მთავარიბიზნესიეკონომიკატურიზმი
ფინანსებიჯანდაცვასპორტიყველა სიახლე
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრებაპერსონალური ფინანსები
პოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიშაინენერჯი
flag
AMD 7046.3
0.0044
flag
AZN 1.6147
-0.0006
flag
CNY 37.935
-0.008
flag
EUR 3.1012
-0.0207
flag
GBP 3.6495
-0.0173
flag
KZT 53.16
-0.0019
flag
TRY 0.0711
0
flag
USD 2.7456
-0.0011

როგორია Naninfinitas ასორტიმენტი და განვითარების გეგმები

news image

Naninfinitas ქართული ბრენდია, რომელიც  მომხმარებელს განსხვავებულ, მრავალფეროვან და საინტერესო პროდუქციას სთავაზობს.  ბრენდის საქმიანობისა და სამომავლო გეგმების შესახებ, Business Insider Georgia დამფუძნებელს, ნანუკა ჩხეიძეს ესაუბრა.

როგორია კომპანიის საქმიანობის სფეციფიკა და ასორტიმენტი?

ყველაფერს დამოუკდებლად უკვე ძალიან დიდი ხანია ვქმნი და ვაკეთებბავშვობიდან ვხატავდი და ამზადებდ  სხვადასხვა ნივთებსჩემი ოცნება იყო ვყოფილიყავი დიზაინერი და ჩემი არაერთი ჩანაფიქრი განმეხრციელებინა. თუმცა ცოტა გზა გადავუხვიე და სამედიცინო სფეროში აღმოჩნდი, მაგრამ ჩემი საყვარელი საქმე არც მაშინ მიმიტოვებია და  პარალელურად  ვაგრძელები შემოქმედებით საქმიანობას. ბოლოს მაინც მივიღე გადაწყვეტილებ სრულად ხელოვნების სფეროში ვყოფილიყავი და უკვე მეთორმეტე წელია როგორც ,,ნანინფინიტას"  სახელით ვფლობ  ჩემს ბიზნეს გვერდს და  ვმუშაობ არაერთი მიმართულებით.

თავდაპირველად, ვმუშაობდი მხოლოდ ტყავზე. ეს გულისხმობდა  ჩანთებს, ფეხსაცმელს, სხვადასხვა აქსესუარებ.  დღემდე  ვქმნი სრულიად განსხვავებულ, საკუთარი ხელწერის მქონე ტყავის ჩანთებს სხვადასხვა მასალათა მიქსით. მაგალითად, როგორიც არის ხე, ლითონიბუნებრივი ქვები თუ სხვა. მიყვარს ექსპერიმენტები. მომხმარებლებს ვთავაზობ ექსკლუზიურ ჩანთებს სხვადასხვა მასალის გამოყენებით, ასევე  სახლის დეკორის ნივთებს, ქალის აქსესუარებს. უკვე მეოთხე წელია ჩემს ნამუშევრებს დაემატა შარფების კოლექცია ,,სევენ" რომელიც  7 ფერის პალიტრის სინთეზია და ძალიან დიდი მოთხოვნით და მოწონებით სარგებლობსასევე, ბავშვთა პროდუქციას საკუთარი ილუსტრაციებით.

როგორ აფასებთ მოთხოვნას?

ვთვლი, რომ  ნებისმიერი  საქმიანობა ორიენტირებული უნდა იყოს მუდმივ გავითარებაზე და არასოდეს იყოს კმაყოფილი იმით რასაც ქმნის. მიმაჩნია, რომ  ძალიან გასხვავებულ და ექსკულუზიურ  პროდუქციას ვქმნი ამიტომაც ბევრი კმაყოფილი მომხმარებელი მყავს, თუმცა  ეს არ არის ჩემთვის საკმარისი და უკეთეს ხარისხს შევთავაზებ მალე. სხვაგვარადკონურენტულ ბაზარზე თავს ვერ დაიმკვიდრებ.

როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?

რაც შეეხება სამომავლო გეგმებს, ბევრი საინტერესო იდეა და  პროექტი  მზად მაქვს და უახლოეს მომავალში წარვუდგე საზოგადოებას. შეხედვით მიღებული თითქოს მასალათა შეუანხმებლობა ჩემთვის ხშირად ხალი იდეის წყაროა.

აღსანიშნავია, რომ  "ნანინფინიტას" ნამუშევრები მეტად დასამახსოვრებელია მისი განუმეორებელი პალიტრის გათვალისწინებით.

 

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











მოსაზრება

quote

ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა

საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.

author სოსო ფხაკაძე

სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image სადაც კონკურენცია არ არის იქ განვითარება არ იქნება - მიხეილ ჯაფარიძე

09.05.2025.12:20

კონკურენცია ნებისმიერ შემთხვევაში არის მამოძრავებელი ყველაფრის, თუ კონკურენცია არ არის იქ განვითარება არ იქნება, - ასე გამოეხმაურა ეკონომიკური ფორუმის მე-19 დისკუსიაზე სადაზღვევო კომპანია „არდის“ გენერალური დირექტორი მიხეილ ჯაფარიძემ სექტორში კონკურენციის შეფასებისას.

„კონკურენცია ნებისმიერ შემთხვევაში არის მამოძრავებელი ყველაფრის. კონკურენცია თუ არ არის, იქ განვითარება არ იქნება იმიტომ, რომ მონოპოლისტურ სისტემებს ნაკლები განვითარება ახასიათებს. იმიტომ, რომ სტიმული ნაკლებია. ჩვენს შემთხვევაში თუ იმას გულისხმობთ, რომ ჩვენი კომპანია არის საქართველოში ყველაზე მსხვილი საინვესტიციო კომპანიის შემადგენლობაში, ამ შემთხვევაში ჩვენ კონკურენცია გვაქვს ჩვენს ინსტიტუციაში შემოვალ კომპანიებთან. ჩვენ თვითონ გაქვს ერთმანეთთან კონკურენცია. იქიდან გამომდინარე უფრო ბიზნეს მოდელს გავყვებოდი, რა არის ინტერესი სადაზღვევო კომპანიების, რომლებიც ბაზარზე ოპერირებენ. თუ თვითმყოფადობა ინტერესია, ანუ თვითმყოფადი და დამოუკიდებელი იყოს ყველა მაშინ ეს საკითხი ნაკლებად მტკივნეულია. რადგანაც თუ არ განვითარდი კონკურენციაში სხვა აუცილებლად დაგჯაბნის. ფიცი-მტკიცი, რომ არ დავიწყო, ძალიან რთულია და თვითმყოფადობის მაძიებელი კომპანია, მათ შორის ჩვენს ჯგუფში, ის ისწრაფვის საკუთარი მყოფადობისკენ და შესაბამისად შესაძლებელია, რომ ჩვენ მოლაპარაკება მათთანაც ხისტი გვქონდეს. იმიტომ, რომ ჩვენ მივიღოთ ის პირობები რაც გვჭირდება. ამიტომ ამ კუთხით ჯერჯერობით საქმე მარტივი არ არის. პირიქით, საკმაოდ რთულია ამის მიღწევა, რადგანაც ყველა იღვწის იმისთვის, რომ საკუთარი თავი დაიმკვიდროს.

თუ კი სადმე, რამე კუთხით კონკურენცია იზღუდება ამას თავის რეაგირება აქვს ხოლმე. ჩვენ როცა ვმოქმედებთ ვმოქმედებთ იმ საკანონმდებლო ჩარჩოში რაც გაქვს და შესაბამისად ბაზარს ეტყობა, როგორი კონკურენტულია“, - განაცხადა „არდის“ გენერალურმა დირექტორმა.

მიხეილ ჯაფარიძის თქმით, საქართველოში სადაზღვევო ინდუსტრია ყველაზე დაბალ მარჟიანი ინდუსტრიაა.

„ის არის ერთ-ერთი ყველაზე დაბალ მარჟიანი. ამას კი იწვევს კონკურენცია. რომ შევხედოთ სადაზღვევო კომპანია თუ რა რესურსებს ხარჯავს იმისათვის, რომ უამრავი საზედამხედველო ნორმები ჰქონდეს დაკმაყოფილებული და მერე შევხედოთ სადაზღვევო კომპანიის ფინანსურ მაჩვენებლებს სამწუხაროდ ასე მარტივი არ არის. ჯანდაცვის სექტორში ერთ-ერთი დიდი საზრუნავი არის ის, რომ კერძო ჯანმრთელობის დაზღვევის საფასური იზრდება და კიდევ უფრო გაიზრდება. ეს დინამიკა იქნება კიდევ უფრო მზარდი და ტემპი კიდევ უფრო გაიზრდება. იმიტომ, რომ სინერგია ჯერჯერობით ვერ ხდება და იმედი მაქვს მოხდება და სამედიცინო სექტორის გაძვირება ძირითადად გაიზრდება ჯიბიდან გადამხდელზე და სადაზღვევო კომპანიაზე. სხვაგან ფასები ძირითადად ფიქსირებულია. აქედან გამომდინარე მთელი ტვირთი გადადის ამ ორი მიმართულებით. ჩვენ ამას განვიცდით, იმიტომ, რომ ფასი იზრდება სადაზღვევო კომპანია ვერ ხეირობს და პირიქით უფრო ზარალდება და გეტყვით რატომ. სადაზღვევო კომპანიის კონტრაქტები არის 12 თვიანი. თქვენ დაეზღვიეთ და როგორც წესი კონტრაქტი ჩაამთავრა სადაზღვევო კომპანიამ იმ ფასით, რომლითაც თქვენ დაგაზღვიათ. სადაზღვევო კომპანიას შუა წელიწადში ყველაფერი ეცვლება. ყველაფერი თავდაყირა უდგება იმის მიხედვით თუ რა ტიპის გამოწვევაა. შესაბამისად ბოლოში რომ მიდის და კონტრაქტის განახლებაზე იქ უკვე სადაზღვევო კომპანია მისდევს არა იმას თუ რა იქნება მომავალ წელს, არამედ რა იყოს წინა წელს. სადაზღვევო ინდუსტრია ყველაზე გამჭვირვალე ინდუსტრიაა და მონაცემებს, რომ ჩავხედოთ დაინახავთ, რომ ან მარჟა არ არის, ან ძალიან მინიმალურია. თუ შევხედავთ ნებაყოფლობით დაზღვევას ძალიან მწირი ინდუსტრიაა. ამიტომ კონკურენცია უნდა იყოს ნებისმიერ შემთხვევაში დაცული. ჩვენ გვყავს შესაბამისი ორგანოები და თუ რაიმე ამ მხრივ იქნება პრობლემური რეაგირებაც უნდა ჰქონდეს. ჯერჯერობით ჩვენ გამოწვევა გაქვს კონკურენციის ძალიან დიდი სიჭარბე, რომელიც ამ მარჟას უფრო ქვემოთ წევს“, - განაცხადა მიხეილ ჯაფარიძემ.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა