მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
flag
AMD 7111
0.0011
flag
AZN 1.6031
0.0003
flag
CNY 38.283
0.0007
flag
EUR 3.2034
0.0066
flag
GBP 3.6759
0.0034
flag
KZT 49.84
0.0019
flag
TRY 0.0655
0
flag
USD 2.7263
0.0005

როგორია Buna ceramics-ის საქმიანობის სპეციფიკა და რას სთავაზობს კომპანია მომხმარებლებს

news image

Buna ceramics  არის კერამიკის სახელოსნო, რომელიც ქმნის როგორც საყოფაცხოვრებო ნივთებს, ასევე დეკორაციებსა და სხვადასხვა სახის სუვენირებს. სახელოსნო 3 წელია, რაც ბაზარზე ოპერირებს. მეტი ინფორმაციისთვის, Business Insider Georgia კომპანიის წარმომადგენელს ნინიკო კვარაცხელიას ესაუბრა.

„ჩვენი კომპანია ქმნის კერამიკულ ნაწარმს, რომელიც მოიცავს როგორც საყოფაცხოვრებო ნივთებს, ასევე დეკორაციებსა და სხვადასხვა სახის სუვენირებს. „ბუნას“ ძირითადი ხაზი არის მინიატურული ცხოველის ფიგურები, რომლებიც გულს უთბობენ ოთხფეხა მეგობრების მოყვარულებს. პროდუქცია არის თავიდან ბოლომდე ხელნაკეთი, მაღალი ხარისხის მასალით და ძალიან სუფთად შესრულებული.

კომპანია 3 წელია, რაც ბაზარზე არსებობს და აქტიურად ცდილობს რაც შეიძლება მეტი დადებითი ემოცია და სიახლე შესთავაზოს მომხმარებლებს “, - ამბობს კომპანიის წარმომადგენელი.

კომპანიას არაერთი კონკურენტული უპირატესობა აქვს, თუმცა მთავარი განსხვავებული პროდუქციაა, რომელიც თითოეულ მომხმარებელს დადებით ემოციას ანიჭებს.

„ჩვენი თითოეული ნამუშევარი "ცოცხალია" და თავისი ხასიათი აქვს. შეუძლებელია მომხმარებლებში სითბო არ გამოიწვიოს ფინჯნის ფსკერიდან მოციმციმე ფიგურებმა. ვფიქრობ, სწორედ ეს დადებითი ემოცია რაც ხელიდან გულამდე აღწევს, არის კომპანიის კონკურენტული უპირატესობა “, - აღნიშნავს ნინიკო კვარაცხელია.

„ბუნას“ სამომავლო გეგმა რაც შეიძლება მეტი ადამიანის ჩართვაა საქმიანობაში.

“ბუნას“ სამომავლო გეგმებში შედის, რაც შეიძლება მეტი ადამიანის ჩართვა საქმიანობაში. გვსურს რომ ეს არ იყოს ბიზნესი მხოლოდ საკუთარი თავისთვის. ჩვენთვის მთავარი კმაყოფილი მომხმარებელია, ამიტომ ყველა მარკეტინგული ნაბიჯი ადგილობრივ თუ უცხოურ ბაზარზე, გათვლილია როგორც ჩვენი ასევე ჩვენი მომხმარებლების საკეთილდღეოდ “, - განმარტავს კომპანიის წარმომადგენელი.

news banner
ანი ლიპარტელიანი ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image „ამბასადორი აილენდ ბათუმის“ საინვესტიციო ტურის ფარგლებში, სპარსეთის ყურის თანამშრომლობის საბჭოს დელეგაცია საქართველოს ესტუმრა

02.10.2025.20:26

ამბასადორი აილენდ ბათუმის“ საინვესტიციო ტურის ფარგლებში სპარსეთის ყურის ქვეყნების თანამშრომლობის საბჭოს (GCC) წევრი ქვეყნების წამყვანი დეველოპერული და საინვესტიციო კომპანიების წარმომადგენლები საქართველოს ესტუმრნენ. 

ინვესტორები  საქართველოს სხვადასხვა კუთხეს ეწვივნენ, სადაც ქვეყნის წამყვანი დეველოპერული პროექტები მოინახულეს, დეტალურად გაეცნენ საქართველოს საინვესტიციო პოტენციალსა და ადგილობრივ კულტურულ აქტივობებშიც მიიღეს მონაწილეობა.

აღნიშნული ტურის ფარგლებში, რომელსაც „ამბასადორი აილენდ ბათუმის“ გუნდი მასპინძლობდა არაერთი მნიშვნელოვანი შეხვედრა გაიმართა. მათ შორის, მაღალი რანგის შეხვედრა შედგა აჭარის მთავრობის ხელმძღვანელთან, “აჭარის ეკონომიკური განვითარების ხედვის” ღონისძიების ფარგლებში.

დელეგაციის შემადგენლობაში იმყოფებოდნენ ისეთი ცნობილი  კომპანიის წარმომადგენლები, როგორებიცაა: „Asas Makeen Real Estate Development“, „TAM Group“  „Capital Club Dubai“, „Sports District“ და სხვ.
აღნიშნული ტური ინვესტორებისთვის, ქვეყნის ეკონომიკური და ტურისტული პოტენციალის სრულყოფილად წარმოჩენას ისახავდა მიზნად. ინვესტორთა მიერ გამოხატული მაღალი ინტერესი, კიდევ ერთხელ ხაზს უსვამს საქართველოს მზარდ საინვესტიციო შესაძლებლობებსა და „ამბასადორი აილენდ ბათუმის“ პროექტის ისტორიულ მნიშვნელობას.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა