#ვილაპარაკოთგულწრფელად - სელფი მობაილის კამპანია
ქართული მობილური ოპერატორი, სელფი მობაილი, რომელიც 1.42 მლნ აბონენტს ემსახურება, აპრილში ახალი საკომუნიკაციო პლატფორმით წარსდგა. პლატფორმის გზავნილია - “ვილაპარაკოთ”, რაც მთლიანად ბრენდის პოზიციონირებასაც განსაზღვრავს. პლატფორმის წარდგენისთანავე, კომპანიამ გადაწყვიტა, პირველ რიგში, საკუთარ თავზე გულწრფელად ელაპარაკა.
100%-ით ქართული ტელეკომ ოპერატორი ორი წელია რაც სელფი მობაილის სახელით ოპერირებს. 2023 წლის ბოლოს, სელფიმ საქართველოში პირველმა დანერგა 5G და არსებული ქსელის გაუმჯობესების სამუშაოებიც დაიწყო. მიმდინარე წლის ბოლომდე სელფი აგრძელებს ქსელის განვითარებას და დეტალურად სამუშაოების თაობაზე ცალკე კომუნიკაციაც ექნება. ქსელის განვითარება შრომატევადი პროცესია და დროსაც მოითხოვს. ამ ეტაპზე არის ადგილები, სადაც ქსელის დაფარვა ან არ არის, ან გასაუმჯობესებელია. მომხმარებლების სამართლიან გულისწყრომას სწორედ ეს ფაქტი იწვევს.
სელფის გუნდში სჯერათ, რომ ბრენდის შენებისას, სწორი მოლოდინების შექმნა მომხმარებელთან კომუნიკაციის აუცილებელი პირობაა. ამიტომაც, ახალი კამპანიის ფარგლებში შექმნილი ვიდეოები მოგვითხრობენ, თუ რატომ უნდა გქონდეს სელფი და რას უნდა მოელოდე კომპანიისგან დღესდღეობით:
ვიდეო I
https://www.facebook.com/cellfie.ge/videos/1288470596166874
ვიდეო II
https://www.facebook.com/cellfie.ge/videos/1248382563362183
ვიდეო III
https://www.facebook.com/watch?v=2478146169248873
სელფის დაპირება საუკეთესო შეთავაზებების თაობაზე აქტუალურია ახლაც და იქნება მომავალშიც, მხოლოდ იმ სხვაობით, რომ, ამ ეტაპზე, მოცემული შეთავაზებებით ყველგან თუ არა, თითქმის ყველგან შეგიძლია ისარგებლო!
რას გულისხმობს საუკეთესო შეთავაზება?
კონკურენტულ ფასებს, საუკეთესო ტარიფებსა და ინოვაციურ პროდუქტებს. მაგალითად:
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
23.06.2025.19:43
„ამბასადორი აილენდ ბათუმის” გუნდმა სტრატეგიული მნიშვნელობის პროექტი და საქართველოს განსაკუთრებული საინვესტიციო პოტენციალი პოლონეთში წარადგინა.
ქ. ვარშავაში ადგილობრივი პარტნიორების - BNI-სა და BYD Polska-ს ორგანიზებით გამართულ ღონისძიებაზე “ამბასადორი აილენდ ბათუმის” დელეგაციამ, პოლონელ პარტნიორებთან ერთად, ინოვაციური პროექტი საქართველოს საინვესტიციო პოტენციალით დაინტერესებულ აუდიტორიას წარუდგენა. ღონისძიების ფარგლებში შეხვედრები გაიმართა, რომელსაც პოლონეთის რესპუბლიკაში საქართველოს ელჩი ქალბატონი დიანა ჟღენტი და საელჩოს პირველი მდივანი ბატონი ზურაბ ხუციანიძე ესწრებოდნენ.
BNI (Business Network International საერთაშორისო ბიზნეს ქსელი), როგორც პოლონეთში, ასევე მთელ მსოფლიოში ყველაზე მსხვილ ქსელურ ბიზნეს ორგანიზაციას წარმოადგენს, რომელიც 1984 წელს ამერიკის შეერთებულ შტატებში დაარსდა, ხოლო პოლონეთში 2006 წლიდან ოპერირებს. ამგვარი თანამშრომლობა, ქართულ და პოლონურ კომპანიებს შორის, ორივე ქვეყნისთვის მტკიცე, გრძელვადიან ურთიერთობების ხელშეწყობისკენ გადადგმულ, კიდევ ერთ, მტკიცე ნაბიჯს წარმოადგენს.
„ჩვენი გუნდი, მოწოდებულია, რომ სათანადოდ მოვახდინოთ ქვეყნის საინვესტიციო და ტურისტული შესაძლებლობების საერთაშორისო აუდიტორიისთვის წარდგენა. აღსანიშნავია, რომ პოლონეთში გამართული ღონისძიება, ევროპულ ბაზარზე, ჩვენი ფართომასშტაბიანი საინფორმაციო კამპანიის საწყის ეტაპს წარმოადგენს, რომელიც უახლოეს მომავალში არაერთ სტრატეგიულ ლოკაციაზე გაგრძელდება,“- აღნიშნა „ამბასადორი აილენდ ბათუმის” გენერალურმა დირექტორმა გოჩა კამკიამ.
კუნძულის პროექტს „ამბასადორი ჯგუფი“ სხვადასხვა საერთაშორისო კომპანიასთან თანამშრომლობით ახორციელებს. „ამბასადორი აილენდ ბათუმი,” რომელიც ორი ხელოვნური ნახევარკუნძულისა და ერთი ხელოვნური კუნძულის 84 ჰექტარზე, ზღვაში ფორმირებას ისახავს მიზნად, მდგრადი განვითარებისა და ჭკვიანი ქალაქის პრინციპების სრული დაცვით ვითარდება. პროექტს, როგორც ტურისტული, ასევე რეგიონისთვის მნიშვნელოვანი ეკონომიკური დანიშნულება გააჩნია, რაც ბათუმსა და ზოგადად საქართველოს, მსოფლიოს ახალ საინვესტიციო რუკაზე მოახვედრებს.