საზღვაო მარშრუტის ცვლილებამ, იაპონიაში კივის ექსპორტი 20%-ით გაგვიძვირა - „ნერგეტა“
წითელ ზღვაზე შექმნილი პრობლემების გამო, იაპონიის ბაზარზე კივის ექსპორტი 20%-ით გაგვიძვირდა, - ამის შესახებ Business Insider Georgia-ს კომპანია „ნერგეტას“ დირექტორმა კოტე ვეკუამ განუცხადა.
მისი ინფორმაციით, ქართული კივის იაპონიის ბაზარზე გადატვირთვა ჯერ არ მომხდარა.
„7-მა კონტეინერმა გადალახა წითელი ზღვა ვიდრე სროლები დაიწყებოდა. მეორე ნაწილი 6 კონტეინერი საზღვაო კომპანიას აფრიკის გარშემო შემოვლითი მარშრუტით მიაქვს, რაც გადაზიდვებს კიდევ 15 დღით ახანგრძლივებს“, - ამბობს „ნერგეტას“ დირექტორი.
მისი თქმით, მარშრუტის ცვლილების გამო საზღვაო კომპანიამ, პროდუქტის გადაზიდვის საფასური გაზარდა. შესაძლოა, ტარიფი კიდევ გაიზარდოს. „1050 დოლარის დამატებით გადახდა მოგვიწევს თითო ორმოცტონიან კონტეინერზე. დაახლოებით 20% -ზე გაგვიძვირდა გადაზიდვის ტარიფი“.
მეწარმის ინფორმაციით, „ნერგეტას“ კივით დატვირთული 13 კონტეინერი კვლავ გზაშია. „რა მდგომარეობაში ჩავა იაპონიის ბაზარზე პროდუქტი, პროგნოზირება რთულია, რადგან მარშრუტმა გადაზიდვის ვადა 15 დღით გახანგრძლივდა“, - ამბობს კოტე ვეკუა.
როგორც კომპანიის წარმომადგენელი ამბობს, ექსპორტის გარდა, პრობლემები შეექმნება იმპორტს, რადგან საქართველოში ჩინეთიდან პროდუქცია ძირითადად საზღვაო გზით, წითელი ზღვის გავლით შემოდის.
იემენელი შიიტი „ჰუსიტები“ ისრაელ-ღაზის ომში პალესტინელებს უჭერენ მხარს და აცხადებენ, რომ თავს დაესხმებიან ყველა გემს, რომელიც ისრაელისკენ მიემართება.
ცნობილია, რომ წითელი ზღვა მსოფლიოში საწვავის და ტვირთების გადაზიდვებისთვის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი მარშრუტია.
იგივე თემაზე:
წითელ ზღვაში გემებზე თავდასხმების გამო, ქართული კივის ექსპორტი შეფერხდა - „ნერგეტა“
სხვა სიახლეები
03.10.2025.19:17
კახეთში, წინანდლის ისტორიულ მამულში, ბენე ექსკლუზივის ორგანიზებით და სტუდიო ლიბერთის სტრატეგიული პარტნიორობით, გაიმართა ქვეყნის მასშტაბით ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი ბიზნეს ფორუმი – Networking Georgia. ღონისძიებამ 800-ზე მეტი პროფესიონალი და 200-მდე კომპანია გააერთიანა. 2 დღის განმავლობაში, სხვადასხვა ინდუსტრიის წარმომადგენლებმა ერთმანეთს გამოცდილება გაუზიარეს და ურთერთთანამშრომლობის შესაძლებლობები განიხილეს.
სტუდიო ლიბერთის წარდგენით , ღონისძიების სპიკერმა ალექს ჩიქოვანმა, სტრატეგიული ბრენდინგის სააგენტო LIVE Branding-ის დამფუძნებელმა და CEO- მ ისაუბრა თანამედროვე ბრენდინგის მნიშვნელობაზე და მისი განვითარებისა და პოზიციონირების ახალ ტენდენციებზე.
სტუდიო ლიბერთი ეს არის, ლიბერთი ბანკის ახალი, პრემიუმ ბანკინგის მიმართულება.
სტუდიო ლიბერთიში მარტივად, ბარიერების გარეშე შეგიძლია მიიღო გამორჩეული, პრემიალური მომსახურება როგორც შენი ბიზნესის, ასევე პირადი ფინანსების სამართავად.