რას სთავაზობს Tipsy Baby მომხმარებელს და რა არის ბრენდის კონკურენტული უპირატესობა
Tipsy Baby არის ქართული ღვინის ბრენდი შექმნილი იმისთვის, რომ ყოველდღიურ ცხოვრებას ცოტა მეტი ბრწყინვალება შემატოს. მეტი ინფორმაციისთვის, Business Insider Georgia ბრენდის თანადამფუძნებელს ნინჩო ჯეირანაშვილს ესაუბრა.
როგორია კომპანიის საქმიანობის სფეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?
Tipsy Baby დაახლოებით ერთი წლის წინ შეიქმნა. იდეა ეკუთვნის ჩემს პარტნიორს, ანდრია მირიანაშვილს, რომლის მიზანი იყო ახალგაზრდებზე გათვლილი, ხარისხიანი და მარტივად სასმელი ღვინის შექმნა. ბრენდინგი სრულად ჩვენი შექმნილია. ქარხანა და ვენახები მდებარეობს კახეთში, შილდაში.
ამჟამად, ჩვენი პროდუქცია წარმოდგენილია ისეთ ობიექტებში, როგორიცაა: 8000 მოსავალი, ალკორიუმი, სპარი, უამრავი ბარი და რესტორანი ქვეყნის მასშტაბით (თბილისი, ბათუმი, ქუთაისი, სვანეთი).
გარდა ამისა, ჩვენი პროდუქცია დიდ მოწონებას იმსახურებს უცხოეთშიც.
დიდ ბრიტანეთში ბრენდი მოკლე დროში განსაკუთრებულად პოპულარული და მოთხოვნადი გახდა. ასევე, ჩვენი ღვინო ხელმისაწვდომია გერმანიაში, ამერიკასა და ჩეხეთში.
როგორია მიმდინარე ასორტიმენტი?
ჩვენი ასორტიმენტი მოიცავს ხუთ ძირითად სახეობას: თეთრი მშრალი, თეთრი ნახევრად ტკბილი, წითელი მშრალი, წითელი ნახევრად ტკბილი და როზე. თითოეულ მათგანს აქვს საკუთარი ხასიათი და იდენტობა.
რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?
მთავარი კონკურენტული უპირატესობა იმაშია, რომ ღვინო გამოირჩევა მაღალი ხარისხით, აქვს ბიუჯეტური ფასი, თავსახური არის ხრახნიანი და იხსნება მარტივად (საცობის გარეშე).
როგორ აფასებთ მოთხოვნას ზოგადი თვალსაზრისით?
მოთხოვნა საკმაოდ მაღალია, განსაკუთრებით ახალგაზრდებსა და საშუალო ასაკის ადამიანებში. ბრენდს უკვე ჰყავს თავისი ერთგული მომხმარებელი.
აღსანიშნავია, რომ საქმიანობაში სრულად მეგობრები არიან ჩართულნი, იქნება ეს ფოტოების გადაღება თუ ნებისმიერი სხვა აქტივობა. სწორედ ამიტომ ყველაფერი მაქსიმალურად მეგობრული შინაარსითაა - Friends, Emotions…
სხვა სიახლეები
TOP 5 რესტორანი - 2025 წლის III კვარტალში დაფიქსირებული ბრუნვის მიხედვით
25.12.2025.13:00
საქართველოში სტუმარმასპინძლობის ინდუსტრია მზარდ განვითარებას განიცდის, რომლის მნიშვნელოვან ნაწილს სარესტორნო ბიზნესი წარმოადგენს. ეს მიმართულება ყოველწლიურად იცვლება და ვითარდება, რის შედეგადაც სექტორში კონკურენციის დონეც მნიშვნელოვნად გაიზარდა.
ამ კონტექსტში Business Insider Georgia-მ სარესტორნო სფეროს წამყვანი კომპანიები გამოიკვლია და საქსტატის მონაცემებზე დაყრდნობით წარმოადგინა 2025 წლის მესამე კვარტალში ბრუნვის მიხედვით რესტორნების ტოპ 5 საწარმოს სია.
მაშ ასე, 2025 წლის III კვარტალში ბრუნვის მიხედვით TOP რესტორნები ასე გამოიყურება:
(სია არ არის დალაგებული რეიტინგის მიხედვით)
ვინ არიან ამ კომპანიების მფლობელები?
შპს ანტრე 2008 - კომპანიის რეგისტრაციის თარიღია 04/03/2008. მისი 100%-იანი წილის მფლობელია თამილა მაისურაძე. დირექტორი - თამილა მაისურაძე.
სს სასტუმროებისა და რესტორნების მენეჯმენტ ჯგუფი - ემ|გრუპ - კომპანიის რეგისტრაციის თარიღია 30/05/2005, გენერალური დირექტორი - უჩა უგულავა. კომპანიის 64%-იანი წილის მფლობელია უჩა უგულავა, ხოლო 36%-ის ივანე ნიკოლაიშვილი.
შპს ბი თი ეი ჯორჯია - კომპანიის რეგისტრაციის თარიღია 28/11/2006. მისი 100%-იანი წილის მფლობელია სააქციო საზოგადოება ბი თი ეი ჰავალიმინლარი იესეკ ვე იჩესეკ ჰიზმეთლერი. დირექტორები - ბაჰა ბულბულ და მეჰმეთ ბადემ.
შპს წისქვილი ჯგუფი - კომპანიის რეგისტრაციის თარიღია 19/09/2002. მისი 37.99%-იანი წილის მფლობელია ლაშა ჩხაიძე, 17.51%-იანის - ოთარ ლოლაშვილი, 14.5%-ის - ლიდია ბარამია და 30%-ის შოთა საღლიანი. დირექტორი - გიორგი თავაძე. გენერალური დირექტორია გიორგი შველიძე.
შპს ჯი-ემ-თი მთაწმინდა - კომპანიის რეგისტრაციის თარიღია 26/11/1996. მისი 100%-იანი წილის მფლობელია მთაწმინდა პლატო ჰოლდინგ ქომფანი. დირექტორი - გიორგი თავაძე.