მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
ბიზნეს მრჩეველიშაინენერჯიAversi Pharma
flag
AMD 7101
-0.0006
flag
AZN 1.6034
-0.0002
flag
CNY 37.975
0.0032
flag
EUR 3.1435
0.0148
flag
GBP 3.6795
0.0163
flag
KZT 52.12
-0.0031
flag
TRY 0.0687
-0.0002
flag
USD 2.7268
-0.0002

ვგეგმავთ წარმოების გაფართოებას და ექსპორტზე გასვლას - Bakani • ბაკანი

news image

Bakani • ბაკანი პრემიუმ კლასის ხის კოტეჯების მწარმოებელი კომპანიაა, რომელიც ბაზარზე 2024 წლიდან ოპერირებს. მეტი ინფორმაციისთვის Business Insider Georgia “ბაკანისგაყიდვების უფროსს ნიკოლოზ გარსევანიშვილს ესაუბრა.

როგორია კომპანიის საქმიანობის სპეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?

კომპანიაბაკანიდავაფუძნეთ იმის სურვილით, რომ შეგვექმნა ადგილი, სადაც ბუნება, სიმყუდროვე და თანამედროვე სტანდარტები სრულ ჰარმონიაში იქნებოდა. ჩვენი საქმიანობის სპეციფიკა არის პრემიუმ კლასის ხის კოტეჯების წარმოება და მშენებლობა ისეთი კოტეჯების, რომლებიც არამარტო საცხოვრებელი სივრცეა, არამედ ცხოვრების სტილიცაა.

საქმიანობა დავიწყეთ ერთი წლის წინ, თუმცა ამ დარგში ჩვენი გუნდის გამოცდილება ათწლეულზე მეტს მოიცავს. ჩვენი მიზანი იყო ხის მშენებლობისადმი ნდობის აღდგენა ქართულ ბაზარზე და ამ მიზნის გარშემო შევქმენით ძლიერი ბრენდი.

მომხმარებელს ვთავაზობთ სრულფასოვან პაკეტს:

  • არქიტექტურულ დიზაინს;
  • მაღალი ხარისხის ეკოლოგიური მასალებით კოტეჯის აშენებას; ენერგოეფექტურობასა და თანამედროვე კომფორტზე გათვლილ გეგმარებას;
  • და რაც მთავარია – აშენებას უმოკლეს ვადაში, პროექტის დაწყებიდან ორ თვეში სრულად ჩაბარებული კოტეჯით.

 

როგორია კომპანიის მიმდინარე ასორტიმენტი?

ბაკანის ასორტიმენტშია 3 ძირითადი მოდელიმცირე, საშუალო და დიდი ზომის კოტეჯები. თითოეული მათგანი შეიძლება მოერგოს კლიენტის მოთხოვნებს. ასევე ვაკეთებთ უნიკალურ, პერსონალურად დაგეგმილ პროექტებს. 

როგორ აფასებთ მოთხოვნას ზოგადი თვალსაზრისით?

მოთხოვნა სტაბილურად მზარდია. ადამიანები სულ უფრო მეტად აფასებენ ბუნებასთან ახლოს, ხარისხიან და ესთეტიკურ საცხოვრებლებს. ბაზარი აქტიურია როგორც დასასვენებელი, ისე მუდმივი საცხოვრებლის მიზნებისთვის.

რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?

ჩვენი მთავარი უპირატესობაა სისწრაფე, ხარისხი და დიზაინი. კოტეჯებს ვასრულებთ 2 თვეში, ვიყენებთ ეკოლოგიურ მასალებს და ვქმნით თანამედროვე, მყუდრო სივრცეებს. ასევე, ყოველ პროექტს ვუდგებით ინდივიდუალურად.

როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?

გეგმაში გვაქვს წარმოების გაფართოება, ახალი დიზაინების დამატება და ექსპორტზე გასვლა. მიზანიაბაკანიიქცეს რეგიონში ცნობილ ბრენდად პრემიუმ ხის კოტეჯების მიმართულებით და არა მარტო.

ცნობისთვის, კომპანიის შოურუმი ოქროყანაში, კოჯრის გზატკეცილზე N 10-ში მდებარეობს.

news banner
ანი ლიპარტელიანი ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image “თეთრმა კვადრატმა” მობინადრეების ლოიალობის ბარათი „ქი ქარდი“ წარადგინა

22.06.2025.00:15

დეველოპერულმა კომპანია „თეთრმა კვადრატმა“ ოფიციალურად წარადგინა ქი ქარდი - მობინადრეებისთვის განკუთვნილი ლოიალობის ბარათი.

ქი ქარდი არის ბარათი, რომელიც ცხოვრების ახალ სტანდარტს და პრივილეგიებით სავსე ეკოსისტემას ქმნის თეთრი კვადრატის მობინადრეებისთვის. 

ბარათის წარდგენის ღონისძიებას ესწრებოდნენ “თეთრი კვადრატის” და წამყვანი პარტნიორი ბრენდების წარმომადგენლები, რომლებიც უკვე ჩაერთნენ ლოიალობის პროგრამაში.

ღონისძიების ფარგლებში “თეთრი კვადრატის“ მმართველმა პარტნიორმა, ირაკლი ბურდილაძემ სტუმრებს სიტყვით მიმართა:


„ჩვენთვის ქი ქარდი მხოლოდ ბარათი არ არის — ეს არის ცხოვრების ახალი სტილის სიმბოლო. თეთრ კვადრატში ბინის შეძენა ნიშნავს არა მხოლოდ უძრავი ქონების შეძენას,  არამედ ცხოვრების ხარისხის ახლებურ განმარტებას. ‘ქი ქარდი’ წარმოადგენს ამ ხედვის გაგრძელებას — ეს არის გასაღები იმ ეკოსისტემაში, სადაც პრემიუმ გამოცდილება ყოველდღიურობის ნაწილია. თეთრი კვადრატი არის დეველოპერული სივრცე, რომელიც არა მხოლოდ აშენებს, არამედ ქმნის — აყალიბებს სტილს, კულტურასა და გემოვნებას.“

 

პროგრამაში გაერთიანებულია 50-მდე წამყვანი ბრენდი სხვადასხვა სფეროდან, მათ შორის:

  • პრემიუმ ტექნიკისა და ინტერიერის ბრენდები – Miele, Design Avenue, ელიტ ელექტრონიქსი
  • ავტოინდუსტრიის ლიდერი – თეგეტა მოტორსი
  • სილამაზისა და თავის მოვლის ხაზი – NUAGE Clinique, Lutecia, 
  • ფიტნესისა და ცხოვრების სტილის სივრცეები – World Class

„ქი ქარდი“ ერთგვარი პლატფორმაა, რომელიც აერთიანებს სივრცეს, გამოცდილებასა და ღირებულებებს — ქმნის გარემოს, სადაც მობინადრის საჭიროებები, გემოვნება და ცხოვრების სტილი სრულად ეხმიანება თეთრი კვადრატის ხედვას.

ბარათი ხელმისაწვდომია კომპანიის მობინადრეებისა და პარტნიორებისთვის და ბენეფიტების მიღება შესაძლებელია ბარათის წარდგენისთანავე.

„ქი ქარდი“ — ახალი ცხოვრების გასაღები თეთრი კვადრატისგან.

 

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა