მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
ბიზნეს მრჩეველიშაინენერჯი
flag
AMD 7116.9
-0.0001
flag
AZN 1.6051
-0.0008
flag
CNY 37.998
-0.0039
flag
EUR 3.1401
-0.0224
flag
GBP 3.6937
-0.0121
flag
KZT 53.23
-0.0019
flag
TRY 0.0692
-0.0002
flag
USD 2.7296
-0.0005

საერთაშორისო ბაზრების ათვისებას ვგეგმავთ - Mimo

news image

Mimo • მიმო მომხმარებლებს  მრავალფეროვან, საბავშვო პროდუქციას, სთავაზობს რომელიც  უსაფრთხო და ეკოლოგიურად სუფთა მასალისგან მზადდება. ბრენდი ბაზარზე 2021 წლიდან ოპერირებს. „მიმოსსიახლეებისა და სამომავლო გეგმების შესახებ, Business Insider Goergia კომპანიის თანადამფუძნებელს ანი ნიკოლაიშვილს ესაუბრა.

 

როგორია კომპანიის საქმიანობის სფეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და რას სთავაზობთ მომხმარებლებს? 

ქართული ბრენდი „მიმო" 2021 წელს შეიქმნა ორი მეგობრის მიერ. საქმიანობის პირველი ეტაპი პანდემიის პერიოდს დაემთხვა, რაც გარკვეულ სირთულეებთან იყო დაკავშირებული. თუმცა, ბრენდმა მალევე მოიპოვა მომხმარებლის სიყვარული, რამაც შესაძლებელი გახადა პროდუქციის ასორტიმენტის გაფართოება. კომპანია „მიმო" აწარმოებს საბავშვო ნივთებს, აქსესუარებს, „სპილო" ბალიშებს, სლინგებს, ფერად დასაფენ მატებს და ა.შ. მომხმარებლებს ვთავაზობთ მაღალი ხარისხის პროდუქციას, რომელიც დამზადებულია ეკოლოგიურად სუფთა ნედლეულისგან და ორიენტირებულია ბავშვების ბედნიერებასა და მშობლების კომფორტზე.

 

როგორია კომპანიის ასორტიმენტი?

ჩვენი ასორტიმენტი საკმაოდ მრავალფეროვანიაუახლოეს მომავალში ვგეგმავთ მის კიდევ უფრო გაფართოებას.

 

როგორ აფასებთ მოთხოვნას ზოგადი თვალსაზრისით?

საბავშვო პროდუქციაზე მოთხოვნა ჩვენს ბაზარზე მზარდია. თუმცა, მომხმარებელი ასეთ დროს ფრთხილია და უპირატესობას ძირითადად მაღალ ხარისხს ანიჭებს. ვინაიდან საქმე ბავშვებს ეხება, ჩვენ ყველაფერს ვაკეთებთ იმისათვის, რომ წარმოებული პროდუქცია უსაფრთხო და კომფორტული იყოს ჩვილებისა და მოზარდებისთვის. ჩვენი მიზანია, ასევე, გავუმარტივოთ და გავულამაზოთ ბავშვის გაზრდის პროცესი მშობლებს.

 

რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად? 

როგორც ჩვენი მომხმარებლები აღნიშნავენ, „მიმო" ბაზარზე გამორჩეულად ფერადი და ესთეტიკური ბრენდია. ჩვენი მიზანი თავიდანვე იყო ვყოფილიყავით განსხვავებული და გვქონოდა ინდივიდუალიზმი. ვფიქრობ, ჩვენს მიერ შექმნილი ფერთა პალიტრის მეშვეობით ეს მოვახერხეთ. „მიმო" დღეს თავისი ინდივიდუალური ფერებით გამოირჩევა, რომელიც მას ყველა სხვა ბრენდისგან განასხვავებს. გარდა ამისა, მუდმივად ვცდილობთ ახალი პროდუქციის შექმნას და კომპანიის განვითარებას. განსაკუთრებული დამოკიდებულება გვაქვს ჩვენს მომხმარებლებთან. მათი აზრი ჩვენთვის მუდამ საინტერესოა და ჩვენი დამოკიდებულებაც მათდამი მუდამ ლოიალური და მეგობრულია.

 

როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები? 

სამომავლო მოკლევადიანი გეგმა კომპანიის პროდუქციის მრავალფეროვნებას და გაყიდვების კონკრეტულ ნიშნულამდე აწევას გულისხმობს. ასევე, უახლოეს მომავალში გვსურს "მიმოს" საკუთარი მაღაზიის გახსნა, სადაც მომხმარებლებს შეეძლებათ უშუალოდ გაეცნონ ჩვენს სრულ ასორტიმენტს. გრძელვადიან პერსპექტივაში კი უცხოური ბაზრების ათვისებას განვიხილავთ. არსებობს კონკრეტული შესაძლებლობები ამ მიმართულებით, რომელზეც კომპანია აქტიურად მუშაობს და დიდი იმედი გვაქვს, რომ ქართული ბრენდიმიმო" მალე საერთაშორისო ბაზარზეც გავა.

news banner
ანი ლიპარტელიანი ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image Blue Sky Apart-Hotel – ახალი სტანდარტი კომფორტული დასვენებისა და ცხოვრებისათვის ბათუმში

13.06.2025.18:00

BlueSky Apart-Hotel წარმოადგენს პრემიუმ კლასის აპარტოტელს, რომელიც განთავსებულია BlueSky Tower - ის 7-36 სართულებზე. როგორც Business Insider Georgia-სთან კომპანია HSC Group Hospitality-ს დირექტორმა გიორგი დოლიძემ განაცხადა, თანამედროვე მულტიფუნქციური კომპლექსი აერთიანებს ორ ბლოკს, რომელთაგან ‘A’ ბლოკში უახლოეს მომავალში 795 მაღალი კლასის სასტუმროს ტიპის აპარტამენტი გაიხსნება. აღნიშნულ ბლოკში ასევე დაგეგმილია საერთაშორისო ბრენდის – Holiday Inn Resort-ის გახსნა, რომელიც მომდევნო წლისთვისაა დაგეგმილი.

„კომპლექსის ‘B’ ბლოკში განთავსებულია დაახლოებით 1,300 მაღალი დონის საცხოვრებელი რეზიდენცია. სამომავლოდ კი დაგეგმილია ობიექტის გაერთიანება ისეთი მნიშვნელოვანი სივრცეებით, როგორებიცაა: კაზინო, კომერციული ზონები. სასტუმროს ნაწილში კი რესტორანი, ტერასა, საცურაო აუზი და სრულფასოვანი სპა ინფრასტრუქტურა.

Blue Sky Apart-Hotel გათვლილია როგორც ადგილობრივ, ისე საერთაშორისო ვიზიტორებზე და მომხმარებლებს სთავაზობს უნიკალურ მდებარეობას, პრემიუმ მომსახურებას, დაუვიწყარ ხედებსა და სრულად აღჭურვილ, თანამედროვე სტანდარტების აპარტამენტებს. აქ ყველაფერი გათვალისწინებულია იმისთვის, რომ სტუმარმა ბათუმში ყოფნის განმავლობაში იგრძნოს სიმშვიდე, კომფორტი და ხარისხი.

HSC Group Hospitality-ს დირექტორის თქმით, აპარტოტელი მიმართულია საშუალო და მაღალი სეგმენტის დამსვენებლებზე – ინდივიდუალურ მოგზაურებზე, ოჯახებზე და ბიზნეს ვიზიტორებზე. კომპლექსში წარმოდგენილია აპარტამენტების სხვადასხვა კატეგორიები:

- Studio Alley & Sea View
- One-Bedroom Suite Alley & Sea View
- Studio Yard View
- One-Bedroom Suite Yard View

აპარტამენტების ფართობი მერყეობს 30-70 კვ.მ-მდე, რაც სტუმრებს აძლევს შესაძლებლობას, აირჩიონ მათ საჭიროებებზე მორგებული გეგმარება, ხედითა და სართულით.

ობიექტის ლოკაცია ერთ-ერთი მთავარი უპირატესობაა: Blue Sky Apart-Hotel მდებარეობს გმირთა ხეივანზე, შავი ზღვის თაღის მიმდებარედ. პლაჟამდე მისასვლელად სულ რაღაც 5 წუთია საკმარისი, 2 წუთში შეგიძლიათ ესტუმროთ ბათუმის სტადიონს, 1 წუთის სავალზეა Black Sea Mall, ხოლო იუსტიციის სახლამდე მისასვლელად მხოლოდ 3-4 წუთი დაგჭირდებათ. ეს ხელსაყრელი მდებარეობა სტუმრებს სთავაზობს სწრაფ და მარტივ წვდომას ბათუმის მთავარ ტურისტულ ლოკაციებთან.

Blue Sky Apart-Hotel შედის წარმატებული სამშენებლო-დეველოპერული კომპანია LikeHouse - ის ჯგუფში, რომლის პორტფოლიოშიც არაერთი მასშტაბური და წარმატებული პროექტია. Blue Sky Tower წარმოადგენს 200 მილიონი ლარის ინვესტიციას და გამოირჩევა მაღალი ენერგოეფექტურობით, მდგრადობითა და უმაღლესი ხარისხის სამშენებლო და სარემონტო მასალების გამოყენებით. უშუალოდ Blue Sky Apart-Hotel - ში საშუალოდ დასაქმებული იქნება 150 ადამიანი.

HSC Group Hospitality პროექტს Pre-Opening-სა და პროექტის საკონსულტაციო მომსახურებებს უწევს.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა