წარმოვაჩენთ ბიზნესებს, რომლებიც ხარისხიან და 100%-ით უვნებელ პროდუქტებს ქმნიან - პლატფორმა ,,გემოვანი"
ქართული პროდუქციის პლატფორმა "გემოვანი" ამოქმედდა. პლატფორმა აერთიანებს მეურნე-მეწარმეებს და ბიზნესებს, რომლებიც სოფლის მეურნეობასა და კვების მრეწველობაში არიან ჩართული.
როგორც ,,გემოვანის“ თანადამფუძნებელი ირაკლი ჩავლეიშვილი Business Insider Georgia- თან ამბობს, კომპანიის შერჩევის მთავარი კრიტერიუმია, აწარმოებდეს მხოლოდ ადგილობრივ პროდუქტს მარგებელის კონცეფციით ანუ ქიმიური დანამატების გარეშე.
,,დიდი ხნის წინ ჩაფიქრებული იდეა ვაქციეთ რეალობად. პროექტს ვახორციელებთ ,,რუსთავი2“ -თან, ხოლო კომპანიები არიან როგორც კვების მრეწველობაში, ასევე სხვადასხვა ინდუსტრიის წარმომადგენლები. მათ შორის თავის მოვლის საშუალებების მიმართულებაში, როგორიცაა საპონი და სხვა.
წარმოვაჩენთ მწარმოებლებს, რომელთა საქმიანობა მაღალი ხარიხის პროდუქციას უკავშირდება. პურის წარმოება რომ ავიღოთ, ბევრი საშუალო და მცირე მწარმოებელია, რომელიც დადასტურებულად იყენებს ადგილობრივ ნედლეულს, ქიმიური დანამატების გარეშე, ასევე ბუნებრივ საფუარს, როგორსაც მხოლოდ ჩვენ არ ვაწარმოებთ, ყველა ამ კომპანიას წარმოვაჩენთ. ვაპირებთ გავშალოთ სხვადასხვა მიმართულებაში, მათ შორის ხორცპროდუქტების სექტორიც ჩავრთოთ“, - ამბობს ირაკლი ჩავლეიშვილი. მისი თქმით, პროექტი 2 ოქტომბრიდან დაიწყო და საბოლოოდ სავარაუდოდ გახდება რეალითი შოუ, მასიური კამპანია, სადაც საზოგადოებას გააცნობენ ბიზნეს კომპანიებს და მეწარმეებს, რომლებსაც აქვთ უნიკალური ტექნოლოგია, მიუხედავად იმისა, რომ შესაძლოა, ბაზრის თუნდაც მცირე წილი ეკავოთ.
რაც შეეხება ,,მზეთამზეს" , ამ ბრენდით ქართული პური უძველესი ტექნოლოგიით მზადდება. წარმოებაში გამოიყენება ადგილობრივი ხორბლის ფქვილი და ბუნებრივი საფუარი.
,,გემოვანი" ერთადერთი კომპანიაა, რომელიც აღნიშნული ტექნოლოგიით ინდუსტრიულად პურს აწარმოებს.
სხვა სიახლეები
18.10.2025.03:02
კომპანია Royal Honey • სამეფო თაფლი , ბაზარზე 2017 წლიდან ოპერირებს და მუდმივად ცდილობს მომხმარებელს სხვადასხვა სიახლე შესთავაზოს. კომპანია მომავალ წელს თბილისში პირველი ბრენდული ფილიალის გახსნას გეგმავს. ამის შესახებ, Business Insider Georgia -ს კომპანიის დამფუძნებელმა გიორგი გომელაურმა განუცხადა.
„მომავალ წელს ქალაქ თბილისში პირველი, ბრენდული ფილიალის გახსნას ვგეგმავთ. პროექტის საინვესტიციო ღირებულება დაახლოებით $200 000-ია. გარდა ამისა, აქტიურად ვმუშაობთ ასორტიმენტის გაფართოებაზე. არსებულ პროდუქციას უახლოეს პერიოდში ჩურჩხელაც დაემატება “, - ამბობს გიორგი გომელაური.
„სამეფო თაფლის“ მომხმარებლების რაოდენობა წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით 50%-ით არის გაზრდილი.
„წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით, მომხმარებლების რაოდენობა 50%-ით გაიზარდა, რასაც პროდუქციის მაღალი ხარისხი, ასორტიმენტის ზრდა, ტურისტების დიდი ნაკადი და ქვეყანაში არსებული ეკონომიკურ სტაბილურობა განაპირობებს “, - აღნიშნავს კომპანიის დამფუძნებელი.
კომპანიისთვის, ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი საკითხი პროდუქციის ხარისხია.
„ჩვენთვის ხარისხი პრიორიტეტულია. 2017 წელს პროდუქციის წარმოება რა ხარისხითაც დავიწყეთ, ახლაც ზუსტად იგივე ხარისხი გვაქვს. მოგეხსენებათ, ხარისხის გაფუჭება არასახარბიელო შედეგის მომტანია. ყველაფერს ვაკეთებთ იმისთვის, რომ პრემიუმ ხარისხი შევინარჩუნოთ “, - აცხადებს გიორგი გომელაური.
ცნობისთვის, კომპანია საერთო ჯამში 50-მდე სხვადასხვა, შეფუთვის პროდუქციას აწარმოებს, რომელიც ძირითადად 4 კატეგორიად იყოფა: თაფლის ასორტიმენტი, მურაბა/ჯემი, თაფლის დისტილატი (დისტილირებული ალკოჰოლური სასმელი თაფლისგან) და გოზინაყი. პროდუქცია წარმოდგენილია ისეთ დიდ სავაჭრო ქსელებში, როგორიც არის "კარფური", "აგროჰაბი", "გუდვილი", "ევროპროდუქტი", და სხვა.