მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
flag
AMD 7081.3
-0.0025
flag
AZN 1.5923
-0.001
flag
CNY 37.999
-0.0024
flag
EUR 3.168
0.0098
flag
GBP 3.6389
-0.0019
flag
KZT 50.36
-0.0007
flag
TRY 0.0645
-0.0002
flag
USD 2.7079
-0.0016

ჩვენი კომპანია მუდმივად ფიქრობს სიახლეების დანერგვაზე, ბრენდის განვითარებაზე - ხის ნახშირი "თაკარა"

news image

თაკარაარის პრემიუმ ხარისხის ხის ნახშირის მწარმოებელი კომპანია საქართველოში, რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს ეკოლოგიურად სუფთა და ქიმიური დანამატების გარეშე დამზადებულ პროდუქტს. კომპანიაში არსებულ სიახლეებთან და სამომავლო გეგმებთან დაკავშირებით, Business Insider Georgia “თაკარასდამფუძნებელს რევაზ ხოსიტაშვილს ესაუბრა.

როგორია კომპანიის მიმდინარე სიახლეები?

კომპანიისათვის და არა მარტო კომპანიისთვის, არამედ მთლიანად ქართული ბაზრისთვის სიახლეს წარმოადგენს ჩვენი ინოვაციური პროდუქტი, ხის ნახშირი "თაკარა". იგი არის სპეცალიზირებულ, ქაღალდის ყუთებში დაფასოებული მუხის ხის ნახშირი. "თაკარას" უნიკალურობა მისი სწრაფად გაღვივების თვისებაში გამოიხატება. ის უსიამოვნო პროცესი, რაც ნახშირის გაღვივებას უკავშირდება, "თაკარა"-ს შემთხვევაში საერთოდ არ წარმოადგენს პრობლემას, რადგან სწორედ ყუთის დახმარებით, ცეცხლის მხოლოდ ერთი მოკიდებითაა შესაძლებელი ნახშირის წვა და გაღვივება. გაღვივებული ნახშირი კი, იმდენად დიდხანს იწვის, რომ დაახლოებით 5 კგ ხორცის შეწვის საშუალებას იძლევა.

როგორია კომპანიის მიმდინარე ასორტიმენტი?

მიმდინარე ეტაპზე კომპანიის ასრტიმენტი მოიცავს: ყუთის ნახშირს, ტომრის ნახშირს და წალამს, რომელიც სულ ცოტა ხნის წინ დაგვემატა და უკვე სარგებლობს დიდი მოთხოვნითმას, არსებული სხვა მომწოდებლების წალამისგან განსხვავებული შეფუთვა აქვს, არის გამომშრალი და დაპრესილი. მისი თითოეული შეკვრის წონა 5-7 კგ-ია და შეუძლია დაახლოებით 3-4 კგ ხორცის შეწვა. წალამი ნამდვილად არის ბუნებრივი არომატი თქვენი მწვადისათვის.

რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?

კომპანიის კონკურენტული უპარატესობა პირველ რიგში არის თავად ნახშირის ხარისხი, რომელიც სპეციალური ტექნოლოგიით არის დამზადებული და განსაკუთრებულ გემოს ანიჭებს შემწვარ ხორცს. ასევე ყუთი, რომელიც როგორც აღვნიშნე სიახლეა ქართული ბაზრისათვის. მისი იდეა დაპატენტებული გვაქვს და ნამდვილად ბევრად ამარტივებს მწვადის შეწვის პროცესს. რაც შეეხება წალამის უპირატესობას, იგი გროვდება სპეციალური წალამის შესაგროვებელი სპეც-ტექნიკის საშუალებით, რომელიც თავად პრესავს წალამს, შემდეგ კი ხდება მისი გამოშრობა და მხოლოდ ამის შემდეგ ხდება მისი მაღაზიებში განაწილება.

როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?

ჩვენი კომპანია მუდმივად ფიქრობს სიახლეების დანერგვაზე, ბრენდის განვითარებაზე. არ ვჩერდებით და მომავლის გეგმებიც ძალიან საინტერესო და მრავლისმომცველი გვაქვს. "თაკარას" ბრენდის ქვეშ, უახლოეს მომავალში, აუცილებლად შეხვდებით საინტერესო და ინოვაციურ პროდუქტებს, რომლებიც სასიამოვნოდ გაგაოცებენ.

news banner
ანი ლიპარტელიანი ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image “სამეფო თაფლი“ პირველი ბრენდული ფილიალის გახსნას გეგმავს, ინვესტიცია 200 000 დოლარია

18.10.2025.03:02

კომპანია  Royal Honey • სამეფო თაფლი , ბაზარზე 2017 წლიდან ოპერირებს და მუდმივად ცდილობს მომხმარებელს სხვადასხვა სიახლე შესთავაზოს. კომპანია მომავალ წელს თბილისში პირველი ბრენდული ფილიალის გახსნას გეგმავს. ამის შესახებ, Business Insider Georgia -ს კომპანიის დამფუძნებელმა გიორგი გომელაურმა განუცხადა.

„მომავალ წელს ქალაქ თბილისში პირველი, ბრენდული ფილიალის გახსნას ვგეგმავთ. პროექტის საინვესტიციო ღირებულება დაახლოებით $200 000-ია. გარდა ამისა, აქტიურად ვმუშაობთ ასორტიმენტის გაფართოებაზე. არსებულ პროდუქციას უახლოეს პერიოდში ჩურჩხელაც დაემატება “, - ამბობს გიორგი გომელაური.

„სამეფო თაფლის“ მომხმარებლების რაოდენობა წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით 50%-ით არის გაზრდილი.

„წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით, მომხმარებლების რაოდენობა 50%-ით გაიზარდა, რასაც პროდუქციის მაღალი ხარისხი, ასორტიმენტის ზრდა, ტურისტების დიდი ნაკადი და ქვეყანაში არსებული ეკონომიკურ სტაბილურობა განაპირობებს “, - აღნიშნავს კომპანიის დამფუძნებელი.

კომპანიისთვის, ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი საკითხი პროდუქციის ხარისხია.

„ჩვენთვის ხარისხი პრიორიტეტულია. 2017 წელს პროდუქციის წარმოება რა ხარისხითაც დავიწყეთ, ახლაც ზუსტად იგივე ხარისხი გვაქვს. მოგეხსენებათ, ხარისხის გაფუჭება არასახარბიელო შედეგის მომტანია. ყველაფერს ვაკეთებთ იმისთვის, რომ პრემიუმ ხარისხი შევინარჩუნოთ “, - აცხადებს გიორგი გომელაური.

ცნობისთვის, კომპანია საერთო ჯამში 50-მდე სხვადასხვა, შეფუთვის პროდუქციას აწარმოებს, რომელიც ძირითადად 4 კატეგორიად იყოფა: თაფლის ასორტიმენტი, მურაბა/ჯემი, თაფლის დისტილატი (დისტილირებული ალკოჰოლური სასმელი თაფლისგან) და გოზინაყი. პროდუქცია წარმოდგენილია ისეთ დიდ სავაჭრო ქსელებში, როგორიც არის "კარფური", "აგროჰაბი", "გუდვილი", "ევროპროდუქტი", და სხვა.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა