რა განაპირობებს ქონების დაზღვევის ზრდას - სექტორის შეფასება
ბბ ლიზინგის“ და „ბბ დაზღვევის“ გენერალური დირექტორი კონსტანტინე სულამანიძე მიიჩნევს, რომ სტიქიური მოვლენები ადამიანებს ქონების დაზღვევისკენ უბიძგებს. როგორც მან ჟურნალისტების კითხვის პასუხად განაცხადა, ბოლო დროს დაფიქსირებული ხანძრები ადამიანებს თავიანთი ქონების უფრო მეტად ზრუნვისკენ უბიძგებთ.
„საკმაოდ უბიძგებს და ამ დროს უფრო ხდება საჭიროება, რომ ადამიანებმა იზრუნონ თავიანთ ქონებაზე. საბედნიეროდ 2018 წელს ჩვენ მივიღეთ სავალდებულო ქონების დაზღვევა ბაზრობებისთვისაც და მინდა აღვნიშნო, რომ მას შემდეგ მრავალჯერ ყოფილა შემთხვევები ხანძრის, თუმცა ამ ყველაფერმა ჩაიარა მშვიდად და არ ხდებოდა ღელვა იქ მოვაჭრეების მხრიდან, რადგანაც ეს ყველაფერი იყო დაზღვეული. საჭიროებს ეს მიდგომა კიდევ უფრო გაზრდას, რადგანაც დაზღვეულია მინიმალური პაკეტი. ეკონომიკის ზრდასთან ერთად უნდა გაიზარდოს დაზღვევების ლიმიტები, რადგანაც მაქსიმალურად მოხდეს დაზღვევა. რთულია ეს ნებაყოფლობით გაკეთდეს, მაგრამ მსოფლიო პრაქტიკა გვაჩვენებს, რომ სავალდებულო სახით არის ყველაზე სწორი გამოსავალი და სწორედ ამ მიმართულებით უნდა ვიმუშაოთ, რომ სავალდებულო სახით გავზარდოთ“, - აცხადებს კონსტანტინე სულამანიძე.
დღის ტოპ 10 სიახლე
რატომ არ ასაჯაროებს სებ-ი BMatch პლატფორმით შესყიდვების მომდევნო თვის 25 რიცხვამდე - ნათია თურნავა
მოსაზრება
ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა
საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.
სხვა სიახლეები
05.05.2025.17:25
აუდიოსისტემების პრემიალური ბრენდის, Bang & Olufsen-ის შოურუმი სავაჭრო ცენტრ "გალერია თბილისში" გაიხსნა. ეს Bang & Olufsen-ის პირველი სავაჭრო სივრცეა რეგიონში, რომელიც თიბისის პარტნიორმა, „ASBC საქართველომ" აამოქმედა. 70 კვ.მ-ზე მოწყობილი შოურუმი დაინტერესებულ პირებს საშუალებას აძლევს, ადგილზევე გამოცადონ დანიური ბრენდის და ექსკლუზიური პროდუქტები, რომელთა ნაწილი ლიმიტირებულია არამხოლოდ საქართველოს, არამედ მსოფლიო ბაზრებისთვისაც.
საუკუნოვანი ისტორიის მქონე კომპანია ხმას, დიზაინსა და ტექნოლოგიას ერთ პროდუქტში აერთიანებს და მომხმარებლებს პროდუქციის საკმაოდ ფართო სპექტრს სთავაზობს, მათ შორის: ხმის სისტემებს(დინამიკები, საუნდბარები, WiFi/Bluetooth აუდიო მოწყობილობები), ყურსასმენებს, ტელევიზორებსა და მოწყობილობებს, რომლებიც თავსებადია სხვადასხვა პლატფორმასთან და ჭკვიან სახლში ინტეგრაციისთვის. ბრენდისთვის დამახასიათებელი მინიმალისტური, სკანდინავიური დიზაინი კი პერსონალიზაციის ფართო შესაძლებლობას იძლევა.
Bang & Olufsen-ის თბილისის შოურუმი სრულად ასახავს ბრენდის გლობალურ კონცეფციას, შესაბამისად, მომხმარებლები ადგილზე მრავალფეროვან პროდუქტებთან ერთად ინდივიდუალური კონსულტაციითა და კონსიერჟ-სერვისით სარგებლობასაც შეძლებენ.
წლებია Bang & Olufsen-ი მსოფლიოს 40-მდე ქვეყანაში წარმატებით საქმიანობს; საქართველოში პირველი შოურუმის გახსნის შემდეგ კი მათს გეგმებში გაფართოებაც შედის.
თიბისი, როგორც ბიზნესის #1 პარტნიორი, აქტიურად აფინანსებს ხანგრძლივი მოხმარების სამომხმარებლო პროდუქციის წარმოებისა და ვაჭრობის სექტორს და ბაზარზე წამყვანი კომპანიების მთავარი ფინანსური მხარდამჭერია. თანამედროვე ტექნოლოგიებისა და ინოვაციების ხელშეწყობა ბანკისთვის ერთ-ერთი პრიორიტეტული მიმართულებაა, ბაზარზე Bang&Olufsen-ის შემოსვლა კი მაღალი კლასის სტანდარტს აწესებს, რაც სექტორის ახალ საფეხურზე გადაყვანის შესაძლებლობას იძლევა.