მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
ბიზნეს მრჩეველიშაინენერჯიAversi Pharma
flag
AMD 7069.8
-0.0029
flag
AZN 1.5957
-0.0001
flag
CNY 37.786
-0.0044
flag
EUR 3.1511
-0.0192
flag
GBP 3.635
-0.0167
flag
KZT 51.44
-0.0016
flag
TRY 0.0674
-0.0001
flag
USD 2.7127
-0.0011

ვმუშაობთ ინოვაციურ პროექტებზე - HER STORE

news image

HER STORE არის ქალის აქსესუარების ბრენდი, რომელიც ბაზარზე 2020 წლიდან ოპერირებს. ის გამოირჩევა თანამედროვე სტილით, დახვეწილი დიზაინითა და მრავალფეროვანი კოლექციებით, რომლებიც მოიცავს როგორც ყოველდღიური, ასევე სპეციალური შემთხვევებისთვის განკუთვნილ სამკაულებს. მეტი ინფორმაციისთვის, Business Insider Georgia ბრენდის დამფუძნებელს ნინი დანელიას ესაუბრა.

როგორია კომპანიის საქმიანობის სპეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?

HER Store 2020 წელს დაფუძნდა, როგორც ონლაინ ბრენდი, რომელიც ქალებს აძლევს საშუალებას გამოხატონ საკუთარი იდენტობა თანამედროვე, ხელმისაწვდომი და გამორჩეული დიზაინის მქონე სამკაულებით. თავდაპირველად, ონლაინ სივრცეში დაწყებული მცირე ინიციატივა, დღეს უკვე გაფართოებულია ფიზიკურ ფილიალებად საქართველოში და პარალელურად აფართოებს საქმიანობას ევროპაშიც. ჩვენ მომხმარებლებს ვთავაზობთ წყალგამძლე, ჰიპოალერგენულ სამკაულებს, რომლებიც შერწყმულია დახვეწილ დიზაინთან და აქტიური ყოველდღიურობისთვის მორგებულ კომფორტთან.

 

როგორია მიმდინარე ასორტიმენტი?

HER-ის ასორტიმენტი ამ ეტაპზე მოიცავს მაღალი ხარისხის ტიტანისა და ვერცხლის სამკაულებს. განსაკუთრებული ყურადღება ეთმობა მოდის ტენდენციებზე მორგებულ დიზაინებს, წყალგამძლე თვისებებს და ყოველდღიური ტარებისთვის მორგებულ კომფორტს. მომხმარებლებს ასევე ვთავაზობთ მზა სასაჩუქრე ბოქსებსა და განსაკუთრებულ კოლექციებს სხვადასხვა თემატიკით.

 

როგორ აფასებთ მოთხოვნას ზოგადი თვალსაზრისით?

ბოლო წლების განმავლობაში მომხმარებლებისა და გაყიდვების ზრდა აჩვენებს, რომ საქართველოში მოთხოვნა ხელმისაწვდომ, მოდურ და ხარისხიან სამკაულზე იზრდება. განსაკუთრებით, კარგად რეაგირებს ბაზარი ტრენდულ, ყოველდღიურ სამკაულზე, რომელიც ამავდროულად გამძლე და ჰიპოალერგენურია. ჩვენი ციფრული კომუნიკაცია, ვიზუალური პრეზენტაცია, მომხმარებელთან აქტიური ურთიერთობა, ასევე სამკაულის შეძენის შემდგომ ნებისმიერ საკითხში მათი ინტერესების გათვალისწინება, დიდწილად ხელს უწყობს მომხმარებლის ინტერესისა და ლოიალობის ზრდას.

 

რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?

HER Store-ის მთავარი კონკურენტული უპირატესობა არის უნიკალური კომბინაცია სტილის, ხარისხისა და ხელმისაწვდომობის. ჩვენი სამკაული წყალგამძლე, ჰიპოალერგენული და იდეალურად მორგებულია თანამედროვე, აქტიური ქალის ცხოვრების სტილზე. გარდა ამისა, მომხმარებლებს ვთავაზობთ მრავალფეროვან აქციებსა და შეთავაზებებს, რაც მათ გამოცდილებას კიდევ უფრო განსაკუთრებულს ხდის. აქტიურად ვთანამშრომლობთ ბანკებთან ქეშბექ პროგრამებში, რაც მომხმარებლებს დამატებით სარგებელს აძლევს. ჩვენი ძლიერი სოციალური მედია პლატფორმა და უშუალო, მჭიდრო კომუნიკაცია მომხმარებელთან გვაძლევს საშუალებას მუდმივად მოვერგოთ მათ საჭიროებებს და რეალურ დროში ვუპასუხოთ ბაზრის დინამიკას.

როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?

HER Store-ის სამომავლო გეგმები მიზნად ისახავს როგორც გეოგრაფიულ გაფართოებას, ისე ბრენდის შინაარსობრივ გაღრმავებას. აქტიურად ვმუშაობთ საერთაშორისო ბაზრებზე გასვლაზე, პირველ ეტაპზე იტალიაში, სადაც უკვე დაიწყო ჩვენი პროდუქციის ონლაინ გაყიდვები. პარალელურად ვავითარებთ საკუთარ დიზაინის ხაზს: აპრილში გამოვუშვით ლიმიტირებული კოლექცია, რომელმაც მომხმარებლებისგან განსაკუთრებული მოწონება დაიმსახურა. ამჟამად, ვმუშაობთ ახალ, ინოვაციურ პროექტებზე, რომლებიც ჩვენი საკუთარი დიზაინის ხაზის განვითარებას ემსახურება. ჩვენი მიზანია, რომ HER იქცეს არა მხოლოდ სამკაულის, არამედ იდეისა და თვითგამოხატვის პლატფორმად - ბრენდად, რომელიც შთააგონებს ქალებს იყვნენ გამბედავები, გულწრფელები და ყოველთვის ერთგულნი საკუთარი თავისა და ღირებულებების.

ცნობისთვის, ბრენდი ხუთ ფილიალს ფლობს. აქედან სამი თბილისში, ორი კი ბათუმში მდებარეობს. ბრენდის მისია ხელმისაწვდომი ფასი და მაღალი ხარისხი.

news banner
ანი ლიპარტელიანი ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image საქართველოს ბიზნეს ასოციაციაში დანიელ პარტნიორებთან თანამშრომლობით ჩართულობასა და პროდუქტიულობაზე ტრენინგი გაიმართა

17.07.2025.12:39

საქართველოს ბიზნეს ასოციაცია დანიელ პარტნიორებთან აქტიურ თანამშრომლობას აგრძელებს, რომლის ფარგლებშიც, ორგანიზაციული ეფექტიანობის მიმართულებით კიდევ ერთი ტრენინგი ჩატარდა ჩართულობასა და პროდუქტიულობაზე.

აღსანიშნავია, რომ ტრენინგი ადამიანური რესურსების მართვის თანამედროვე მიდგომებს ეფუძნებოდა და თეორიული და პრაქტიკული კომპონენტებისაგან შედგებოდა.  ტრენინგი მოიცავდა ისეთ მნიშვნელოვან საკითხებს, როგორიცაა პროდუქტიულობის გაგებისა და მართვის სტრატეგიული მნიშვნელობის გააზრება, ჩართულობის მექანიზმების წარმოჩენა და მათი გავლენა ორგანიზაციულ ეფექტიანობაზე, ისევე როგორც მტკიცებულებაზე (მონაცემებზე) დაფუძნებული გადაწყვეტილების მიღების უნარების გაძლიერება.

ტრენინგი საქართველოს ბიზნეს ასოციაციასა და Danish Industry-ის ერთობლივი პროექტის ფარგლებში წარიმართა, რომელიც ევროკავშირთან დაახლოების მიზნებისათვის შრომის ბაზრის განვითარებას ისახავს მიზნად.

„მოხარულნი ვართ, რომ ჩვენს ევროპელ პარტნიორებთან თანამშრომლობით საქართველოს ბიზნეს ასოციაციამ წევრი კომპანიების წარმომადგენლებისთვის კიდევ ერთი ტრენინგი ჩავატარეთ ადამიანური რესურსების მართვის თანამედროვე მიდგომებზე, რომელიც კომპანიებში ორგანიზაციული ეფექტიანობის ზრდის ხელშეწყობას ემსახურება, რაც ბიზნესის წარმატებული საქმიანობისთვის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტორია. BAG-ის თანამშრომლობა დანიელ პარტნიორებთან აქტიურად გრძელდება და დარწმუნებულები ვართ, რომ აღნიშნული, პროდუქტიული იქნება როგორც ჩვენი წევრი კომპანიების წარმომადგენლებისთვის, ასევე ზოგადად ბიზნეს სექტორისთვის" განაცხადა საქართველოს ბიზნეს ასოციაციის აღმასრულებელმა დირექტორმა ლევან ვეფხვაძემ.

Danish Industry-სთან თანამშრომლობით საქართველოს ბიზნეს ასოციაცია შრომის ბაზრის განვითარებისათვის წლის განმავლობაში კიდევ არაერთი ღონისძიების განხორციელებას გეგმავს.

 

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა