მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
ბიზნეს მრჩეველიშაინენერჯი
flag
AMD 7116.9
-0.0001
flag
AZN 1.6051
-0.0008
flag
CNY 37.998
-0.0039
flag
EUR 3.1401
-0.0224
flag
GBP 3.6937
-0.0121
flag
KZT 53.23
-0.0019
flag
TRY 0.0692
-0.0002
flag
USD 2.7296
-0.0005

ვმუშაობთ ინოვაციურ პროექტებზე - HER STORE

news image

HER STORE არის ქალის აქსესუარების ბრენდი, რომელიც ბაზარზე 2020 წლიდან ოპერირებს. ის გამოირჩევა თანამედროვე სტილით, დახვეწილი დიზაინითა და მრავალფეროვანი კოლექციებით, რომლებიც მოიცავს როგორც ყოველდღიური, ასევე სპეციალური შემთხვევებისთვის განკუთვნილ სამკაულებს. მეტი ინფორმაციისთვის, Business Insider Georgia ბრენდის დამფუძნებელს ნინი დანელიას ესაუბრა.

როგორია კომპანიის საქმიანობის სპეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?

HER Store 2020 წელს დაფუძნდა, როგორც ონლაინ ბრენდი, რომელიც ქალებს აძლევს საშუალებას გამოხატონ საკუთარი იდენტობა თანამედროვე, ხელმისაწვდომი და გამორჩეული დიზაინის მქონე სამკაულებით. თავდაპირველად, ონლაინ სივრცეში დაწყებული მცირე ინიციატივა, დღეს უკვე გაფართოებულია ფიზიკურ ფილიალებად საქართველოში და პარალელურად აფართოებს საქმიანობას ევროპაშიც. ჩვენ მომხმარებლებს ვთავაზობთ წყალგამძლე, ჰიპოალერგენულ სამკაულებს, რომლებიც შერწყმულია დახვეწილ დიზაინთან და აქტიური ყოველდღიურობისთვის მორგებულ კომფორტთან.

 

როგორია მიმდინარე ასორტიმენტი?

HER-ის ასორტიმენტი ამ ეტაპზე მოიცავს მაღალი ხარისხის ტიტანისა და ვერცხლის სამკაულებს. განსაკუთრებული ყურადღება ეთმობა მოდის ტენდენციებზე მორგებულ დიზაინებს, წყალგამძლე თვისებებს და ყოველდღიური ტარებისთვის მორგებულ კომფორტს. მომხმარებლებს ასევე ვთავაზობთ მზა სასაჩუქრე ბოქსებსა და განსაკუთრებულ კოლექციებს სხვადასხვა თემატიკით.

 

როგორ აფასებთ მოთხოვნას ზოგადი თვალსაზრისით?

ბოლო წლების განმავლობაში მომხმარებლებისა და გაყიდვების ზრდა აჩვენებს, რომ საქართველოში მოთხოვნა ხელმისაწვდომ, მოდურ და ხარისხიან სამკაულზე იზრდება. განსაკუთრებით, კარგად რეაგირებს ბაზარი ტრენდულ, ყოველდღიურ სამკაულზე, რომელიც ამავდროულად გამძლე და ჰიპოალერგენურია. ჩვენი ციფრული კომუნიკაცია, ვიზუალური პრეზენტაცია, მომხმარებელთან აქტიური ურთიერთობა, ასევე სამკაულის შეძენის შემდგომ ნებისმიერ საკითხში მათი ინტერესების გათვალისწინება, დიდწილად ხელს უწყობს მომხმარებლის ინტერესისა და ლოიალობის ზრდას.

 

რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?

HER Store-ის მთავარი კონკურენტული უპირატესობა არის უნიკალური კომბინაცია სტილის, ხარისხისა და ხელმისაწვდომობის. ჩვენი სამკაული წყალგამძლე, ჰიპოალერგენული და იდეალურად მორგებულია თანამედროვე, აქტიური ქალის ცხოვრების სტილზე. გარდა ამისა, მომხმარებლებს ვთავაზობთ მრავალფეროვან აქციებსა და შეთავაზებებს, რაც მათ გამოცდილებას კიდევ უფრო განსაკუთრებულს ხდის. აქტიურად ვთანამშრომლობთ ბანკებთან ქეშბექ პროგრამებში, რაც მომხმარებლებს დამატებით სარგებელს აძლევს. ჩვენი ძლიერი სოციალური მედია პლატფორმა და უშუალო, მჭიდრო კომუნიკაცია მომხმარებელთან გვაძლევს საშუალებას მუდმივად მოვერგოთ მათ საჭიროებებს და რეალურ დროში ვუპასუხოთ ბაზრის დინამიკას.

როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?

HER Store-ის სამომავლო გეგმები მიზნად ისახავს როგორც გეოგრაფიულ გაფართოებას, ისე ბრენდის შინაარსობრივ გაღრმავებას. აქტიურად ვმუშაობთ საერთაშორისო ბაზრებზე გასვლაზე, პირველ ეტაპზე იტალიაში, სადაც უკვე დაიწყო ჩვენი პროდუქციის ონლაინ გაყიდვები. პარალელურად ვავითარებთ საკუთარ დიზაინის ხაზს: აპრილში გამოვუშვით ლიმიტირებული კოლექცია, რომელმაც მომხმარებლებისგან განსაკუთრებული მოწონება დაიმსახურა. ამჟამად, ვმუშაობთ ახალ, ინოვაციურ პროექტებზე, რომლებიც ჩვენი საკუთარი დიზაინის ხაზის განვითარებას ემსახურება. ჩვენი მიზანია, რომ HER იქცეს არა მხოლოდ სამკაულის, არამედ იდეისა და თვითგამოხატვის პლატფორმად - ბრენდად, რომელიც შთააგონებს ქალებს იყვნენ გამბედავები, გულწრფელები და ყოველთვის ერთგულნი საკუთარი თავისა და ღირებულებების.

 

ცნობისთვის, ბრენდი ოთხ ფილიალს ფლობს. აქედან სამი თბილისში, ერთი კი ბათუმში მდებარეობს. ბრენდის მისია ხელმისაწვდომი ფასი და მაღალი ხარისხი.

news banner
ანი ლიპარტელიანი ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image Blue Sky Apart-Hotel – ახალი სტანდარტი კომფორტული დასვენებისა და ცხოვრებისათვის ბათუმში

13.06.2025.18:00

BlueSky Apart-Hotel წარმოადგენს პრემიუმ კლასის აპარტოტელს, რომელიც განთავსებულია BlueSky Tower - ის 7-36 სართულებზე. როგორც Business Insider Georgia-სთან კომპანია HSC Group Hospitality-ს დირექტორმა გიორგი დოლიძემ განაცხადა, თანამედროვე მულტიფუნქციური კომპლექსი აერთიანებს ორ ბლოკს, რომელთაგან ‘A’ ბლოკში უახლოეს მომავალში 795 მაღალი კლასის სასტუმროს ტიპის აპარტამენტი გაიხსნება. აღნიშნულ ბლოკში ასევე დაგეგმილია საერთაშორისო ბრენდის – Holiday Inn Resort-ის გახსნა, რომელიც მომდევნო წლისთვისაა დაგეგმილი.

„კომპლექსის ‘B’ ბლოკში განთავსებულია დაახლოებით 1,300 მაღალი დონის საცხოვრებელი რეზიდენცია. სამომავლოდ კი დაგეგმილია ობიექტის გაერთიანება ისეთი მნიშვნელოვანი სივრცეებით, როგორებიცაა: კაზინო, კომერციული ზონები. სასტუმროს ნაწილში კი რესტორანი, ტერასა, საცურაო აუზი და სრულფასოვანი სპა ინფრასტრუქტურა.

Blue Sky Apart-Hotel გათვლილია როგორც ადგილობრივ, ისე საერთაშორისო ვიზიტორებზე და მომხმარებლებს სთავაზობს უნიკალურ მდებარეობას, პრემიუმ მომსახურებას, დაუვიწყარ ხედებსა და სრულად აღჭურვილ, თანამედროვე სტანდარტების აპარტამენტებს. აქ ყველაფერი გათვალისწინებულია იმისთვის, რომ სტუმარმა ბათუმში ყოფნის განმავლობაში იგრძნოს სიმშვიდე, კომფორტი და ხარისხი.

HSC Group Hospitality-ს დირექტორის თქმით, აპარტოტელი მიმართულია საშუალო და მაღალი სეგმენტის დამსვენებლებზე – ინდივიდუალურ მოგზაურებზე, ოჯახებზე და ბიზნეს ვიზიტორებზე. კომპლექსში წარმოდგენილია აპარტამენტების სხვადასხვა კატეგორიები:

- Studio Alley & Sea View
- One-Bedroom Suite Alley & Sea View
- Studio Yard View
- One-Bedroom Suite Yard View

აპარტამენტების ფართობი მერყეობს 30-70 კვ.მ-მდე, რაც სტუმრებს აძლევს შესაძლებლობას, აირჩიონ მათ საჭიროებებზე მორგებული გეგმარება, ხედითა და სართულით.

ობიექტის ლოკაცია ერთ-ერთი მთავარი უპირატესობაა: Blue Sky Apart-Hotel მდებარეობს გმირთა ხეივანზე, შავი ზღვის თაღის მიმდებარედ. პლაჟამდე მისასვლელად სულ რაღაც 5 წუთია საკმარისი, 2 წუთში შეგიძლიათ ესტუმროთ ბათუმის სტადიონს, 1 წუთის სავალზეა Black Sea Mall, ხოლო იუსტიციის სახლამდე მისასვლელად მხოლოდ 3-4 წუთი დაგჭირდებათ. ეს ხელსაყრელი მდებარეობა სტუმრებს სთავაზობს სწრაფ და მარტივ წვდომას ბათუმის მთავარ ტურისტულ ლოკაციებთან.

Blue Sky Apart-Hotel შედის წარმატებული სამშენებლო-დეველოპერული კომპანია LikeHouse - ის ჯგუფში, რომლის პორტფოლიოშიც არაერთი მასშტაბური და წარმატებული პროექტია. Blue Sky Tower წარმოადგენს 200 მილიონი ლარის ინვესტიციას და გამოირჩევა მაღალი ენერგოეფექტურობით, მდგრადობითა და უმაღლესი ხარისხის სამშენებლო და სარემონტო მასალების გამოყენებით. უშუალოდ Blue Sky Apart-Hotel - ში საშუალოდ დასაქმებული იქნება 150 ადამიანი.

HSC Group Hospitality პროექტს Pre-Opening-სა და პროექტის საკონსულტაციო მომსახურებებს უწევს.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა