მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
ბიზნეს მრჩეველიშაინენერჯიAversi Pharma
flag
AMD 7101
-0.0006
flag
AZN 1.6034
-0.0002
flag
CNY 37.975
0.0032
flag
EUR 3.1435
0.0148
flag
GBP 3.6795
0.0163
flag
KZT 52.12
-0.0031
flag
TRY 0.0687
-0.0002
flag
USD 2.7268
-0.0002

თიბისის მხარდაჭერით, თბილისში Lamborghini-ს შოურუმი გაიხსნა

news image

საქართველოში Lamborghini-ს პირველი შოურუმი ოფიციალურად გაიხსნა. პრემიუმ კლასის საავტომობილო ბრენდის ექსკლუზიური წარმომადგენელი “თეგეტა ჰოლდინგია”, კომპანიის შემოყვანის მთავარი ფინანსური პარტნიორი კი - თიბისი. 

შოურუმი საქართველოში ოფიციალურად გახსნა Automobili Lamborghini-ს პრეზიდენტმა და აღმასრულებელმა დირექტორმა Stephan Winkelmann -მა “თეგეტა ჰოლდინგის” წარმომადგენლებთან ერთად. საერთაშორისო ბრენდის პრეზიდენტმა აღნიშნა, რომ ქართულ ბაზარზე შემოსვლა კომპანიის გაფართოების სტრატეგიის ნაწილია. 

საქართველოში მაღალი კლასის ავტომობილებზე მოთხოვნა მზარდია: 2019-2024 წლებში პრემიუმ ბრენდების მანქანების რაოდენობა ბაზარზე წლიურად საშუალოდ 44%-ით იზრდებოდა. ქვეყანაში ახალი ბრენდების შემოყვანით კი თიბისი და „თეგეტა ჰოლდინგი“ ბაზრის მოთხოვნას პასუხობენ.  

“საამაყოა, რომ ჩვენმა სტრატეგიულმა პარტნიორმა - „თეგეტა ჯგუფმა” - დაიმსახურა Lamborghini ნდობა. ვფიქრობ, Lamborghini შემოსვლა საქართველოში საავტომობილო ინდუსტრიის განვითარებისთვის ახალი ეტაპია: ეს ნიშნავს ბაზარზე კიდევ უფრო მაღალი სტანდარტების დანერგვას და სერვისების გაუმჯობესებას. ამავე დროს მსგავსი კლასის ბრენდის შემოსვლა ქვეყანას უფრო ფართო მასშტაბით საერთაშორისო პოზიციონირების საშუალებას აძლევს. „თეგეტა ჰოლდინგის“ დაარსების დღიდან თიბისი კომპანიის მთავარი ფინანსური პარტნიორი და მხარდამჭერია. ჩვენი თანამშრომლობის ისტორია უკვე თითქმის 30 წელს ითვლის და ამ პერიოდის განმავლობაში არაერთი პროექტი გვაქვს განხორციელებული. „ლამბორგინის“ შოურუმის გახსნაც ჩვენი წარმატებული პარტნიორობის ერთ-ერთი მაგალითია”, - გიორგი თხელიძე, თიბისის გენერალური დირექტორის მოადგილე. 

“დიდი პატივია ჩვენთვის, რომ Automobili Lamborghini-მა მოგვანდო ამ ლეგენდარული ბრენდის წარმოჩენა ჩვენს რეგიონში. მადლობა Lamborghini-ს წარმომადგენლობას, რომელიც ჩვენს ღონისძიებას დაესწრო - ეს სტუმრობა კიდევ ერთხელ ადასტურებს ჩვენი პარტნიორობის სიძლიერეს და იმ საერთო ღირებულებებს, რომლებიც გვაერთიანებს: სიზუსტე, პროგრესი და სრულყოფისკენ დაუღალავი სწრაფვა. „თეგეტა ჰოლდინგში“ ყოველთვის გვჯეროდა ახალი სტანდარტების დაწესების: ქართული საავტომობილო ინდუსტრიის საწყისი ეტაპებიდან დღემდე - იქამდე, რომ შევძელით Lamborghini-ის მსგავსი ლეგენდარული ბრენდი შემოგვეტანა - ჩვენი გზის მთავარი მამოძრავებელი ყოველთვის იყო სითამამე ოცნებებში და პასუხისმგებლობა რეალობაში“,- პეტრე წაქაძე, „თეგეტა ჰოლდინგის“ მსუბუქი ავტომობილების მიმართულების მთავარი ოფიცერი.

Lamborghini-ს შოურუმი აღმაშენებლის ხეივანში N129 მდებარეობს. 

 

news banner
ნინო ჭანტურია ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image ELT Group ტურისტულ სეზონს პოზიტიური მოლოდინებით ხვდება, საერთაშორისო ბრენდებთან პარტნიორობა და გეოგრაფიული დივერსიფიკაცია წარმატებული 2025 წლის სეზონისთვის

21.06.2025.12:50

21-22 ივნისს აჭარაში საზღვაო სეზონი ოფიციალურად იხსნება, თუმცა ბათუმს და აჭარის მაღალმთიანეთს ტურისტები აქტიურად აკითხავდნენ

იელთი ჯგუფი”, რომელიც აჭარაში ბევრი წარმატებული პროექტის ავტორია, დღეს სტუმარმასპინძლობის ინდუსტრიაშიც აქტიურადაა წარმოდგენილი.

მიმდინარე წელსიელთი ჯფუფმაბათუმის სასტუმრო ინდუსტრიას სასტუმრო La Quinta by Wyndham Batumi შემატა.

როგორ ხვდება კომპანია ზაფხულის ტურისტულ სეზონს და რა გეგმები აქვს ტურიზმის მიმართულებით, დეტალებზე Business Insider Georgia-იელთი ჯფუფისგენერალური დირექტორი მამუკა მახარაძე ესაუბრა

- რა გათვლებით და მოლოდინებით ხვდება ELT Group- და მასში შემავალი სასტუმრო ბრენდები ზაფხულის ტურისტულ სეზონს?

- ELT Group ზაფხულის სეზონს მაღალი მოლოდინებით და ოპტიმისტური გათვლებით ხვდება. როგორც მოგეხსენებათ, ჩვენს მფლობელობასა და მართვაშია ახლად გახსნილი La Quinta by Wyndham Batumi-ის 4 ვარსკვლავიანი სასტუმრო და ასევე Aparthotels Collection by ELT-ის ბრენდის ქვეშ გაერთიანებული, 1000-ზე მეტი სასტუმრო ტიპის აპარტამენტი. სხვადასხვა კატეგორიის და სეგმენტზე ორიენტირებული პროდუქტი შეიქმნა იმ კვლევების შედეგად, რომელსაც ჩვენი მარკეტინგის გუნდი პერმანენტულად ატარებს. სტრატეგიულ დონეზე ხდება ტურისტული ნაკადების ანალიზი და  მოთხოვნებზე მორგებული სერვისების განვითარება


პარტნიორებთან ერთად განხორციელებული ინტეგრირებული მარკეტინგული კამპანიები საშუალებას გვაძლევს, 2025 წლის სეზონი ერთ-ერთ ყველაზე წარმატებულად ვაქციოთ. შესაბამისი სტატისტიკაც უკვე გვაქვს და უკვე დღეიდან იგეგმება ოქტომბრიდან განსახორციელებელი ღონისძიებები, რათა არ მოხდეს დატვირთულობის საგრძნობი შემცირება
ჩვენი ჯგუფის შემთხვევაში, ძირითადი აქცენტი კეთდება როგორც ფიზიკურ ტურისტზე, ასევე უძრავი ქონების ინვესტორებზე. მოგეხსენებათ ჩვენი ძირითადი მიმართულება მაინც საინვესტიციო უძრავი ქონების განვითარებაა და ეს ორი სფერო ისედაც მჭიდროდაა დაკავშირებული და დამოკიდებული ერთმანეთზე

 - როგორია სტატისტიკური მაჩვენებლები ამ დროისთვის გაყიდულ ჯავშნებთან მიმართებაში და ძირითადად რომელი ბაზრები აქტიურობენ?

- ამ დროისთვის ჩვენი ობიექტების ჯავშნების დატვირთულობა აპრილის ბოლოდან უკვე აჭარბებს წინა წლის ანალოგიური პერიოდის მაჩვენებლებს. რაც შეეხება მიმდინარე, ივნისის თვის მონაცემებს - კომპლექსების მიხედვით, დატვირთვა 85-95% ფარგლებში მერყეობს.
ვიზიტორების გეოგრაფიასთან დაკავშირებით შემიძლია გითხრათ, რომ კვლავ აქტიურია ე.. ტრადიციული ბაზრები: არაბეთის გაერთიანებული საამიროები, მეზობელი ქვეყნები და ცენტრალური აზიის ქვეყნები. რა თქმა უნდა ნეგატიური ტენდენციაა ბათუმისთვის პრიორიტეტული ისრაელის ბაზრიდან, თუმცა ვიმედოვნებთ სიტუაცია მოკლე პერიოდში დასტაბილურება
მზარდი ინტერესი გვაქვს ევროპიდანაც, წინა წლის მაჩვენებლებთან შედარებით, შესაბამისი პერიოდისთვის 10%-იანი ზრდა ფიქსირდება ევროპის მიმართულებიდან, რაც ვთვლი რომ, გარდა ჩვენი ძალისხმევისა,  ჩვენი პარტნიორი ბრენდების მხრიდან, მაგალითად La Quinta by Wyndham და Barceló Hotels & Resorts-ის საქართველოს პოტენციალის საერთაშორისო აღიარებასაც უკავშირდება.

- აღმოსავლეთში განვითარებულ ფონზე, თუ კი ფრენები დროულად არ აღდგება, რა გათვლები და მოლოდინები გაქვთ როგორც ტურიზმის, ისე უძრავი ქონების ბაზრის მიმართულებით? როგორც ვიცით ისრაელი ამ მხრივ მოწინავეა აჭარისთვის.

- ისრაელის ბაზარი ნამდვილად ერთ-ერთი ყველაზე აქტიური და მნიშვნელოვანი იყო, როგორც ტურიზმის, ასევე უძრავი ქონების მიმართულებით. რეგიონში არსებული გეოპოლიტიკური მდგომარეობა გარკვეულ გამოწვევებს ქმნის, თუმცა ჩვენი გათვლები ეფუძნება ბაზრების დივერსიფიკაციას. ამავდროულად, მიმდინარე მოლაპარაკებები სხვადასხვა ავიაკომპანიებთან პირდაპირი ფრენების დაწყებასთან დაკავშირებით იმედის მომცემია
თუ ისრაელ-ირანის კონფლიქტი გაიწელა, რთული იქნება ისრაელელი ტურისტების წილის კომპენსირება განსაკუთრებით ბათუმისთვის, თუმცა გამოსავალი მაინც დივერსიფიკაციაშია. რთულ რეგიონულ მდებარეობას ვერ გავექცევით, სწორედ ამიტომ აქცენტირებულად ვცდილობთ, როგორც აღმოსავლეთ აზიის, ასევე ევროპის სამიზნე ლოკაციებზე ჩვენი ქვეყნის და ტურიზმის პოტენციალის პრომოციას
რაც შეეხება უძრავი ქონების ბაზარს, მოცემულობა გვაიძულებს აქაც გავააქტიურეთ და საერთაშორისო ინვესტორების ახალი აუდიტორია ვეძებოთ, ვინც ინტერესდება შედარებით უსაფრთხო და სტაბილურ აქტივით. ჩვენ შევქმენით მოდელები გარანტირებული შემოსავლისა და მინიმალური რისკით, რაც ზრდის ინტერესს, როგორც ახლო აღმოსავლეთის, ასევე ევროპელი ინვესტორების მხრიდან.

- რა გეგმები აქვს კომპანიას უახლოეს წლებში და ყველა ზემოთ ხსენებული ფაქტორის გათვალისწინებით, გეგმავთ თუ არა სასტუმრო და სასტუმრო ტიპის აპარტამენტების რაოდენობრივ ზრდას

- 2025 წელს უკვე დაწყებული გვაქვს ერთი პროექტი ბათუმში და აგვისტოში დავაანონსებთ მეორე პროექტს, სადაც ასევე განთავსდება Barceló-ს ახალი ქვებრენდი Occidental Hotel-ის 120 ნომრიანი სასტუმრო. ამ ინვესტიციის მიზანია, ბათუმი კიდევ უფრო მყარად დამკვიდრდეს საერთაშორისო სტუმარმასპინძლობის რუკაზე, როგორც უძრავი ქონების ინვესტორებისთვის, ასევე ხარისხიან დასვენებაზე ორიენტირებული სტუმრებისთვის.ორივე პროექტში ერთად იქნება 800-ზე მეტი სასტუმროს ტიპის აპარტამენტი, მათგან უმრავლესობა ცალკე საძინებლით - გრძელვადიან იჯარაზე გათვლილი, რა მოთხოვნასაც ჩვენი კვლევები და ბაზრის ტენდენციები მოწმობს.

აქტიურად ვმუშაობთ თბილისის ახალ პროექტზე, რომელიც წლის ბოლოს ასევე გაეშვება გაყიდვებში. მოგეხსენებათ, ჩვენიესპანური კვარტალისგაყიდვების ტემპმა, თბილისში კიდევ უფრო დიდი მასშტაბის პროექტის ჩაშვების შესაძლებლობა მოგვცა. აშშ-ს საელჩოს მიმდებარედ შევიძინეთ 2 ჰექტარი ტერიტორია და ვანვითარებთ ე.. უბანს - საცხოვრებელი, სასტუმრო, დასასვენებელი და გასართობი ინფრასტრუქტურით. უკვე გაცხადებული გვაქვს, რომ შევიძინეთ დიდი ტერიტორია კახეთში, საგარეჯოს რაიონში. ორთაჭალიდან მაქსიმუმ 40 წუთის სავალზე. გვინდა, რომ ეს პროექტი, რომლის პრეზენტაციასაც 2026 წლისთვის ვგეგმავთ, იქცეს ახალ მიზიდულობის ცენტრად. პოტენციურ პარტნიორად განიხილება ერთ-ერთი ყველა პრესტიჟული და მაღალი კატეგორიის გლობალური ბრენდი. პროექტის შინაარსი ნამდვილად სასიამოვნოდ გააოცებს ყველა ვიზიტორს, თუ ინვესტორს.

შეფასებისთვის დავამატებდი, რომ გარემოებები ბიზნესისთვის ყოველთვის რთული და გამოწვევებით სავსეა, ჩვენი არასტაბილური გეოპოლიტიკური ვითარება კიდევ უფრო ართულებს წარმატებას, თუმცა ბიზნესს აქვს ეს ადრენალინი, გაიმარჯვო გამოწვევებზე და ვთვლით, რომ ცოდნასა და ინფორმაციაზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებებით შესაძლებელია რისკების გარკვეული კონტროლი.

 

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა