Tegeta Truck & Bus-მა მომხმარებელს MAN TopUsed-ის რეალურ პირობებში გამოცდის შესაძლებლობა მისცა
უსაფრთხოების მაღალი სტანდარტი, გამძლეობა, საწვავის შემცირებული ხარჯი - ამ მახასიათებლების გამო MAN-ის ბრენდის სატვირთო ავტომობილები საერთაშორისო ბაზარზე უკვე წლებია, წამყვან პოზიციას ინარჩუნებენ. Tegeta Truck and Bus-მა მომხმარებელს შესაძლებლობა მისცა, სატვირთო ავტომობილის დინამიკა, მანევრულობა და კომფორტი რეალურ გარემოში პირადად გამოეცადა. MAN TGX-ის ტესტდრაივი ნატახტარში, ტირ-პარკის მიმდებარე ტერიტორიაზე გაიმართა.
Tegeta Truck and Bus მომხმარებელს MAN TGX-ის მეორად სატვირთო ავტომობილს სთავაზობს, რომელიც შემოწმებას ევროპაში, ავტორიზებულ სერვისცენტრში გადის. საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი მონიტორინგი ავტომობილის მაღალ ხარისხს, ხანგრძლივ ექსპლუატაციასა და მაქსიმალურ უსაფრთხოებას უზრუნველყოფს. MAN-ის მეორადი ავტომობილები Tegeta Truck and Bus-ს გერმანული და ავსტრიული ბაზრებიდან ჩამოჰყავს. რეალიზაციამდე კი საქართველოში ავტომობილებს ტექნიკური შემოწმება კიდევ ერთხელ უტარდებათ.
ბექა ბერიძე, „თეგეტა ჰოლდინგის“ სატვირთო, კომერციული და ავტობუსების მიმართულების ხელმძღვანელი: „საქართველოში შემოგვყავს ავტომობილი, რომელსაც ევროპულ ბაზარზე მაქსიმუმ 5-წლიანი ექსპლუატაცია და 500 000 კილომეტრი აქვს გავლილი. მომხმარებელს, რომელსაც, ამ შემთხვევაში, კომპანიები და ბიზნესები წარმოადგენენ, მეორადი ავტომობილის შეძენა საწყის ღირებულებაზე 30-35%-ით ნაკლებ ფასად შეუძლია. ბიზნესებისთვის MAN TopUsed-ის შეძენა საკმაოდ მოგებიანია, რადგან ისინი ხელსაყრელ ფასად ყიდულობენ პრემიუმ ხარისხის ტექნიკას, რომელსაც ექსპლუატაციის პირველი ეტაპი ევროკავშირის ტერიტორიაზე აქვს გავლილი.
გასათვალისწინებელია, რომ ჩვენს ქვეყანას ყოველწლიურად ნახევარ მილიონზე მეტი სატვირთო ავტომობილი კვეთს, საიდანაც დაახლოებით 20-25% სწორედ MAN-ის ბრენდია. შესაბამისად, ნაწილებიც საკმაოდ ხელმისაწვდომია. გარდა ამისა, საჭიროების შემთხვევაში, სატვირთო ავტომობილების შეკეთებაც არ არის პრობლემა, რადგან ჩვენი სერვისცენტრები მთელი საქართველოს მასშტაბით ფუნქციონირებს“.
MAN-ის TopUsed სატვირთოებზე სტანდარტული ექვსთვიანი გარანტია ვრცელდება, რაც მეორადი ავტომობილების ბაზარზე საქართველოს პირობებში უნიკალური შეთავაზებაა. მომხმარებელს ასევე შეუძლია, მოდელისა და წლოვანების შესაბამისად, კიდევ უფრო ხანგრძლივი გარანტიითაც ისარგებლოს.
MAN TGX-ის ყოველი მომდევნო თაობა გაუმჯობესებულია და, საშუალოდ, 5%-დან 8%-მდე ეკონომიურობით გამოირჩევა, რაც საშუალებას აძლევს ფლოტის მფლობელებს, მნიშვნელოვნად შეამცირონ ოპერაციული ხარჯები. გაუმჯობესებული ძრავის არქიტექტურა, აეროდინამიკის თანამედროვე გადაწყვეტები და ციფრული მართვის სისტემები მაქსიმალურად ხარჯთეფექტურს ხდის სატვირთო ავტომობილს და გრძელვადიან პერსპექტივაში მნიშვნელოვან ფინანსურ სარგებელს იძლევა.
MAN-ის ბრენდის სატვირთო ავტომობილები აღჭურვილია უსაფრთხოების ყველა შესაბამისი სისტემით - ზოლიდან ზოლში უსაფრთხო გადასვლა, ავტომატური დამუხრუჭება, ბრმა ზონების კონტროლი და ა.შ.
--
„თეგეტა ჰოლდინგში“ შემავალი კომპანია Tegeta Truck & Bus ქართულ ბაზარზე 2006 წლიდან ოპერირებს. ის გერმანული უმსხვილესი ბრენდის MAN TRUCK & BUS-ის ოფიციალური იმპორტიორია საქართველოში. კომპანია მომხმარებელს სატვირთო ავტომობილებისა და ავტობუსების ფართო სპექტრს სთავაზობს.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
13.08.2025.18:00
მოთხოვნიდან გამომდინარე გასარუჯ ხაზში დავამატეთ 30SPF და 50SPF დიდ მოცულობაში. ამის შესახებ, Business Insider Georgia - ს „პიელ ნატურალსის“ დამფუძნებელმა თათუკა ლომაძემ განუცხადა. მისივე თქმით, ახალი შეფუთვა გაცილებით კომფორტული და მოსახერხებელია.
„საკმაოდ დიდი ხანია არსებობს მოთხოვნა 30SPF და 50SPF დამცავების დიდ მოცულობებზე. ჩვენ უკვე წელიწად ნახევარზე მეტია რაც გვაქვს 30SPF და 50SPF -იანი სახის დამცავები და ახლა უკვე მოთხოვნიდან გამომდინარე გასარუჯ ხაზში დავამატეთ დიდი ზომის მოცულობები, რომელიც არის გადამუშავებადი პლასტმასის შეფუთვაში და არ ტყდება. პროდუქტი არ ტოვებს თეთრ კვალს, მყისიერად შეიწოვება, არის UVB-UVA-IR დამცავი ფორმულით, უზრუნველყოფს სრულყოფილ დაცვას მზის გამოსხივების წინააღმდეგ, ამცირებს კანის სიწითლისა და გაღიზიანების რისკს, იდეალურია 3 წლის ზემოთ ბავშვებისთვისაც “, - ამბობს კომპანიის დამფუძნებელი.
ასორტიმენტს დაემატა სხვადასხვა სახის გლოსი, რომელიც ტუჩს გამოშრობისგან იცავს.
„ჩვენს ასორტიმენტს დაემატა ყურძნის წიპწის ზეთის ბაზაზე შექმნილი სამი ახალი გლოსის ფერი: შოკოლადისფერი, ვანილისფერი და ბურგუნდისფერი, რომლებიც ამჟამად ყველაზე ტრენდულია. გარდა ამისა, დავამატეთ მარწყვის გლოსიც.
მოთხოვნა ჩვენს პროდუქციაზე საკმაოდ მაღალია, რის შედეგადაც ჩვენი ფინანსური შემოსავალი დაახლოებით 10–15%-ით გაიზარდა “, - აცხადებს თათუკა ლომაძე.
კომპანია, შემოდგომის სეზონისთვის აქტიურად ემზადება და ახალი ხაზის დამატებას გეგმავს.
“ვმუშაობთ შემოდგომის სეზონისთვის. ვგეგმავთ ახალი ხაზის გამოშვებას, რომელიც იდეალურად მოერგება გარუჯულ კანს სახის მოვლის მიმართულებით. გარდა ამისა, სექტემბრიდან დავიწყებთ რეტინოლის ხაზის წარმოებას, რომელშიც წარმოდგენილი იქნება 24K ოქროთი და რეტინოლით გამდიდრებული დღის და ღამის კრემები და ასევე შრატი “, - აღნიშნავს კომპანიის დამფუძნებელი.
ცნობისთვის, Piel Naturals-ი არის N1 ქართული თავის მოვლის პრემიუმ კოსმეტიკის ბრენდი. კომპანიის მიზანია მაღალი ხარისხის, ნატურალური პროდუქტების შექმნა. პროდუქციის სრული ასორტიმენტი, მორგებულია კანის სხვადასხვა ტიპებსა და პრობლემებზე. Piel Naturals-ის ძირითადი ნიშა ის არის, რომ პროდუქცია არ შეიცავს პარაბენს, პარაფინს, სილიკონებს და მავნე ნივთიერებებს.