მთავარიბიზნესიეკონომიკატურიზმი
ფინანსებიჯანდაცვასპორტიყველა სიახლე
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრებაპერსონალური ფინანსები
პოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიშაინენერჯი
flag
AMD 7046.3
0.0044
flag
AZN 1.6147
-0.0006
flag
CNY 37.935
-0.008
flag
EUR 3.1012
-0.0207
flag
GBP 3.6495
-0.0173
flag
KZT 53.16
-0.0019
flag
TRY 0.0711
0
flag
USD 2.7456
-0.0011

თხევადი აზოტის გამოყენებით დამზადებული ნაყინის ბრენდი Mini Melts უკვე საქართველოშია

news image

თხევადი აზოტის გამოყენებით დამზადებული ნაყინის ბრენდი Mini Melts უკვე საქართველოშია. როგორც Business Insider Georgia-სთან კომპანია Minimelts Georgia-ს წარმომადგენელმა ქეთო კახიძემ განაცხადა, Mini Melts-ი ჯერჯერობით მხოლოდ ბათუმში იყიდება, თუმცა მის შეძენას მალე თბილისშიც შეძლებენ. 

„Mini Melts სულ რაღაც ერთი თვეა რაც საქართველოს ბაზარზე შემოვიდა და ჯერჯერობით მხოლოდ ბათუმში ვართ წარმოდგენილები. ამ ეტაპზე გაქვს ორი ობიექტი, რომელთაგან ერთ-ერთი „მეტრო სიტის“ ტერიტორიაზეა განთავსებული, ხოლო მეორე „გუდვილის“ შესასვლელში. 

Mini Melts ეს არის ამერიკელი მეგობრების მიერ შექმნილი ბრენდი, რომლის წარმოებაც შემდგომ ლატვიაში დაიწყო. სწორედ ლატვიიდან ჩამოგაქვს ეს ნაყინები. ამ დროისათვის საქართველოში 19-მდე სახეობის ნაყინი გვაქვს. 

პირველი ეტაპისთვის ბიზნესის განვითარება საკმაოდ რთულ პირობებში მიმდინარეობს, დატვირთული ხარ, ცნობადობაც ჯერჯერობით დაბალია, თუმცა ვინც Mini Melts გემო გაუსინჯა ისევ მოდის და ერთგული კლიენტებიც უკვე გვყავს. 

Mini Melts გათვლილია ყველა სეგმენტზე, რადგანაც ყველა სეგმენტზე მორგებული ნაყინის სახეობები გვაქვს რეალიზაციაში“, - აღნიშნა ქეთო კახიძემ.

მისივე განმარტებით, მალე Mini Melts-ის ნაყინის შეძენა ბათუმში „რვაფეხასთანაც“ იქნება შესაძლებელი, რისთვისაც ძალიან ლამაზი ჯიხური მზადდება. 14 ივნისიდან Mini Melts-ი გაიყიდება ასევე ანბანის კოშკის მიმდებარე ტერიტორიაზე, სადაც ევროპის ჩემპიონატის საგულშემატკივროდ დიდი ეკრანის მონტაჟიც იგეგმება. 

რაც შეეხება თბილისს Mini Melts-ი ქსელურ სუპერმარკეტებში გაიყიდება. 

„მალე, ვგეგმავთ პროდუქციის მიწოდებას საქართველოს დედაქალაქშიც. ჩვენ უკვე გაქვს მორიგი შეკვეთა გაკეთებული, ის გზაშია და მალე შევიტანთ ნაყინს თბილისში როგორც საცალო ქსელში ასევე ჰორეკა სექტორში. ბათუმში დღემდე წონის, ჩამოსასხმელი ნაყინი გვქონდა, მაგრამ მორიგი პარტია რაც ჩამოდის უკვე Mini Melts-ს შეფუთული ვერსია იქნება და სწორედ ამ ვარიანტს მივაწვდით თბილისში ქსელურ სუპერმარკეტებს, რომელთანაც მოლაპარაკებები უკვე გაქვს“ - აღნიშნა  Minimelts Georgia-ს წარმომადგენელმა. 

Mini Melts-ი ეს ახალი ნანო ნაყინის განსაკუთრებული და უნიკალური სახეობა, რომელიც დამზადებულია თხევადი აზოტის გამოყენებით -197°c-ზე. 

რეალურად Mini Melts-ის ინოვაციურ ფორმას, კარგ ხარისხსა და საუცხოო გემოს მხარს უმაგრებს გამოცდილება სხვადასხვა ქვეყნის ბაზრებზე, რომელიც 20 წელზე მეტს ითვლის, ასევე სანდო პარტნიორების ქსელი და განვითარებული ინფრასტრუქტურა

Mini Melts არის კრუიოგენული ნაყინის ერთ-ერთი პირველი მწარმოებელი და კვლავ რჩება მსოფლიო ლიდერად მის წარმოებაში. კომპანიის შემქმნელები და დამფუძნებლები, არიან ტომ მოსი და ნიკ ანგუსი, რომლებმაც ერთმანეთი კოლეჯში გაიცნეს, ჯერ კიდევ 90-იან წლებში ატარებდნენ წარმატებულ ექსპერიმენტებს ნაყინის დამზადებაში. მალევე მათ დააპატენტეს მათ მიერ გამოგონილი მეთოდი.

Mini Melts-ის წარმოება დაიწყო ლატვიურმა ქარხანამ „როჟენამ“. ტრადიციული ნაყინის წარმოება 100 წელზე მეტს ითვლის. ნატურალური რძე და ნაღები, ორგანული სოფლის მეურნეობის საუკეთესო ადგილობრივი მომწოდებლებისგან, სადაც პროდუქციის პრიორიტეტია პალმის ზეთისა და ხელოვნური კონსერვანტების არარსებობა.

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











მოსაზრება

quote

ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა

საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.

author სოსო ფხაკაძე

სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image სადაც კონკურენცია არ არის იქ განვითარება არ იქნება - მიხეილ ჯაფარიძე

09.05.2025.12:20

კონკურენცია ნებისმიერ შემთხვევაში არის მამოძრავებელი ყველაფრის, თუ კონკურენცია არ არის იქ განვითარება არ იქნება, - ასე გამოეხმაურა ეკონომიკური ფორუმის მე-19 დისკუსიაზე სადაზღვევო კომპანია „არდის“ გენერალური დირექტორი მიხეილ ჯაფარიძემ სექტორში კონკურენციის შეფასებისას.

„კონკურენცია ნებისმიერ შემთხვევაში არის მამოძრავებელი ყველაფრის. კონკურენცია თუ არ არის, იქ განვითარება არ იქნება იმიტომ, რომ მონოპოლისტურ სისტემებს ნაკლები განვითარება ახასიათებს. იმიტომ, რომ სტიმული ნაკლებია. ჩვენს შემთხვევაში თუ იმას გულისხმობთ, რომ ჩვენი კომპანია არის საქართველოში ყველაზე მსხვილი საინვესტიციო კომპანიის შემადგენლობაში, ამ შემთხვევაში ჩვენ კონკურენცია გვაქვს ჩვენს ინსტიტუციაში შემოვალ კომპანიებთან. ჩვენ თვითონ გაქვს ერთმანეთთან კონკურენცია. იქიდან გამომდინარე უფრო ბიზნეს მოდელს გავყვებოდი, რა არის ინტერესი სადაზღვევო კომპანიების, რომლებიც ბაზარზე ოპერირებენ. თუ თვითმყოფადობა ინტერესია, ანუ თვითმყოფადი და დამოუკიდებელი იყოს ყველა მაშინ ეს საკითხი ნაკლებად მტკივნეულია. რადგანაც თუ არ განვითარდი კონკურენციაში სხვა აუცილებლად დაგჯაბნის. ფიცი-მტკიცი, რომ არ დავიწყო, ძალიან რთულია და თვითმყოფადობის მაძიებელი კომპანია, მათ შორის ჩვენს ჯგუფში, ის ისწრაფვის საკუთარი მყოფადობისკენ და შესაბამისად შესაძლებელია, რომ ჩვენ მოლაპარაკება მათთანაც ხისტი გვქონდეს. იმიტომ, რომ ჩვენ მივიღოთ ის პირობები რაც გვჭირდება. ამიტომ ამ კუთხით ჯერჯერობით საქმე მარტივი არ არის. პირიქით, საკმაოდ რთულია ამის მიღწევა, რადგანაც ყველა იღვწის იმისთვის, რომ საკუთარი თავი დაიმკვიდროს.

თუ კი სადმე, რამე კუთხით კონკურენცია იზღუდება ამას თავის რეაგირება აქვს ხოლმე. ჩვენ როცა ვმოქმედებთ ვმოქმედებთ იმ საკანონმდებლო ჩარჩოში რაც გაქვს და შესაბამისად ბაზარს ეტყობა, როგორი კონკურენტულია“, - განაცხადა „არდის“ გენერალურმა დირექტორმა.

მიხეილ ჯაფარიძის თქმით, საქართველოში სადაზღვევო ინდუსტრია ყველაზე დაბალ მარჟიანი ინდუსტრიაა.

„ის არის ერთ-ერთი ყველაზე დაბალ მარჟიანი. ამას კი იწვევს კონკურენცია. რომ შევხედოთ სადაზღვევო კომპანია თუ რა რესურსებს ხარჯავს იმისათვის, რომ უამრავი საზედამხედველო ნორმები ჰქონდეს დაკმაყოფილებული და მერე შევხედოთ სადაზღვევო კომპანიის ფინანსურ მაჩვენებლებს სამწუხაროდ ასე მარტივი არ არის. ჯანდაცვის სექტორში ერთ-ერთი დიდი საზრუნავი არის ის, რომ კერძო ჯანმრთელობის დაზღვევის საფასური იზრდება და კიდევ უფრო გაიზრდება. ეს დინამიკა იქნება კიდევ უფრო მზარდი და ტემპი კიდევ უფრო გაიზრდება. იმიტომ, რომ სინერგია ჯერჯერობით ვერ ხდება და იმედი მაქვს მოხდება და სამედიცინო სექტორის გაძვირება ძირითადად გაიზრდება ჯიბიდან გადამხდელზე და სადაზღვევო კომპანიაზე. სხვაგან ფასები ძირითადად ფიქსირებულია. აქედან გამომდინარე მთელი ტვირთი გადადის ამ ორი მიმართულებით. ჩვენ ამას განვიცდით, იმიტომ, რომ ფასი იზრდება სადაზღვევო კომპანია ვერ ხეირობს და პირიქით უფრო ზარალდება და გეტყვით რატომ. სადაზღვევო კომპანიის კონტრაქტები არის 12 თვიანი. თქვენ დაეზღვიეთ და როგორც წესი კონტრაქტი ჩაამთავრა სადაზღვევო კომპანიამ იმ ფასით, რომლითაც თქვენ დაგაზღვიათ. სადაზღვევო კომპანიას შუა წელიწადში ყველაფერი ეცვლება. ყველაფერი თავდაყირა უდგება იმის მიხედვით თუ რა ტიპის გამოწვევაა. შესაბამისად ბოლოში რომ მიდის და კონტრაქტის განახლებაზე იქ უკვე სადაზღვევო კომპანია მისდევს არა იმას თუ რა იქნება მომავალ წელს, არამედ რა იყოს წინა წელს. სადაზღვევო ინდუსტრია ყველაზე გამჭვირვალე ინდუსტრიაა და მონაცემებს, რომ ჩავხედოთ დაინახავთ, რომ ან მარჟა არ არის, ან ძალიან მინიმალურია. თუ შევხედავთ ნებაყოფლობით დაზღვევას ძალიან მწირი ინდუსტრიაა. ამიტომ კონკურენცია უნდა იყოს ნებისმიერ შემთხვევაში დაცული. ჩვენ გვყავს შესაბამისი ორგანოები და თუ რაიმე ამ მხრივ იქნება პრობლემური რეაგირებაც უნდა ჰქონდეს. ჯერჯერობით ჩვენ გამოწვევა გაქვს კონკურენციის ძალიან დიდი სიჭარბე, რომელიც ამ მარჟას უფრო ქვემოთ წევს“, - განაცხადა მიხეილ ჯაფარიძემ.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა