მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
flag
AMD 7038.4
-0.0092
flag
AZN 1.5839
-0.0021
flag
CNY 37.726
-0.0015
flag
EUR 3.1394
-0.0003
flag
GBP 3.624
0.0104
flag
KZT 49.88
-0.0007
flag
TRY 0.0654
-0.0001
flag
USD 2.6936
-0.0035

"ტელეგრაფი" უნიკალური პროექტია, როგორც თავისი ექსტერიერით, ასევე თავისი ინტერიერით - გიორგი რამიშვილი

news image

თბილისის ისტორიულ ცენტრში მდებარე ხუთვარსკვლავიანი სასტუმრო ტელეგრაფი 20 ივნისიდან მიიღებს პირველ სტუმრებს და მათ უმაღლესი ხარისხის ინოვაციურ მომსახურებასთან ერთად დახვეწილი დიზაინის სივრცეებს და განსაკუთრებულ ატმოსფეროს შესთავაზებს. როგორც სილქ როუდ ჯგუფის დამფუძნებელი გიორგი რამიშვილი აცხადებს, სასტუმროს კონცეფციაზე ჯგუფმა დიზაინერებთან ერთად ბევრი იფიქრა.
„ეს პროექტი არის განსაკუთრებული იმიტომ, რომ არის რუსთაველზე. რუსთაველის გაგრძელებაა და მერე იწყება მელიკ აზარიანცი. კიდევ ერთი ჩვენი პროექტი და აქედან გამომდინარე ეს არის ქალაქის გული. გარდა ამისა, ეს არის რესპუბლიკის მოედნის განვითარების უდიდესი, უმნიშვნელოვანესი ნაწილი, სასტუმრო „ივერიას“ შემდეგ. თვითონ ეს სასტუმრო არის 5 ვარსკვლავიანი პლუსით და ამაზე ძალიან ბევრი ვიფიქრეთ ჩვენ და დიზაინერებმა. უნიკალური პროექტია, როგორც თავისი ექსტერიერით, ასევე თავისი ინტერიერით. ასეთი შენობა, ასეთი ხარისხის არქიტექტურით, დიზაინით, კონტენტით, ანუ აქ არის 7 რესტორანი, ბიბლიოთეკა, რომელიც სპეციალურადაა მოწყობილი, რომ ჩატარდეს პოდკასტები. ეს ბიბლიოთეკა დაკავშირებულია პიტერ ბურგთანაც. იმიტომ, რომ მისი ბიბლიოთეკაა, აქ ჩამოვა და აქ განთავსდება. ბევრი საინტერესო რამ არის აქ გაერთიანებული. შვიდი რესტორანია ერთი მეორეზე საუკეთესო. აქ იქნება ჩვენი დიდი მეგობრის, თამაზ ყურაშვილის სახელობის კლუბი, რომელიც ძალიან კარგი აკუსტიკით არის აღჭურვილი, რომელშიც ყოველთვის იქნება live მუსიკა და ძალიან მაღალი ხარისხის.
ამ სასტუმროს მართავს silk hospitality, ანუ ჩვენივე ჯგუფი, მაგრამ მეორეს მხრივ, ეს სასტუმრო შეუერთდა მსოფლიოს წამყვანი სასტუმროების ორგანიზაციას The Leading Hotels of The World-ს, სადაც გაერთიანებულია ძალიან ცნობილი სასტუმროები. ამის გარდა, ბოლო სართულზე არის Rolling Stone Rooftop ბარი. ჩვენ ვიყიდეთ Rollingstone magazine -ის ლიცენზია, რომელსაც როგორც იცით 60 მლნ მკითხველი ჰყავს და ეს არის პირველი ბარი, რომელიც არ არის დაკავშირებული ჟურნალთან, მაგრამ მეორეს მხრივ, მასში დაიბეჭდება აქ რაც სხვადასხვა ივენთები ჩატარდება. რომელიც თავის მხრივ ცნობადობას მიანიჭებს, როგორც ამ ბარს, ასევე ტელეგრაფს, ასევე თბილისს. ეს მე მგონი, რომ კიდევ ერთი კარგი და საინტერესო მომენტი არის“, - აღნიშნა გიორგი რამიშვილმა.
სასტუმროს განახლებულ დიზაინზე მსოფლიოში ერთ-ერთმა გამორჩეულმა არქიტექტურულმა სტუდიამ Neri&Hu. იმუშავა, რომელსაც მსოფლიოს მრავალ ქვეყანაში სხვადასხვა მასშტაბის არქიტექტურულ და დიზაინ-პროექტებზე მუშაობის გამოცდილება აქვს, მათ შორის ისტორიული შენობების რეკონსტრუქციაზე, და არის მრავალი პრესტიჟული საერთაშორისო ჯილდოს მფლობელი.
ყოფილი ცენტრალური ტელეგრაფის შენობის არქიტექტორები არიან ლადო ალექსი-მესხიშვილი და თეიმურაზ მიქაშავიძე. შენობის რეკონსტრუქცია ისტორიული იერსახის შენარჩუნებით განხორციელდა და გარდა შესანიშნავი დიზაინისა, ითვალისწინებს მწვანე ენერგოეფექტური სასტუმროს შექმნას, რაც განახლებული შენობის მნიშვნელოვანი მახასიათებელია და თანამედროვე შენობის ხარისხის განსაზღვრისას ერთ-ერთ მთავარ პარამეტრად მიიჩნევა.
ტელეგრაფი სილქ როუდ ჯგუფის კიდევ ერთი მასშტაბური პროექტია. ახალი სასტუმრო ცხრა სხვადასხვა კატეგორიის 239 ნომერს, განსხვავებული კონცეფციის შვიდ რესტორანს, ჯაზ კლუბს, ბარსა და საბანკეტო-საკონფერენციო დარბაზს აერთიანებს. ტელეგრაფის რეკონსტრუქციისთვის გაწეული ინვესტიცია 65 მილიონ ევროს შეადგენს, რაც ქვეყნის ორი უმსხვილესი ბანკის, თიბისის და საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით განხორციელდა.
ტელეგრაფი პირველი სასტუმროა რეგიონში, რომელიც შეუერთდა მსოფლიოს წამყვანი სასტუმროების ორგანიზაციას The Leading Hotels of The World, რაც ნიშნავს ჩვენი ქვეყნის სტუმარ-მასპინძლობის ინდუსტრიაში უმაღლესი საერთაშორისო სტანდარტის დანერგვას. ტელეგრაფის რეკონსტრუქცია რესპუბლიკის მოედნის განვითარების კონცეფციის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ნაწილია.

news banner
გვანცა მახარაძე ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image ჩვენი პრიორიტეტი რჩება უცვლელი: დიდ და მსყიდველუნარიანი საექსპორტო ბაზრები - ნუცა აბრამიშვილი Schuchmann Wines-ის მოლოდინებსა და გეგმებზე

04.09.2025.18:00


კახეთში Schuchmann Wines-ი რთველს რამდენიმე დღეში დაიწყებს. როგორც Business Insider Georgia-სთან Schuchmann Group-ის გენერალურმა დირექტორმა ნუცა აბრამიშვილმა განაცხადა, საკუთარი ვენახებიდან კომპანია წინასწარი მონაცემებით 1000 ტონამდე ყურძნის მოსავალს ელოდება.

„რთველი 2025“ ჩვენს ვენახებში მომდევნო კვირიდან დაიწყება. ამ ეტაპისთვის ველოდებით იმ პარამეტრების მიღებას, რომლებიც მოგვცემს რთველის ოფიციალურად დაწყების საშუალებას - შაქრიანობას და ასე შემდეგ.

გეტყვით, რომ წელს ყურძნის არაჩვეულებრივ მოსავალს ველოდებით. შარშანდელთან შედარებით მეტი მოსავალის მოლოდინში ვართ. ამ ეტაპზე რთულია ზუსტი პარამეტრების დასახელება, თუ რა მოცულობის მოსავალს მივიღებთ, თუმცა სავარაუდო მაჩვენებელი 1000 ტონამდეა, რომელიც სრულად დააკმაყოფილებს ჩვენს პორტფელს.
გამომდინარე იქიდან, რომ ჩვენს პორტფელში ღვინოების 80% მიღებული გვაქვს კახეთში მოწეული ყურძნისგან, ხოლო 20% - დასავლეთის ჯიშის ყურძნებიდან, რომელსაც, თავის მხრივ, ადგილობრივი ფერმერებიდან ვყიდულობთ. თუმცა ამ ეტაპზე ჯერ უცნობია, რა რაოდენობის ყურძენი იქნება შესყიდული, რადგან წლევანდელი ინტერესი და მოტივაცია გახლავთ, რომ ჩვენი ღვინოების 100% ჩვენსავე ვენახებში მოწეული ყურძნისგან იქნეს წარმოებული,“ - განმარტავს Schuchmann Group-ის გენერალური დირექტორი.

Schuchmann Wines Georgia-ს წლიური წარმოება დაახლოებით 1.5 მილიონი ბოთლი ღვინოა, საიდანაც 10-15% ადგილობრივ ბაზარზე იყიდება, ხოლო დანარჩენი ექსპორტზე სხვადასხვა ქვეყანაში გადის.

„1.5 მილიონი ბოთლი ღვინო ყოველ წელს, ცხადია, არ იყიდება - ხდება ღვინოების დაძველება.
ჩვენ, როგორც მოგეხსენებათ, გვაქვს ორი ტიპის წარმოება: ეს არის ევროპული ტიპის წარმოება Schuchmann-ის ბრენდით და ტრადიციული, ანუ ქვევრის ღვინის წარმოება Vinoterra-ს ბრენდით.
შესაბამისად, ქვევრის ღვინის წარმოებას, ქართული ტრადიციული მეთოდით, სჭირდება მეტი დრო - მის წარმოების ციკლს, შემდგომ კი დავარგების ციკლს.
შესაბამისად, კომპანია Schuchmann Wines Georgia-სთვის ძალიან მნიშვნელოვანია მაღალი ხარისხის ღვინოების წარმოება, რომელიც, როგორც დროს, ასევე შესაბამის ღირებულებას მოითხოვს,“ - აცხადებს ნუცა აბრამიშვილი.

Schuchmann Wines Georgia საკუთარი პროდუქციის ექსპორტს 20-ზე მეტ ქვეყანაში ახორციელებს და ბაზრების დივერსიფიკაციას მაქსიმალურად ცდილობს.

„კომპანიის მიზანია ბაზრების მეტი დივერსიფიკაცია, მეტი მსყიდველუნარიანი ბაზრები, და ჩვენი პრიორიტეტი რჩება უცვლელი: დიდ და მსყიდველუნარიან ბაზრებზე ვიყოთ წარმოდგენილები და ამით ვაბალანსოთ რისკები, რომლებიც შეიძლება იყოს სხვადასხვა გარე ფაქტორებიდან გამომდინარე,“ - განმარტავს ნუცა აბრამიშვილი.

 

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა