SOLO-სთან პარტნიორობით, ნათელა გრიგალაშვილის გამოფენა „ცვალებადი ლანდშაფტები“ იხსნება
SOLO კულტურული ინიციატივების და ქართველი ხელოვანების მხარდაჭერას განაგრძობს. სწორედ ამ მიზნით, SOLO-ს ინიციატივითა და პარტნიორობით, ნათელა გრიგალაშვილის გამოფენა „ცვალებადი ლანდშაფტები“ იხსნება.
გამოფენა 6 დეკემბრიდან 31 იანვრამდე, ქართული სახვითი ხელოვნების მუზეუმში იქნება წარმოდგენილი.
გამოფენის შესახებ:
„ცვალებადი ლანდშაფტები“ მაღალმთიანი აჭარის მომთაბარეთა ცხოვრების ერთგვარი ვიზუალური კვლევაა, სადაც ადგილობრივი ოჯახები დღემდე აგრძელებენ მთასა და ბარს შორის სეზონურ მიგრაციას. პასტორალური მომთაბარეობის ტრადიციამ, რომელიც აქ უკვე საუკუნეებია არსებობს, დიდი გავლენა მოახდინა ამ თემის ცხოვრების რიტმისა და გარემოსთან ურთიერთობის ჩამოყალიბებაზე. მიუხედავად იმისა, რომ დღეისათვის, უფრო და უფრო მეტი ადამიანი ტოვებს ამ კუთხეს, მომთაბარეობის წესი რეგიონის კულტურული იდენტობის განუყოფელ ნაწილად რჩება.
უკვე ათ წელზე მეტია, ნათელა გრიგალაშვილი მუდმივად მოგზაურობს ამ მხარეში, აკვირდება და აღბეჭდავს ადგილობრივთა ყოველდღიურობას, ტრადიციებსა და გარემოს, რომელშიც ისინი ცხოვრობენ. მისი ფოტოები ახლო და ინტიმური პერსპექტივიდან გვიამბობს იმ ყოფით ფრაგმენტებზე, რომლებიც ამგვარი ცხოვრების წესს ქმნის და სირთულეებზე, რაც მას ახლავს.
ეს სერია მოგვითხრობს იმ ცოცხალი ტრადიციის შესახებ, რომელიც სოციალური და ეკონომიკური პრობლემების გავლენით, მუდმივად იცვლება და ცდილობს, ყურადღება გაამახვილოს არა მხოლოდ იმ ადათ-წესებზე, რომლებსაც გაქრობა ემუქრება, არამედ ადამიანებზე, რომლებიც მყიფე თანადროულობის მიუხედავად, დღემდე ინარჩუნებენ წინაპართა მიერ შექმნილ კოლექტიურ მეხსიერებასა და კულტურულ იდენტობას.
ღონისძიების შესახებ დეტალური ინფორმაციის მისაღებად, ეწვიეთ ვებგვერდს.
სხვა სიახლეები
ბრენდის მთავარი კონკურენტული უპირატესობა უნიკალური პროდუქტია, რომლის ანალოგიც ბაზარზე არ არსებობს - JRB - ჯეიარბი
04.12.2025.12:00
კომპანია JRB – ჯეიარბი ალკოჰოლური სასმელების მწარმოებელი ბრენდია, რომელიც 2018 წელს დაარსდა. მეტი ინფორმაციისთვის Business Insider Georgia კომპანიის წარმომადგენელს, გიორგი ბიჭიაშვილს ესაუბრა.
როგორია კომპანიის საქმიანობის სფეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?
კომპანია JRB – ჯეიარბი ალკოჰოლური სასმელების მწარმოებელი ბრენდია, რომელიც 7 წლის წინ შეიქმნა იმ იდეით, რომ ქართულ ტრადიციებსა და თანამედროვე გემოვნებას შორის უნიკალური ხიდი აეშენებინა. ბაზარზე ჩვენი პროდუქცია აქტიურად იყიდება, მათ შორის საქართველოს საჰაერო და სახმელეთო DUTY FREE ზონებშიც, სადაც უცხოელი და ადგილობრივი მომხმარებელი ერთნაირი ინტერესით ეცნობა ბრენდს.
მომხმარებლებს ვთავაზობთ სასმელებს, რომელთა ანალოგი არ არსებობს — გამორჩეული გემოებით, რომლებიც 8000-წლიანი ქართული ღვინის ისტორიასა და მემკვიდრეობას გადმოსცემს.
როგორ აფასებთ მოთხოვნას და ინტერესს ზოგადი თვალსაზრისით?
მოთხოვნა ბოლო წლებში სტაბილურად მზარდია. მომხმარებლები აქტიურად ეძებენ პროდუქტებს, რომლებიც ხარისხის გარდა განსაკუთრებულ ისტორიასაც ატარებენ და ისინი სწორედ ამაში ხედავენ ჩვენი ბრენდის ღირებულებას. Duty free -ში და ტურისტულ სივრცეებში კი განსაკუთრებით ჩანს უცხოელი მგზავრების ინტერესი, რაც კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ ჩვენს ქართულ ბრენდს გლობალურ ბაზარზე მნიშვნელოვანი პოტენციალი გააჩნია.

რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?
JRB-ის მთავარი კონკურენტული უპირატესობა არის უნიკალური პროდუქტი, რომლის ანალოგიც ბაზარზე არ არსებობს.
ჩვენი ძლიერი მხარეებია:
როგორია JRB-ის სამომავლო გეგმები?
მომავალი რამდენიმე წელი JRB-სთვის აქტიური განვითარების ეტაპია. ვგეგმავთ: