Trendyol-ს ინგლისური ენა დაემატება — Inex Group თურქულ ონლაინ სავაჭრო პლატფორმასთან თანამშრომლობის ახალ ეტაპზე გადავიდა
საერთაშორისო გადამზიდავი კომპანია Inex Group-ისა და თურქული სავაჭრო ონლაინ პლატფორმა Trendyol-ის ურთიერთობები ახალ ეტაპზე გადავიდა, რომელიც სამომავლოდ კიდევ უფრო გაღრმავდება და კომპანიები ქართველ მომხმარებელს მათზე მორგებულ სერვისებს შესთავაზებენ. როგორც Business Insider Georgia-სთან საუბრისას Inex Group-ის გენერალურმა დირექტორმა გიორგი კაპანაძემ განაცხადა, ჩინური პლატფორმების საქართველოს ბაზარზე გააქტიურების შემდეგ გააქტიურება და ბაზრის ძველი წილის დაბრუნება გადაწყვიტა Trendyol-მაც.
„Inex Group-ი და Trendyol-ი რამდენიმე წელია თანამშრომლობენ, თუმცა მას შემდეგ რაც ქართულ ბაზარზე Taobao და Pinduoduo საკმაოდ გააქტიურდა Trendyol-მაც დაინახა საჭიროება და საქართველოში ეძებდნენ სანდო პარტნიორს. ამ მიმართულებით ჩვენ დიდი უპირატესობა გვაქვს, რადგანაც Inex Group-ი Trendyol-ს ისეთ მომსახურებას სთავაზობს, რასაც სხვა კომპანიები ვერ სთავაზობენ. ჩვენ თურქეთში გაქვს ჩვენი კომპანია. მომხმარებლებს Trendyol-ი სთავაზობს არჩევანს, რამდენიმე ქართულ კომპანიას და მომხმარებელი თავად არჩევს ვისი სერვისით სურს კონკრეტული ნივთის გამოწერა. ჩაწერს საკუთარი ოთახის ნომერს და შემდეგ ავტომატურად ემატება მისამართი. თუმცა ეს არის პირველი ეტაპი. Taobao-სგან განსხვავებით პირდაპირ ქართული მისამართის მიბმა არ ხდება“, - აღნიშნა გიორგი კაპანაძემ.
Inex Group-ის გენერალური დირექტორის თქმით, Inex Group-ი საქართველოში Trendyol-ის გენერალური პარტნიორი იქნება.
„Trendyol-თან სიტყვიერი შეთანხმება გაქვს, რომ ჩვენ ვიქნებით ერთმანეთისთვის გენერალური პარტნიორები საქართველოში და ამ პარტნიორობის ფარგლებში შემდგომ განხორციელდება სხვადასხვა პროექტები. პირველ ეტაპზე მე რამდენადაც ვიცი გადაწყვეტილია, რომ პლატფორმას დაემატოს ინგლისური ენა.
როდესაც Trendyol-ის დელეგაცია ჩვენთან იმყოფებოდა, მათ ავუხსენით ის სირთულე, რასაც ქართველი მომხმარებელი აწყდება. ვუთხარით ისიც, რომ როდესაც ახალი მომხმარებელი მისამართს ამატებდა სმს იგზავნებოდა მხოლოდ თურქულ ნომერზე. ახალი სისტემით, რომელიც უკვე ჩაშვებულია აღარ სჭირდება ტელეფონი და სმს, უბრალოდ მომხმარებელი აირჩევს Inex Group-ს, მიუთითებს ოთახის ნომერს და ავტომატურად დაემატება მისამართი. ეს იყო ის ერთ-ერთი სირთულე, რომელიც Trendyol-ს ავუხსენით და გაითვალისწინა. მეორე პრობლემას წარმოადგენდა ენობრივი ბარიერი. მათ ავუხსენით, რომ შესაძლოა ბევრი მომხმარებელი დავკარგოთ იმის გამო, რომ ვერ გაიგონ თურქული ენა. თუმცა ისინი დაგვპირდნენ, რომ ეტაპობრივად დაიწყება და Trendyol-ის ინგლისური ვერსიაც ჩაეშვება“, - აცხადებს გიორგი კაპანაძე.
Inex Group-ის მაგალითზე თურქული ამანათებიდან უშუალოდ Trendyol-ის წილი დაახლოებით 80%-ია. თუმცა საქართველოში Pinduoduo-სა და Taobao-ს გააქტიურების შემდეგ ქართველი მომხმარებლების დიდი ნაწილი ჩინურ პლატფორმებზე საშოპინგოდ გადავიდა. ამას დაერთო ისიც, რომ თურქეთში პროდუქციის ფასები გაძვირდა.
თუმცა Trendyol-ს ახალი პოლიტიკის იმედი და ქართველი მომხმარებლების დაბრუნების იმედი აქვს.
„ეს ყველაფერი კეთდება არის პირველ რიგში მომხმარებლისთვის. იმიტომ, რომ მათ უკვე გაუადვილდათ მისამართის დამატება. პლუს ამას Trendyol-მა ახალი მომხმარებლებისთვის ერთჯერადი 40%-იანი ფასდაკლებაც გააკეთა. აღნიშნულის შესახებ ინფორმაცია ჩვენს სოციალურ ქსელებში განთავსებულია. ეს არის კოდი, რომლის გამოყენებაც ახლად დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ.
აღსანიშნავია, რომ გარკვეული პერიოდის უკან თურქეთიდან გამოწერილი პროდუქციის ფასები ჩვენი მომხმარებლებისთვის მისაღები იყო, რადგანაც იქ ლირა გაუფასურდა. ახლა ლირა ისევ გაუფასურებულია, თუმცა თავად პროდუქციის ფასმა მოიმატა. გაძვირდა თავად თურქული პროდუქცია“, - აცხადებს Inex Group-ის გენერალური დირექტორი.
მისივე თქმით, Inex Group-ისა და Trendyol-ის პირდაპირმა თანამშრომლობამ უკვე შედეგი გამოიღო და ბოლო 2 კვირის განმავლობაში გამომწერები გაზრდილია, ასევე დამატებულია ახალი მომხმარებლებიც. ამის ფონზე კი კომპანია თურქეთიდან სიხშირეების გაზრდას გეგმავს.
„ამ ეტაპზე თურქეთიდან რეისი კვირაში ერთხელ სრულდება, თუმცა აუცილებლად გაიზრდება. ერთი წლის წინ გვქონდა 3 რეისი და ვინაიდან შემცირდა ტვირთების რაოდენობა ჩვენც შევამცირეთ რეისები. თუმცა ზრდის ტენდენცია უკვე შესამჩნევია, მიუხედავად იმისა რომ პასიური სეზონია. ვფიქრობთ, რომ აგვისტოს ბოლოსთვის სიხშირეებს გავზრდით“, - აცხადებს გიორგი კაპანაძე.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
10.07.2025.20:59
ციფრული ტრანსფორმაცია და ხელოვნური ინტელექტის გამოყენება საავტომობილო ინდუსტრიაში - ეს ის ძირითადი თემებია, რომლებზეც „თეგეტა ჰოლდინგის“ უფროსმა ტექნოლოგიურმა ოფიცერმა ბექა ციცქიშვილმა ქვეყნის ერთ-ერთ ყველაზე მასშტაბურ ტექნოლოგიურ კონფერენციაზე, Change Inspire-ის პანელური დისკუსიის ფარგლებში ისაუბრა. ღონისძიება HT Solutions-ის ორგანიზებით გაიმართა. ხელოვნური ინტელექტის მნიშვნელობა კიბერუსაფრთხოებაში, მონაცემთა ანალიზის პროცესში, ციფრულ ტრანსფორმაციასა და ორგანიზაციულ სტრატეგიებში — ეს იყო კონფერენციის მთავარი თემები წელს.
„თეგეტა ჰოლდინგმა“ წლებია, ციფრული ტრანსფორმაცია ბიზნესმოდელისა და მომხმარებელთან ურთიერთობის გაუმჯობესების ფუნდამენტად აქცია. კომპანიის წარმომადგენელმა ღონისძიების მონაწილეებს უკვე განხორციელებული და დაგეგმილი პროექტები გააცნო, რომლებიც სამუშაო პროცესში AI-ს ინტეგრაციას გულისხმობს.
ბექა ციცქიშვილი, „თეგეტა ჰოლდინგის“ უფროსი ტექნოლოგიური ოფიცერი: „Change Inspire-ის მსგავს ღონისძიებებში „თეგეტას“ მონაწილეობა განსაკუთრებულად მნიშვნელოვანია, რადგან გვაძლევს საშუალებას, პოტენციურ პარტნიორებსა და მომხმარებლებს გავაცნოთ ჩვენი ციფრული მიმართულება და გავუზიაროთ დაგროვილი გამოცდილება.
AI-ს ეპოქაში „თეგეტა ჰოლდინგი“ არ არის მხოლოდ ტრადიციული მომსახურების მიმწოდებელი, ჩვენ ვართ კომპანია, რომელიც ორიენტირებულია პერსონალიზებულ და ციფრულ გამოცდილებაზე. ჩვენი მიზანია, მომხმარებელმა სერვისი მიიღოს მაქსიმალურად სწრაფად, მარტივად და კომფორტულად.
მსგავსი მიდგომა დღეს უკვე ინოვაცია აღარ არის - ეს აუცილებლობაა, რათა კომპანიამ შეინარჩუნოს კონკურენტუნარიანობა და ფეხი აუწყოს ციფრულ რეალობას. მით უმეტეს მაშინ, როცა ინდუსტრიის წამყვანი ბრენდები აქტიურად მუშაობენ ავტომობილების წარმოებისას ხელოვნური ინტელექტისა და ციფრული ტექნოლოგიების ინტეგრირებაზე - ამის მაგალითია ხელოვნური ინტელექტით მართვადი მანქანები“.
„თეგეტა ჰოლდინგი“ ამ დროისთვის ხელოვნური ინტელექტის რამდენიმე პროექტზე მუშაობს. ერთ-ერთია AI ასისტენტი, რომელიც მომხმარებლებს დაეხმარება დიაგნოსტიკაში, სერვისების დაჯავშნაში, ავტონაწილების მოძიებაში. მეორეა AI აგენტების პროექტი, რომელიც „თეგეტას“ თანამშრომლებს მონაცემების სწორად გაანალიზებასა და უკეთესი ბიზნესგადაწყვეტილებების მიღებაში შეუწყობს ხელს. ასევე - AI-driven მომხმარებლების საჭიროებაზე მორგებული პერსონალიზებული შეთავაზებისა და კამპანიების პროექტი.
ტექნოლოგიური კონფერენცია Change Inspire 2018 წლიდან იმართება. წლევანდელი კონფერენციის თემა „AI ჩემპიონთა ლიგა“ იყო. გლობალურმა და რეგიონულმა ექსპერტებმა ოთხ ძირითად მიმართულებაზე ისაუბრეს: ციფრული ტრანსფორმაცია, BIG Data, კიბერუსაფრთხოება და IT ინფრასტრუქტურა.
ღონისძიებას 600-ზე მეტი მონაწილე დაესწრო. კონფერენციის მონაწილეებს თავიანთი გამოცდილება გაუზიარეს ისეთი გლობალური ბრენდების წარმომადგენლებმა, როგორებიც არიან: Amazon Web Services (AWS), Google Cloud, Oracle, Palo Alto Networks, Lenovo, Fortinet, Cloudera.
,,თეგეტა ჰოლდინგის” შესახებ: უმსხვილესი საავტომობილო კომპანია კავკასიასა და ცენტრალურ აზიაში მომხმარებელს საავტომობილო ეკოსისტემის სრულ სპექტრს სთავაზობს, რაც მსუბუქ, სატვირთო და სამშენებლო, ასევე კომერციულ, სამგზავრო და ინდუსტრიულ ტრანსპორტს მოიცავს. მთელი ქვეყნის მასშტაბით ,,თეგეტას” 28 სერვისცენტრი აქვს. „თეგეტა“ ექსკლუზიურად წარმოადგენს ცნობილ ბრენდებს Porsche, Volvo, Toyota, Mazda, Geely, Zeekr. სატვირთო და სპეცტექნიკის მიმართულებით ჰოლდინგის პარტნიორები არიან ისეთი დიდი ბრენდები, როგორებიცაა: MAN, JCB, HINO, LIEBHERR, BOMAG და სხვები. ,,თეგეტა” მსოფლიოს 300-ზე მეტი წამყვანი საავტომობილო ბრენდის იმპორტიორია საქართველოში. ,,თეგეტა ჰოლდინგი”, 3000-მდე თანამშრომლით, დღეს საქართველოში ერთ-ერთი უმსხვილესი დამსაქმებელია.