თუ ადამიანს უყვარს გასტრონომია, აუცილებლად უნდა მიიღოს „გემო ფესტში“ მონაწილეობა - „შუშვანელა“
გურიაში გამართულ გასტრონომიულ ფესტივალზე – „გემო ფესტზე“, სპეციალურად ამ ღონისძიებისთვის შექმნილმა ახალმა ბრენდმა „შუშვანელამ“ ფესტივალის სტუმრების მოწონება დაიმსახურა.
ბრენდის ავტორი და შეფი, თამარ ლომთათიძე, ამბობს, რომ „შუშვანელას“ კერძები იმდენად მოეწონათ „გემო ფესტის“ სტუმრებს, რომ უკვე სამომავლოდ გასამართ ფესტივალებში მონაწილეობაც შესთავაზეს.
„ბრენდი შეიქმნა სპეციალურად „გემო ფესტისთვის“ და წარმოვადგინეთ მოხარშული სიმინდი გურული სუნელით და ასევე შემწვარი ღომის ბალიშებზე შემწვარი ღორის ხორცი ტყემლის ორფერიანი ჟელეთი. გაყიდვებით მართლაც, რომ ძალიან კმაყოფილები ვართ. ბევრი ადამიანი მოვიდა დააგემოვნა ჩვენი კერძები. ამდენ სტუმარს არ ველოდი.
„გემო ფესტში“ მონაწილეობა მივიღე იმისათვის, რომ ჩემი ტყემლის ჟელე, რომელიც ჩემი საფირმო პროდუქტია გაესინჯა საზოგადოებას. სურვილი გვაქვს, რომ სამომავლოდ ბრენდი შევინარჩუნოთ და ჩვენი კვების ობიექტი გავხსნათ.
თუ ადამიანს უყვარს გასტრონომია და ეს მისია აუცილებლად უნდა მიიღოს „გემო ფესტში“ მონაწილეობა, რათა საზოგადოებას გააცნოს თავისი კერძები და ისედაც ბიზნესის წარმართვის არის კარგი - საკმაოდ ბევრი შემოთავაზება მივიღეთ სხვადასხვა ფესტივალებიდან“, - აცხადებს თამარ ლომთათიძე.
აღსანიშნავია, რომ 23-24 აგვისტოს შეკვეთილში, მუსიკოსთა პარკში, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ორგანიზებით გასტრონომიული ფესტივალი „გემო ფესტი“ გაიმართა.
ფესტივალში მონაწილეობის მსურველებს გამოცდილმა შეფმზარეულებმა ტრენინგი ჩაუტარეს და შედეგად 13 მონაწილე შეირჩა ოზურგეთის, ლანჩხუთისა და ჩოხატაურის მუნიციპალიტეტებიდან.
მონაწილეებს შესაძლებლობა ჰქონდათ, წარმოედგინათ როგორც ტრადიციული, ასევე იშვიათი და ნაკლებად ცნობილი გურული კერძები, რომლებიც ფესტივალის სტუმრებმა დააგემოვნეს.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
27.08.2025.10:39
საქართველოს ბანკის „მეწარმე ქალთა განვითარების პროგრამის“ მე-12 ნაკადზე მონაწილეთა მიღება დაიწყო. ამჯერად, პროგრამა 16, 17 და 18 სექტემბერს ბათუმში გაიმართება.
მეწარმე ქალთა განვითარების პროგრამა გაეროს განვითარების პროგრამის (UNDP), შვედეთისა და EFSE Entrepreneurship Academy-ის ხელშეწყობით ხორციელდება.
პროგრამა ქალ ლიდერებს იდეიდან ბიზნესის წარმატებამდე 360°-იან მხარდაჭერას სთავაზობს და ოთხ ღირებულებაზეა დაშენებული, ესენია: ცოდნა, მხარდაჭერა, გამოცდილება და თანამშრომლობა.
პროგრამის ერთ-ერთი პირველი ეტაპი სამდღიანი ინტენსიური ვორკშოპია, რომელსაც სხვადასხვა დარგის წამყვანი სპეციალისტები უძღვებიან.
პროგრამის ფარგლებში, მეწარმე ქალები:
„საქართველოს ბანკისთვის ქალ მეწარმეთა გაძლიერება და მათი ბიზნესის განვითარებაში მხარდაჭერა განსაკუთრებულად მნიშვნელოვანია. სწორედ ამიტომ, უკვე მე-12 ნაკადის ფარგლებში ვაგრძელებთ მეწარმე ქალთა განვითარების პროგრამას, რომელიც ცოდნის, გამოცდილებისა და პრაქტიკული მხარდაჭერის ერთიან ეკოსისტემას ქმნის. გვჯერა, რომ პროგრამაში მონაწილე ქალები საკუთარი იდეების რეალიზაციას და ქვეყნის ეკონომიკურ განვითარებაში კიდევ უფრო დიდი წვლილის შეტანას შეძლებენ,“ – აცხადებენ საქართველოს ბანკში.
პროგრამაზე რეგისტრაციისთვის ეწვიეთ საქართველოს ბანკის ვებგვერდს.