მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
ბიზნეს მრჩეველიშაინენერჯიAversi Pharma
flag
AMD 7073.8
0.0003
flag
AZN 1.5985
0.0001
flag
CNY 37.878
-0.0007
flag
EUR 3.1875
0.0004
flag
GBP 3.6909
-0.005
flag
KZT 52.32
0
flag
TRY 0.0679
-0.0001
flag
USD 2.7181
0.0001

საქართველოში პირველი საერთაშორისო მარკეტინგული ფესტივალი Touch.point 9 ივნისს გაიმართება

news image

საქართველოს ინოვაციების და ტექნოლოგიების სააგენტოს მხარდაჭერითა და Touch Platform-ისორგანიზებით, რომელიც უკვე 6 წელია საერთაშორისო ტექ. კონფერენციაებ მართავს, წელს, პირველადსაქართველოში, Martech ფესტივალს -  Touch.point - ს ატარებს

 

Touch.point განკუთვნილია მარკეტინგისა და ტექნოლოგიების სფეროში მომუშავე პროფესიონალებისთვის(როგორიცაა: მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელები, მარკეტინგის მენეჯერები, პროდუქტისმენეჯერები, სოც. მედიის მენეჯერები, ქონთენთ მენეჯერები, კრეატიული სააგენტოს ექაუნთ მენეჯერები,სტრატეგიული მარკეტინგის სპეციალისტები, სტრატეგები, პროდუქტის ინჟინრები, ტექ. მეწარმეები თუსხვა)   

 

ფესტივალის მთავარი მიზანია, აამაღლოს ადგილობრივ ბაზარზე მარკეტინგული ტექნოლოგიების მიმართცოდნა და არსებული ტექნოლოგიური გადაწყვეტების პრაქტიკაში ეფექტურ დანერგვას, მეტად შეუწყოსხელი

 

ტრადიციულად, გამორჩეულად საინტერესო ლაინაფით ფესტივალი აუდიტორიას დატვირთულ, საინტერესოინტერაქციებით, ინსპირაციითა  და დისკუსიებით  სავსე დღეს პირდება

 

ორგანიზატორებმა დაანონსეს სრული ლაინაფი :

  • ოკსანა ვალენტელის - “TikTok”-ის კრეატიული დირექტორი, დიდი ბრიტანეთი 
  • ენდი ჩაილდსი - “Meta”- ბიზნეს სტრატეგი და ფუტურისტი, გერმანია 
  • აიშა ხანი - “NIKE”- კრეატიული სტუდიის კრეატიული ბრენდინგის ხელმძღვანელი, იაპონია 
  • ერიკ შმალინი - “Media.Monks”-ის გლობალური მედიის ხელმძღვანელი, 2 “EMMY”-ის მფლობელი, აშშ
  • ერნარდო გონზალეზ - “Droga5”-ის კრეატიული დირექტორი, ნიუ იორკი, აშშ
  • ლაურა ვისკო - “GREY”- ის კრეატიული ხელმძღვანელი, ლონდონი, დიდი ბრიტანეთი 
  • ჯასეკ მარკოვსკი - “Google” დიცრული რეკლამის არქიტექტორი 
  • ორსუნ ფისტიკი - “Salesforce” მარკეტინგის რეგიონალური ხელმღძვანელი 
  • ადამ ნოვაკოვსკი - “Meta” კრეატიული სააგენტოს პარტნიორი 
  • დევიდ ქოქკლი - ბიზნეს კონსულტანტი, ეფლში 27 წლიანი გამოცდილებით
  • სალი ქერქაძე - ლივინგსტონის ვებ დეპარტამენტის ხელმძღვანელი 
  • არიამ ლელაშვილი - Optio- უფროსი პროდუქტ ოფიცერი 
  • ანდრო ჯავახიშვილი - JWT Metro სტრატეგიის ხელმძღვანელი 

 

 

 

 

 

 

 

  • ჯინო დოლინი - ტერმინალი, CEO 
  • ინი ჩაჩანიძე - Veli.Store, მომხმარებლის გამოცდილების ხელმძღვანელი 
  • ახტანგ მდივანი - Promofy.app, პროდუქტის ხელმძღვანელი
  • გიორგი ავალიანი - Holy Motors, დამფუძნებელი, კრეტიული დირექტორი 
  • უსუდან გიგინეიშვილი - Evido, Country Manager 
  • არიამ მენთეშაშვილი - PRS IN VIVO, ინსაითის ანალიტიკოსი 
  • გიორგი კინწურაშვილი - საქართველოს ბანკი, ციფრული ბანკინგის ეკოსისტემის ხელმძღვანელი 
  • ოთა ჩინჩალაძე - დამოუკიდებელი ბრენდ ექსპერტი 
  • ალი დადიანი - თი ბი სი ბანკი, ციფრული ბრენდ მენეჯერი 
  • გივი ჩხარტიშვილი - Hapttic, პროდუქტის ლიდი 

როგრამა დატვირთული იქნება პრეზენტაციებით,პანელური დისკუსიებით, ვორქშოფებით, კრეათონით, ნეთვორქინგით და საღამოს წვეულებით

 

ფესტივალის მთავარი თემებია

  • ონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი 
  • არკეტინგის ავტომაციების ხელსაწყოები 
  • რენდი და კულტურა
  • ომხმარებლის ქცევა 
  • ციფრული ქონთენთი დასთორითელინგი” 
  • არკეტინგი მეტავერსში

 

ყველა დამსწრეს news banner

ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image Fitch-მა GWP-ის მმართველი კომპანიის, Georgia Global Utilities-ის რეიტინგის პერსპექტივა სტაბილურიდან პოზიტიურისკენ გააუმჯობესა

09.07.2025.10:00

Fitch Ratings-მა გააუმჯობესა Georgia Global Utilities JSC-ის (GGU) საკრედიტო რეიტინგის პერსპექტივა სტაბილურიდან პოზიტიურამდე, და დაადასტურა კომპანიის IDR „BB-“ დონეზე.

შეფასების თანახმად, GGU-ის საინვესტიციო სტრატეგია კვლავ კონცენტრირებულია წყლის ქსელის ინფრასტრუქტურის განახლებაზე (დაკარგების შესამცირებლად), სატუმბი სადგურების მოდერნიზაციაზე(ენერგოეფექტურობის ზრდისა და მომხმარებლებზე ელექტროენერგიის მიწოდების გასაზრდელად), ასევე მრიცხველების სისტემისა და მომხმარებელთა მანიპულაციის გამოვლენის მექანიზმების გაუმჯობესებაზე.

Fitch Ratings-ის შეფასებით, ჯგუფის შემოსავლების დაახლოებით 85% მოდის რეგულირებულ წყალმომარაგებასა და ნარჩენი წყლების მომსახურებაზე, რაც გამყარებულია ტარიფების პროგნოზირებადობით 2026 წლის ბოლომდე, თბილისში არსებული პოზიციით და ქსელური ინფრასტრუქტურის პირდაპირი მფლობელობით.

ცნობისთვის, Georgia Global Utilities (GGU) თბილისის, მცხეთისა და რუსთავის წყალმომარაგების სისტემებისა (gwp) და ენერგეტიკული ობიექტების მმართველი კომპანიაა. GGU ფლობს ოთხ ჰიდროელექტროსადგურს 149 MWh ჯამური დადგმული სიმძლავრით: თეთრიხევიჰესს, ბოდორნაჰესს, საგურამოჰესსა და ჟინვალის ჰიდროელექტროსადგურს, რომელიც საქართველოში სიდიდით მეორეა წყალსაცავიან ჰიდროელექტორსადგურებს შორის.

2022 წლიდან კომპანიის 80%-იანი წილის მფლობელია ევროპის წყალმომარაგების ბაზრის ერთ-ერთი უმსხვილესი წარმომადგენელი ესპანური კომპანია FCC Aqualia, ხოლო 20%-ს საინვესტიციო ჰოლდინგი "საქართველოს კაპიტალი" ფლობს.

ესპანური წყალმომარაგების კომპანია FCC Aqualia წყლის მენეჯმენტის კომპანიაა, რომელსაც FCC (51%) და IFM Investors (49%) ფლობს. Aqualia მომხმარებელთა რაოდენობით მეოთხე უმსხვილესი წყლის მენეჯმენტის კომპანიაა ევროპაში და მეცხრე მსოფლიოში. აქუალია ემსახურება 45.2 მილიონ მომხმარებელს 18 ქვეყანაში, კერძოდ: საქართველოში, ესპანეთში, შეერთებულ შტატებში, საფრანგეთში, იტალიაში, მექსიკაში, ომანში, პერუში, პორტუგალიაში, კატარში, ალჟირში, საუდის არაბეთში, კოლუმბიაში, ჩილეში, ეგვიპტეში, არაბთა გაერთიანებულ საემიროებში, ჩეხეთსა და რუმინეთში.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა