მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
ბიზნეს მრჩეველიშაინენერჯიAversi Pharma
flag
AMD 7047.4
-0.0021
flag
AZN 1.5916
-0.0002
flag
CNY 37.693
-0.0032
flag
EUR 3.123
-0.0114
flag
GBP 3.6172
0.0004
flag
KZT 49.81
-0.0001
flag
TRY 0.0667
0
flag
USD 2.7067
-0.0003

ვმუშაობთ ინოვაციურ პროექტებზე - HER STORE

news image

HER STORE არის ქალის აქსესუარების ბრენდი, რომელიც ბაზარზე 2020 წლიდან ოპერირებს. ის გამოირჩევა თანამედროვე სტილით, დახვეწილი დიზაინითა და მრავალფეროვანი კოლექციებით, რომლებიც მოიცავს როგორც ყოველდღიური, ასევე სპეციალური შემთხვევებისთვის განკუთვნილ სამკაულებს. მეტი ინფორმაციისთვის, Business Insider Georgia ბრენდის დამფუძნებელს ნინი დანელიას ესაუბრა.

როგორია კომპანიის საქმიანობის სპეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?

HER Store 2020 წელს დაფუძნდა, როგორც ონლაინ ბრენდი, რომელიც ქალებს აძლევს საშუალებას გამოხატონ საკუთარი იდენტობა თანამედროვე, ხელმისაწვდომი და გამორჩეული დიზაინის მქონე სამკაულებით. თავდაპირველად, ონლაინ სივრცეში დაწყებული მცირე ინიციატივა, დღეს უკვე გაფართოებულია ფიზიკურ ფილიალებად საქართველოში და პარალელურად აფართოებს საქმიანობას ევროპაშიც. ჩვენ მომხმარებლებს ვთავაზობთ წყალგამძლე, ჰიპოალერგენულ სამკაულებს, რომლებიც შერწყმულია დახვეწილ დიზაინთან და აქტიური ყოველდღიურობისთვის მორგებულ კომფორტთან.

 

როგორია მიმდინარე ასორტიმენტი?

HER-ის ასორტიმენტი ამ ეტაპზე მოიცავს მაღალი ხარისხის ტიტანისა და ვერცხლის სამკაულებს. განსაკუთრებული ყურადღება ეთმობა მოდის ტენდენციებზე მორგებულ დიზაინებს, წყალგამძლე თვისებებს და ყოველდღიური ტარებისთვის მორგებულ კომფორტს. მომხმარებლებს ასევე ვთავაზობთ მზა სასაჩუქრე ბოქსებსა და განსაკუთრებულ კოლექციებს სხვადასხვა თემატიკით.

 

როგორ აფასებთ მოთხოვნას ზოგადი თვალსაზრისით?

ბოლო წლების განმავლობაში მომხმარებლებისა და გაყიდვების ზრდა აჩვენებს, რომ საქართველოში მოთხოვნა ხელმისაწვდომ, მოდურ და ხარისხიან სამკაულზე იზრდება. განსაკუთრებით, კარგად რეაგირებს ბაზარი ტრენდულ, ყოველდღიურ სამკაულზე, რომელიც ამავდროულად გამძლე და ჰიპოალერგენურია. ჩვენი ციფრული კომუნიკაცია, ვიზუალური პრეზენტაცია, მომხმარებელთან აქტიური ურთიერთობა, ასევე სამკაულის შეძენის შემდგომ ნებისმიერ საკითხში მათი ინტერესების გათვალისწინება, დიდწილად ხელს უწყობს მომხმარებლის ინტერესისა და ლოიალობის ზრდას.

 

რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?

HER Store-ის მთავარი კონკურენტული უპირატესობა არის უნიკალური კომბინაცია სტილის, ხარისხისა და ხელმისაწვდომობის. ჩვენი სამკაული წყალგამძლე, ჰიპოალერგენული და იდეალურად მორგებულია თანამედროვე, აქტიური ქალის ცხოვრების სტილზე. გარდა ამისა, მომხმარებლებს ვთავაზობთ მრავალფეროვან აქციებსა და შეთავაზებებს, რაც მათ გამოცდილებას კიდევ უფრო განსაკუთრებულს ხდის. აქტიურად ვთანამშრომლობთ ბანკებთან ქეშბექ პროგრამებში, რაც მომხმარებლებს დამატებით სარგებელს აძლევს. ჩვენი ძლიერი სოციალური მედია პლატფორმა და უშუალო, მჭიდრო კომუნიკაცია მომხმარებელთან გვაძლევს საშუალებას მუდმივად მოვერგოთ მათ საჭიროებებს და რეალურ დროში ვუპასუხოთ ბაზრის დინამიკას.

როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?

HER Store-ის სამომავლო გეგმები მიზნად ისახავს როგორც გეოგრაფიულ გაფართოებას, ისე ბრენდის შინაარსობრივ გაღრმავებას. აქტიურად ვმუშაობთ საერთაშორისო ბაზრებზე გასვლაზე, პირველ ეტაპზე იტალიაში, სადაც უკვე დაიწყო ჩვენი პროდუქციის ონლაინ გაყიდვები. პარალელურად ვავითარებთ საკუთარ დიზაინის ხაზს: აპრილში გამოვუშვით ლიმიტირებული კოლექცია, რომელმაც მომხმარებლებისგან განსაკუთრებული მოწონება დაიმსახურა. ამჟამად, ვმუშაობთ ახალ, ინოვაციურ პროექტებზე, რომლებიც ჩვენი საკუთარი დიზაინის ხაზის განვითარებას ემსახურება. ჩვენი მიზანია, რომ HER იქცეს არა მხოლოდ სამკაულის, არამედ იდეისა და თვითგამოხატვის პლატფორმად - ბრენდად, რომელიც შთააგონებს ქალებს იყვნენ გამბედავები, გულწრფელები და ყოველთვის ერთგულნი საკუთარი თავისა და ღირებულებების.

ცნობისთვის, ბრენდი ხუთ ფილიალს ფლობს. აქედან სამი თბილისში, ორი კი ბათუმში მდებარეობს. ბრენდის მისია ხელმისაწვდომი ფასი და მაღალი ხარისხი.

news banner
ანი ლიპარტელიანი ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image სუხიშვილების თაკარა - ინოვაციისა და ტრადიციის სინთეზი

30.07.2025.18:01

ზაფხულის დადგომასთან ერთად, სუხიშვილების “თაკარა” ახალი ცეკვებით, ენერგიითა და განსხვავებული კომპოზიციებით ისევ აინთო. ექსპერიმენტული ღია სივრცე, ექსპერიმენტული ღია სცენა, საქართველოს ბანკისა და SOLO-ს მხარდაჭერით, მნახველს დაუვიწყარი შთაბეჭდილებებით უკვე მეხუთე წელია ავსებს.

მრავალი წელია, ქართული ნაციონალური ბალეტი „სუხიშვილები” წერს  ახალ ისტორიას და უკვე საიუბილეო 80 წლისთავსაც აღნიშნავს. ასეთ საქვეყნო საქმეში დიდი მნიშვნელობა აქვს ხელშეწყობას – არაერთი წელია, „სუხიშვილებს“ მხარდაჭერას უცხადებს საქართველოს ბანკი და  მემკვიდრეობაც გრძელდება. სწორედ ამ მე მკვიდერობის ნაწილია “თაკარა”, რომელიც  მხოლოდ სივრცე არ არის, ის სუხიშვილების უწყვეტი მოძრაობის, განახლებისა და ლიდერობის სიმბოლოა. კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ ანსამბლი არასდროს ჩერდება, მუდმივად ავითარებს საკუთარ ხელწერას და ყოველთვის ახლისკენ ისწრაფვის. 

აქ აუდიტორია დასის ნაწილი ხდება და მცირე დროით თავს ისიც “სუხიშვილად” გრძნობს. ეს იმიტომ, რომ შესაძლებელია მოცეკვავეების ტექნიკას, სინქრონსა და ოსტატობას მცირე დისტანციიდან დააკვირდე, ახლოს, ბარიერების გარეშე. 

ნაციონალური ბალეტის ერთ-ერთი ყველაზე თამამი და კონცეპტუალური პროექტი პანდემიის დროს შეიქმნა. როგორც ანსამბლის დირექტორი და გენერალური პროდიუსერი ნინო სუხიშვილი იხსენებს, თავდაპირველად, ამ იდეაზე მუშაობას ბევრი სირთულე და გამოწვევა ახლდა. თუმცა, საბოლოოდ, დასის ძალისხმევით, ღია სცენა  “თაკარა“ იპროვიზაციასა და ექსპერიმენტებისთვის აბსოლუტურად თავისუფალ სივრცედ იქცა. 

“როდესაც დახურულ სივრცეში ღონისძიებების გამართვა აიკრძალა, გაჩნდა ღია სცენის შექმნის იდეა. რადგან სცენა საკმაოდ ცხელ და ღია ადგილას მდებარეობს, პროექტს, სიმბოლურად, “თაკარა“ დავარქვით. პროცესი საკმაოდ შემოქმედებითი და შრომატევადი იყო, თუმცა ერთობლივი ძალისხმევით შევქმენით პლატფორმა, რომელიც როგორც მაყურებლისთვის, ისე დასისთვის სრულიად ახალი გამოცდილება აღმოჩნდა“, - ამბობს ნინო სუხიშვილი.

თითოეული ზაფხული წინასგან გამორჩეული, მრავალფეროვანი და შეუდარებელია. აქ ყოველი ცეკვა, მუსიკა და კოსტიუმი სპეციალურად ღია სცენა  „თაკარასთვის“ და კონკრეტული  სეზონისთვის იქმნება. დასი ყოველ ახალ სეზონზე ქმნის ახალ პროგრამას, მუსიკალურ კომპოზიციებს, სცენურ იდეებსა და კოსტიუმების დიზაინსაც კი. სეზონის დასრულების შემდეგ კი ზოგიერთი  ექსპერიმენტული ცეკვა კლასიკაც იქცევა, იმოსება ფორმით და ხდება ანსამბლის ძირითადი რეპერტუარისა და საკონცერტო პროგრამის ბუნებრივი ნაწილი.  

„ბოლო ხუთი წელია, ყველაფერი იქმნება თაკარაზე და თაკარასთვის. მუსიკა, ცეკვა, კოსტიუმი, კონცეფცია. აქ დადგმები არასდროს მეორდება. ეს არის სივრცე, სადაც ყველაზე მეტი საშუალებაა, გამოვიდეთ ჩარჩოებიდან და მივცეთ თავისუფალ ფანტაზიას სრულყოფილი მოძრაობის უფლება”,- ნინოსუხიშვილი

შთამაგონებელი და სახასიათოა სხვა ქორეოგრაფიული ნომრებიც. მაგალითად, „ქარაფშაში“ მოცეკვავეებს შეუძლიათ, რომ იმოძრაონ თავისუფლად, იმპროვიზაციით, სცენაზევე მოფიქრებული მანერითა და ტექნიკით. სვანურ მოტივებზე შექმნილი „ჯარა“ კი პირიქით, მკაცრ სიზუსტეს მოითხოვს და მოცეკვავეს რიტმიდან ან ტექნიკიდან გადახვევის უფლებას არ აძლევს. მისგან განსხვავებით, გაცილებით ენერგიული და მსუბუქია აჭარული „კინტრიში“. ღია სცენა “თაკარასთვის” სახასიათოა ქალის მრავალმხრივი სახე ის სცენაზე ერთდოულად არის ნაზი, მგრძნობიარე, მაგრამ ამავე დროს ხისტიც, ძლიერიც და მიზანდასახულიც. 

ცეკვის მიღმა, “თაკარას” წარმოდგენებს უნიკალურობას სძენს მუსიკა და კოსტიუმი. ილიკოს სუხიშვილის მიერ შექმნილი მელოდიები აზავებს ფოლკლორის და თანამედროვე მუსიკის მოტივებს. შესაბამისად, თვალშისაცემია დასის ერთგვარი პროვოკაცია, რომ არც ელექტრონულ მუსიკაზე ცეკვას უშინდებიან. “თაკარას” ხასიათს ეხმიანება კოსტიუმებიც - ქსოვილები არის ჰაეროვანი, მსუბუქი, ჭრელი, ფერადი გამოსახულებებით მორთული. ეს ყველაფერი კი ერთიანობაში გვიტოვებს შთაბეჭდილებას, რომ ტრადიციები და თანამედროვეობა წინააღმდეგობაში კიარა, პირიქით, ერთმანეთთან სინთეზშია. 

„მუსიკა, კოსტიუმი, ცეკვა, ყველაფერი ერთად იქმნება. გათვალისწინებულია სტილიც, მოძრაობაც, ზაფხულის სეზონიც და თავად პროგრამის კონცეფციაც. ყოველთვის ვცდილობ, რომ კოსტიუმი იყოს ფრიალა, გრილი და იძლეოდეს თავისუფალი მოძრაობის შესაძლებლობას. რადგან ძალიან ცხელა და ეს ყველაფერი თაკარა მზეზე ხდება. ცეკვის დროს კოსტიუმი უნდა იყოს გრილი, მსუბუქი. რაც შეეხება მუსიკას, ისიც სპეციალურად თაკარასთვის იქმნება. ამ მიმართულებით არ ვუშინდებით ექსპერიმენტების ჩატარებას. კერძოდ თაკარას სცენაზე უკვე ელექტრონული მუსიკაც ჟღერს”, - აღნიშნავს ნინო სუხიშვილი. 

ასეთი მომზადებისა და უწყვეტი ენერგიის ფონზე, გასაკვირი არ არის, რომ პროექტი „თაკარა“ დიდი პოპულარობით სარგებლობს და პირველივე კონცერტიდან სრული ანშლაგით ტარდება. სუხიშვილები მუდმივად ახერხებენ მაყურებლის გაოცებასა და აღტაცებას, რის გამოც ანსამბლი ნებისმიერი ასაკის გულშემატკივრისთვის ბრენდად იქცა. ბრენდად, რომელიც სიზუსტეს, დისციპლინასა და ტრადიციებს აერთიანებს და არასდროს ჩერდება.

რაც შეეხება სამომავლო გეგმებს, სუხიშვილებს წელს საიუბილეო 80 წელი შეუსრულდათ. შესაბამისად, მაქსიმალურად ცდილობენ, რაც შეიძლება მეტი კონცერტი გამართონ და მაყურებელს ახალი, მრავალფეროვანი წარმოდგენები შესთავაზონ. უკვე დაგეგმილია წინანდლის ფესტივალზე მონაწილეობა. ოქტომბრიდან კი გეზი უცხოეთისკენ იქნება. ანსამბლს ისიც აძლიერებს, რომ ნებისმიერ წამოწყებაში მათ გვერდით საქართველოს ბანკი დგას, ერთგული გულშემატკივარი და ყველა დიდი ჩანაფიქრის სანდო მხარდამჭერი.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა