საერთაშორისო ბაზრების ათვისებას ვგეგმავთ - Mimo
Mimo • მიმო მომხმარებლებს მრავალფეროვან, საბავშვო პროდუქციას, სთავაზობს რომელიც უსაფრთხო და ეკოლოგიურად სუფთა მასალისგან მზადდება. ბრენდი ბაზარზე 2021 წლიდან ოპერირებს. „მიმოს“ სიახლეებისა და სამომავლო გეგმების შესახებ, Business Insider Goergia კომპანიის თანადამფუძნებელს ანი ნიკოლაიშვილს ესაუბრა.
როგორია კომპანიის საქმიანობის სფეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?
ქართული ბრენდი „მიმო" 2021 წელს შეიქმნა ორი მეგობრის მიერ. საქმიანობის პირველი ეტაპი პანდემიის პერიოდს დაემთხვა, რაც გარკვეულ სირთულეებთან იყო დაკავშირებული. თუმცა, ბრენდმა მალევე მოიპოვა მომხმარებლის სიყვარული, რამაც შესაძლებელი გახადა პროდუქციის ასორტიმენტის გაფართოება. კომპანია „მიმო" აწარმოებს საბავშვო ნივთებს, აქსესუარებს, „სპილო" ბალიშებს, სლინგებს, ფერად დასაფენ მატებს და ა.შ. მომხმარებლებს ვთავაზობთ მაღალი ხარისხის პროდუქციას, რომელიც დამზადებულია ეკოლოგიურად სუფთა ნედლეულისგან და ორიენტირებულია ბავშვების ბედნიერებასა და მშობლების კომფორტზე.
როგორია კომპანიის ასორტიმენტი?
ჩვენი ასორტიმენტი საკმაოდ მრავალფეროვანია. უახლოეს მომავალში ვგეგმავთ მის კიდევ უფრო გაფართოებას.
როგორ აფასებთ მოთხოვნას ზოგადი თვალსაზრისით?
საბავშვო პროდუქციაზე მოთხოვნა ჩვენს ბაზარზე მზარდია. თუმცა, მომხმარებელი ასეთ დროს ფრთხილია და უპირატესობას ძირითადად მაღალ ხარისხს ანიჭებს. ვინაიდან საქმე ბავშვებს ეხება, ჩვენ ყველაფერს ვაკეთებთ იმისათვის, რომ წარმოებული პროდუქცია უსაფრთხო და კომფორტული იყოს ჩვილებისა და მოზარდებისთვის. ჩვენი მიზანია, ასევე, გავუმარტივოთ და გავულამაზოთ ბავშვის გაზრდის პროცესი მშობლებს.
რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?
როგორც ჩვენი მომხმარებლები აღნიშნავენ, „მიმო" ბაზარზე გამორჩეულად ფერადი და ესთეტიკური ბრენდია. ჩვენი მიზანი თავიდანვე იყო ვყოფილიყავით განსხვავებული და გვქონოდა ინდივიდუალიზმი. ვფიქრობ, ჩვენს მიერ შექმნილი ფერთა პალიტრის მეშვეობით ეს მოვახერხეთ. „მიმო" დღეს თავისი ინდივიდუალური ფერებით გამოირჩევა, რომელიც მას ყველა სხვა ბრენდისგან განასხვავებს. გარდა ამისა, მუდმივად ვცდილობთ ახალი პროდუქციის შექმნას და კომპანიის განვითარებას. განსაკუთრებული დამოკიდებულება გვაქვს ჩვენს მომხმარებლებთან. მათი აზრი ჩვენთვის მუდამ საინტერესოა და ჩვენი დამოკიდებულებაც მათდამი მუდამ ლოიალური და მეგობრულია.
როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?
სამომავლო მოკლევადიანი გეგმა კომპანიის პროდუქციის მრავალფეროვნებას და გაყიდვების კონკრეტულ ნიშნულამდე აწევას გულისხმობს. ასევე, უახლოეს მომავალში გვსურს "მიმოს" საკუთარი მაღაზიის გახსნა, სადაც მომხმარებლებს შეეძლებათ უშუალოდ გაეცნონ ჩვენს სრულ ასორტიმენტს. გრძელვადიან პერსპექტივაში კი უცხოური ბაზრების ათვისებას განვიხილავთ. არსებობს კონკრეტული შესაძლებლობები ამ მიმართულებით, რომელზეც კომპანია აქტიურად მუშაობს და დიდი იმედი გვაქვს, რომ ქართული ბრენდი „მიმო" მალე საერთაშორისო ბაზარზეც გავა.
დღის ტოპ 10 სიახლე
მოსაზრება
ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა
საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.
სხვა სიახლეები
21.05.2025.18:05
20-22 ივნისს თბილისი რეგიონში ყველაზე მასშტაბურ ტექნოლოგიურ ღონისძიებას – Global Tech Weekend Tbilisi 2025-ს უმასპინძლებს. ის სამი დღის განმავლობაში გაგრძელდება და ტექნოლოგიის სფეროს ქართველ და უცხოელ წარმომადგენლებს გააერთიანებს. ხელოვნური ინტელექტი (AI), ფინტექი (FinTech) გეიმინგი, WEB3, აგროტექნოლოგიები (AgriTech) მედია, ციფრული მარკეტინგი, კიბერსპორტი (E-Sport) - ეს არის მიმართულებები, რომლებზედაც ტექპროფესიონალები ღონისძიების ფარგლებში ისაუბრებენ.
Global Tech Weekend Tbilisi 2025-ის მხარდამჭერია „თეგეტა ჰოლდინგი“. კომპანიამ წლებია, ციფრული ტრანსფორმაცია ბიზნესმოდელისა და მომხმარებელთან ურთიერთობის გაუმჯობესების ფუნდამენტად აქცია. ღონისძიების მონაწილეებს „თეგეტას“ დიგიტალ ტრანსფორმაციისა და ციფრული პროდუქტების, მათ შორის Tegeta app-ის შესახებ ინფორმაციას, ჰოლდინგის ციფრული ტრანსფორმაციის ლიდი გაუზიარებს. ნიკა კოხოძე 21 ივნისს Global Tech Weekend Tbilisi 2025-ის მთავარ ღონისძიებაზე - Shaping the New Era გამოვა სიტყვით.
ნიკა კოხოძე, „თეგეტა ჰოლდინგის“ ციფრული ტრანსფორმაციის ლიდი: „თეგეტასთვის“ ციფრული ტრანსფორმაცია არ არის მხოლოდ პროექტი — ესაა ბიზნესის განვითარების ძირითადი ღერძი. გვიხარია, რომ Global Tech Weekend Tbilisi 2025 ფარგლებში საშუალება მოგვეცემა, ტექსფეროს წარმომადგენლებს გავუზიაროთ ჩვენი გამოცდილება. ციფრული ტრანსფორმაციის პროცესში შევქმენით მონაცემთა ერთიანი სტრუქტურა, მოვახდინეთ პროცესების ავტომატიზაცია, ციფრულ პროდუქტებზე აქცენტით.
Tegeta App სწორედ ამ ტრანსფორმაციის ერთ-ერთი მაგალითია, რომელიც მომხმარებელს ავტომობილზე ზრუნვას უმარტივებს. ის არის ერთგვარი ციფრული ასისტენტი, შენი მანქანის პერსონალური მენეჯერი. ეს აპლიკაცია მხოლოდ „თეგეტას“ მომხმარებლებისთვის არ შეგვიქმნია, ის იქნება ერთიანი პლატფორმა ყველა ავტომფლობელისთვის საქართველოში, მომავალში — რეგიონშიც.
Global Tech Weekend Tbilisi 2025-ი შესაძლებლობას მოგვცემს, საფუძველი ჩავუყაროთ პროფესიულ კომუნიკაციას, მივიღოთ უკუკავშირი იმ ადამიანებისგან, ვინც არა მხოლოდ გვისმენს, არამედ ხედავს განვითარების გლობალურ ტენდენციებსა და შესაძლებლობებს“.
Global Tech Weekend Tbilisi 2025-ის მთავარი კონფერენცია სახელწოდებით Shaping the New Era 21 ივნისს, Radio City | District 4-ში ჩატარდება და მას 3000-ზე მეტი სტუმარი, 100-ზე მეტი პარტნიორი კომპანია და სხვადასხვა ქვეყნიდან 80 სპიკერი დაესწრება. Radio City | District 4-ში ქართველი და უცხოელი წამყვანი ტექპროფესიონალები სხვადასხვა სცენაზე წარდგებიან: მოეწყობა მთავარი სცენა, სტარტაპების გამოფენა და კონკურსი, შიდა მცირე სცენა, Arrival Lab-სცენა, Co-Working სივრცე, მედიასივრცე და Chillout ზონა და სხვა. ბილეთების გაყიდვა მთავარი ღონისძიებისთვის უკვე დაწყებულია. სრული განრიგი კი ეტაპობრივად დაანონსდება.
ღონისძიების პირველ და მესამე დღეს, Global Tech Weekend Tbilisi 2025-ის ქოლგის ქვეშ, არსებული Community Partner-ები თბილისის მასშტაბით ტექნოლოგიებთან დაკავშირებულ სხვადასხვა უნიკალურ Side Event-ს გამართავენ.
Global Tech Weekend Tbilisi 2025-ზე დასწრება შეუძლია ნებისმიერ მსურველს, ვისაც ტექნოლოგიები და მასთან დაკავშირებული ციფრული სფეროები აინტერესებს, სურს, შეხვდეს ინვესტორებს და გაიცნოს ინდუსტრიის წამყვანი პროფესიონალები. გარდა ადგილობრივი მონაწილეებისა, ღონისძიება უმასპინძლებს სტუმრებს მსოფლიოს სხვადასხვა წერტილიდან, რაშიც აქტიურად არიან ჩართულები GTWT 2025-ის ბრენდელჩები – საერთაშორისო მასშტაბით ცნობილი ათი პროფესიონალი, რომელთა მხარდაჭერით სხვადასხვა ქვეყანაში ინფორმაციის გავრცელება და სტუმრების მოწვევა ხდება.
--
,,თეგეტა ჰოლდინგის” შესახებ: უმსხვილესი საავტომობილო კომპანია კავკასიასა და ცენტრალურ აზიაში მომხმარებელს საავტომობილო ეკოსისტემის სრულ სპექტრს სთავაზობს, რაც მსუბუქ, სატვირთო და სამშენებლო, ასევე კომერციულ, სამგზავრო და ინდუსტრიულ ტრანსპორტს მოიცავს. მთელი ქვეყნის მასშტაბით ,,თეგეტას” 28 სერვისცენტრი აქვს. „თეგეტა“ ექსკლუზიურად წარმოადგენს ცნობილ ბრენდებს Porsche, Volvo, Toyota, Mazda, Geely, Zeekr. სატვირთო და სპეცტექნიკის მიმართულებით ჰოლდინგის პარტნიორები არიან ისეთი დიდი ბრენდები, როგორებიცაა: MAN, JCB, HINO, LIEBHERR, BOMAG და სხვები. ,,თეგეტა” მსოფლიოს 300-ზე მეტი წამყვანი საავტომობილო ბრენდის უმსხვილესი იმპორტიორია საქართველოში. ,,თეგეტა ჰოლდინგი”, 3000-მდე თანამშრომლით, დღეს საქართველოში ერთ-ერთი უმსხვილესი დამსაქმებელია.