ, კარგი იქნებოდა, ეს კომპანიები უფრო დაგვეახლოვებინა ჩვენს წევრებთან. ასე გაჩნდა იდეა, რომ ახალი ტიპის ლაუნჯი შეგვექმნა, რომელიც, სამუშაო გარემოსთან ერთად, დასვენებისა და გართობის შესაძლებლობასაც შექმნიდა. ამ იდეით მივმართეთ „ვოლვოს“ გუნდს, რადგან ვიცოდით, რომ აღნიშნული პროექტის განხორციელებისთვის აუცილებელი იყო ხარისხი და კრეატივი - თვისებები, რომლებიც ამ ბრენდის განუყოფელი ნაწილია“.

სპეციალურად ამ პროექტისთვის შეიქმნა უნიკალური დიზაინ-ობიექტები - პაზლის კედელი ხელოვნური ინტელექტის მიერ გენერირებული „ვოლვოს“ გამოსახულებით, ხელნაკეთი ნარდი, რომლის ქვებად შვედური ბრენდის ავტომობილების მოდელებია გამოყენებული, საგზაო მოძრაობის თემაზე შექმნილი ლაბირინთი და „ვოლვოს“ ბრენდის დეტალებით წარმოდგენილი სხვა არაერთი ინსტალაცია. თითოეული დეტალი ასახავს  ხედვას - დიზაინის სიმარტივეს, ფუნქციურობასა და მომხმარებელზე ზრუნვას. პროექტი საქართველოში სათამაშო აპარატების ერთადერთ ქართულ ბრენდთან „იონთან“ თანამშრომლობით შეიქმნა. 

სივრცის კონცეფციასა და ვიზუალურ მხარეზე Material Editors-მა იმუშავა.

მარიამ გვაზავა, Material Editors-ის არქიტექტორი: „ჩვენი გუნდისთვის საინტერესო ამოცანა იყო ისეთი დიზაინის შექმნა, რომელიც ყველასათვის ხელმისაწვდომი და ამავე დროს ინსპირაციის წყარო იქნებოდა. ამიტომ გადავწყვიტეთ, ბავშვობის თამაშების თემაზე აგებული გარემო შეგვექმნა, სადაც ყოველ ელემენტში „ვოლვოს“ ბრენდის იდენტობა იგრძნობა.

თითოეული დეტალი აგებულია „ვოლვოს“ სტილზე, სკანდინავიურ მინიმალიზმზე, სანდოობასა და ინოვაციურ აზროვნებაზე. განათების საშუალებით სივრცე ერთგვარ სცენად გარდავქმენით, სადაც მთავარი ყურადღება თამაშებსა და ადამიანურ ურთიერთობებზეა გამახვილებული“.

„ვოლვოსა“ და „ტერმინალის“ ერთობლივმა პროექტმა ინოვაციური სივრცის შექმნით ბრენდის ძირითადი ღირებულებები წარმოაჩინა - ადამიანზე ორიენტირებული ინოვაცია, მაღალი ხარისხი და შთაგონებაზე დაფუძნებული გამოცდილება.

თეგეტა ჰოლდინგის ერთ-ერთ მიმართულებაში, „თეგეტა ქარსში“ შემავალი კომპანია ვოლვო ქარ საქართველო შვედურ ბრენდს საქართველოში 2019 წლიდან წარმოადგენს. კომპანია პრემიუმ კლასის ავტომობილების ოფიციალური იმპორტიორია. „ვოლვო ქარ საქართველო“მომხმარებელს SUV-ებს, სედანებსა და უნივერსალებს სთავაზობს, მათ შორის არის როგორც დამუხტვადი ჰიბრიდები, ისე შიგაწვის ძრავიანი უახლესი მოდელები. შოურუმის გარდა, მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს, კომპანიის ციფრული მაღაზიით ისარგებლოს, ვებგვერდზე ავტომობილი 360-გრადუსიანი სისტემით, დისტანციურად შეაფასოს და კონფიგურატორის დახმარებით, სასურველი კომპლექტაციის მოდელი საკუთარი გემოვნებით ააწყოს, რომლის ჩამოყვანასაც ვოლვო ქარ საქართველო უზრუნველყოფს.

news banner
ნინო ჭანტურია ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image „ლიდერატორი“ – საქართველოს ბანკის პროგრამა, სადაც 500-მდე სტუდენტმა პროფესიული გზა დაიწყო

16.10.2025.16:47

საქართველოს ბანკის სტუდენტური პროგრამა „ლიდერატორი“ უკვე ცხრა წელია ახალგაზრდებს შესაძლებლობას აძლევს, რეალურ სამუშაო გარემოში პირველი პროფესიული ნაბიჯები გადადგან.

პროგრამა 8 თვე გრძელდება და მოიცავს ტრენინგებს, მენტორობას, რეალურ პროექტებზე მუშაობას და როტაციას სხვადასხვა დეპარტამენტში. ლიდერატორებს შესაძლებლობა აქვთ საკუთარი თვალით ნახონ, თუ როგორ მუშაობს ბანკის სტრუქტურა და როგორ იქმნება პროდუქტები, რომლებიც მილიონზე მეტი მომხმარებლის ყოველდღიურობას ამარტივებს.

აღსანიშნავია, რომ პროგრამის დასრულების შემდეგ მონაწილეთა უმეტესობა საქართველოს ბანკში სრულ განაკვეთზე აგრძელებს მუშაობას. ისინი უკვე კარგად იცნობენ ორგანიზაციის კულტურას, პროცესებსა და გუნდს - რაც მათ აძლევს საშუალებას, სწრაფად ადაპტირდნენ და პროფესიულადაც განვითარდნენ.
სწორედ ამ საკითხზე სასაუბროდ, დავუკავშირდით საქართველოს ბანკის ტალანტების მართვის სამსახურის უფროსს, ელენე ქათამაძეს, რომელიც „ლიდერატორის“ პროგრამის შესახებ გვესაუბრა.

„ლიდერატორი“ გაცილებით მეტია, ვიდრე სტანდარტული სტაჟირება. ის ქმნის სრულფასოვან სამუშაო ეკოსისტემას, სადაც მონაწილეები პროფესიულ გამოცდილებას იღებენ, იზრდებიან და ვითარდებიან მენტორების, ტრენერებისა და სამუშაო გუნდის მუდმივი მხარდაჭერით. სწორედ ამ სინერგიამ გახადა პროექტი ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული სტუდენტური ინიციატივა საქართველოში“, - ამბობს ელენე.

2017 წლიდან პროგრამაში მონაწილეობა 500-მდე ახალგაზრდამ მიიღო, რომელთა 80%-მა კარიერული განვითარება საქართველოს ბანკში განაგრძო.

"პროგრამის დასრულების შემდეგ, ლიდერატორების დიდი ნაწილი სრულ განაკვეთზე აგრძელებს მუშაობას და განაგრძობს კარიერულ გზას უკვე კარგად ნაცნობ ორგანიზაციულ გარემოში. ისინი იცნობენ ბანკის სტრუქტურას, პროცესებს, ადამიანებსა და კულტურას — და სწორედ ამ საფუძველზე ახერხებენ ძალიან სწრაფ პროფესიულ წინსვლას. ბევრი მათგანი დღეს პროდუქტის მენეჯერია, ქმნის ტექნოლოგიურ გადაწყვეტილებებს, ზოგი ფინანსურ მიმართულებას უძღვება, ზოგი კი უკვე დეპარტამენტის ხელმძღვანელია. ჩემთვის ყველაზე შთამაგონებელია, როცა გუშინდელი სტაჟიორი დღეს უკვე ახალი თაობის ლიდერატორების მენტორია. მათი კარიერული წინსვლა ნათლად ადასტურებს, რომ „ლიდერატორი" არა მხოლოდ სტაჟირება, არამედ კარიერული ზრდის რეალური შესაძლებლობაა", - აღნიშნავს ელენე.

წელს პროგრამის მიმართ ინტერესი რეკორდულად გაიზარდა, 2 300-ზე მეტმა სტუდენტმა შეავსო 3 500-მდე განაცხადი, რაც ერთ-ერთი ყველაზე მაღალი მაჩვენებელია პროგრამის ისტორიაში. მრავალსაფეხურიანი შერჩევის პროცესის შედეგად წელს 48 ლიდერატორი შეირჩა.

”განაცხადების ზრდა ნათლად აჩვენებს, რომ პროგრამა მუდმივად ვითარდება, რეალურად პასუხობს სტუდენტების საჭიროებებს და რჩება მათთვის ერთ-ერთ ყველაზე მოთხოვნად და სასურველ შესაძლებლობად”, - აღნიშნავს ის.

წლევანდელი პროგრამა აერთიანებს 12 ქვეპროგრამას და ფარავს საქართველოს ბანკისა და შვილობილი საინვესტიციო კომპანიის, Galt & Taggart-ის, დაახლოებით 35 განსხვავებულ მიმართულებას, მათ შორის:

• ტექნოლოგიები და მონაცემთა ანალიტიკა;
• ბანკინგი და ფინანსები;
• რისკების მართვა და შიდა აუდიტი;
• ბიზნესის განვითარება და მომხმარებლის გამოცდილება;
• ადამიანური კაპიტალის მართვა და სხვა.

პროგრამაზე შერჩევის პროცესი მრავალეტაპიანია და მოიცავს ანალიტიკური და ლოგიკური უნარების ტესტირებას, პროფესიულ ტესტირებას, ინდივიდუალური დავალების შესრულებასა და გასაუბრებას. 

“შერჩევის სტრუქტურა მორგებულია თითოეული პროგრამის სპეციფიკას, რადგან სხვადასხვა მიმართულებას განსხვავებული კომპეტენციები და მიდგომები ესაჭიროება. კანდიდატებს არ მოეთხოვებათ სამუშაო გამოცდილება, ბევრი მათგანისთვის ლიდერატორი პირველი პროფესიული პლატფორმაა. მთავარი კრიტერიუმებია მოტივაცია, ინტერესი, ღია კომუნიკაცია, ცნობისმოყვარეობა და განვითარების სურვილი“, - განმარტავს ელენე.

პროგრამის მეშვეობით ყოველ წელს მრავალფეროვანი, მოტივირებული და ნიჭიერი ახალგაზრდების აღმოჩენა ხდება.

„ლიდერატორი“ ყოველ წელს გვაკავშირებს მრავალფეროვან, მოტივირებულ და ნიჭიერ ახალგაზრდებთან. უნდა აღინიშნოს, რომ თითოეული კანდიდატი თავისებურად გამორჩეული და საინტერესოა, თუმცა შერჩეულ მონაწილეებს აერთიანებთ უნარი, გამოავლინონ თავი რეალურ სამუშაო გარემოში, იმ პირობებში, სადაც ერთდროულად სჭირდებათ სწავლა, ჩართულობა და პასუხისმგებლობის აღება. ისინი გამოირჩევიან მოტივაციით, ინიციატივით, მაღალი ჩართულობით, უკუკავშირის მიმღებლობით, სწავლისადმი ღიაობით და განვითარებისკენ მუდმივი სწრაფვით. სწორედ ეს თვისებები ქმნის მყარ საფუძველს, რომ ლიდერატორები მოკლე დროში ეფექტიანად ინტეგრირდნენ, სწრაფად განვითარდნენ და მიაღწიონ წარმატებას“, - აღნიშნა ელენემ.

ელენეს თქმით, ლიდერატორის პროგრამა მუდმივად ვითარდება და მისი მიზანი არა მხოლოდ ახალგაზრდების პროფესიული დასაქმებაა, არამედ იმის უზრუნველყოფა, რომ მათი პირველი სამუშაო გამოცდილება გახდეს გამორჩეულად შთამაგონებელი და განვითარებაზე ორიენტირებული.

„ჩვენი მიზანია, რომ ახალგაზრდებმა კარიერის პირველი ნაბიჯები საუკეთესო გამოცდილებით გადადგან — და სწორედ ამიტომ ვცდილობთ, რომ ყოველ წელს პროგრამა ახალი ხედვებითა და შესაძლებლობებით გამდიდრდეს," - ამატებს ელენე ქათამაძე.

„ლიდერატორი“ საქართველოს ბანკის ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული სტუდენტური ინიციატივაა, რომელიც წლების განმავლობაში ასობით ახალგაზრდას დაეხმარა კარიერის დაწყებაში და მათ შორის უკვე მრავალი წარმატებული პროფესიონალია. პროგრამა მომავალშიც გააგრძელებს ახალი თაობის აღმოჩენასა და მათთვის რეალური შესაძლებლობების შექმნას.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა