Sanex ქვეყნის მასშტაბით გაფართოებას და ახალი მიმართულების დამატებას გეგმავს - რა არის გადამზიდავი კომპანიის კონკურენტული უპირატესობა
კომპანია Sanex, რომელიც ახორციელებს ამანათების, პირადი გზავნილებისა და ასევე კომერციული ტვირთის საჰაერო, სატვირთო ტრანსპორტირებას მიმდინარე წელს ტვირთბრუნვის გაორმაგებაზე საუბრობს.
როგორც Business Insider Georgia-სთან Sanex-ის დამფუძნებელმა თამარ აბულაძემ განაცხადა, კომპანიამ საქმიანობა 2020 წელს ჩინეთიდან ამანათების ტრანსპორტირებით დაიწყო და ეტაპობრივად სხვადასხვა მიმართულებები დაამატა.
„დღეის მონაცემებით ჩვენს მაგალითზე ყველაზე აქტიური მიმართულება ჩინეთია და მასზე ჩვენი გადაზიდვების თითქმის 80%-ი მოდის.
ყველაზე მოთხოვნადი ჩინეთიდან საჰაერო გზით ტრანსპორტირებაა, რადგანაც კვირაში 3-4 რეისი გვაქვს. აქედან გამომდინარე ეს მომხმარებლების დაინტერესებას და კმაყოფილებას იწვევს. ჩვენ ისეთი ამანათების ტრანსპორტირებას ვახდენთ, რასაც სხვა ბევრი კომპანია ვერ უზრუნველყოფს“, - აცხადებს კომპანიის დამფუძნებელი.
მისი განმარტებით, Sanex-ს საჰაერო გადაზიდვებით ჩინეთიდან შეუძლია ელემენტების წამოღება, ფოვერბანკების ჩამოტანა, ასევე სუნამოების და სითხეების ჩამოტანა, რასაც სხვა გადამზიდავები ვერ უზრუნველყოფენ.
გადაზიდვების ბაზაზე Sanex-ის კონკურენტულ უპირატესობას რამდენიმე ფაქტორი განსაზღვრავს.
„რამდენიმე პუნქტია .პირველი ის, რომ Sanex უზრუნველყოფს სწრაფ საჰაერო გადაზიდვას და ამისთვის მინიმუმ 3-4 რეისი გაქვს კვირაში. მეორე - არ გაქვს მოცულობითი წონა. ეს კი იმას ნიშნავს, რომ დიდი ზომის და გაბარიტების ნივთები ჩვეულებრივად ჩამოგვაქვს. ჩვენ ტვირთი ჩამოგვაქვს რეალური წონით. მესამე არ გვაქვს „პინის“ ბარიერები, მომხმარებლები მოდიან, გვეკონტაქტებიან. მეოთხე - გვაქვს ფილიალების მზარდი ქსელი“, - აცხადებს Sanex-ის დამფუძნებელი.
Sanex-ი სერვისების გაფართოებაზე ინტენსიურად მუშაობს და ბოლო პერიოდში კომპანიამ საქართველოდან ევროპის მიმართულებით ამანათების ტრანსპორტირების სერვისი დაამატა.
„საკმაოდ კომფორტულ სერვისს ვთავაზობთ ჩვენს მომხმარებლებს. მოდიან ოფისში, გვაბარებენ ამანათებს და ჩვენ უზრუნველყოფთ შემდგომ მის ადგილზე 1 კვირაში ჩატანას“,- აცხადებს თამარ აბულაძე.
Sanex-ის გეგმებში შედის ასევე, სერვისებში ხელოვნური ინტელექტის დანერგვა, საიტის განახლება და ასევე მობილური აპლიკაციის ჩაშვება.
Sanex-ი ინფრასტრუქტურის გაფართოებასაც განაგრძობს და სექტემბერში თბილისში რიგით მესამე ოფისს დაამატებს. ასევე გეგმებშია ახალი მიმართულებების დამატება, რაზედაც კომპანია ინტენსიურ მოლაპარაკებებს აწარმოებს.
აღსანიშნავია, რომ Sanex-ი თანამშრომლობს ყველაზე გამოცდილ და სანდო სატვირთო ავიაკომპანიებთან. კომპანია მომხმარებლებს სთავაზობს მისამართს ჩინეთის და თურქეთის საწყობში, სადაც ხდება ამანათების შეჯგუფება, გადაფუთვა და შემდგომ მათი უსაფრთხო ტრანსპორტირება საქართველოში.
ჩამოსული ამანათების გატანა შესაძლებელია კომპანიის თბილისის ოფისებიდან, ასევე ბათუმისა და ქუთაისის ფილიალებიდან, ან საკურიერო მომსახურების მიღება მთელი საქართველოს მასშტაბით.
Sanex-ის ფილიალების მისამართებია
თბილისი, დიღმის მასივი 3კვ 3კორპ
სამუშაო საათები: ორშაბათიდან-პარასკევის ჩათვლით 11:00-18:00 საათამდე
შაბათს: 11:00-17:00 საათამდე.
593 809 809
თბილისი, დიდი დიღომი, გიორგი ბრწყინვალის N 30ა
სამუშაო საათები: ორშაბათიდან-პარასკევის ჩათვლით 11:00-18:00 საათამდე
შაბათს: 11:00-17:00 საათამდე.
593 809 809
თბილისი, მოსკოვის გამზირი 29დ
სამუშაო საათები: ორშაბათიდან-პარასკევის ჩათვლით 11:00-18:00 საათამდე
შაბათს: 11:00-17:00 საათამდე.
510 003 350
ქუთაისი, თამარ მეფის ქ. #53
სამუშაო საათები: ორშაბათიდან-პარასკევის ჩათვლით 11:00-18:00 საათამდე
შაბათს: 11:00-17:00 საათამდე.
514 809 809
ბათუმი, დ. თავდადებულის #67
სამუშაო საათები: ორშაბათიდან-პარასკევის ჩათვლით 11:00-18:00 საათამდე.
შაბათს: 11:00-17:00 საათამდე.
557 809 809
ზუგდიდი, ც. დადიანის ქ. #1
სამუშაო საათები: ორშაბათიდან-პარასკევის ჩათვლით 11:00-18:00 საათამდე.
შაბათს: 11:00-17:00 საათამდე.
514 10 20 20
რუსთავი, მესხიშვილის ქ. #16/47
სამუშაო საათები: ორშაბათიდან-პარასკევის ჩათვლით 11:00-18:00 საათამდე.
შაბათს: 11:00-17:00 საათამდე.
514 10 20 70
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
21.07.2025.19:00
„ბიზნეს ასისტენტი” - ეს არის პროექტი, რომელმაც ხელი უნდა შეუწყოს და გაუმარტივოს ცხოვრება ბიზნესს, - აცხადებს იუსტიციის სახლის თავმჯდომარე ვახტანგ ჟვანია, რომელიც დღეს გადაცემა „იმედის დილაში“ რუბრიკა Business Insider Georgia-ს სტუმარი იყო. როგორც ირკვევა, ბიზნეს ასისტენტის“ სერვისით სარგებლობა შესაძლებელია სხვადასხვა პერიოდის განმავლობაში და ასევე სერვისის დამატების შესაძლებლობასაც იძლევა.
„თავიდანვე ხაზი მინდა გავუსვა იმას, რომ ბიზნესისთვის იუსტიციის სახლთან ურთიერთობა არ არის ახალი ამბავი. ჩვენ ვართ მსოფლიოში მე მგონი ერთადერთი დაწესებულება, რომელიც საჯარო სერვისებთან ერთად ბიზნეს სერვისებსაც ვყიდით. ეს იქნება დაზღვევა თუ სხვა მიმართულებები. ეს არ არის პროექტი, რომელიც მოგებაზეა ორიენტირებული. ეს არის პროექტი, რომელმაც ხელი უნდა შეუწყოს და გაუმარტივოს ცხოვრება ბიზნესს. აქედან გამომდინარე, ის პაკეტები, რომელსაც იუსტიციის სახლი სთავაზობს ბიზნესს მორგებულია მათ ინტერესებზე. შეიძლება ბიზნესმა ისარგებლოს 3 თვიანი პაკეტით. 3 თვიანი, 6 თვიანი, 1 წლიანი, ასევე შესაძლებელია რაღაც სერვისების დამატება ან ამოკლება, ანუ ბიზნესს შეუძლია თავიდან ბოლომდე გადახედოს თავის საჭიროებებს, თავის ინტერესებს“, - აცხადებს ვახტანგ ჟვანია.
„ბიზნეს ასისტენტი“, ეს არის პროექტი, რომელიც სახელმწიფოსა და კერძო სექტორს შორის კიდევ უფრო გამარტივებულ და კომფორტულ თანამშრომლობას უწყობს ხელს.
პროექტი უკვე ფუნქციონირებს და მასში საქართველოში მოქმედი 20-მდე მსხვილი კომპანიაა ჩართული. „ბიზნეს ასისტენტი“ მომხმარებელს სთავაზობს სრულყოფილ სამართლებრივ დისტანციურ კონსულტაციას; სპეციალურ სივრცეს თბილისის ცენტრალურ იუსტიციის სახლში; გასვლით მომსახურებას სასურველ მისამართზე თბილისის მასშტაბით.