მთავარიბიზნესიეკონომიკატურიზმი
ფინანსებიჯანდაცვასპორტიყველა სიახლე
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრებაპერსონალური ფინანსები
პოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიშაინენერჯი
flag
AMD 7046.3
0.0044
flag
AZN 1.6147
-0.0006
flag
CNY 37.935
-0.008
flag
EUR 3.1012
-0.0207
flag
GBP 3.6495
-0.0173
flag
KZT 53.16
-0.0019
flag
TRY 0.0711
0
flag
USD 2.7456
-0.0011

“ვისოლი“ ციფრული ტრანსფორმაციის ახალ ეტაპზე გადადის

news image


“ვისოლი“ ციფრული ტრანსფორმაციის ახალ ეტაპზე გადადის. კომპანია როგორც საცალო, ისე კორპორაციული მომხმარებლების ბრენდთან ურთიერთობის გამოცდილების გაუმჯობესებისათვის, თანამედროვე ტექნოლოგიებს ავითარებს. განახლებული აპლიკაცია, ახალი ვებ გვერდი და AI ტექნოლოგიები, რომელიც ბიზნეს პროცესების ოპტიმიზაციისა და ავტომატიზაციისთვის ინერგება, „ვისოლს“ შესაძლებლობას მისცემს იყოს ლიდერი არა მხოლოდ საწვავის ბაზარზე, არამედ ციფრულ სერვისებში.

“„ვისოლმა“ საქართველოს ნავთობბაზარზე 25 წლიანი წარმატებული საქმიანობის შემდგომ ბრენდის განახლებასთან ერთად მომხმარებლებისთვის ციფრული ეკოსისტემის შექმნა სტრატეგიულ ხედვად აქცია. კომპანიის მობილური აპლიკაცია და ვებ გვერდი დღეს, არა მხოლოდ ინფორმაციის ხელმისაწვდომობაზე და მომხმარებლის ერთგულებაზეა ორიენტირებული, არამედ მათ ყოველდღიურ საჭიროებებს ეხმიანება. ციფრული ტრანსფორმაციის პროცესი „ვისოლში“ გამოწვევების ფორმულირებით და შესაძლებლობების ანალიზით დაიწყო. შესაბამისად, კომპანია განაგრძობს ინოვაციებზე ორიენტირებულ განვითარებას და მომხმარებელთან ციფრული ურთიერთობის გამყარებას“ განაცხადა ჯაბა ბოკუჩავამ, „ვისოლისა“ და სმარტის“ მარკეტინგის დირექტორმა.

„ვისოლის“ განახლებული მობილური აპლიკაცია, რომელიც 2025 წლის იანვარში ამოქმედდა, კომპანიის ციფრული ტრანსფორმაციისაკენ სწრაფვის ერთ-ერთი ყველაზე მთავარი პლათფორმაა. თავდაპირველად ლოიალობის პროგრამაზე ორიენტირებული აპლიკაცია ახლა გაცილებით მრავალმხრივ ფუნქციონალს
სთავაზობს მომხმარებელს.

განახლებებმა მოიცვა რედიზაინი, რაც მომხმარებლის გამოცდილებას უფრო ინტუიციურს ხდის. დაემატა რუკის გაუმჯობესებული ფუნქციონალი უახლოესი ბენზინგასამართი სადგურების მოსაძებნად, პერსონალიზებული კატეგორიები, ინტეგრირებული გადახდები და ავტომობილის სერვისების მართვის მოდული.

„ვისოლის“ მობილური აპლიკაცია 2023 წლიდან არსებობს. აპლიკაციის საშუალებით მომხმარებელი მომენტალურად იღებს 15 თეთრ ფასდაკლებას თითოეულ ლიტრ საწვავზე. „ვისოლში“, „სმარტსა“ და „ვინტოში“ განხორციელებული ტრანზაქციების მიხედვით კი მათ 25 თეთრამდე ფასდაკლების მიღებაც შეუძლიათ. მომხმარებელს სამივე ბრენდში გადახდილი თანხის 1% ქულების სახით ერიცხება. ქულების დახარჯვა კი შესაძლებელია როგორც „ვისოლის”, ისე “სმარტისა” და “ვინტოს” ობიექტებში. მომხმარებელს ერთგულებისთვის სხვა საჩუქრებიც ელის.

„ვისოლის“ ციფრული ტრანსფორმაციის სტრატეგიის ერთ-ერთ მთავარ კომპონენტს წარმოადგენს კომპანიის ახალი ვებგვერდიც, რომელიც 2024 წლის დეკემბერში ამოქმედდა. განახლებული პლატფორმა მიზნად ისახავს
კომპანიის ბიზნეს საქმიანობის, პროდუქტებისა და სერვისების შესახებ ინფორმაციის გამარტივებულ მიწოდებას, რაც მნიშვნელოვნად აუმჯობესებს მომხმარებლის გამოცდილებას.

ვებგვერდი სტრუქტურირებულია სამი ძირითადი მიმართულებით:

ბიზნესი – პლატფორმა ბიზნეს კლიენტებისთვის მოიცავს სრულყოფილ ინფორმაციას საწვავის ბარათების, საწვავის მიწოდების და სხვა კორპორატიული მომსახურებების შესახებ. განსაკუთრებული ყურადღება ეთმობა ლიდების გენერაციას, რათა კომპანიამ ეფექტურად მიიზიდოს ახალი კორპორატიული კლიენტები.

საცალო მომხმარებლები – განახლებული ინტერფეისი მომხმარებლებს აძლევს შესაძლებლობას, მარტივად მოძებნონ უახლოესი ბენზინგასამართი სადგურები, გაეცნონ აქციებს და სპეციალურ შეთავაზებებს. ვებგვერდი აერთიანებს მომხმარებელზე მორგებულ ფუნქციონალებს, რაც მათ აძლევს კომფორტულ და სწრაფ წვდომას საჭირო ინფორმაციაზე.

კომპანიის შესახებ – განყოფილებაში მოცემულია ვისოლის ისტორია, მისი ღირებულებები და მისია, რაც ეხმარება ვიზიტორებს უკეთ გაიცნონ კომპანიისკორპორატიული კულტურა.

ვებგვერდის დიზაინი შესრულებულია თანამედროვე სტანდარტების მიხედვით, ადაპტირებულია ყველა მოწყობილობაზე და უზრუნველყოფს სწრაფი დაკომფორტული ნავიგაციის შესაძლებლობას. მისი მოქნილი სტრუქტურა აძლიერებს ბრენდის სანდოობას და პოზიციონირებას ბაზარზე.

“ვისოლში“ ბიზნეს პროცესების ოპტიმიზაციისა და ავტომატიზაციისთვის ამჟამად ინერგება AI ტექნოლოგიები, რომელიც საბოლოოდ კომპანიის საერთო ეფექტურობის გაზრდას, ხარჯების შემცირებას და სხვა ორგანიზაციული სარგებელის მიღებას ისახავს მიზნად.

 

news banner
მაია არაბიძე ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











მოსაზრება

quote

ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა

საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.

author სოსო ფხაკაძე

სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image სადაც კონკურენცია არ არის იქ განვითარება არ იქნება - მიხეილ ჯაფარიძე

09.05.2025.12:20

კონკურენცია ნებისმიერ შემთხვევაში არის მამოძრავებელი ყველაფრის, თუ კონკურენცია არ არის იქ განვითარება არ იქნება, - ასე გამოეხმაურა ეკონომიკური ფორუმის მე-19 დისკუსიაზე სადაზღვევო კომპანია „არდის“ გენერალური დირექტორი მიხეილ ჯაფარიძემ სექტორში კონკურენციის შეფასებისას.

„კონკურენცია ნებისმიერ შემთხვევაში არის მამოძრავებელი ყველაფრის. კონკურენცია თუ არ არის, იქ განვითარება არ იქნება იმიტომ, რომ მონოპოლისტურ სისტემებს ნაკლები განვითარება ახასიათებს. იმიტომ, რომ სტიმული ნაკლებია. ჩვენს შემთხვევაში თუ იმას გულისხმობთ, რომ ჩვენი კომპანია არის საქართველოში ყველაზე მსხვილი საინვესტიციო კომპანიის შემადგენლობაში, ამ შემთხვევაში ჩვენ კონკურენცია გვაქვს ჩვენს ინსტიტუციაში შემოვალ კომპანიებთან. ჩვენ თვითონ გაქვს ერთმანეთთან კონკურენცია. იქიდან გამომდინარე უფრო ბიზნეს მოდელს გავყვებოდი, რა არის ინტერესი სადაზღვევო კომპანიების, რომლებიც ბაზარზე ოპერირებენ. თუ თვითმყოფადობა ინტერესია, ანუ თვითმყოფადი და დამოუკიდებელი იყოს ყველა მაშინ ეს საკითხი ნაკლებად მტკივნეულია. რადგანაც თუ არ განვითარდი კონკურენციაში სხვა აუცილებლად დაგჯაბნის. ფიცი-მტკიცი, რომ არ დავიწყო, ძალიან რთულია და თვითმყოფადობის მაძიებელი კომპანია, მათ შორის ჩვენს ჯგუფში, ის ისწრაფვის საკუთარი მყოფადობისკენ და შესაბამისად შესაძლებელია, რომ ჩვენ მოლაპარაკება მათთანაც ხისტი გვქონდეს. იმიტომ, რომ ჩვენ მივიღოთ ის პირობები რაც გვჭირდება. ამიტომ ამ კუთხით ჯერჯერობით საქმე მარტივი არ არის. პირიქით, საკმაოდ რთულია ამის მიღწევა, რადგანაც ყველა იღვწის იმისთვის, რომ საკუთარი თავი დაიმკვიდროს.

თუ კი სადმე, რამე კუთხით კონკურენცია იზღუდება ამას თავის რეაგირება აქვს ხოლმე. ჩვენ როცა ვმოქმედებთ ვმოქმედებთ იმ საკანონმდებლო ჩარჩოში რაც გაქვს და შესაბამისად ბაზარს ეტყობა, როგორი კონკურენტულია“, - განაცხადა „არდის“ გენერალურმა დირექტორმა.

მიხეილ ჯაფარიძის თქმით, საქართველოში სადაზღვევო ინდუსტრია ყველაზე დაბალ მარჟიანი ინდუსტრიაა.

„ის არის ერთ-ერთი ყველაზე დაბალ მარჟიანი. ამას კი იწვევს კონკურენცია. რომ შევხედოთ სადაზღვევო კომპანია თუ რა რესურსებს ხარჯავს იმისათვის, რომ უამრავი საზედამხედველო ნორმები ჰქონდეს დაკმაყოფილებული და მერე შევხედოთ სადაზღვევო კომპანიის ფინანსურ მაჩვენებლებს სამწუხაროდ ასე მარტივი არ არის. ჯანდაცვის სექტორში ერთ-ერთი დიდი საზრუნავი არის ის, რომ კერძო ჯანმრთელობის დაზღვევის საფასური იზრდება და კიდევ უფრო გაიზრდება. ეს დინამიკა იქნება კიდევ უფრო მზარდი და ტემპი კიდევ უფრო გაიზრდება. იმიტომ, რომ სინერგია ჯერჯერობით ვერ ხდება და იმედი მაქვს მოხდება და სამედიცინო სექტორის გაძვირება ძირითადად გაიზრდება ჯიბიდან გადამხდელზე და სადაზღვევო კომპანიაზე. სხვაგან ფასები ძირითადად ფიქსირებულია. აქედან გამომდინარე მთელი ტვირთი გადადის ამ ორი მიმართულებით. ჩვენ ამას განვიცდით, იმიტომ, რომ ფასი იზრდება სადაზღვევო კომპანია ვერ ხეირობს და პირიქით უფრო ზარალდება და გეტყვით რატომ. სადაზღვევო კომპანიის კონტრაქტები არის 12 თვიანი. თქვენ დაეზღვიეთ და როგორც წესი კონტრაქტი ჩაამთავრა სადაზღვევო კომპანიამ იმ ფასით, რომლითაც თქვენ დაგაზღვიათ. სადაზღვევო კომპანიას შუა წელიწადში ყველაფერი ეცვლება. ყველაფერი თავდაყირა უდგება იმის მიხედვით თუ რა ტიპის გამოწვევაა. შესაბამისად ბოლოში რომ მიდის და კონტრაქტის განახლებაზე იქ უკვე სადაზღვევო კომპანია მისდევს არა იმას თუ რა იქნება მომავალ წელს, არამედ რა იყოს წინა წელს. სადაზღვევო ინდუსტრია ყველაზე გამჭვირვალე ინდუსტრიაა და მონაცემებს, რომ ჩავხედოთ დაინახავთ, რომ ან მარჟა არ არის, ან ძალიან მინიმალურია. თუ შევხედავთ ნებაყოფლობით დაზღვევას ძალიან მწირი ინდუსტრიაა. ამიტომ კონკურენცია უნდა იყოს ნებისმიერ შემთხვევაში დაცული. ჩვენ გვყავს შესაბამისი ორგანოები და თუ რაიმე ამ მხრივ იქნება პრობლემური რეაგირებაც უნდა ჰქონდეს. ჯერჯერობით ჩვენ გამოწვევა გაქვს კონკურენციის ძალიან დიდი სიჭარბე, რომელიც ამ მარჟას უფრო ქვემოთ წევს“, - განაცხადა მიხეილ ჯაფარიძემ.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა