Reimagine the Ride - სერვისის, ინოვაციისა და გამოცდილების სინთეზი - „თეგეტას“ ახალი კონცეპტუალური სივრცე ოფიციალურად გაიხსნა
„თეგეტა მოტორსის“ მულტიფუნქციურ სერვისცენტრში, რომელიც უნივერსიტეტის ქუჩის №6-ში მდებარეობს, ახალი ინოვაციური სივრცე მომხმარებელს უკვე ელის. სრულიად განსხვავებულ გარემოში კომპანიამ სერვისი, დიზაინი და ბრენდის ისტორია გააერთიანა. შედეგად მომხმარებელი არა მხოლოდ პროდუქტის შეძენას ან მაღალი ხარისხის მომსახურების მიღებას შეძლებს, არამედ სრულიად ახალ უნიკალურ გამოცდილებას შეიძენს.
სივრცე საბურავების უბანს მოარგეს, რომელიც ამერიკული Hunter-ის უახლესი თაობის დანადგარით არის აღჭურვილი. დიზაინერულად გააზრებული გარემო, სადაც მომხმარებელი, კომფორტულ მომსახურებასთან ერთად, თავს ბრენდის ნაწილად გრძნობს, უკვე ოფიციალურად გახსნილია. პრეზენტაციას, ჰოლდინგის წარმომადგენლებთან ერთად, 120 სტუმარი ესწრებოდა.
თეონა კოხოძე, „თეგეტა ჰოლდინგის“ კრეატიული დირექტორი: „გვინდოდა მომხმარებლისთვის განსხვავებული გამოცდილება შეგვექმნა - შეგვეთავეზებინა უფრო მეტი ვიდრე სერვისი და პროდუქტია. ასე გაჩნდა კონცეფცია, რომელიც ტრადიციული ავტოსერვისის მიდგომას ცვლის და მულტიფუნქციურ შოურუმად გარდაიქმნება. პროექტის რეალიზაციაზე არქიტექტურულ სტუდია Material Editors-თან ერთად ვიმუშავეთ. ამ თანამშრომლობამ დაგვარწმუნა, რომ ჩვენი ხედვა - ტრადიციული ავტოსერვისის გარდაქმნის შესახებ, აისახა არა მხოლოდ შინაარსობრივად, არამედ სივრცობრივადაც“.
ახალი კონცეპტუალური ზონა ინტერაქციული ინსტალაციების თანხლებით გაიხსნა, რომელზეც ხელოვანმა გიორგი მოზგოვოიმ იმუშავა.
საბურავებისა და ზეთის კასრებისაგან შექმნილი ნამუშევრები კი ქართული ბრენდის, „თეგეტას“ სათქმელს კიდევ უფრო ცხადად წარმოაჩენდა, რომელიც Cutburo-მ შექმნა. მასვე ეკუთვნოდა მაგიდა მუსიკოსისთვის, სადაც dj Nicole უკრავდა.
ინოვაციური სივრცე თანამედროვე საექსპოზიციო გარემოს შთაბეჭდილებას ქმნის. მინიმალისტური და ინდუსტრიული ინტერიერის დიზაინში ძირითადად გამოყენებულია მეტალისა და შუშის ფაქტურები, ნეიტრალური და თბილი განათებით. მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს, დაათვალიეროს საგამოფენო ზონები, სადაც „თეგეტას“ პარტნიორი საავტომობილო ბრენდების პროდუქტები და აქსესუარებია წარმოდგენილი.
„მომხმარებლებს ასევე ექნებათ წვდომა „თეგეტას“ ექსკლუზიურ მერჩზე, რომელიც ქართველი არტისტების მონაწილეობით სპეციალურად ამ კონცეფციისთვის შეიქმნა. ეს თანამშრომლობა განსაკუთრებულია იმით, რომ აერთიანებს ქართულ ვიზუალურ ხელოვნებასა და ავტომობილის მოყვარულთა კულტურას. მერჩის კოლექციაში შეხვდებით მაისურებს, ქუდებს, ქურთუკებსა და სხვა ნივთებს, რომლებზეც გამოყენებულია სპეციალურად შექმნილი ილუსტრაციები და ეს ყველაფერი ხელმისაწვდომია უშუალოდ ამ სივრცეში, როგორც მომხმარებლის გამოცდილების ნაწილი. ასევე, ამავე სივრცეში მალე დაიწყება „თეგეტას“ ახალი პროექტი, Podcast by Tegeta, რომელიც ავტოკულტურაზე, ისტორიებსა და ადამიანებზე მოგვითხრობს. ის შინაარსობრივად შოურუმის კონცეფციის გაგრძელებაა“, - ამბობს თეონა კოხოძე.
Reimagine the Ride - ამ სლოგანით წარადგინა „თეგეტამ“ კონცეპტუალური სივრცე სტუმრების წინაშე და პირველმა შეცვალა ტრადიციული ავტოსერვისის მიდგომა. კომპანიაში ამბობენ, რომ ახალი პროექტი ბრენდის განვითარების ლოგიკური და სტრატეგიული გაგრძელებაა.
თეონა კოხოძე, „თეგეტა ჰოლდინგის“ კრეატიული დირექტორი: „თეგეტა“ ნამდვილად პირველია საქართველოში, ვინც ავტოსერვისის გარემოს ასეთი კონცეფციით წარადგენს, სადაც ტექნიკური მომსახურება მხოლოდ პროცესის ნაწილი კი არა, მომხმარებლისთვის შექმნილი სრულფასოვანი გამოცდილებაა. ამ მიმართულებით საერთაშორისო ბაზარზე ერთ-ერთი გამორჩეული მაგალითია Porsche Experience Center, სადაც სერვისი არ სრულდება ლოგისტიკით — ბრენდი იწყებს მომხმარებელთან ახალ ურთიერთობას და ამყარებს მასთან ემოციურ კავშირს. ჩვენი მიზანია, სერვისის გარდა, მომხმარებელს დამატებითი ღირებულებები შევთავაზოთ: გარემო, სადაც კომფორტი, ინფორმაციულობა და ბრენდთან კავშირი თანაბრად მნიშვნელოვანია“.
„თეგეტა“ კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ მისი მიზანი არა მხოლოდ ავტომობილების მომსახურება, არამედ მომხმარებელზე ორიენტირებული ინოვაციური ეკოსისტემის შექმნაა.
საბურავების თანამედროვე უბანი
საბურავების ახალი უბანი ამერიკული Hunter-ის უახლესი თაობის დანადგარებით არის აღჭურვილი. ბალანსირებისათვის მაღალი სიზუსტის აპარატი გამოიყენება, რომელიც საბურავის წონით დისბალანსს მაქსიმალური სიზუსტით ადგენს.
გარდა ამისა, დაშლა/აწყობის აპარატით ნებისმიერი პროფილის საბურავების სერვისია შესაძლებელი. სისტემის სპეციალური მექანიზმები დისკს დაზიანებისგან იცავს.
ხაზგასასმელია კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტორი - გათვალისწინებულია ოპერატორის უსაფრთხოება და ფიზიკური დატვირთვის შემცირება, რაც მომსახურებას უფრო სწრაფსა და სტაბილურს ხდის.
თეგეტა მოტორსის შესახებ: თეგეტა ჰოლდინგში შემავალი კომპანია თეგეტა მოტორსი 1995 წლიდან ოპერირებს ბაზარზე მსუბუქი, სატვირთო და სპეციალური დანიშნულების სერვისის მიმართულებით. ავტოინდუსტრიის ლიდერი კომპანია მომხმარებელს ავტომომსახურების სრულ სპექტრს სთავაზობს, როგორც მსუბუქი და სატვირთო ავტომობილების, ისე ავტობუსებისა და მიკროავტობუსების, ასევე სპეციალური დანიშნულების ტექნიკის მიმართულებით. კომპანიას მთელი ქვეყნის მასშტაბით 28 ფილიალი აქვს, რომლებიც 500 000-მდე საცალო და 35 000-მდე კორპორაციულ მომხმარებელს ემსახურება. თეგეტა მოტორსი 300-მდე მსოფლიო ბრენდის წარმომადგენელია საქართველოში, მათ შორის არის Bridgestone, Michelin, Varta, Shell, Motul, Hengst და სხვა.
სხვა სიახლეები
22.10.2025.12:08
ჟინი მამოძრავებელი ძალაა, მიაღწიო დასახულ მიზანს. ჟინი სწრაფვაა, დაძლიო ყველა გამოწვევა. ჟინი არ გაჩერებაა.
ჟინი ყველგანაა, განათლებაში, ხელოვნებაში, ბიზნესში. თუმცა, განსაკუთრებით, ყველაზე მეტად სტარტაპერებში. ეს ის ძალაა, რომელიც იდეას პროდუქტად გაქცევინებს და მის განსავითარებლად ინვესტიციებს მოგაზიდვინებს.
ანტეპრენერებში ჟინის მნიშვნელობის შესახებ 500 Global in Eurasia-ს ერთ-ერთი მონაწილე, Awork-ის დამფუძნებელი გიორგი რაზმაძე გვესაუბრება.
რა მნიშვნელობა აქვს ჟინს სტარტაპერებისთვის?
მეწარმე ვერ იქნები, თუ ჟინი არ გაქვს, რადგან ეს არის მამოძრავებელი ძალა, რომელიც შენს ყოველდღიურობას წარმართავს და, ამასთან, გაძლევს მუხტს, მისცე მოტივაცია შენი გუნდის წევრებს, ერთად აკეთოთ საქმე საერთო მიზნის მისაღწევად.
თუმცა, სტარტაპერების გარემო ისეთი განუსაზღვრელი და მოულოდნელობებით სავსეა, რთულია მუდმივად შეინარჩუნო არ გაჩერების მოტივაცია.
ზოგჯერ გგონია, რომ კარგად მიდის საქმე - 500 Global-შიც მოხვდები, აქსელერაციას გაივლი, მაგრამ მეორე დღეს შეიძლება ისეთი ინვესტორისგან მიიღო უარი, რომ შენთვის ძალიან დიდი დემოტივატორი გახდეს. თუმცა, ჟინმა შესაძლებლობა უნდა მოგცეს, რომ მესამე დღეს იპოვო მოტივაცია, წინსვლა გააგრძელო.
აქედან გამომდინარე, თუ, წარმატებისკენ სვლის ჟინი არ გაქვს, ძალიან გაგიჭირდება იყო სტარტაპერი თუ ანტეპრენერი.
როგორ შეიქმნა Awork-ი და რა იყო ყველაზე დიდი გამოწვევა ამ პროცესში?
პირველი, ყველაზე დიდი გამოწვევა იყო მაშინ, როდესაც ჩავუშვით Awork-ი. ყველას ეგონა, რომ ეს იყო მორიგი დასაქმების პლატფორმა და მისი მსგავსი ბაზარზე მრავლად იყო. თუმცა, ჩვენ ვიყავით ერთადერთი, რომელმაც მომხმარებელს შესთავაზა არა სტატიკური ვებგვერდი, არამედ ტექნოლოგიური გადაწყვეტა.
ჩვენ ვართ ერთადერთი დასაქმების პლატფორმა ბაზარზე, რომელიც მომხმარებელს მობილურ აპლიკაციას სთავაზობს. ეს კი ძალიან ხელსაყრელია Gen Z თაობისთვის.
ჩვენმა ხედვამ და მიზანმა გაამართლა - 0 მარკეტინგული დანახარჯით, პირველ 24 საათში ჩვენს აპლიკაციას 5000-ზე მეტი ჩამოტვირთვა ჰქონდა.
შესაბამისად, ის, რომ ჩვენი პლატფორმის მიმართ თავდაპირველად სკეპტიკური დამოკიდებულება იყო, შევძელით და ჟინის დახმარებით გადავლახეთ. რადგან, ჟინი ხომ ის ძალაა, რომელიც ყველა დაბრკოლებას პოზიტიურ გამოწვევად აქცევს.
როგორ გეხმარებათ ჟინი, დაბრკოლებების გადალახვაში?
სტარტაპებში ხშირად არის უარი. შეიძლება 1000 უარის შემდეგ მიიღო ერთი კი.მაგალითად, ჩვენ 500 Global in Eurasia-ში მოსახვედრად ორჯერ მივიღეთ უარი. მხოლოდ მესამე ცდაზე მივიღეთ კი.
ამ ორი უარის შემდეგ, ჩვენ გვქონდა არჩევანი - ან აღარ გვეცადა ბედი, ან კიდევ ერთხელ შეგვევსო აპლიკაცია. სწორედ არ გაჩერება და ჟინი გახდა ის ძალა, რომლის გამოც ჩვენ 500-ებში მოვხვდით.
შესაბამისად, დღემდე ამ მაინდსეტით მოვდივართ და ვცდილობთ, რომ ნებისმიერი სახის გამოწვევა, რომელიც ჩვენთან არის და იქნება, საერთო ძალისხმევით გადავჭრათ და ამ ნაწილში, თითოეული გუნდის წევრის კონტრიბუცია ძალიან მნიშვნელოვანია.
ვფიქრობ, ამ მაინდსეტის და გუნდის მხარდაჭერის გარეშე შეუძლებელია წარმატების მიღწევა.
500 Global in Eurasia-ში მიღებული გამოცდილება რომ გაგვიზიაროთ...
ალბათ, აქსელერაციის პროგრამაში მიღებულ გამოცდილებას ორ ნაწილად დავყოფდი:
პირველი, ეს არის ჩვენი სტარტაპის, Awork-ის განვითარების გზა - იქ მიღებულმა გამოცდილებამ და ცოდნამ, ძალიან ააჩქარა ჩვენი მუშაობის პრინციპი. რაც მენტორების მიერ გაზიარებული გზების, ხერხების და ოპერაციული ჩარჩოების დამსახურებაა. ერთი შეხედვით, თითქოს ეს ყველაფერი ისედაც ვიცოდით, მაგრამ ძალიან კარგი გადამეორება გამოდგა.
ამასთან, ძალიან მნიშვნელოვანი იმ ფართო რესურსებზე წვდომის გახსნაა, რომელსაც 500 Global in Eurasia საკუთარი ქსელის წევრებს სთავაზობს. სწორედ ამ რესურსებზე წვდომის შედეგად დავნერგეთ მსოფლიოში ერთ-ერთი წამყვანი CRM ხელსაწყო, რასაც ჩვენ მარტო ვერ შევძლებდით, რადგან ძალიან დიდ ინვესტიციებთან არის დაკავშირებული და მხოლოდ იმიტომ, რომ 500-ების ქსელის წევრები ვართ, დიდი ფასდაკლებით ვსარგებლობთ. ეს კი ძალიან დაეხმარა ჩვენს ბიზნესს ზრდაში.
ამასთან, მოგვეცა წვდომა 500 Global-ის ქსელში შემავალ სტარტაპებთან - შეგვიძლია დავუკავშირდეთ მათ, ვთხოვოთ ცოდნისა და გამოცდილების გაზიარება და სხვა.
მეორე ნაწილი კი უფრო მეტად პერსონალურია - 500-ის აქსელერაციის პროგრამის ფარგლებში, ჩვენი განვითარება არ მომხდარა მხოლოდ ბიზნესის კუთხით, არამედ განვვითარდით პერსონალურადაც.
განვივითარეთ მოლაპარაკების წარმოების, უკეთესი ლიდერობის თვისებები, რაც პირდაპირ კავშირში მოდის ინვესტორების მოზიდვასა და ბიზნესის მასშტაბირებასთან.
დღეს განვითარების რა ეტაპზეა Awork-ი?
Awork-ის პლატფორმა უკვე სამი წელია რაც ბაზარზეა, ბოლო პერიოდში ჩვენი მთავარი ორიენტირი მომხმარებლებისთვის სხვადასხვა გადაწყვეტების შეთავაზება იყო, მათ შორის შეიქმნა აპლიკანტების სამართავი სისტემა - ცალკე მდგომი სოფტი, რომელიც დაფუძნებულია ხელოვნურ ინტელექტზე და ბიზნესებს ეხმარება, გააციფრულონ აპლიკაციების შევსების პროცესი.
დღეს მიგვაჩნია, რომ საქართველოს ბაზარზე გვაქვს ჩვენი ნიშა - ჩვენ Awork-ს ვხედავთ როგორც უფრო მეტად GEN Z პლატფორმას, რომელიც მათ აძლევს შესაძლებლობას, პირველი ნაბიჯები გადადგან სხვადასხვა მიმართულებით და იპოვონ პირველი სამსახური.
ჩვენი პლატფორმა ძალიან მარტივია გამოსაყენებლად და ეხმარება სამუშაოს მაძიებელს, მარტივად მიაწვდინოს ხმა მისთვის საინტერესო კომპანიას და გაუზიაროს მას საკუთარი აპლიკაცია.
როგორია თქვენი სამომავლო გეგმები?
ჩვენ ხშირად ვაწყობთ კარიერულ ბუთქემფებს, კვირეულებს, ვმუშაობთ, რათა უფრო გავუმარტივოთ სამუშაოს მაძიებლებს რეზიუმეს შექმნის პროცესი და შევთავაზოთ მათ ისეთი პატარ-პატარა გადაწყვეტები, რომლებიც მათთვის სარგებლის მომტანი იქნება.
ახლა აქტიურად ვმუშაობთ, რათა ჩვენს ვებგვერდზე შევქმნათ სტუდენტური სივრცე, სადაც მათ წვდომა ექნებათ მათთვის საინტერესო პროფესიებზე, ამ მიმართულებით კარიერულ ნაბიჯებზე, მიიღებენ ინფორმაციას რეზიუმეს შექმნის შესახებ, გაიგებენ როგორ მოემზადონ გასაუბრებისთვის და სხვა.
ასევე, რა თქმა უნდა, გვსურს საერთაშორისო ბაზარზე მასშტაბირებაც. ამ ეტაპზე, მოკვლევის პროცესში ვართ, თუმცა, ამ გეგმის განხორციელებას მომავალი წლიდან ვგეგმავთ.
საბოლოოდ, რა რჩევას მისცემდით დამწყებ ანტეპრენერებს?
პირველ რიგში, ვურჩევდი მათ, რომ განივითარონ უარის მიმღებლობა - ყველა ანტეპრენერს საკუთარი სტარტაპი შვილივით უყვარს და საუკეთესო ჰგონია. რა თქმა უნდა, აუცილებლად უნდა გჯეროდეს, რომ საუკეთესო პროდუქტს ქმნი და კონკურენტუნარიანი ხარ, მაგრამ ასევე უნდა გესმოდეს, რომ განვითარების გზაზე უამრავ უარს მიიღებ და ეს არ უნდა გახდეს დემოტივატორი. ჟინი არ უნდა დაკარგო.
მეორე რჩევა კი ჟინს ეხება - თუ ხვდები, რომ შენი სტარტაპი ისე აღარ გავსებს ენერგიით, როგორც ადრე, თუ ვეღარ გრძნობ ჟინს, მაშინ დროა, რომ წამოხვიდე, შენი სტარტაპი გაყიდო ან გაუშვა, და დაიწყო ახალ იდეაზე მუშაობა, რომელიც ისევ ჟინით აგავსებს.
ინფორმაციისთვის, 500 Global in Eurasia საქართველოში 2020 წლიდან 500 Global-ის მიერ, საქართველოს ბანკთან და საქართველოს ინოვაციების და ტექნოლოგიების სააგენტოსთან (GITA) თანამშრომლობით ხორციელდება. 2022 წელს ორგანიზაციებს შორის გაფორმდა ოთხწლიანი თანამშრომლობის ხელშეკრულება, რომლის ფარგლებშიც, ინტენსიური გადამზადების კურსი საქართველოში წელიწადში ორჯერ იმართება.
მასში მონაწილეობის მიღება შეუძლიათ სტარტაპებს აღმოსავლეთ ევროპის, კავკასიის და ცენტრალური აზიის ქვეყნებიდან, რომლებსაც აქვთ სურვილი, მიიღონ ცოდნა დარგის ექსპერტებისგან და მოახდინონ ბაზარზე სწრაფი მასშტაბირება. ინიციატივის ფარგლებში, უკვე გადამზადდა 10 ქვეყნის 80-ზე მეტი სტარტაპი.
დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად ეწვიეთ ვებგვერდს 500 Global in Eurasia.