მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
flag
AMD 7112.4
0.0185
flag
AZN 1.6005
0.0039
flag
CNY 38.329
0.0113
flag
EUR 3.174
0.013
flag
GBP 3.6265
0.0033
flag
KZT 50.95
0.0044
flag
TRY 0.0648
0.0001
flag
USD 2.7212
0.006

თბილისში რთველისის პირველი ბრენდ მაღაზია და ბარი გაიხსნა - ბაზისბანკი რთველისის ბიზნეს პარტნიორია

news image

ბაზისბანკი აქტიურად აგრძელებს ქართული ბიზნესის მხარდაჭერას და განსაკუთრებულ ყურადღებას უთმობს ისეთი სტრატეგიული სექტორების განვითარებას, როგორიცაა ღვინის წარმოება, ტურიზმი და სტუმართმასპინძლობა, რაც ხელს უწყობს ქართული პროდუქციის პოპულარიზაციას და რეგიონული პოტენციალის სრულად ათვისებას.

ქართული ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების მწარმოებელმა კომპანია რთველისმა თბილისში, სასტუმრო შერატონ გრანდ მეტეხი პალასის I სართულზე, თავისი პირველი კონცეპტუალური ბრენდ მაღაზია და ბარიგახსნა. პროექტი რთველისის საიმედო ფინანსური პარტნიორის, ბაზისბანკის მხარდაჭერით განხორციელება. 

რთველისის ახალი სივრცე უნიკალურ კონცეფციას აერთიანებს, სადაც მომხმარებელს შეუძლია შეიძინოს კომპანიის მიერ წარმოებული ღვინოები და ალკოჰოლური სასმელები, ამავდროულად კი ბარში დააგემოვნოს ღვინის დაფები.

"ჩვენი მიზანი იყო შეგვექმნა ადგილი, რომელიც სცილდება ტრადიციული მაღაზიის ფარგლებს. ეს არის სივრცე, სადაც სტუმრები შეძლებენ დროის სასიამოვნოდ გატარებას, ახალი გემოების აღმოჩენას და ემოციებით სავსე საღამოების მოწყობას. სივრცე განკუთვნილია როგორც მეგობრებთან ერთად დასვენებისთვის, ასევე კორპორატიული წვეულებებისა თუ სხვადასხვა ღონისძიების მასპინძლობისთვის". - რთველისის გენერალური დირექტორი, თორნიკე ჭიკაძე.

"ბაზისბანკისთვის, როგორც ქართული ბიზნესის ერთ-ერთი უმსხვილესი მხარდამჭერისთვის, პრიორიტეტულია ისეთი პროექტების ხელშეწყობა, რომლებიც ხელს უწყობს ქართული პროდუქციის პოპულარიზაციას და რეგიონის ეკონომიკურ განვითარებას. მოხარული ვართ, რომ ჩვენი პარტნიორობა კომპანია რთველისთან წლების განმავლობაში წარმატებით გრძელდება და ხელს ვუწყობთ განვითარების ყველა ეტაპზე ახალი, ინოვაციური გეგმების განხორციელების გზაზე". – ბაზისბანკის კომერციული დირექტორი, გიგი გაბუნია.

news banner
ნინო ჭანტურია ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image Wizz Air-მა ისტორიაში საუკეთესო ზაფხული დააფიქსირა: განახლება €14 მილიარდიან Customer First Compass ინიციატივაზე

29.10.2025.13:00

Wizz Air-მა გაავრცელა ინფორმაცია Customer First Compass-ის პირველი ექვსი თვის პროგრესის შესახებ. შეგახსენებთ, რომ ესაა ტრანსფორმაციული ინიციატივა, რომლის ინვესტიციაც 14 მილიარდი ევროა და რომელიც ავიაკომპანიის ოპერაციების ყველა ასპექტში, წინა პლანზე მომხმარებელს აყენებს. ამ დროის განმავლობაში, Wizz Air-მა წარმოადგინა ეტაპობრივი ცვლილებები მომსახურების მიმართულებით, შედეგად კი, 10%-ით გააუმჯობესა მომხმარებელთა საერთო კმაყოფილება.

Wizz Air-მა ისტორიაში ყველაზე წარმატებული ზაფხული დააფიქსირა — ავიაკომპანიამ ფრენების დროულობის მაჩვენებელი თითქმის 22%-ით[1] გააუმჯობესა. ზაფხულის პიკის პერიოდში Wizz Air-მა შეასრულა დღეში 1,000-მდე რეისი და 2024 წელთან შედარებით ფრენების რაოდენობა 7%-ით გაზარდა, ხოლო საერთო შესრულების მაჩვენებელმა 99.5%-ს[2] მიაღწია. ეს კომპანიის უწყვეტი ინვესტიციების შედეგია ინოვაციებსა და თანამედროვე ტექნოლოგიებში. Wizz Air აქტიურად იყენებს ხელოვნურ ინტელექტსა და ახალ ციფრულ სისტემებს როგორც ოპერაციული მართვის ცენტრში, ასევე პილოტთა კაბინაში და მომხმარებელთა მომსახურებაში, რაც ავიაკომპანიას აძლევს შესაძლებლობას ოპერაციები კიდევ უფრო ეფექტურად მართოს და სწრაფად მიიღოს გადაწყვეტილებები შეფერხების შემთხვევაში.

ასეცე, ამ პროგრესს ხელს უწყობდა მომსახურების გაუმჯობესება მიწაზე. Wizz Air-მა ყველაზე დატვირთულ აეროპორტებში დაამატა პერსონალი, რათა მგზავრებს ადგილზე დახმარებოდა და შეეთავაზებინა სწრაფი და ეფექტური ოპერირება ფრენებს შორის. შედეგად, ბოლო ექვსი თვის განმავლობაში ბრუნვის სისწრაფის მაჩვენებელი 34%-ით [3]გაუმჯობესდა.

მგზავრების, მარშრუტებისა და ავიაფლოტის ზრდა

ინვესტიციის ფარგლებში Wizz Air განაგრძობს ავიაპარკის გაფართოებას და ნოემბერში 250-ე თვითმფრინავის ნიშნულს მიაღწევს.

ამ გაფართოებასთან ერთად კომპანია ინვესტიციას დებს იმ ტექნოლოგიებში, რომლებიც ზრდის პარალელურად ეხმარება ემისიის შემცირებაში.  Wizz Air-ის ავიაფლოტის საშუალო ასაკი მხოლოდ 4.6 წელია, რაც მას აქცევს ერთ-ერთ ყველაზე ახალგაზრდა ფლოტად ინდუსტრიაში. გარდა ამისა, კომპანიას ევროპაში ერთ-ერთი ყველაზე დაბალი ნახშირბადის ემისიის მაჩვენებელი აქვს ერთ მგზავრზე, ერთ კილომეტრზე გამოთვლით.[4]

ავიაკომპანიის ავიაფლოტის 70%-ზე მეტი უახლესი თაობის Airbus A321neo მოდელებისგან შედგება, რომლებიც 20%-ით ნაკლებ საწვავს მოიხმარს, ამცირებს ემისიასს და ქმნის ნაკლებ ხმაურს. შესაბამისად, Wizz Air მტკიცედ მიიწევს წინ თავისი Net Zero Roadmap-ის შესრულებისკენ და გეგმავს 2050 წლისთვის ნულოვანი ემისიიბს მიზნის მიღწევას.

ბოლო ექვსი თვის განმავლობაში Wizz Air-მა გახსნა ახალი ბაზები ბუქარესტის ბენესას, ბრატისლავას, ვარშავის მოდლინის, ერევნისა და პოდგორიცას აეროპორტებში და დაამატა 250 ახალი მარშრუტი.

კომპანიამ ასევე გააუმჯობესა კომუნიკაცია მგზავრებთან - განაახლა Help Centre, დანერგა ახალი ფუნქცია My Journey და გააუმჯობესა ხელოვნურ ინტელექტზე დაფუძნებული Amelia Chatbot, რათა მგზავრებმა უკეთ შეძლონ თავიანთი ჯავშნების მართვა და მიიღონ დროული ინფორმაცია. ამ ცვლილებების შედეგად, წინა წელთან შედარებით, Wizz Air-მა 5%-ით[5] გააუმჯობესა მომსახურება შეფერხებების შემთხვევებში.

All You Can Fly – მესამე ტალღა

Wizz Air-მა ასევე დაანონსა თავისი ინოვაციური სერვისის, All You Can Fly-ის მესამე ტალღა. ესაა წლიური საწევრო, რომლის ღირებულებაც 499 ევროა, ხელმისაწვდომია 34 ქვეყანაში და სულ 10,000 წევრამდეა გათვალისწინებული[6]. პროგრამის მონაწილეებს შეუძლიათ იმოგზაურონ Wizz Air-ის მარშრუტების ქსელში შეუზღუდავი რაოდენობის რეისით და ყოველ ახალ ჯავშანზე გადაიხადონ მხოლოდ 9.99 ევრო საკომისიო.[7]

მესამე ტალღის გაშვება ამ სერვისის რეკორდულ მოთხოვნას მოჰყვა. პროგრამის დაწყებიდან დღემდე, წევრებმა 1 წელში საშუალოდ ცხრა რეისზე იმგზავრეს. 

ლონდონში გამართულ სპეციალურ ღონისძიებაზე, კომპანიის კომერციულმა და ოპერაციულმა დირექტორმა, მაიკლ დელეჰანტმა აღნიშნა: ჩვენ განსაკუთრებით ვამაყობთ ჩვენი შედეგებით მას შემდეგ, რაც Customer First ინიციატივა დავიწყეთ. მიუხედავად რთული ეკონომიკური გარემოსა და ფასების ზრდის, ჩვენ შევძელით მგზავრებისთვის ხელმისაწვდომი მოგზაურობის შეთავაზება - იმ ფასად, რასაც ჩვეულებრვ წყვილ სპორტულ ფეხსაცმელში ვიხდით.“

დელეჰანტმა ასევე დაამატა:

ჩვენი მიზანია თავიდან განვსაზღვროთ დაბალბიუჯეტიანი მოგზაურობის მნიშვნელობა. გვჯერა, რომ დაბალი ფასები უნდა იყოს შერწყმული მაღალი ხარისხისთან, როგორც ოპერაციების, ასევე მომსახურების მიმართულებით - და ჩვენ ამას ვახერხებთ. ეს ზაფხული ყველაზე წარმატებული იყო კომპანიის ისტორიაში - ფრენების დროულობა, შესრულების მაჩვენებლები და ბრუნვის სისწრაფე მნიშვნელოვნად გაუმჯობესდა, თანაც ყოველდღიურად 1,000 რეისის შესრულების ფონზე.

ჩვენ მხოლოდ გაუმჯობესებაზე არ ვჩერდებით - ვაფართოებთ შესაძლებლობებსაც. ბოლო ექვს თვეში დავამატეთ 250 ახალი მარშრუტი და დავნერგეთ არაერთი ინოვაციური პროდუქტი, რომლებიც უკვე ცვლიან მგზავრობის გამოცდილებას. მომდევნო ეტაპზე კიდევ უფრო მეტად გავაუმჯობესებთ ჩვენს სერვისებს და შევქმნით საუკეთესო ფრენის გამოცდილებას. Let’s WIZZ!”

Wizz Air-ის შესახებ:

Wizz Air-ი ოპერირებს 249 Airbus A320 და A321 თვითმფრინავისგან შემდგარი ავიაფლოტით. ავიაციის ერთგული პროფესიონალების გუნდი გთავაზობთ უმაღლეს მომსახურებასა და ძალიან დაბალ ტარიფებს, რის გამოც Wizz Air-ი გახდა საუკეთესო არჩევანი 62,8 მილიონი მგზავრისთვის 2024 წელს. Wizz Air-ი განთავსებულია ლონდონის საფონდო ბირჟაზე WIZZ-ის სახელით. კომპანია სულ ცოტა ხნის წინ დასახელდა მსოფლიოში ყველაზე უსაფრთხო ავიაკომპანიების ხუთეულში airlineratings.com-ის, მსოფლიოში ერთადერთი უსაფრთხოებისა და პროდუქტების სარეიტინგო სააგენტოს მიერ. 2019 და 2023 წლებში Wizz Air-იდასახელდა „წლის ავიაკომპანიად” ATA-ს მიერ. World Finance Sustainability Awards-ის ფარგლებში Wizz Air-ი აღიარეს, როგორც ყველაზე მდგრადი ავიაკომპანია 2021-2025 წლებში, ხოლო CAPA-Centre for Aviation Awards for Excellence-მა ავიაკომპანია დაასახელა, როგორც 2024 წლის „გარემოსდაცვითი მდგრადობის ავიახაზების ჯგუფი ევროპის, შუააზიისა და აფრიკის რეგიონებში”. 2025 წელს, საავიაციო ანალიტიკური კომპანიის Cirium-ის მონაცემებით, Wizz Air-მა გაიმარჯვა  ავიაკომპანიების ემისიების შეფასებაში — რაც მისი ემისიების ინტენსივობის შემცირებისკენ გატარებული ქმედებების დამსახურებაა.


[1] მონაცემები ეფუძნება Wizz Air-ის ქსელში შესრულებულ ფრენებს 2025 წლის აპრილიდან სექტემბრამდე პერიოდში.

[2] მონაცემები ეფუძნება Wizz Air-ის ქსელში შესრულებულ ფრენებს 2025 წლის აპრილიდან სექტემბრამდე პერიოდში. გაუქმებული ფრენების 0.5% გამოწვეული იყო კომპანიისგან დამოუკიდებელი მიზეზებით, როგორიცაა ახლო აღმოსავლეთში არსებული კონფლიქტები და ავიადისპეტჩერების გაფიცვები.

[3] მონაცემები ეფუძნება Wizz Air-ის ქსელში შესრულებულ ფრენებს 2025 წლის აპრილიდან სექტემბრამდე პერიოდში

[4] ერთ მგზავრზე ერთ კილომეტრზე გამოთვლილი CO₂ ემისიის ინტენსივობა 52.2 გრამს შეადგენს 2025 საფინანსო წლის მონაცემებით. აღნიშნული მაჩვენებელი დაფუძნებულია სხვა ავიაკომპანიების მიერ საჯაროდ გამოქვეყნებულ უახლეს მონაცემებზე, რომლებიც მოიცავს 12-თვიან პერიოდს.

[5] მონაცემები მიღებულია გაუქმებული ფრენების შესახებ გამოკითხვის საფუძველზე. შედარებულია 2025 საფინანსო წლის რეალური მონაცემები (1 აპრილი – 9 სექტემბერი, 2025) წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან (1 აპრილი – 9 სექტემბერი, 2024).

[6] 10,000 წევრობა ხელმისაწვდომია იქნება შემდეგ ქვეყნებში: იტალია, რუმინეთი, პოლონეთი, გაერთიანებული სამეფო, ესპანეთი, გერმანია, უნგრეთი, ალბანეთი, საფრანგეთი, ბულგარეთი, კვიპროსი, სერბეთი, მაკედონია, საბერძნეთი, ისრაელი, ნიდერლანდები, ნორვეგია, ავსტრია, საქართველო, არაბეთის გაერთიანებული საამიროები, ბელგია, პორტუგალია, თურქეთი, სომხეთი, ლიტვა, შვედეთი, ჩეხეთი, დანია, ეგვიპტე, შვეიცარია, საუდის არაბეთი, სლოვაკეთი, ბოსნია და ჰერცეგოვინა და მალტა

[7] ბარგის მომსახურება მოიცავს 20 კგ-მდე ჩაბარებულ ბარგს და WIZZ Priority-ს დამატებით საფასურად.

 

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა