მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
ბიზნეს მედია - Bank of Georgia
flag
AMD 7089.9
-0.0052
flag
AZN 1.5917
-0.0001
flag
CNY 38.057
0.0013
flag
EUR 3.1173
-0.003
flag
GBP 3.534
-0.0061
flag
KZT 52.07
-0.001
flag
TRY 0.0638
-0.0001
flag
USD 2.7062
-0.0005

რა სიახლეებს სთავაზობს Ikokids მომხმარებელს და როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები

news image

IkoKids  არის ქართული საბავშვო ბრენდი, რომელიც 2019 წლიდან ოპერირებს ბაზარზეკომპანია მომხმარებელს სთავაზობს ეკო მეგობრულ, ხელნაკეთ, განმავითარებელ სათამაშოებს და ოთახის უნიკალურ დეკორაციებს. Business Insider Georgia კომპანიაში არსებულ სიახლეებსა და სამომავლო გეგმებთან დაკავშირებით IkoKids -ის დამფუძნებელს ია შენგელიას ესაუბრა. 

 

რაიმე განსაკუთრებული სიახლე ხომ არ აქვს კომპანიას მიმდინარე ეტაპზე?

ვემზადებით საერთაშორისო გამოფენისთვის Pitti Bimbo, რომელიც 25-26 ივნისს ფლორენციაში გაიმართება. ამ გამოფენაზე „აწარმოე საქართველოში“ მხარდაჭერით მოვხვდით. შერჩეულია 8 ქართული კომპანია რომელთა შორის ერთ-ერთი ჩვენც ვართ.  

როგორია მოთხოვნა ზოგადი თვალსაზრისით?

მოთხოვნა ჩვენს პროდუქციაზე სტაბილურად მზარდია, რაც თავის მხრივ განპირობებულია ასორტიმენტის მუდმივი ზრდით. დავამატეთ ახალი პროდუქტები, რომლებიც მიზანად ისახავს ბავშვთა განვითარების ხელშეწყობას. აღნიშნული პროდუქციის მიმართ დაინტერესება მკვეთრად გაიზარდა როგორც მშობლების, ასევე საბავშვო ბაღების მხრიდან.

რომელი ტიპის პროდუქცია დაემატა ასორტიმენტს?

კომპანიის პროდუქციის ასორტიმენტს დაემატა რამდენიმე სახეობის თოჯინების თეატრი, რომელმაც განსაკუთრებული ინტერესი გამოიწვია საბავშვო ბაღების მხრიდან. ასევე, დავამატეთ კიდევ ერთი ახალი პროდუქტი სათამაშო-ტრანსფორმერი, რომელიც წარმოადგენს განმავითარებელ რბილ ავეჯს. აღნიშნული პროდუქტი კომპანია „თვითთან“ კოლაბორაციით შეიქმნა. დაინტერესება ამ კონკრეტული პროდუქტის მიმართ განსაკუთრებით დიდია განმავითარებელი ცენტრების მხრიდან. 

როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?

აქტიურად ვგეგმავთ კომპანიის გაფართოებას და ვორქშოპებისთვის განკუთვნილი სივრცის დამატებას. აღნიშნული მიმართულებით დაინტერესება მნიშვნელოვნად გაზრდილია როგორც მშობლების, ისე ბავშვების მხრიდან. ვფიქრობთ, რომ ამ მიმართულებითაც შევძლებთ მრავალფეროვნების შეთავაზებას მომხმარებლებისთვის.

news banner
ანი ლიპარტელიანი ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image ჩვენი უნიკალური ნიშა ქვევრის ღვინოების წარმოებაა - Vaziani Company

21.11.2025.16:00

ამჟამად, კომპანია აწარმოებს დაახლოებით 25 სახეობის ღვინოს, თუმცა მომავალში მოსალოდნელია გარკვეული ცვლილებები ასორტიმენტში , - ამის შესახებ, Business Insider Georgia - ს „მეღვინეობა ვაზიანის“ გაყიდვებისა და მარკეტინგის უფროსმა აურიკა კროიტორმა განუცხადა.


„ჩვენს შემთხვევაში წელი ითვლება რთველიდან რთველამდე, ხოლო მიმდინარე რთველი ჯერ არ დასრულებულა. ამ ეტაპზე ზუსტად არ ვიცით, რა ასორტიმენტის ღვინოები გვექნება, დიდ ცვლილებას არ ველით. ძირითადად იგივე სახეობები შენარჩუნდება, თუმცა შესაძლებელია გარკვეული ახალი ღვინოებიც დაემატოს ასორტიმენტს, ან პირიქით ზოგი გამოგვაკლდეს, რადგან წლევანდელი რთველი კლიმატური პირობების გამო საკმაოდ რთული აღმოჩნდა.

ჯერჯერობით რთულია ზუსტად თქმა, რამდენად შევინარჩუნებთ არსებულ ასორტიმენტს, თუმცა სავარაუდოდ, ძირითადი მიმართულება იგივე დარჩება. ჩვენი მთავარი ფოკუსი კვლავ იმ ღვინოებზეა, რომელთაც ყველაზე დიდი მოთხოვნა აქვთ: კლასიკური მშრალი, ნახევრად მშრალი და ნახევრად ტკბილი წითელი და თეთრი ღვინოები. გარდა ამისა, წარმოდგენილი გვექნება პრემიუმ სეგმენტის, ტრადიციული წესით დამზადებული ღვინოები და რა თქმა უნდა, ქვევრის ღვინოები, რადგან ეს არის ჩვენი უნიკალური ნიშა “, - აცხადებს აურიკა კროიტორი.

კომპანიის მიზანია პროდუქციის გატანა რაც შეიძლება მეტ ქვეყანაში და ბრენდის ცნობადობის ზრდა საერთაშორისო ბაზრებზე.

“ჩემი პირადი მიზანი და ვფიქრობ, ბევრი მეღვინისაც არის ის, რომ ჩვენ უნდა შევძლოთ გარღვევა ტრადიციული საექსპორტო ბაზრების და ქართული ღვინო გავიტანოთ რაც შეიძლება მეტ ქვეყანაში. აუცილებელია, რომ უფრო მეტ მომხმარებელს გავაცნოთ ჩვენი ხარისხი, ჩვენს უნიკალური, ტრადიციულ - ნიშური ღვინოები, იქნება ეს ქვევრის ღვინო თუ ენდემური ჯიშებისგან დამზადებული კლასიკური ღვინო. შესაბამისად, საჭიროა მეტი ძალისხმევა და აქტიურობა განსაკუთრებით, ისეთ რეგიონებში, როგორიცაა აზია, სადაც სრულად არ გვაქვს ათვისებული ჩვენი პოტენციალი.

გარდა ამისა, ევროპა კვლავ უნდა დარჩეს ერთ-ერთ მთავარ პრიორიტეტად, მიუხედავად იმისა, რომ ზოგადად მსოფლიოში ღვინის მოხმარების კლების ტენდენცია შეინიშნება. ეს კლება ქართულ ღვინოზე არ ვრცელდება, რაც გვაძლევს საფუძველს, კიდევ უფრო მეტად გავააქტიუროთ მუშაობა ევროპულ ბაზრებზე.

ასევე, არ არის ათვისებული ამერიკის შეერთებული შტატებიც. ჩვენ საკმაოდ დიდი სამუშაო გვაქვს ყველა იმ მიმართულებით, სადაც არსებობს ზრდის შესაძლებლობა და სადაც ჩვენს ღვინოებს კარგი შემფასებელი ჰყავს “, - აღნიშნავს კომპანიის გაყიდვებისა და მარკეტინგის უფროსი.

ცნობისთვის, „მეღვინეობა ვაზიანი“ კახეთში,  ქ. თელავში მდებარეობს, რომელიც დაფუძნდა 1982 წელსდა მისი რესტრუქტურიზაცია 2012 წელს მოხდა.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა