მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ყველა ვიდეოყველა სიახლე
ბიზნეს მედია - Bank of Georgia
flag
AMD 7070.6
0.0029
flag
AZN 1.5868
-0.0001
flag
CNY 38.307
0.0024
flag
EUR 3.1726
0.0045
flag
GBP 3.621
0.0123
flag
KZT 52.32
-0.0002
flag
TRY 0.0632
0
flag
USD 2.6978
-0.0003

„რთველისი“ იაპონიის ბაზარზე გავიდა

news image

ქართული ღვინის მწარმოებელი, მუდმივად ხარისხზე ორიენტირებული კომპანიართველისიიაპონიის ბაზარზე გავიდა. ამის შესახებ, Business Insider Georgia -ს კომპანიის მარკეტინგის მენეჯერმა მარიამ ფსუტურმა განუცხადა. მისივე თქმით, „რთველისმაპარტნიორული ხელშეკრულება გააფორმა იაპონიის ერთ-ერთ წამყვან სადისტრიბუციო კომპანიასთან და ამ ხელშეკრულების თანახმად, განახორციელა 10-ზე მეტი დასახელების ალკოჰოლური სასმლის ექსპორტი

 „კომპანია „რთველისმა" კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი ნაბიჯი გადადგა საერთაშორისო ბაზარზე და გააფორმა პარტნიორული ხელშეკრულება იაპონიის ერთ-ერთ წამყვან სადისტრიბუციო კომპანიასთან.

აღნიშნული ხელშეკრულების ფარგლებში, უკვე ექსპორტირებულია 10-ზე მეტი დასახელების ღვინო და მაღალალკოჰოლური სასმელი, მათ შორის როგორც ქვევრისა და კლასიკური ხაზის ღვინოები.

პარტნიორი კომპანია ფლობს თანამედროვე სტანდარტების შესაბამის ინფრასტრუქტურას და წარმოდგენილია იაპონიის უმნიშვნელოვანეს ქალაქებში:ტოკიო, ნაგოია, ოსაკა და ფუკუოკა, რაც უზრუნველყოფსრთველისის" პროდუქციის ხელმისაწვდომობას მთელს იაპონიაში. 

თანამშრომლობის ეტაპები აქტიურად ვითარდება – დაწყებულია ერთობლივი კამპანიები, ონლაინ დეგუსტაციები და კომუნიკაცია იაპონელ მომხმარებლებთან. 

ეს მნიშვნელოვანი ნაბიჯია ქართული ღვინის პოპულარიზაციისთვის აზიური ბაზრის ერთ-ერთ უმნიშვნელოვანეს ქვეყანასთან.  

კომპანიართველისი" აგრძელებს აზიურ ბაზარზე გაფართოებას და   თავისი წვლილის შეტანას ქართული მეღვინეობის გლობალური განვითარების პროცესში “, - აცხადებს კომპანიის მარკეტინგის მენეჯერი მარიამ ფსუტური.

ცნობისთვის, კომპანია აწარმოებს უმაღლესი ხარისხის ღვინოს და ყურძნისეულ წარმოშობის სხვა ალკოჰოლურ სასმელებს როგორიცაა: კლასიკური ქართული ღვინოტრადიციული ქვევრის ღვინო, შუშხუნა ღვინო, ბრენდი და ჭაჭა. „რთველისისმიზანი დაარსების დღიდან სახელის დამკვიდრებაა საქართველოს და მსოფლიო ბაზარზე, მაღალი ხარისხითა და დაუვიწყარი გემოებით.

news banner
ანი ლიპარტელიანი ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image Communal Hotels - თიბისი ბიზნესდაჯილდოების ფინალისტის ისტორია

17.12.2025.12:10

ბუტიკ სასტუმროს კონცეფცია მცირე ზომის, ინდივიდუალური ხასიათის მქონე სასტუმროს გულისხმობს, რომელიც სტანდარტულ, ქსელურ მოდელს არ მიჰყვება და სტუმარს არა უბრალოდ განთავსებას, არამედ უნიკალურ გამოცდილებას სთავაზობს. ასეთი სასტუმროები გამოირჩევა განსაკუთრებული დიზაინით, რომელიც ხშირად კონკრეტულ ისტორიას, იდეას ან ადგილობრივ კონტექსტს ეყრდნობა.

კომუნალ ბუტიკ სასტუმროების კონცეფციაც ასეთია: თბილისის ისტორიულ უბნებში, თელავსა და ქუთაისში მდებარე ოთხივე  მათგანს ინდივიდუალური სტილი, იმ ქალაქისთვის დამახასიათებელი ესთეტიკა და სამზარეულო აქვს.

როდესაც სტუმარმასპინძლობის სფეროში მრავალწლიანი გამოცდილება დაუგროვდა და 2017 წელს,  საკუთარი საქმის წამოწყება გადაწყვიტა, კაწა  სამსონაძემ ზუსტად იცოდა, რომ ერთ სასტუმროზე არ გაჩერდებოდა.

„ჩემი და მეუღლის ჩანაფიქრი თავიდანვე იყო, რომ საქართველოს  საუკეთესო კუთხეებში life style, ბუტიკ სასტუმროები მოგვეწყო. იმ პერიოდში, მსგავსი ნიშა არ არსებობდა და  ჩვენი წამოწყებაც მოთხოვნადი აღმოჩნდა. როდესაც პირველი სასტუმროს კარი სტუმრებისთვის გაიღო, ბაზარმა გვაჩვენა, რომ ეს სწორი გადაწყვეტილება იყო“, -გვიყვება კაწა, რომელიც  კომუნალის თითოეული სივრცის კონცეფციის დამუშავებაში დიდ ენერგიას დებს. ამიტომაა, რომ ყველა მათგანი ერთი მხრივ ინდივიდუალური ხელწერით გამოირჩევა, მეორე მხრივ კი, ბრენდის  საერთო ხედვის ნაწილია.

კონცეპტუალური რესტორნებისა და ბუტიკ სასტუმროების ქსელი - Communal Hotels თიბისი ბიზნესდაჯილდოების ფინალისტი და მესამე ადგილის მფლობელი გახდა ნომინაციაში-  „საუკეთესო პროდუქტი “. „ერთია, როგორ გაფასებენ სტუმრები  და მეორეა - პროფესიონალი ჟიურის თვალით დანახული შენი ბიზნესი. ნამდვილად საინტერესო გამოწვევა და გამოცდილება იყო. კარგი შანსი აღმოჩნდა სხვა კუთხით დაგვენახა ის პროდუქტი, რომელსაც ვქმნით“,- ამბობს კაწა. 

ფრაზა და ემოცია,რომელსაც სტუმრები ყველაზე ხშირად იმეორებენ კი ისაა, რომ მათ თავი სახლში იგრძნეს. ადამიანი კი მხოლოდ სახლში გრძნობს თავს კომფორტულად და უსაფრთხოდ. დაბრუნებაც ხომ ასეთ ადგილას გინდება? ფაქტიც ასეა: უცხოელი თუ ქართველი სტუმრებიც კვლავ უბრუნდებიან კომუნალის სასტუმროს.

„პატარა სივრციდან გამომდინარე, ადამიანები ერთად დიდ დროს ატარებენ. საუბრობენ, აზრებს ცვლიან. ეს კამერულობა ურთიერთობებს ქმნის. თუ ვინმესთან კომუნიკაცია არ გსიამოვნებს, კომუნალი ნამდვილად ვერ გახდება შენთვის საყვარელი ადგილი“.

კომუნალის ისტორია აჩვენებს, რომ მკაფიო ხედვა და ადამიანებზე ორიენტირებული მიდგომა ბუტიკსასტუმროს კონცეფციას რეალურ ღირებულებად აქცევს. ეს არის ბრენდი, რომელიც ზრდას სიჩქარით კი არა, ხარისხით ზომავს. თავადაც ამბობენ, რომ ყოველი მომდევნო პროექტი წინასთან შედარებით უკეთესია.

წარმატება გზაშია, მთავარია გჯეროდეს!

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა