მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ყველა ვიდეოყველა სიახლე
ბიზნეს მედია - Bank of Georgia
flag
AMD 7084.6
-0.0013
flag
AZN 1.5886
-0.0003
flag
CNY 38.235
0.0024
flag
EUR 3.1496
0.0142
flag
GBP 3.5885
0.0241
flag
KZT 53.62
0.0047
flag
TRY 0.0636
-0.0001
flag
USD 2.701
-0.0005

SOLO-სთან პარტნიორობით, ნათელა გრიგალაშვილის გამოფენა „ცვალებადი ლანდშაფტები“ იხსნება

news image

SOLO კულტურული ინიციატივების და ქართველი ხელოვანების მხარდაჭერას განაგრძობს. სწორედ ამ მიზნით, SOLO-ს ინიციატივითა და პარტნიორობით, ნათელა გრიგალაშვილის გამოფენა „ცვალებადი ლანდშაფტები“ იხსნება.

გამოფენა 6 დეკემბრიდან 31 იანვრამდე, ქართული სახვითი ხელოვნების მუზეუმში იქნება წარმოდგენილი.

გამოფენის შესახებ:

„ცვალებადი ლანდშაფტები“ მაღალმთიანი აჭარის მომთაბარეთა ცხოვრების ერთგვარი ვიზუალური კვლევაა, სადაც ადგილობრივი ოჯახები დღემდე აგრძელებენ მთასა და ბარს შორის სეზონურ მიგრაციას. პასტორალური მომთაბარეობის ტრადიციამ, რომელიც აქ უკვე საუკუნეებია არსებობს, დიდი გავლენა მოახდინა ამ თემის ცხოვრების რიტმისა და გარემოსთან ურთიერთობის ჩამოყალიბებაზე. მიუხედავად იმისა, რომ დღეისათვის, უფრო და უფრო მეტი ადამიანი ტოვებს ამ კუთხეს, მომთაბარეობის წესი რეგიონის კულტურული იდენტობის განუყოფელ ნაწილად რჩება.

უკვე ათ წელზე მეტია, ნათელა გრიგალაშვილი მუდმივად მოგზაურობს ამ მხარეში, აკვირდება და აღბეჭდავს ადგილობრივთა ყოველდღიურობას, ტრადიციებსა და გარემოს, რომელშიც ისინი ცხოვრობენ. მისი ფოტოები ახლო და ინტიმური პერსპექტივიდან გვიამბობს იმ ყოფით ფრაგმენტებზე, რომლებიც ამგვარი ცხოვრების წესს ქმნის და სირთულეებზე, რაც მას ახლავს.

ეს სერია მოგვითხრობს იმ ცოცხალი ტრადიციის შესახებ, რომელიც სოციალური და ეკონომიკური პრობლემების გავლენით, მუდმივად იცვლება და ცდილობს, ყურადღება გაამახვილოს არა მხოლოდ იმ ადათ-წესებზე, რომლებსაც გაქრობა ემუქრება, არამედ ადამიანებზე, რომლებიც მყიფე თანადროულობის მიუხედავად, დღემდე ინარჩუნებენ წინაპართა მიერ შექმნილ კოლექტიურ მეხსიერებასა და კულტურულ იდენტობას.

ღონისძიების შესახებ დეტალური ინფორმაციის მისაღებად, ეწვიეთ ვებგვერდს.

news banner
ანი ლიპარტელიანი ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image ბრენდის მთავარი კონკურენტული უპირატესობა უნიკალური პროდუქტია, რომლის ანალოგიც ბაზარზე არ არსებობს - JRB - ჯეიარბი

04.12.2025.12:00

კომპანია JRB – ჯეიარბი ალკოჰოლური სასმელების მწარმოებელი ბრენდია, რომელიც 2018 წელს დაარსდა. მეტი ინფორმაციისთვის Business Insider Georgia კომპანიის წარმომადგენელს, გიორგი ბიჭიაშვილს ესაუბრა.


როგორია კომპანიის საქმიანობის სფეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?

კომპანია JRB – ჯეიარბი ალკოჰოლური სასმელების მწარმოებელი ბრენდია, რომელიც 7 წლის წინ შეიქმნა იმ იდეით, რომ ქართულ ტრადიციებსა და თანამედროვე გემოვნებას შორის უნიკალური ხიდი აეშენებინა. ბაზარზე ჩვენი პროდუქცია აქტიურად იყიდება, მათ შორის საქართველოს საჰაერო და სახმელეთო DUTY FREE ზონებშიც, სადაც უცხოელი და ადგილობრივი მომხმარებელი ერთნაირი ინტერესით ეცნობა ბრენდს.

მომხმარებლებს ვთავაზობთ სასმელებს, რომელთა ანალოგი არ არსებობს — გამორჩეული გემოებით, რომლებიც 8000-წლიანი ქართული ღვინის ისტორიასა და მემკვიდრეობას გადმოსცემს.

როგორ აფასებთ მოთხოვნას და ინტერესს ზოგადი თვალსაზრისით?

მოთხოვნა ბოლო წლებში სტაბილურად მზარდია. მომხმარებლები აქტიურად ეძებენ პროდუქტებს, რომლებიც ხარისხის გარდა განსაკუთრებულ ისტორიასაც ატარებენ და ისინი სწორედ ამაში ხედავენ ჩვენი ბრენდის ღირებულებას. Duty free -ში და ტურისტულ სივრცეებში კი განსაკუთრებით ჩანს უცხოელი მგზავრების ინტერესი, რაც კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ ჩვენს ქართულ ბრენდს გლობალურ ბაზარზე მნიშვნელოვანი პოტენციალი გააჩნია.

რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?

JRB-ის მთავარი კონკურენტული უპირატესობა არის უნიკალური პროდუქტი, რომლის ანალოგიც ბაზარზე არ არსებობს.

ჩვენი ძლიერი მხარეებია:

  • ისტორიისა და ინოვაციის გაერთიანება – 8000-წლიანი ღვინის კულტურის თანამედროვე ინტერპრეტაცია;
  • გემოები, რომლებიც მხოლოდ JRB-ს ეკუთვნის – არ ვიმეორებთ არსებულ სტანდარტებს;
  • მაღალი ხარისხი და კონტროლი მთელ წარმოების პროცესზე;
  • ბრენდის ამოცანა არა მხოლოდ სასმელის, არამედ ემოციის შექმნაა – 
  • მომხმარებელი გრძნობს ისტორიას, რომელიც თითოეულ ბოთლშია ჩადებული.

როგორია JRB-ის სამომავლო გეგმები?

მომავალი რამდენიმე წელი JRB-სთვის აქტიური განვითარების ეტაპია. ვგეგმავთ:

  • საოპერაციო მასშტაბირების გაზრდას – უფრო ფართო წარმოებასა და ახალი პროდუქტების ხაზის დამატებას;
  • ექსპორტის მიმართულებით გაფართოებას, რათა ქართული ალკოჰოლური ბრენდი უფრო მეტ საერთაშორისო ბაზარზე გახდეს ხელმისაწვდომი;
  • ბრენდის ცნობადობის ზრდას, როგორც საქართველოში, ისე საზღვარგარეთ, თანამედროვე მარკეტინგული სტრატეგიებით;
  • მომხმარებლისთვის ახალი გემოების და ინოვაციური სერიის შეთავაზებას, რომელიც ქართულ ტრადიციებს კიდევ უფრო კარგად დაანახებს.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა