მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
ბიზნეს მრჩეველიშაინენერჯიAversi Pharma
flag
AMD 7063.7
-0.0105
flag
AZN 1.5973
-0.0006
flag
CNY 37.891
0.0014
flag
EUR 3.1753
-0.0122
flag
GBP 3.6772
-0.0193
flag
KZT 51.99
-0.0039
flag
TRY 0.0676
-0.0002
flag
USD 2.716
-0.0014

საქართველოში იმპორტირებული შაქრის 64%-ი ევროკავშირზე მოდის

news image

საქართველოში შაქრის იმპორტი 64%-იაა გაზრდილი. საქსტატის ინფორმაციით, 2025 წლის იანვარ-მარტში საქართველომ 12,633.85 ათასი დოლარის ღირებულების 20,866.12 ტონა შაქარი იყიდა. 2024 წლის პირველი კვარტლის მაჩვენებლებით კი იმპორტმა 12,734.82 ტონა შეადგინა. 

2025 წლის პირველ კვარტალში ქვეყანაში იმპორტირებული შაქრის 35%-ი საფრანგეთზე მოდის.

TOP 5 ქვეყანა, საიდანაც საქართველომ შაქარი იყიდა:

საფრანგეთი - 7,405.00 ტონა;

უკრაინა - 4,948.83 ტონა;

ნიდერლანდები - 2,286.00 ტონა;

პოლონეთი - 1,686.18 ტონა;

გერმანია - 1,417.98 ტონა.

სტატისტიკური მაჩვენებლების მიხედვით საქართველოში იმპორტირებული შაქრის 64%-ი ქვეყანაში ევროკავშირის ქვეყნებიდან შემოვიდა. 2025 წლის პირველ კვარტალში ევროკავშირიდან სულ 13,308.43 ტონა შაქარია იმპორტირებული.

news banner
გვანცა მახარაძე ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image როგორია "ესქეიფერების" საქმიანობის სპეციფიკა და სამომავლო გეგმები

11.07.2025.18:00

Escapers • ესქეიფერები ტურისტული კომპანიაა, რომელიც 2023 წლიდან ოპერირებს ბაზარზე. მეტი ინფორმაციისთვის Business Insider Georgia კომპანიის გაყიდვების ხელმძღვანელს ანი კეკელიას ესაუბრა.


როგორია კომპანიის საქმიანობის სპეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?

ტურისტული კომპანია „ესქეიფერები“ 2023 წლის ზაფხულიდან ოპერირებს გამყვანი ტურიზმის მიმართულებით. კომპანია გაერთიანებულია All Travel Services-ის ჰოლდინგში, რომელიც 12 წელზე მეტია წარმატებით საქმიანობს ავიაციისა და ტურიზმის სფეროში. ჰოლდინგში ასევე შედის:
• ATS Ground Handling – საავიაციო სერვისები;
• Georgian Travel Club – შემომყვანი ტურიზმი;
• QRENT – მანქანების გაქირავება.

„ესქეიფერები“ სთავაზობს მომხმარებლებს სრულ სერვისს უცხოეთში მოგზაურობისთვის:
• ავიაბილეთები;
• სასტუმროების დაჯავშნა;
• ტრანსფერები;
• დაზღვევა;
• ღონისძიებების ბილეთები;
• ტურისტული პაკეტები;
• თემატური ტურები და კრუიზები.

ჩვენ ვქმნით არასტანდარტულ, ინდივიდუალურად მორგებულ, შთამბეჭდავ გამოცდილებებს, „ესქეიფერების“ მიზანია გაამარტივოს, გააბედნიეროს და გაამრავალფეროვნოს მოგზაურობის პროცესი.

როგორ აფასებთ მოთხოვნას ზოგადი თვალსაზრისით?

ტურისტული ბაზარი აქტიურად აღდგა პანდემიის შემდგომ და მოთხოვნაც გაიზარდა. მოგზაური ეძებს უსაფრთხოებას და სიმარტივეს. სწორედ ამაზეა ჩვენი კომპანია ორიენტირებული.

მოთხოვნა ძირითადად მოდის შემდეგ სეგმენტებზე:
• ახალგაზრდები და სტუდენტები;
• ოჯახები;
• კორპორატიული ჯგუფები;
• მაღალი შემოსავლის მქონე მოგზაურები.

„ესქეიფერების“ მრავალფეროვანი შეთავაზებები და მოქნილი პირობები მაქსიმალურად პასუხობს ბაზრის მოთხოვნებს. მომხმარებელთა კმაყოფილება, განმეორებითი ჯავშნები და რეკომენდაციები არის ამის ნათელი დასტური.

რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?

ჩვენი ძირითადი კონკურენტული უპირატესობები არის:
• ჰოლდინგური რესურსი და გამოცდილება – გვაძლევს სტაბილურობასა და პროფესიონალურ მხარდაჭერას;
• მაღალი ხარისხის ინდივიდუალური სერვისი – ყოველი ტური მაქსიმალურად მორგებულია მომხმარებელზე;
• 24/7 კონსულტაცია – მუდმივი კომუნიკაცია მოგზაურებთან;
• ინოვაცია – ციფრული არხების და თანამედროვე ტექნოლოგიების ინტეგრაცია;
• სოციალური პასუხისმგებლობა – მდგრადი და ეთიკური ტურიზმის მხარდაჭერა;
• ექსკლუზიური პარტნიორები – სანდო პარტნიორები და განსაკუთრებული შეთავაზებები.

ეს მიდგომა საშუალებას გვაძლევს ვიყოთ გამორჩეული არამხოლოდ სერვისით, არამედ ღირებულებებითაც.

როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?

ჩვენი სტრატეგიული ხედვა მიმართულია გაფართოებაზე. მომავალში ვგეგმავთ:

• ახალი მიმართულებების დამატება — მათ შორის, ნაკლებად პოპულარულ მაგრამ საინტერესო ქვეყნებში;
• ინოვაციური ტურისტული პროდუქტების შექმნა — თემატური, გამაჯანსაღებელი, ჯგუფური და კრეატიული ტურები;
• ციფრული სერვისების გაუმჯობესება – ონლაინ დაჯავშნის პლატფორმის განვითარება;
• მრავალფეროვანი B2B პარტნიორობების გაფართოება – საერთაშორისო გამოფენებში მონაწილეობის გზით.

თანამედროვე და შინაარსით მდიდარი ტურიზმი არამარტო მოგზაურის, არამედ ქვეყნის განვითარების ნაწილია – ამ მიმართულებითაც ვაგრძელებთ მუშაობას.
ჩვენ გვჯერა, რომ „ესქეიფერები“ იქცევა რეგიონში ერთ-ერთ ყველაზე მნიშვნელოვან მოთამაშედ გამყვანი ტურიზმის სფეროში.

აღსანიშნავია, რომ კომპანიის მთავარი მიზანი თითოეული მომხმარებლის კეთილგანწყობა და სანდოობაა.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა