მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
flag
AMD 7085.2
0.0032
flag
AZN 1.5942
-0.0009
flag
CNY 38.012
-0.0059
flag
EUR 3.1411
0.0026
flag
GBP 3.615
0.0136
flag
KZT 50.44
0.0003
flag
TRY 0.0649
0.0001
flag
USD 2.7111
-0.0006

ROI და კრეატივი - „თეგეტას“ მარკეტინგის მთავარი ოფიცერი Reinvent 2025-ზე

news image

ფინანსურ მაჩვენებლებსა და კრეატიულ იდეებს შორის ბალანსი - ეს იყო მთავარი თემა, რომელზეც „თეგეტა ჰოლდინგის“ მარკეტინგის მთავარმა ოფიცერმა, ელენკა კოხრეიძემ საერთაშორისო ფორუმზე სიტყვით გამოსვლისას ისაუბრა. ღონისძიება Reinvent 2025 სომხეთში Renderforest-ის ორგანიზებით გაიმართა.

ფორუმის დღის წესრიგი განსაკუთრებულად დატვირთული იყო და ისეთ მნიშვნელოვან თემებს მოიცავდა, როგორებიცაა ციფრული ტრანსფორმაციის როლი ბრენდის განვითარებაში, მომხმარებლის გამოცდილებისა (UX) და ურთიერთობის (CX) გაუმჯობესება, ასევე ტექნოლოგიური ინოვაციების გამოყენება ბიზნესპროცესების ოპტიმიზაციისა და ეფექტიანობისთვის. 

ელენკა კოხრეიძე, „თეგეტა ჰოლდინგის მარკეტინგის მთავაროფიცერი: ბიზნეს სფეროში ხშირად იქმნება მცდარი წარმოდგენა, თითქოს კომპანიებს უწევთ არჩევანის გაკეთება ROI-ს (განხორციელებული ინვესტიციიდან მიღებული სარგებელი) მკაცრ შედეგებსა და კრეატიულ მიდგომებს შორის. მარკეტინგი, რომელსაც ROI ვერ მოაქვს, ფუჭია და, ამავდროულად, უხილავია კრეატიულობის გარეშე. რეალურად, ROI და კრეატიულობა უნდა მოვიაზროთ არა როგორც ერთმანეთისკონკურენტები, არამედ როგორც პარტნიორები, რადგანსინამდვილეში მათი სინერგია ქმნის გრძელვადიან წარმატებასROI გვიჩვენებს ბიზნესის წინსვლას, კრეატიულობა კი აყალიბებს ბრენდის ძლიერ და ხანგრძლივ იდენტობას მომხმარებელთა ცნობიერებაში“. 

საერთაშორისო ფორუმმა წელს უკვე მესამედ უმასპინძლა მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნიდან მოწვეულ 2 000-ზე მეტ სპეციალისტს. ღონისძიება იქცა პლატფორმად, სადაც ერთმანეთს ხვდებიან მეწარმეები, ტექნოლოგიური სფეროს ლიდერები და კრეატიული ინდუსტრიის წარმომადგენლები, რათა იმსჯელონ ბიზნესის განვითარების მომავალზე, ინოვაციებსა და ციფრული ტრანსფორმაციის შესაძლებლობებზე. 

ელენკა კოხრეიძე, თეგეტა ჰოლდინგის მარკეტინგის მთავარი ოფიცერი: Reinvent 2025-მა მომცა უნიკალური შესაძლებლობა, არა მხოლოდ „თეგეტა ჰოლდინგის“ გამოცდილება გამეზიარებინა ფართო, საერთაშორისო აუდიტორიისთვის, არამედ მომესმინა სხვადასხვა საერთაშორისო ლიდერის ხედვები, გამოწვევები და წარმატების ისტორიები. 

ღონისძიებაში მონაწილეობამ მაჩვენა, რამდენად მნიშვნელოვანია მსგავსი საერთაშორისო შეხვედრები, სადაც იდეების გაცვლა, გამოცდილების გაზიარება და ინოვაციური მიდგომების განხილვა პირდაპირ ქმნის შესაძლებლობას კომპანიებისთვის განვითარებისა და ბაზარზე ლიდერის პოზიციის განმტკიცებისთვის.

„თეგეტა ჰოლდინგისთვის“ ციფრული ტრანსფორმაცია და ინოვაცია მარკეტინგში არა მხოლოდ თანამედროვე ტენდენცია, არამედ სტრატეგიული პრიორიტეტია. კომპანია მუდმივად მუშაობს ახალი ტექნოლოგიების დანერგვისა და მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესების მიმართულებით, რისთვისაც მსგავს საერთაშორისო ფორუმებში მონაწილეობა განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია. 

თეგეტა ჰოლდინგის” შესახებ: უმსხვილესი საავტომობილო კომპანია კავკასიასა და ცენტრალურ აზიაში მომხმარებელს საავტომობილო ეკოსისტემის სრულ სპექტრს სთავაზობს, რაც მსუბუქ, სატვირთო და სამშენებლო, ასევე კომერციულ, სამგზავრო და ინდუსტრიულ ტრანსპორტს მოიცავს. მთელი ქვეყნის მასშტაბით „თეგეტას” 28 სერვისცენტრი აქვს. „თეგეტა“ ექსკლუზიურად წარმოადგენს ცნობილ ბრენდებს Porsche, Lamborghini, Bentley, Volvo, Toyota, Mazda, Geely, Zeekr. სატვირთო და სპეცტექნიკის მიმართულებით ჰოლდინგის პარტნიორები არიან ისეთი დიდი ბრენდები, როგორებიცაა: MAN, JCB, HINO, LIEBHERR, BOMAG და სხვები. „თეგეტა” მსოფლიოს 300-ზე მეტი წამყვანი საავტომობილო ბრენდის იმპორტიორია საქართველოში. „თეგეტა ჰოლდინგი”, 3 000-მდე თანამშრომლით, დღეს საქართველოში ერთ-ერთი უმსხვილესი დამსაქმებელია.

news banner
ნინო ჭანტურია ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image მხოლოდ კერძო სექტორი ვერაფერს გადაწყვეტს, თუ მხარდამჭერი მექანიზმები არ არსებობს - ნატა კვაჭანტირაძე ტურიზმის დარგში არსებულ გამოწვევებზე და მისი გადაჭრის გზებზე

13.10.2025.19:00

საქართველოს ტურიზმის ასოციაციის წევრები ძალიან ხშირად ვმსჯელობთ, თუ როგორ გამოვასწოროთ სიტუაცია და ამას განვიხილავთ ტურიზმის ეროვნულ ადმინისტრაციასთან ერთად, რადგანაც ეს კოლაბორაცია ძალიან მნიშვნელოვანია, - აცხადებს საქართველოს ტურიზმის ასოციაციის ხელმძღვანელი ნატა კვაჭანტირაძე, რომელიც რადიო „სივრცის“ ეთერში გადაცემა Business Insider Georgia-ს სტუმარი იყო და სადაც ტურიზმის განვითარებასა და ამ დარგში არსებულ გამოწვევებზე ვრცლად ისაუბრა.

ნატა კვაჭანტირაძის თქმით, ტურიზმის განვითარება ბევრადაა დამოკიდებული სხვა მომიჯნავე დარგების განვითარებაზეც. 

„ძალიან ხშირად აღინიშნება ჩვენს ქვეყანაში, რომ ეკონომიკის მთავარი ხაზი გადის ტურიზმზე და თავისთავად ტურიზმი გახლავთ ის მიმართულება, რომელსაც შემდგომ ებმის სხვადასხვა მიმართულებები, როგორც დარგების კუთხით, ზოგადად ტურიზმი ემყარება ძალიან ბევრ გვერდით  დარგებს. ტურიზმის ინფრასტრუქტურა ვერ იარსებებს თუ კი არ არის სოფლის მეურნეობა, თუ კი არ არის საგზაო ინფრასტრუქტურა გამართული და ასე შემდეგ. მაღალმხარჯველი ტურისტი პრიორიტეტია, მაგრამ მე პირადად ხშირად მიწევს იმის აღნიშვნა, რომ ამ ინიციატივის უკან არის სხვა თანამდევი გამოწვევები. გამოწვევები, რომელიც პარალელურ რეჟიმში უნდა მოგვარდეს. ამაზე ჩვენ ძალიან ხშირად ვსაუბრობთ როგორც საჯარო სექტორთან, ასევე იმ ძირითად მხარეებთან ვისაც ეს ეხება. როცა ჩვენ ვსაუბრობთ მაღალმხარჯველ ტურისტზე, აქ თანმდევი ფონი არის ის, რომ გვჭირდება სწორი განათლება, სერვისზე ორიენტირებული მომსახურების გაუმჯობესება, ხარისხში დახვეწა - ტურიზმში ზოგადად. ვინ არის მაღალმხარჯველი ტურისტი? თუ ჩვენ ვსაუბრობთ უმაღლეს კატეგორიაზე, რა თქმა უნდა ამ კატეგორიის მომხმარებელი გამოირჩევა ძალიან ფუფუნებაში გადასული შეთავაზებებით, მაგრამ როცა მხარჯველუნარიან მომხმარებელზე მიდის საუბარი და განვიხილავთ ამ საკითხებს მხოლოდ ელემენტარული გამოსწორების საკითხები უნდა დადგეს, რომელიც უკავშირდება სერვისის დონის გაუმჯობესებას, დასაქმებულთა ხარისხობრივ მაჩვენებელს, განათლების დონეს, რომელიც პროფესიულ კოლეჯებზე გადის და აქ ძალიან ბევრი ინიციატივები ჩნდება, რომელიც მიბმულია სწორ ინფრასტრუქტურასთან და ძალიან ბევრი თანმდევი საკითხია. ასოციაციის წევრები ძალიან ხშირად ვმსჯელობთ თუ როგორ გამოვასწოროთ სიტუაცია და ამას განვიხილავთ ტურიზმის ეროვნულ ადმინისტრაციასთან ერთად, რადგანაც ეს კოლაბორაცია ძალიან მნიშვნელოვანია. მხოლოდ კერძო სექტორი ვერაფერს ვერ გადაწყვეტს, თუ მხარდამჭერი მექანიზმები არ არსებობს და ჩვენი ასოციაციის ჭრილში ხშირად გვაქვს მიმართვიანობა, ხშირად ვსაუბრობთ ამ საკითხებზე, სხვადასხვა ტიპის ღონისძიებებს ვმართავთ კერძო-საჯარო დიალოგის ფორმატში და საკმაოდ საინტერესო ინიციატივები შემოდის, რაც გვეხმარება ჩვენ სექტორს განვსაზღვროთ პრიორიტეტები, განვსაზღვროთ განვითარების სამომავლო ხედვები, როგორც ბიზნესებმა. ასოციაცია არის კერძო ბიზნესების ორგანიზაცია და დივერსიფიცირებულია ასოციაციის წევრებიც და ყველაზე მორგებულ ინიციატივებს ვაჟღერებთ, როცა ასეთი დიალოგის ფორმატები ჩნდება“, - აღნიშნა კვაჭანტირაძემ. 

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა