,,სითი მენეჯმენტ გრუპი’’ - დასუფთავების კომპანია, რომელიც თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით განვითარდა
,,სითი მენეჯმენტ გრუპი’’ ერთ-ერთი იმ კომპანიათაგანია, რომელმაც წლების განმავლობაში, საკუთარი გამოცდილებით, პროფესიონალიზმითა და სანდოობით ბაზარზე ლიდერი პოზიციის დაკავება შეძლო. კომპანია 2012 წელს დაფუძნდა, როგორც დასუფთავების სერვისის მიმწოდებელი და ის სხვადასხვა ორგანიზაციასა და კომპანიას ემსახურებოდა.
პრაქტიკამ და ბაზრის მოთხოვნამ ახალი გზები გახსნა - სწორედ ასე დაიწყო ,,სითი მენეჯმენტ გრუპის’’ ტრანსფორმაცია სრულფასოვან მენეჯმენტ კომპანიამდე.
„დასუფთავების იდეა ჩემს მეგობარს გაუჩნდა და ასე დავიწყეთ. პირველი გამოცდილება საკმაოდ წარმატებული აღმოჩნდა, ამიტომ გადავწყვიტეთ, საქმიანობა უფრო მასშტაბურად გაგვეგრძელებინა. დღეს ,,სითი მენეჯმენტ გრუპი’’ აუთსორსზე დასუფთავების მიმართულებით 50-მდე მსხვილ კომპანიას და 26 საცხოვრებელ კომპლექსს ემსახურება. უზრუნველყოფს ათასობით მაცხოვრებელს მიაწოდოს ხარისხიანი და გამართული მომსახურება“, - ამბობს ნიკა ჯორბენაძე, ,,სითი მენეჯმენტ გრუპის’’ დამფუძნებელი.
2017 წლიდან კომპანიის საქმიანობა მნიშვნელოვნად გაფართოვდა: დასუფთავების სრულ მომსახურებას, რაც გულისხმობს ნებისმიერი ტიპის ობიექტის გენერალურ თუ რემონტის შემდგომ დალაგებას, როგორც ფიზიკური ისე იურიდიული პირებისთვის, დაემატა საცხოვრებელი კომპლექსების მოვლის სერვისი — მათ შორის უსაფრთხოების უზრუნველყოფა, ტექნიკური მხარდაჭერა, ლიფტებისა და აუზების მომსახურება, საერთო სივრცეების მოვლა და სხვა აუცილებელი სამუშაოები.
ნიკას თქმით, ,,სითი მენეჯმენტ გრუპის’’ ყველაზე დიდი უპირატესობა გამოცდილებაა. „ალბათ, ერთ-ერთი პირველები ვიყავით, ვინც საქართველოში საცხოვრებელი კომპლექსების მომსახურება დაიწყო. ვფიქრობ, სანდოობა - ეს არის ჩვენი ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი უპირატესობა”.
მნიშვნელოვან როლს კომპანიის განვითარებაში თიბისისთან თანამშრომლობაც ასრულებს. როგორც ნიკა ამბობს, თიბისის სახელფასო სერვისები და საკრედიტო ხაზი დიდი კომფორტია, განსაკუთრებით იმ მხრივ, რომ უზრუნველყოფილია სტაბილური ფინანსური ციკლი - თანამშრომლებს ხელფასი დროულად ერიცხებათ, ხოლო კომპანიას შესაძლებლობა აქვს, ოპერაციული პროცესები შეუფერხებლად წარმართოს.
დღეს ,,სითი მენეჯმენტ გრუპი’’ თბილისის მასშტაბით ფართო ქსელით მუშაობს, ხოლო ბათუმში მცირე, მაგრამ მზარდი რესურსით არის წარმოდგენილი. კომპანიის მთავარი მიზანი მომავალშიც იგივე რჩება - განვითარდეს, განავითაროს მომსახურების ხარისხი და კიდევ უფრო მეტი საცხოვრებელი კომპლექსისთვის გახდეს სანდო პარტნიორი.
დღის ტოპ 10 სიახლე
უმსხვილესი ჩინური ავიაკომპანია Air China თბილისსა და პეკინს შორის რეგულარულ საჰაერო მიმოსვლას იწყებს
სხვა სიახლეები
"სვანურის" რძის პროდუქტების მოხმარება და წარმოება ბოლო სამი თვის განმავლობაში დაახლოებით 30%-ით არის გაზრდილი - ინტერვიუ კომპანიის დამფუძნებელთან
14.11.2025.12:00
სვანური • Svanuri რძის პროდუქტების მწარმოებელი კომპანიაა, რომელიც 20 წელია ბაზარზე ოპერირებს. კომპანიაში არსებულ სიახლეებსა და სამომავლო გეგმებზე Business Insider Georgia „სვანურის“ დამფუძნებელს გიორგი ლიპარტელიანს ესაუბრა.
„კომპანიამ მიმდინარე წლის ივნისის თვეში დამატებით მიიღო ფინანსური რესურსი საქართველოს ბანკიდან და უკვე დაიწყო გეგმების განხორციელება: ახალი მანქანა-დანადგარების შეძენა და საწარმოო სივრცეების მშენებლობა.
ინვესტიციის ფარგლებში, გაიზრდება მანქანა-დანადგარების წარმადობა, რაც საშუალებას მოგვცემს ქართულ ბაზარზე რძის პროდუქტებზე არსებული გაზრდილი მოთხოვნა დავაკმაყოფილოთ. აღსანიშნავია, რომ "სვანურის" რძის პროდუქტების მოხმარება და შესაბამისად, წარმოება, ბოლო სამი თვის განმავლობაში დაახლოებით 30%-ით არის გაზრდილი, რაც ძალიან პოზიტიური მაჩვენებელია. ჩვენ უკვე გვყავს ლოიალური მომხმარებლები და ვამაყობთ ამით.
იქედან გამომდინარე, რომ რძის პროდუქტები პირველადი მოხმარებისაა, ჩვენ ყოველთვის ვცდილობთ და გამოგვდის, რომ ყველა პოზიციის რძის პროდუქტზე (რძე, მაწონი, ხაჭო, არაჟანი, კარაქი) ფასები იყოს ადეკვატური, ყველამ შეძლოს ყოველდღიურად მათი შეძენა.
უახლოეს მომავალში კომპანიის ასორტიმენტს დაემატება ჭიქის და ბოთლის იოგურტები სხვადასხვა არომატებით, დისტრიბუციას გავუკეთებთ ძალიან საინტერესო დიეტურ და დაბალცხიმიან რძის პროდუქტებს, გვექნება ევროპული ყველიც, თუმცა არა "სვანური"-ს ბრენდის ქვეშ.
გვსურს აღვნიშნოთ, რომ საგრძნობლად გავაუმჯობესეთ საქართველოს მასშტაბით დისტრიბუციის ხარისხიც, პროდუქტის ხარისხთან ერთად, ჩვენთვის პრიორიტეტულია მაღაზიების დროული მომარაგება ყველა სტანდარტის დაცვით. შევიძინეთ ახალი სადისტრიბუციო სამაცივრე ავტომობილები და დავიმატეთ თანამშრომლებიც.
არსებითად გაუმჯობესდა ლაბორატორია, სადაც ყოველდღიურად ჩვენი პროდუქტი წარმოების პროცესშიც და დასრულების ეტაპზეც გადის არაერთ მნიშვნელოვან შემოწმებას, რათა საბოლოო პროდუქტის ხარისხში ვიყოთ დარწმუნებულები.
2026 წლიდან "სვანური" იწყებს ძალიან საინტერესო სოციალურ პროექტებს, რაზეც მოგვიანებით მოგახსენებთ “, - აცხადებს გიორგი ლიპარტელიანი.