რა შედეგებით დაბრუნდა საბავშო სამოსის ბრენდი Ponpon - ი Pitti Immagine Bimbo და Playtime Paris - დან
„აწარმოე საქართველოში“ ხელშეწყობით, ბავშვის ტანსაცმლის მწარმოებელმა ქართულმა კომპანიებმა ისეთ მასშტაბურ საერთაშორისო გამოფენებში მიიღეს მონაწილეობა როგორიცაა : Pitti Immagine Bimbo და Playtime Paris. წარმოდგენილ ბრენდებს შორის იყო PonPon - იც. გამოფენის შედეგებთან და სამომავლო გეგმებთან დაკავშირებით, Business Insider Georgia კომპანიის თანადამფუძნებელს ანუკა მეგრელიშვილს ესაუბრა. მისივე თქმით, კომპანიისთვის ძალიან საინტერესო იყო ასეთ მასშტაბურ გამოფენებში მონაწილეობის მიღება და საკუთარი პროდუქციის გაცნობა პოტენციური პარტნიორებისთვის.
„დადებითად შევაფასებდი გამოფენას. მოლოდინები გვქონდა საკმაოდ მაღალი. ორივე გამოფენის შემთხვევაში გავეცანით ადგილზე წარმოდგენილ სხვადასხვა ბრენდებს, ასევე გავიცანით ძალიან ბევრი პრესის წარმომადგენელი. მათ შორის იყვნენ ბაიერებიც, უცხოელი ინფლუენსერებიც. მათთან თანამშრომლობა ჩვენთვის ძალიან ბევრ ბენეფიტთან არის დაკავშირებული და ძალიან სასიკეთოა “, - ამბობს კომპანიის თანადამფუძნებელი.
ამჟამად, კომპანია რამდენიმე Concept Store -თან აწარმოებს მოლაპარაკებებს პარტნიორობის მიზნით. მათი მხრიდან ინტერესი საკმაოდ მაღალია.
„წამოვიღეთ კონტაქტები რამოდენიმე Concept Store -დან, რომლებიც თავად დაინტერესდნენ ჩვენი კომპანიით. ამჟამად, მათთან კონკრეტულ კოლექციებზე გვაქვს მოლაპარაკება “, - აღნიშნავს ანუკა მეგრელიშვილი.
ცნობისთვის, ბრენდი ორი დედის – ლიკუნა რატიანისა და ანუკა მეგრელიშვილის სიყვარულითა და ხედვით დაიბადა. პროდუქციის წარმოებაში მაღალი ხარისხის ორგანული ბამბა გამოიყენება და ყოველ ნივთს გამორჩეული დეტალი და აქსესუარი ემატება, რაც ბავშვებისათვის განკუთვნილ ყოველდღიურ სამოსს უფრო ახალისებს. თითოეული ნივთი შექმნილია უდიდესი ზრუნვითა და სიყვარულით.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
09.07.2025.22:30
2025 წლის 9 ივლისს, ,,თბილისი აუთლეტ ვილიჯმა" მნიშვნელოვან ცერემონიას უმასპინძლა, რომლის ფარგლებშიც სტრატეგიული მემორანდუმები გაფორმდა წამყვან საერთაშორისო და ადგილობრივ პარტნიორებთან: კოკა-კოლასთან, ბენე ჯგუფთან და ტურიზმის ასოციაციასთან (Georgian Tourism Association - GTA).
ღონისძიება მიზანს ,,თბილისი აუთლეტ ვილიჯის", როგორც რეგიონის მთავარი შოპინგის დანიშნულების ადგილის განვითარება და აღნიშნულ სფეროში ახალი სტანდარტების შექმნა წარმოადგენს.
კოკა-კოლა ,,თბილისი აუთლეტ ვილიჯის" სივრცეში ერთობლივ კამპანიებსა და მრავალფეროვან მარკეტინგულ აქტივობებს გეგმავს, რაც ვიზიტორთა გამოცდილებას კიდევ უფრო საინტერესოს გახდის.
ცნობისთვის, ,,თბილისი აუთლეტ ვილიჯის" მიზანია, პარტნიორებთან ერთად შექმნას არა მხოლოდ შოპინგის სივრცე, არამედ ინოვაციური გამოცდილებების ერთობლიობა, რომელიც სტილს, კულტურასა და მომსახურების უმაღლეს სტანდარტს აერთიანებს.
თამაზ გუნიავა, Coca-Cola Bottlers Georgia-ს რეგიონალური გაყიდვების და დისტრიბუციის სამსახურის უფროსი: მოხარულები ვართ, რომ ,,თბილისი აუთლეტ ვილიჯის" გახსნაზე ვართ - ეს არის მემორანდუმის ხელის მოწერა. ჩვენ რამდენიმე თვეა უკვე აქტიურ მოლაპარაკებებში ვართ. თავიდანვე განვსაზღვრეთ ეს კონცეფცია. როგორც იცით კოკა-კოლა მუდმივად მზადაა, რომ სიახლეებს ხელი შეუწყოს, მონაწილეობა მიიღოს, ინოვციებზე ორიენტირებული კომპანიაა და აქაც ბევრი ინოვაცია გვექნება. 4 სხვადასხვა დიდი ღონისძიება იგეგმება, რომლებშიც ჩვენც მივიღებთ მონაწილეობა. ასევე იქნება ბევრი სიახლეები საბავშვო, სკოლის მოსწავლეების სტუდენტების მიმართულებით, რაც იცით რომ ჩვენი პირდაპირი მიმართულებაა.
ვატო პაპავაძე, Coca-Cola Bottlers Georgia-ს გაყიდვების დირექტორი: „დიდი ხანია ჩვენ ,,თბილისი აუთლეტ ვილიჯთან" გვაქვს მოლაპარაკება და დღეს ოფიცალურად ეს პარტრიორული შეთამხება გავაფორმეთ. ჩვენ განვიხილავთ ნებიმიერ თანამშრომლობას, რომელიც საქართველოში განვითარებას უწყობს ხელს.