მთავარიბიზნესიეკონომიკატურიზმი
ფინანსებიჯანდაცვასპორტიყველა სიახლე
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრებაპერსონალური ფინანსები
პოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიშაინენერჯი
flag
AMD 7094.4
-0.0036
flag
AZN 1.6091
0.0004
flag
CNY 38.026
0.0005
flag
EUR 3.0984
-0.0058
flag
GBP 3.6927
-0.0109
flag
KZT 53.43
-0.0001
flag
TRY 0.07
-0.0001
flag
USD 2.7349
-0.0008

„ლილუაშვილის მამული“ ასორტიმენტს აფართოებს

news image

„ლილუაშვილის მამული“ ბაზარზე 2018 წლიდან ოპერირებს, რომელიც საოჯახო სასტუმროსა და საოჯახო მარანს აერთიანებს. სივრცე რამდენიმე ნაწილისგან შედგება. კომპანიაში არსებულ სიახლეებსა და სამომავლო გეგმებთან დაკავშირებით Business Insider Georgia კომპანიის დამფუძნებელს, მათე ლილუაშვილს ესაუბრა.

„მომხმარებლებს ვთავაზობთ სხვადასხვა სახის მასტერკლასს. მსურველს პროგრამის შედგენა თავად შეუძლია. ჩვენს ღვინის მარანში აქტიურად მიმდინარეობს დეგუსტაციის პროცესი. რომელიმე სტუმარს თუ კონკრეტული ღვინის სახეობა მოეწონა შესაძლებლობა აქვს თავად ჩამოასხას ეს ღვინო და იყოს მისივე სახელობის. ახალ სეზონზე, დამატებით გვექნება ოთხი სახეობის საოჯახო ლიქიორი, რომელიც ასევე დეგუსტაციაში შედის. არომატები განსხვავებულია - ბუშმალა, ჟოლო, ალუბალი და ჩვენი ეზოს ვარდის ლიქიორი, რომელიც ბებიის რეცეპტით მზადდება “, - აცხადებს კომპანიის დამფუძნებელი მათე ლილუაშვილი.

2024 წელთან შედარებით მომხმარებლების მხრიდან მოთხოვნა და ინტერესი საკმაოდ გაზრდილია.

„გასულ წელთან შედარებით მოთხოვნა საგრძნობლად გაზრდილია. აქტიურად ვფიქრობთ და ვმუშაობთ ექსპორტის საკითხზე. გვაქვს რამდენიმე შემოთავაზება და ვაწარმოებთ მოლაპარაკებებს “, - ამბობს კომპანიის დამფუძნებელი მათე ლილუაშვილი.

ცნობისთვის, „ლილუაშვილის მამული“ იმერეთში, ვანის მუნიციპალიტეტის სოფელ შუაგორაში მდებარეობს.

news banner
ანი ლიპარტელიანი ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image „ყველაფერი საკუთარი ხელით შევქმენით“ – კიკეთის ფერმა 1 ივნისს საქართველოს ბანკის კამპანიაში ერთვება

28.05.2025.17:45

თბილისიდან სულ რაღაც 25 კილომეტრში, ტყის პირას, კიკეთის ფერმა დედაქალაქისგან მოწყვეტის, ბუნებასთან სიახლოვისა და სუფთა ჰაერზე დასვენების მსურველებს უკვე ორ წელზე მეტია, მასპინძლობს. თუმცა ფერმის ისტორია წინასწარ გამზადებული ბიზნეს გეგმით არ დაწყებულაყველაფერი ერთმა ადამიანურმა სურვილმა განაპირობა:

ფერმის იდეა დაიბადა ფიქრიდან, ჩვენს ოჯახებთან ერთად, თბილისთან ახლოს, დრო სასიამოვნოდ და საინტერესოდ გაგვეტარებინა. ვფიქრობთ, შევძელით ამ სურვილის ასრულებადღეს არა მარტო ჩვენ, არამედ ნებისმიერი ასაკის ადამიანს შეუძლია იპოვოს საინტერესო აქტივობა ფერმაში“, – ამბობს ანა მოსიაშვილი, კიკეთის ფერმის სახელოსნოს თანადამფუძნებელი და კრეატიული დირექტორი.

ფერმა წლიდან წლამდე განვითარდა და მულტიფუნქციურ, სარეკრეაციო, კულტურულ-საგანმანათლებლო სივრცედ გადაიქცა. აქ, ბუნებასთან ჰარმონიაში ერთდროულად ფუნქციონირებს მარანი, სახელოსნოები, თავლა, ოდა სახლების კომპლექსი, კაფე და სხვა ფერად-ფერადი, შთამაგონებელი სივრცეები. მართალია, ფერმა განვითარდა, თუმცა მისი ფილოსოფია უცვლელი დარჩარაც გარემოს პატივისცემით, ეკოტურიზმის ხელშეწყობითა და ადამიანების, განსაკუთრებით კიბავშვების ბუნებასთან დაახლოებით გამოიხატება.

ჩვენ ყველაფერი საკუთარი ხელით შევქმენით, არავისთვის დაგვიკვეთავს ფერმის აშენება წინასწარ გამზადებული გეგმით. რაც მთავარია, დღესაც ვცდილობთ, ასე მივყვეთ პროცესს“, – ამბობს ანა და ამატებს: „როდესაც საკუთარი საქმე გიყვარს და სრულად ხარ მასში ჩართული, მომხმარებელიც უფრო მეტ სიამოვნებას იღებს და ჩვენგან დადებითი ენერგიით ბრუნდება სახლში.“

ფერმა განსაკუთრებულად ოჯახურ გამოცდილებაზეა ორიენტირებული. „ჩვენი სისტემა ოჯახებზეა მორგებული. ფერმაში როგორც ბავშვებს, ისე ზრდასრულებს არაერთ საინტერესო აქტივობაში ჩართვა შეუძლიათ.თუმცა, კიდევ ბევრი სურვილი და მიზანი გვაქვს ამ კუთხით და ნელნელა, იმედია, ყველაფერს მოქმედებაში მოვიყვანთ”, — ამბობს ანა.

ამ იდეის გაგრძელებაა 1 ივნისს, ბავშვთა დაცვის დღესთან დაკავშირებული ინიციატივაკიკეთის ფერმა საქართველოს ბანკის კამპანიას შეუერთდა და Ads მენეჯერით ოჯახებისთვის სპეციალური შეთავაზებები შექმნა.

ყოველი დღე ბავშვებს ეკუთვნით, თუმცა პირველ ივნისს განსაკუთრებით ავღნიშნავთ ხოლმე. საქართველოს ბანკი ყოველთვის გამოირჩევა საინტერესო პროექტებით, შესაბამისად, გადავწყვიტეთ, ბავშვებს ზღაპრული დღე ერთად შევუქმნათ ”, — ამბობს ანა.

ფერმამ Ads მენეჯერით sCool Card-ის მფლობელებისთვის 30%-იან ქეშბექის (მაქსიმუმ 20 ლარამდე), ხოლო PLUS მომხმარებლებისთვის 20%-იან ქულების ქეშბექის (მაქსიმუმ 25 ლარამდე) შეთავაზებები შექმნა, ხარჯებს კი სრულად ბანკი აფინანსებს.

Ads მენეჯერი საქართველოს ბანკის ციფრული პლატფორმაა, რომელიც ბიზნესებს აძლევს შესაძლებლობას, შექმნან შეთავაზებები და გამოაქვეყნონ ისინი ბანკის მობილბანკში, sCoolApp-ში და offers.bog.ge-ზე – 1.6 მილიონამდე მომხმარებლისთვის

ვფიქრობთ, რომ ამ შეთავაზებით მეტ ადამიანს დავაინტესებთ. ისინი უფრო ახლოს ეზიარებიან ხელოვნებას და შეიგრძნობენ ბუნების ძალას, რაც ყოველთვის მნიშვნელოვანია ჯანსაღი გარემოს შესაქმნელად“, – ამბობს ანა.

ფერმაში 1 ივნისს რამდენიმე განსაკუთრებული აქტივობაა დაგეგმილიკერამიკის ვორკშოფი, არქეოლოგიური პროგრამა მოზარდებისთვის და ჭილოფის ქუდების გაფორმების ვორკშოპი ბავშვებისა და უფროსებისთვის. როგორც ანა ამბობს, „ფანტაზიას საზღვარი არ აქვს და 3 წლიდან ზემოთ ნებისმიერი მსურველი, ბავშვი თუ დიდი, შეძლებს საკუთარი ქუდი გააფორმოს”.

რაც მთავარია, კიკეთის ფერმა მომავალშიც განვითარდება. „ჩანაფიქრი დიდია, მთავარია, შევძლოთ საკუთარი ძალებით განხორციელება. თუმცა მჯერა, როცა გულით მოინდომებ და იშრომებ, ყველაფერი გამოვა”, — დასძენს ანა.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა