საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით, „ბახმაროს თასი 2025“ გაიმართა - გაიცანით გამარჯვებულები
საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით, 19 აგვისტოს, კურორტ ბახმაროში, ტრადიციული დოღი - „ბახმაროს თასი 2025“ გაიმართა.
ბახმაროში დოღის ტრადიციას საფუძველი გასული საუკუნის 30-იან წლებში ჩაეყარა, სპორტული შეჯიბრებაყოველწლიურად 19 აგვისტოს, მდინარე ბახვისწყლის მიმდებარედ იმართება.
ტრადიციული დოღის ფარგლებში ოთხი გარბენი შედგა, რომელთა მანძილი 1.200, 2.400, 2.400 და 4.800 მეტრს შეადგენდა და თითოეულში გამარჯვებული გამოვლინდა.
I გარბენი - „ნაბეღლავის თასი“
მისი გამარჯვებული გიორგი ცინცაძე გახდა, მეორე და მესამე ადგილი კი ჯემალ გორგაძემ და ლიზი ხოფერიამ დაიკავეს.
II გარბენი - „გურიის თასი“
გამარჯვებული გიორგი ცინცაძე გახდა. მეორე ადგილი კონსტანტინე კვაჭანტირაძემ, ხოლო მესამე - ნიკა ფერაძემ დაიკავა.
III გარბენი - „გმირების თასი“
შეჯიბრებაში გოგიტა კოწოწაშვილმა გაიმარჯვა. მეორე და მესამე ადგილი კი გიორგი ცინცაძემ და ნიკა ფერაძემ გადაინაწილეს.
ღონისძიების მთავარი, IV გარბენის - “ბახმაროს თასი“ მარულას გამარჯვებული და მთავარი პრიზის მფლობელი მფლობელი ნიკა ფერაძე გახდა. მეორე ადგილი თორნიკე თოდრიამ, ხოლო მესამე ადგილი ლუკა მჟავანაძემ დაიკავა.
ღონისძიება წყაროს წყალი საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით, „ბახმაროს", „ნაბეღლავისა" და ჩოხატაურის მუნიციპალიტეტის ორგანიზებით გაიმართა.
სხვა სიახლეები
25.08.2025.16:49
შემოქმედებითი ინდუსტრიის ფესტივალი AD BLACK SEA 2025 ტრადიციულად შავი ზღვის სანაპიროზე, ბათუმში, 11 სექტემბერს აიღებს სტარტს და 13 სექტემბერს გამარჯვებულთა დაჯილდოების ცერემონიით დასრულდება. ფესტივალის უცვლელი პარტნიორია თიბისი.
სამი დღის განმავლობაში, ფესტივალი უმასპინძლებს ინდუსტრიის წამყვანი პროფესიონალებისა და საინტერესო ადამიანების გამოსვლებს, ვორქშოფებსა და პანელურ განხილვებს. მათ შორის, შემოქმედებითი გუნდების სწორ მუშაობაზე ორიენტირებული კომპანიის - Let’s Lightbubl-ის დამფუძნებელი Tim Leake იქნება. ეს არის შესაძლებლობა, სფეროთი დაინტერესებული ადამიანები გაეცნონ შემოქმედებით ინდუსტრიაში არსებულ ტენდენციებს, გაიღრმაონ პროფესიული ცოდნა და გაიცნონ სფეროს წამყვანი პროფესიონალები.
ფესტივალი ყოველწლიურად დაჯილდოების ცერემონიით სრულდება, სადაც წინასწარ შერჩეული საერთაშორისო ჟიური გამარჯვებულებს სხვადასხვა კატეგორიაში გამოავლენს. კონკურსში მონაწილეობას იღებენ, როგორც ქართული, ასევე საერთაშორისო სააგენტოები მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნიდან.
თიბისი და AD BLACK SEA ფესტივალის დაარსებიდან, 2015 წლიდან პარტნიორები არიან. თიბისისთვის, შემოქმედებითი ინდუსტრიის მხარდაჭერა და მისი განვითარება ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი მიმართულებაა. AD BLACK SEA უკვე მეცხრე წელია იმართება ბათუმში, სადაც ევროპის და აზიის ქვეყნების წარმომადგენლები ერთმანეთს ცოდნასა და გამოცდილებას უზიარებენ.
წელს, უკვე მესამედ, AD BLACK SEA-ზე თიბისი წარადგენს ნომინაციას Young Creative და წლის ყველაზე შემოქმედებით ახალგაზრდას გამოავლენს.
ფესტივალის შესახებ მეტი ინფორმაციის მისაღებად ეწვიეთ ბმულს.
თიბისი ბრენდის ერთ-ერთი მთავარი ღირებულება, განვითარებაზე ორიენტირებულობაა. მსგავსი ღონისძიებები, აფართოებს შემოქმედებით თვალსაწიერს და ამ ინდუსტრიის წარმომადგენლებს აძლევს მოტივაციას, მიიღონ ახლი ცოდნა და გამოცდილება. არწმუნებს, რომ შეუძლებელიც შესაძლებელია, მთავარია სჯეროდეთ!